Cristian W Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 (edited) Mda... domnilor, azi am luat-o. O cheama "Aurelia" , din cauza culorii ( alta nu aveau, am mai scris). Am bagat benzina de 700 mii si GPL de 300 mii. Am fost s-o luam cu vechiul meu Moscovici din profil, eu nevasta-mea si un prieten mecanic auto. Am condus-o si eu, dar temator si necunoscator al masinii, l-am lasat pe el la volan pana acasa si mi-am condus rablamentul. Masina avea fix 20 km cand am luat-o de la City Center si acum are 38 Km. Impresii de drum? Am mers numai pe benzina. Cand apesi mai brusc pe accelerator are o , cum sa-i zic? - scurta ezitare... nu stiu cum sa-i zic decat "da usor in nas", apoi se "lanseaza". Nu am schimbat vitezele mai jos de 2500 ture/min, am respectat indicatiile colegilor de forum si nu am depasit 3000 rotatii/min. Ce sa va mai zic? In curte la socru-meu am trecut-o pe GPL, turand-o la 3000 si apoi lasand-o libera. A facut "tzac" si s-a balbait un pic... APOI S-A OPRIT MOTORUL. S"> Am pornit din nou pe benzina, apoi iar am trecut pe GPL si... IAR A MURIT. OARE DE CE?! In fine, mecanicul mi-a zis s-o mai ambalez USOR dupa ce trece pe gaz... am tinut-o cateva secunde din acceleratie si si-a dat drumul. Cat am sudat 2 tigari am lasat-o sa mearga in gol pe GPL si nu s-a mai oprit. Turometrul a ramas cam la 800 rot/min. Am oprit-o si... ---------------------------------------------------------------------------------------- Abia poimaine o voi scoate la plimbare, maine chiar nu am cum. Va comunic alte impresii pe topicele adecvate, incepand de poimaine. Merci tuturor colegilor pentru sfaturi. Mai desfac o berica acum... Edited September 8, 2006 by Cristian W Link to comment
hades Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Cristian W, sa o stapanesti cu placere, sa te bucuri de ea si sa nu ai evenimente. Sa fie cu noroc!!! Link to comment
hawkeye Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Nu-mi vine sa cred ca n-ai condus-o de la reprezentanta pana acasa Oricum, felicitari pentru achizitie si sa-i gasesti cat mai putine defecte/probleme. Link to comment
Cristian W Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Nu-mi vine sa cred ca n-ai condus-o de la reprezentanta pana acasa Oricum, felicitari pentru achizitie si sa-i gasesti cat mai putine defecte/probleme. Merci! Am schimbat rolurile la volan la iesirea din Bucuresti deoarece inca nu m-am invatat cu ea si traficul era infernal. Nu am vrut ca tocmai pe portiunile alea ingustate ( se lucreaza pe un sens de sosea, de la Doi Cocosi pana la Soseaua Odai) sa o... Doamne fereste de noua. Nu-i vorba, Moskwiciul este mai lat ( e cat Loganul) insa cu ala sunt obisnuit. Acum plec, vorbim poimaine. Link to comment
AZH Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Felicitari, sa o stapanesti sanatos si km nelimitati fara incidente. Pana la urma ti-a dat Dumnezeu gandul cel bun. Link to comment
Tommy Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Ia sa faci bine sa vii joi sa ne arati minunatia Sa te bucuri de ea Link to comment
Englishman Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Sa-ti traiasca si in veci sa nu rugineasca ! Sa creasca mare si voioasa si sa ajunga intotdeauna intreaga acasa ! @ Hades : never, never. Orice posesor onest de Logan pe motorina iti poate confirma ce am zis. Sau alea trei cu care am mers au fost rodul imaginatiei mele? si halal imaginatie as mai avea daca as visa la un Logan dCi... Sincer, nu la masina asta visez eu... Link to comment
hades Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 fftopic: Logan nu e o masina de vis, asa cum nici Cielo nu e. No offence! >- Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Intotdeauna masina dorita este una de vis si la drept vorbind chiar si loganul sau cielo. Link to comment
Mircea Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Cristi, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente. Sa faci bine sa treci cu ea pe la mandea sa-ti puna autocolant si sa-ti de-a un reset la ECM, ca d-aia face nazuri Si-ti mai dau si cateva sfaturi intre 2 scutece si un servetel umed ) Link to comment
Moshu Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 (edited) Cristi sa fii sanatos cu familia ta si sa-i plimbi cu masinuta cea noua! Edited September 9, 2006 by andreib Link to comment
Cristian W Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Mirceo, daca am timp te sun si trec dupa amiaza pe la tine, daca nu maine. Vorbim... Despre Reset ECM am citit cate ceva aici pe forum, dar una e cititul si alta e practica. . In fine, intelesesem ca ECM-ul ala "invata" ce si cum si pe parcurs. Maine o scot sa ma invat "ca lumea" cu ea si sa se invete si ea cu mine ) . Link to comment
Cristian W Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 (edited) Mda... azi a fost o zi plina de alergatura per pedes ( nu in legatura cu noua masina). Nu am avut timp s-o scot la plimbare decat 8 km... DAR IMI PLACE si incep sa ma obisnuiesc cu ea! Am trecut-o si pe GPL. Nu am schimbat vitezele sub 2500 ture si nici peste 3000. Totusi... legat de mesajul de mai sus: E adevarat ca o am de 2 zile si nu are decat 45 kilometri, dar parca-parca "da usor in nas" la accelerarea brusca. Am tot citit despre resetarea ECM, insa chiar nu mi-e clar cum se face asta pentru o masina pe GPL. O pornesc pe benzina, apoi trece singura pe gaz, la turarea motorului. Stiu ca exista un topic despre resetarea ECM, insa informatiile pentru masinile cu gaz nu sunt foarte explicite. Mda... veti spune : "Ce vrei nene de la ea, are doar 43 km!? Nu e nici rodajul facut!" Poate sunt eu carcotas... nu mi-o luati in nume de rau, am mai avut masini cu GPL, insa co carburator si toate niste rable... Merci anticipat de sfaturi. Edited September 9, 2006 by Cristian W Link to comment
CieloFan Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 (edited) Cu butonul de la intalatie poti selecta tipul de combustibil folosit ... GPL sau benzina. Daca este selectata benzina ... va porni si nu va comuta pe gaz. Cand opresti motorul ramane la fel setat. Daca il setezi pe gaz, porneste pe benzina si apoi la 2500RPM trece pe gaz. Nu mai trece pe loc masina pe gaz ... lasa motorul sa functioneze pe benzina cateva minute Edited September 9, 2006 by CieloFan Link to comment
steph Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Tata nu il lasa niciodata sa mearga pe benzina. Porneste, da o pedala trece pe gaz si a plecat. Nu a facut niciodata nazuri si are aproape 50k in nici 2 ani. Link to comment
andreib Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Cand apesi mai brusc pe accelerator are o , cum sa-i zic? - scurta ezitare... nu stiu cum sa-i zic decat "da usor in nas", apoi se "lanseaza". Asta este impresia cand treci de la o masina pe carburatie, la care raspunsul la apasarea pedalei este aproape instant, la una cu injectie careia ii trebuie cateva milisecunde ca ECM-ul sa proceseze noua stare a motorului si sa dea deschidere la injectoare (si implicit sa se accelereze). Link to comment
Tommy Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Cristian, e o masina de turatie, eu banui ca tu te astepti la un raspuns instant al acceleratiei la turatii foarte mici. Link to comment
Mircea Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Lasa-ti-l sa vina la mine, si ii arat eu cum se face si resetul si statul pe benzina si turatul )"> Link to comment
CieloFan Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Tata nu il lasa niciodata sa mearga pe benzina. Porneste, da o pedala trece pe gaz si a plecat. Nu a facut niciodata nazuri si are aproape 50k in nici 2 ani. Asa ne-au recomandat cei de la service. Cand masina merge pe gaz, injectoarele nu functioneaza. Trebuie din cand in cand ori sa mai faci cate un drum pe benzina ori cel mai bine sa o lasi sa faca trecerea de pe benzina pe gaz singura in mers ... prin viteza a2a sau a3a, depinde cum conduci ... Link to comment
Cristian W Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Am urmat sfaturile telefonice ale lui Mircea si am resetat ECM-ul, apoi am plecat la drum. Numai pe benzina. A mers perfect. Nu m-am dat la ea insa si nu am trecut de 75 km/h. Am mers numai pana la viteza a 4-a. La intoarcere am schimbat si pe gaz si nu am observat diferente fata de mersul pe benzina. Am avut destul spatiu sa ating si aproximativ 85 km/h si am dat si a 5-a pentru o scurta perioada. M-am gandit ca la un pic peste 80 la ora batea la 3000 ture in viteza a 4-a si nu am vrut sa trec peste, de aia i-am dat a 5-a. Mda... incerc sa ma port cat mai frumos cu ea . Am incercat sa fac si frana de motor la un moment dat , am redus mult viteza si cand ajunsese pe la 40 km/h am vrut sa-i dau a 3-a... insa mana mea obisnuita cu schimbatoare de viteze mai "largi"... a nimerit viteza 1! Am vazut imediat FRANA DE MOTOR la 4000 rotatii pe minut! insa m-au trecut apele sa nu stric ceva la cutie ori la motor asa ca intr-o fractiune de secunda i-am dat a 2-a... Puteti sa radeti... n-am ce face vechile reflexe dobandite cu schimbatorul de viteze al Moskwiciului se pierd cam greu. Una peste alta sunt MULTUMIT de cum se prezinta in primii 60 de km. Astept ca saptamana viitoare sa-mi vina cartea de identitate pentru a ma putea programa la RAR Grivita pentru aplicarea foliei de securizare, apoi sa ma ocup de numere. Link to comment
Moshu Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Singura mea rugaminte, este sa-l pui pe Mircea, (sau altcineva) sa-ti faca o poza cu ea ca sa-i vedem si noi culoarea "natur". Link to comment
steph Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 60 km? In primele zile trebuia sa bati mia. Link to comment
Cristian W Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 Sa bat mia? Mda... ar fi fost o optiune daca ma dadeau banii afara din casa. Am uitat sa va spun ca sunt un om absolut obisnuit. >- Acul indicator al nivelului de benzina statea la prima diviziune, dupa linia rosie, - asa ca am dedus ca mai am 10 litri in rezervor si azi dimineata i-am pus aproape 29 litri... facuse deja "tzac" pompa si i-am mai picurat un pic sa fac suma rotunda. Mi se pare cam ciudat modul in care indica ceasul. Sa mai fi avut eu , totusi, in rezervor 21 litri?! Pai de unde? In prima zi i-am pus de 700 mii, adica aprox. 20 litri si cum ziceam am tot mers si pe benzina si pe GPL... In fine... voi face iarasi plinul zilele urmatoare si va tin la curent cu consumul. Sunt hotarat sa merg numai pe benzina o perioada, mai ales ca am scos-o in trafic urban. Incerc sa respect cat pot ( cat poate BUZUNARUL! ) indicatia ca primele sute de km. sa le fac numai cu benzina. Link to comment
Tommy Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Cu aproximatie, marcajele sunt din 10 in 10 (litri). Cand acul ajunge jos pe linia rosie mai ai 10-12 litri. Bine e sa nu cobori sub limita asta. Si daca se aprinde becul rosu mai ai aproximativ 7 litri. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now