VAXXi Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Culoarea din talon vine in urma unor nu stiu ce modificari in procedurile RAR... prin care nu se mai trec decat cateva culori de baza (fara denumirile comerciale date de producator). Mai exact, la Espero "verde canterbury" din cartea de identitate a devenit "verde", la Cielo "rosu rubin" a devenit "rosu". Link to comment
ovi_jer Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 La baietii de la rar treaba e foarte simpla : ori e alba ori e neagra ) Link to comment
dreamlike Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 (edited) ... dar la anul fabricatiei mi-au trecut ... 2007! Adica o masina fabricata in august 2006, ei o considera in 2007?! La mine e la fel - masina am luat-o in 2004 iar in talon anul de fabricatie e trecut 2005. Daca te gandesti bine, e un avantaj. Edited September 30, 2006 by dreamlike Link to comment
Tommy Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Apa de ploaie, scrie si data primei inmatriculari ) Link to comment
Gica Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Da? Si cum apare, inmatriculata inainte de a fi produsa ? Bine ati venit in viitor... Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Domnilor, va semnalez o chestie ciudata petrecuta in dimineata asta. De fapt, s-a intamplat si ieri dar nu i-am dat atentie. Cum va ziceam, depasind 1100 km facuti pe benzina, am hotarat sa merg si pe GPL. Cu pornirea pe benzina, evident. Am plecat azi dimineata pe benzina, fara sa o fortez si la trecerea din viteza a 3-a la a 4-a, am turat-o aproape de 3000 rot/min , a facut "tzac" si a trecut pe gaz. Am mers fara probleme 2 km pana a trebuit sa reduc viteza la o trecere de cale ferata, cand am observat ca avand schimbatorul de viteze la punctul mort, motorul se tureaza singur, pana pe la 1500 rot/min, apoi revine la ralantiul normal si iarasi se tureaza... dupa care a revenit la normal. mentionez ca temperatura apei INCA nu ajunsese la "normal", dar cred ca nici mult nu mai avea... Ieri , cum spuneam, s-a intamplat la fel, insa drumul a fost scurt si nu am dat atentie fenomenului. Pana la servici parcurg cam 24 km si dupa "incidentul" de dimineata, NU s-a mai repetat fenomenul. La stopuri in stationare , motorul mergea normal la ralanti. Ce sa fie?! S"> Link to comment
Mircea Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 La faza asta se poate raspunde ca Toparceanu: ''a trecut acceleratul'' Nimic, e o chestie relativ normala la GPL, ramane, dupa o repriza mai lunga, un pic mai turata la ralanti, cand schimbi treptele. Urmareste daca fenomenul se mai repeta. Apoi, am o intrebare maaare la tine: ce cauta schimbatorul la punctul mort? Masina se tine in viteza pana aproape de momentul opririi, evident, in treapta corespunzatoare Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Ciudata intrebare Mircea... adica sa franez de la 65km/h si s-o trec treptat prin diverse trepte de viteza?! ) in asa fel incat aproape de oprire sa fiu intr-a 2-a si abia atunci s-o scot la PM? Pai e iarna sa fac frane de motor? >- --------- Revenind la fenomenul semnalat: La scoaterea la P Mort, ralantiul a scazut treptat pe la 850, DUPA care a crescut pe la 1500, asa cum am zis. A scazut iar, a crescut si apoi s-a stabilizat la normal. Dupa acest "incident", mentionez ca nu a mai facut astfel pe tot parcursul drumului. Am oprit si in Bucurestii-Noi sa-mi iau tigarele ( ) si am plecat iarasi pe benzina. A trecut pe gpl fara probleme si NU a repetat momentul cu turarea... E o chestie ciudata. Am cautat pe forum probleme similare, insa nu am gasit decat ceva asemanator. Un coleg spune ca ramane turat motorul cand merge pe GPL. Nu este explicit, insa deduc ca face treaba asta si cand temeperatura apei ajunge la normal si mai ales ca face MEREU treaba asta. La mine nu e cazul, am explicat. Desigur, mai am putin si trebuie sa merg la prima revizie ( intre 1000 si 1500 km) dar ma gandesc ca un sfat ce la colegii "gepelisti" nu strica, macar asa ca sa nu ma incarce aia de la service cine stie ce "ciudatenii" si mai rau sa-i faca. Mi-ar parea rau s-o deregleze, masina merge perfect, in afara de problema semnalata. Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Chiar nici un sfat/parere/etc?! Link to comment
Juliaen Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Se vede ca ai avut ceva timp carburator ) Te agiti prea mult pentru o problema ce zici tu ca nici nu se mai reproduce. Sfatul meu e sa nu te astepti la prea multe (nici bune, nici rele) de la revizia de 1500: se fac doar niste verificari de rutina. In plus, masina e "prea noua" ca sa aiba probleme; mai fa cateva mii de km si vezi atunci cum se comporta. Dar neaparat sa stai langa masina in timpul reviziei! In afara de ulei si filtru de ulei nu ai ce schimba la ea! Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Mda... ce sa fac, pana acum am avut numai masini cu carburator ( ultimile 2 si cu GPL) si problema turarii motorului in timp ce schimbatorul e la punct mort nu se punea. Fenomenul s-a repetat si la intoarcerea catre casa. Nu are legatura cu temeperatura lichidului de racire ( care trece prin "plaman"), asa cum crezusem. Motorul s-a turat singurel la 1500, ba chiar si la 2000 rot/min chiar DUPA ce oprisem la semafor. Ba chiar a stat la 2000 destula vreme. . Cand am plecat de la semafor, tot turat ramasese. Mergeam tot pe GPL, evident. Am observat ca daca franez fara sa scot din viteza si reduc astfel ramanand in viteza a 4-a pana ce turometrul ajunge pe la 1200 rot/min, FENOMENUL DE TURARE nu se mai produce. . Oricum, mie nu mi se pare ca e normal sa se intample chestia asta. Link to comment
Mircea Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Am observat ca daca franez fara sa scot din viteza si reduc astfel ramanand in viteza a 4-a pana ce turometrul ajunge pe la 1200 rot/min, FENOMENUL DE TURARE nu se mai produce. . Aha, deci te-ai convins! ECM-ul e de vina. Compara niste parametrii pe-acolo, viteza de deplasare turatia motorului etc. Si s-ar putea ca pentru el 800 rpm la 40 kmh sa nu fie OK, chiar daca masina e pe liber Asa ca nu mai fa ca Gogu din reclama si n-o mai lasa la punctul mort . Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Mircea merci pentru informatii. Sincer, butonez ore bune zilnic acest forum, insa sunt unele lucruri care imi scapa, e inevitabil. De exemplu, nu aveam cum sa stiu aceste lucruri pe care le-am semnalat acum. Am incercat totusi sa caut pe forum ceva similar si am dat de "Relanti variabil", am cerut un sfat si acolo... in fine, nu comentez anumite treburi. Cert este ca, de exemplu, nu poti sa cauti lucruri despre care nu ai cunostinta ca ar exista! . Cum ar fi informatia ca dupa un anume numar de kilometri, vaporizatorul se lasa/rodeaza. Am avut instalatii GPL noi si pe Lada si pe Moskwich si cei care mi le-au montat nu au spus asa ceva, deci nu aveam cum sa stiu... In fine, totusi mi se pare corect ca la rubrica "Masina mea" sa postez si anumite aspecte cu care ma confrunt in "relatia cu automobilul personal" . Altfel... ce sa tot spun despre... "masina mea"? Link to comment
Tommy Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Cristiane, shpiru nu e sa butonezi toata ziua, ci sa stii unde sa cauti, si cum sa pui intrebarea. Si-apoi forumul e facut pentru toti, daca si altul maine cauta aceeasi informatie sa o poata gasi organizat si rapid. Cat despre rubrica masina mea.. eu m-as axa prioritar pe ce e diferit fata de alte masini Link to comment
Cristian W Posted October 3, 2006 Author Share Posted October 3, 2006 Mde... stiu si eu ce are diferit fata de alte masini Cielo? D'aia tot intreb pe aici... diferite ar putea fi si... problemele tehnice, nu? In fine, am urmat sfaturile colegilor cu experienta in conducerea masinilor cu injectie si GPL si nu am mai scos la punctul mort decat cand turatia se redusese substantial. Nu s-a mai petrecut nici un fenomen de turare in "gol". (Vineri merg la prima revizie deoarece am deja cam 1300 km. Sa vedem ce si cum....) Link to comment
Cristian W Posted October 3, 2006 Author Share Posted October 3, 2006 (edited) Azi am vorbit la un service, pentru ca sa ma programez la revizia aia. La telefon mi-a raspuns un tip plin de solicitudine... care mi-a dat detalii despre operatiunea in sine si mi-a recomandat CALDUROS si repetat sa schimb uleiul si filtrul, contra sumei "modice" ( asa a zis) de aprox. 1,8 mil. lei. Mda... E drept ca a mentionat ca asta se face "numai daca doresc". Intrebarea este legitima: este necesar schimbul de ulei? Mentionez ca acum la 1300 km. uleiul este la fel de curat ca la inceput. Se situeaza tot intre MIN si MAX si... cam atat. ( auzisem de anumiti "snapani" pe la service-uri, care incearca sa-ti "serveasca" tot felul de super-uleiuri... chiar daca nu e cazul. De aia intreb. Oricum, habar nu am cu ce fel de ulei vine masina din fabrica ) Edited October 3, 2006 by Cristian W Link to comment
laurentziu83 Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Daca incearca sa-ti bage pe gat cine stie ce ulei incompatibil mai bine lasa. Matizul meu a fost "tratat" numai cu ARAL (absolut incompatibil) cat timp s-au facut reviziile in garantie. Link to comment
alx Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Cristian, te atentionez public sa nu mai postezi in topicul tau decat imbunatatiri particulare ale masinii tale. Pentru probleme tehnice, revizii si altele exista topicuri dedicate. Te rog frumos sa intelegi! Link to comment
Cristian W Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 Off topic: Nu-mi mai gaseam threadul... Si... nu ma pot abtine sa nu declar ca acum, la 8000 km facuti cu aceasta masina, - sunt tot mai multumit de ea! --------- On topic: Poimanie imi montez instalatia audio ( masina Standard fiind, nu a avut asa ceva) si sunt tare curios ce-o sa fie, nu de alta, insa sunt complet dezobisnuit de muzica in masina... ) Link to comment
f.marinescu Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 (edited) In fine, mecanicul mi-a zis s-o mai ambalez USOR dupa ce trece pe gaz... am tinut-o cateva secunde din acceleratie si si-a dat drumul. Cat am sudat 2 tigari am lasat-o sa mearga in gol pe GPL si nu s-a mai oprit. Turometrul a ramas cam la 800 rot/min.Am oprit-o si... Trecerea pe GPL se face in mers , in treapta 2+3, eventual cu avariile. Nu mai chinui electromotorul. La relanti astepti pana se goleste benzina pe neutru si apoi cand simti ca nu mai are benzina o treci pe gaz, de obicei se opreste. In mers trece de pe neutru pe gay, mai usor. Edited April 13, 2007 by f.marinescu Link to comment
Mircea Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Nu numai ca esti off-topic, dar vorbesti de trecerea pe gaz la o masina pe carburatie, unde trebuie sa se consume benzina din carburator. La injectie e alta gasca-n alta traista. Link to comment
EM!L Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Trecerea pe GPL se face in mers , in treapta 2+3, eventual cu avariile. Nu mai chinui electromotorul.In mers trece de pe neutru pe gay, mai usor. Cum se face cu avariile? . A mea trece pe gaz cand scade turatia undeva la 2000+ rpm. Si de ce chinuie electromotorul? Link to comment
Mircea Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Ma repet sunteti offtopic! Si fmarinescu compara mere cu pere, respectiv GPL pe carburatie cu GPL pe injectie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now