danielson Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 Sa fie asta cauza ptr. care la multzi dintre noi se aburesc geamurile in masina populata doar de 1 sg suflet (ala de conduce)? Link to comment
k-tlyn Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Salut, baieti! Din pacate va deranjez tot cu o problema: astazi, dupa ce am parcurs vreo 200 km cu masina, am tot urcat dealuri, am mers si cu viteza, am fortat masina si la un moment dat am tras pe dreapta. Cand ma uit sub roata dreapta, vad o pata de apa.Picura apa si se facuse o balta.M-am tot uitat, dar nu curgea ca si cum ar fi fost de la pompa de apa, ci de la vasul de expansiune. Am verificat capacul, acesta era strans bine, insa apa fierbinte urca in sus si se prelingea pe langa acesta, desi era strans puternic.Am completat cu apa si am mers mai departe, deoarece eram pe sosea intr-un camp. Am citit pe forum, dar tot nu am inteles: se poate sa se fi deteriorat cele doua supape de nu mai etanseaza bine, sau ce se intampla? stie cineva? Link to comment
steph Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Sigur nu era condens de la aerul conditionat? Ai vazut clar ca picura pe la vas? Link to comment
tzighy Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Eu am avut problema cu vasul de expansiune la modul ca era capacul vechi si bulit si imi fierbea apa . Uita-te la garnitura si etc, sa nu fie de la ala, eu am schimbat capacul si de atunci nici o problema. Cu exceptia injuraturilor de rigoare cand am vazut ca pentru ala mi-a luat vreo 350 de mii... :\ Link to comment
k-tlyn Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Salutare din nou! In mare as putea spune ca am rezolvat problema. Ajuns in Brasov, am trecut pe la un magazin de piese Daewoo si am cumparat capacul de la vasul de expansiune (cel vechi cred ca nu mai etansa bine si apa dadea pe langa el). Dupa ce l-am montat, am observat ca nu mai curge pe langa el (asta dupa ce am mers putin pana s-a ridicat temperatura) insa imi curgea apa sub masina de la un futunas (cel care duce la radiatorul/caloriferul de incalzire din interior).Nu mi-am dat seama exact daca ar fi de la acel furtun asa ca m-am dus la un service din Brasov unde zic ei ca era o garnitura de la termostat asa ca au inlocuit-o. Au bagat presiune si zic ei ca e ok. Eu nu am stat langa mecanic deoarece nu era voie si m-au invitat politicos sa merg sa servesc un suc/ceai/cafea sus la bar de unde pot vedea ce face mecanicul. Am vazut ca a bagat presiune, etc si nu mai curgea din cate imi spunea mecanicul. Dupa ce am dat o groaza de bani degeaba, am tras masina pe dreapta dupa cativa km de mers si am observat iarasi balta sub masina. Pana la Harlau mai aveam vreo 370 de km. Am parcurs cu grija aceasta distanta, oprind din 30 in 30 de km sa completez cu apa si in cele din urma am ajuns. A doua zi am fost la mecanicul meu care imediat a vazut despre ce e vorba si a taiat furtunul respectiv dupa care l-a indesat mai tare si i-a pus un colier. Exact de locul unde era prins, se putea vedea o crapatura. Oricum, am observat ca este foarte imbatranit asa ca-l voi schimba. Urmeaza sa caut pe la vreun magazin de piese auto(la noi nu avem magazin de piese Daewoo) un furtun de dimensiunea aia si sa-l inlocuiesc. E greu tare de patruns in zona aia din cauza locului stramt si a vizibilitatii reduse. Numai bine! Link to comment
iuliancro Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Salutare! Am si eu aceeasi problema cu vasul de expansiune/capacul. La mine problema e ca nu-mi dau seama daca e de vina capacul sau vasul, deoarece a pierdut lichid foarte mult (am completat un litru de antigel si 3-400 ml de apa distilata). Am sters tot prin zona aia si acum pare ca nu se mai umezeste, dar nivelul e in scadere continua...Ce sa fac??? ("> Link to comment
iuliancro Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Da...dupa cateva teste s-a dovedit a fi capacul cu minunatele lui supape. Nu-l strangeti!!! De aici (de la strans in exces) cred ca se duc supapele, sau cel putin asa zice un nene de la service din Cluj. Link to comment
tolin Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 (edited) Eu cred ca n-ai inteles ce a spus mecanicul. Capacul de la vasul de expansiune se strange ! Circuitul de racire trebuie sa fie sub presiune, altfel se pierde lichid prin vaporizare si lichidul fierbe la o temperatura mai mica. Supapele din capac nu sunt afectate de strangere, ele sunt plasate in golul gatului de la vas. Evident, capacul fiind din plastic, nu se strange pana iese apa din el, crapa. De la strans excesiv se strica garnitura de cauciuc. Rolul supapelor este sa elimine lichidul (vaporii) in caz de supra-presiune. Edited February 3, 2009 by tolin Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now