smailmiami Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Pentru linistea ta, ar trebui sa intrebi cat costa omologarea unui alt tip de motor si la ce categorie intri tu. Omologarea unui alt tip de motor care nu a mai fost montat pe masina intra la omologari artizanale si costa 2000-3000 RON, altfel e 4-500 RON. Acuma. ar trebui sa intrebi pentru a fi sigur, dar eu zic 90% ca intra la omologari artizanale, caci n-a mai fost montat pe masina la noi in tara, desi a fost montat in alte tari. Link to comment
laurentiu NT Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Cand aveam Dacie '88, i-am schimbat pur si simplu motorul cu unul de 1.4, iar cei de la RAR m-au sfatuit sa ma duc la un notar public si sa dau o declaratie pe proprie raspundere, precum motorul este cumparat de pe piata libera si nu provine din furt.Cu aceasta hartie m-am intors la RAR si mi-au repoansat serie noua pe motor si au trecut-o si in cartea de identitate.De plata nu am avut asa mult la RAR. PS .Asta in cazul in care in tara noastra este omologata o masina cu un asemenea motor. Edited January 6, 2010 by laurentiu NT Link to comment
Tommy Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Dar la cat de ieftine sunt masinile second acuma, (am vazut ca o leganta e 2000 sau putin peste) nu mai bine cumperi alta (alt espero sau alta marca, o verifici si tu bine) gata inamtriculata si nu ai bataie de cap cu rar, si stres degeaba cu tot felul de ghidusii? Mai iei ceva si pe a ta si iesi cu mult mai ieftin si fara timp pierdut. Edited January 6, 2010 by Tommy Link to comment
Dj_Dark Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Ce vreau eu nu prea se gaseste in romania din pacate fiindca nu s-a importat niciodata. Oricum ce vreau eu sunt sub 10% sanse sa gasesc oriunde dar intrebam in caz ca pica ceva la noroc. Vreau Espero ala de 2.0 8V euro2 cu abs, airbag, interior de piele si nu automat. Am eu un pitic in ceea ce priveste masina asta. Si daca il gasesc si verdele ala nu ca a lui Vaxxi e si mai bine. Insa e doar in stadiul de proiect, n-o sa ma duc pana in germania pantru asta insa prin Bulgaria dau o tura sa ma plimb si...cine stie.. Link to comment
paullgz Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 imi cer scuze ca cea ce vreau eu sa fac nu prea are leg cu recarosarea da i ceva asemanator si vreau sa va cer un sfat am o leganza din 1999 de un an si jumatate este si prima mea masina masna este inpecabila miam cunparato in spania masina mai are numere de spania si acum trei saptamini am avut accident am derapat pe zapada si am intrat intrun sant problema este ca iam indoit lonjeronul si mia spus mecanicul ca nu se mai merita sa o fac ca masina nu mai prezinta nici o siguranta si eu mam gandit sa caut o leganta inmatriculata in ro cu motorul sau cutia de vit defecta si sami schimb mot meu pe cealalta masna si climatronu si chiar tot si in felul asta ma scutesc si de taxa vo ce sfat imi dati va multmesc Link to comment
smailmiami Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Si de unde stii ca aia inmatriculata in RO n-a mai fost lovita si reparata ? In orice caz este destul de mult de munca safaci ce vrei tu, dar se poate face cu ceva rabdare. Link to comment
catalin.m Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 salut, daca am un cielo gle si vreau sa-l recarosez, pot sa folosesc caroserie de hatchback ? multumesc Link to comment
dcornel107 Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 am 2 nubire..una inmatriculata dar plesnita, a doua arata bibelou dar e neinm...as vrea sa o fac pe cea care arata bibelou sa fie in locul celeilalte prin recarosare.cea care e lovita are motor 1.6, cea neinm are 2.0, deci voi lua motorul si cutia de 1.6 si l voi pune pe cea de 2.0 dupa care o voi recarosa..stie cineva ce etape trebuiesc parcurse intr o recarosare?cam cat ar costa devizul de la serviceul autorizat(chiar daca motorul i l schimb eu)?se potrivesc planetarele de la 2.0 la 1.6?trebuie schimbat si altceva in afara de cutie pt functioanarea normala a motorului de 1.6(calculator sau mai stiu eu ce)?Va multumesc anticipat si v as ruga sa mi raspundeti doar daca aveti cunostinta sigura de cauza. Link to comment
smailmiami Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 In mare iti trebuie accept de recarosare de la RAR si deviz de service, care face 2-3 sute de euro (doar hartia). Planetarele nu se potrivers. cutia se potriveste, dar tot trebuie inlocuita deorece sigur au rapoarte de demultiplicare diferite. Trebuie inlocuit ECM-ul plus instalatia electrica din compartimentul motor. Link to comment
cezarmad Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 salutare, Ma-ar interesa a cumpar o Nexia II, produsa la Uz Daewoo in Uzbekistan. Credeti ca ar merge sa fac recarosarea cu a mea ( Cielo Dohc Executive 2003) sau ar fi mai rentabil sa platesc vama si taxa de prima inmatriculare? Normele de poluare,am inteles ca sunt Euro 3, dar nu stiu daca trebuie facuta omologare la RAR avand in vedere ca este produsa intr-o tara din afara EU. Dealer am vazut cau au si in Ucraina si Moldova. Link to comment
smailmiami Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Nu merge sigur. A ta este lovita ? Link to comment
cezarmad Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) Nu este lovita, este super ok, dar i-mi place foarte mult noua varianta care costa 7900 euro varianta full. O sa ma interesez daca se poate inmatricula (omologa) in RO. Daca nu se poate, macar interiorul o sa il cumpar. Edited February 12, 2010 by cezarmad Link to comment
smailmiami Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Mie mi se pare ca tot Cielo vechi arata mai bine, dar in sfarsit ... Link to comment
kostyko Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Si eu ma gandesc la o recarosare... In primul rand trebuie sa fac actele pe prima...de vanzare cumparare, apoi cu RAR cu service autorizat...e un drum mai lung, no problem, mai am o Liberta cu care ma misc . Eu unul vad cea mai mare problema partea cu predatul caroseriei vechi la remat...e pacat de ea...nu are rugina deloc... Dealtfel, zvonuri sunt ca prin iunie sa se regandeasca astia asupra taxei de prima inmatriculare... E greu frate sa alegi solutia cea mai buna si ieftina...asta e. Link to comment
andreiorga Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 (edited) N`a mai recarosat nimeni? Nimic in ultimul timp? Ma intereseaza in mod exXxpresSs : PRETURILE la liniuta Edited April 3, 2010 by andreiorga Link to comment
smailmiami Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Nu trebuie neaparat sa predai caroseria veche. Acu depinde cum te descurci si tu ... Ideea e ca trebuie sa le dai cantitatea respectiva de fier ... ca e alta masina sau altceva n u conteaza. Link to comment
andreiorga Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Pai nici nu vreau sa predau caroseria! Vreau s`o dezmembrez si sa vand masina pe piese Link to comment
raven84 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Nu trebuie neaparat sa predai caroseria veche ... Ideea e ca trebuie sa le dai cantitatea respectiva de fier ... De fapt eu anul trecut puteam da 100 de lei si bucata de tabla cu seria sasiului si primeam hartiuta de casare. Pentru detalii dati PM Link to comment
andreiorga Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Vreau sa aflu si eu pe la voi prin orase cat costa actele pentru recarosare. Dar ... ATENTIE daca tot ma ajutati, service`ul la care intrebari sa aiba autorizatie de recarosare si sa fie acceptat de RAR pentru recarosare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now