Satori Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Si, in sfarsit a sosit. Chevrolet Spark (Daewoo Matiz 3), tip: 55C - SE (Pret lista, acum, cu reduceri: 6227 CIP ... se mai pot obtine reduceri la asta ) Motor 1L 66CP Servodirectie ABS A/C 2 Airbaguri Radio CD cu 4 boxe Geamuri electrice fata Ce sa zic? Super buggy! Spatiu inauntru indeajuns, locuri de stocare la greu, SUPER manevrabila, pare destul de nervoasa (inca nu am depasit 3500rpm). Nu am iesit inca din oras cu ea, dar, in oras, este regina. Se strecoara si se parcheaza singura (nu intelegea tipa de la Dali de ce rad - reusisem sa parchez cu fata acolo unde as fi parcat cu spatele cu Kalosul si destul de greu). Bineinteles, a urmat exemplul sorei mai mari, Kalosul, si a venit cu bara spate lovita. A fost vopsita si in 24 de ore s-a intors la noi. Cand au adus masina avea 0.5km ) Bombonele, ca sa zic asa: - masina vine cu o plasa care se fixeaza in portbagaj pe niste carlige (roata de rezerva este intoarsa si este acoperita cu o tava de scule din 'zapada' - spatiu de stocare sub scaunul pasagerului, tip tava - au incaput 2 sticle de vin acolo ) - suport picior stang Cateva poze, pentru inceput: Link to comment
Gica Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 (edited) Unde, unde sunt pozele ? Sa o stapaniti sanatosi oricum ! Se pare ca este intr-adevar un progres fata de matiz... Edited September 14, 2006 by VAXXi Link to comment
s3bby2000 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Frumoasa buburuza,dar mie sincer mi-ar fi placut mai mult pe verde. Link to comment
Satori Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 Asa am zis si eu initial. Dar nu eu am ales culoarea si chiar imi place sa mananc acasa. Dupa ce am vazut-o, insa... ce sa zic? E frumoasa asa cum este! Gica, ar trebui sa fie o imbunatatire fata de Matiz, doar e Matiz 3, nu? Cilindrul ala in plus face masina sa nu tremure si, in plus, poti sa compari 0-100kmh cu aproape orice diesel Diseara la intalnire poate comparam mai mult si revenim si cu poze. Link to comment
Frankie_Carbone Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Sa o stapanesti sanatos! cat a fost DDP ? Link to comment
Satori Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 DDP poti sa calculezi si tu. Dar cred ca te intereseaza altceva. Teoretic (daca nu se mai schimba dobanzi si taxe si alte prostii) mica pata rosie ar trebui sa ma coste, all included, 8500EUR. Dobanda putea sa fie mai mica... am sacrificat-o pentru rapiditatea livrarii. Casco putea sa fie mult mai ieftin dar am preferat Allianz (iesea cu 100E mai ieftin, pe an, la Asiban). Link to comment
alexino Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Dulce foc gandacelul! Sa il stapaniti sanatosi si fara incidente! Link to comment
Moshu Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Da, imi place. Sa-l conduci cu placere pe gandac. Link to comment
Mircea Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 @moshu, nu-l conduce el )"> @sato, undei poza cu autocolantul? Sa o stapaniti sanatosi si fara evenimente! PS Nu mi-o lasi mie sa am grija de ea pana vii din concediu ? Link to comment
sebian Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Sato, sa o conduca sanatoasa si fara evenimente E bine cu mincare calda la masa, nu? )"> Link to comment
lauamd Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Să o stăpâniţi sănătoşi. Şi eu aş fi procedat lafel pentru că îmi place mâncarea acasă. Link to comment
Cristian W Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 DDP poti sa calculezi si tu.Dar cred ca te intereseaza altceva. Teoretic (daca nu se mai schimba dobanzi si taxe si alte prostii) mica pata rosie ar trebui sa ma coste, all included, 8500EUR. Dobanda putea sa fie mai mica... am sacrificat-o pentru rapiditatea livrarii. Casco putea sa fie mult mai ieftin dar am preferat Allianz (iesea cu 100E mai ieftin, pe an, la Asiban). 8500 cu totul... Oricum, sanatate si cat mai multi kilometri fara nici o problema! Link to comment
Satori Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 Am mers la un drum mai lung azi noapte (cu alte cuvinte, pana la Ploiesti, cu Vaxxi). Prima chestie care m-a lovit: servo deosebit de sensibila. Ambele maini pe volan la viteze mai mari de 80kmh este "a must". Masina zici ca e pe sine si la cea mai mica atingere a volanului tu schimbi macazul. Stopurile sunt... dar lasa. Se umplu strazile de Sparkuri si o sa vedeti pe pielea voastra. ) Cu putin efort si nitica curiozitate, bancheta din spate se scoate de tot (fractionat) (unde naiba pui bucatile scoase?) si spatarul cade exact in linia portbagajului. Am testat, chiar se poate dormi acolo ) Nu am trecut nici acum de 3000-3500rpm dar masina totusi se misca, are viata. Boxele pe spate sunt prea mici si placa aia vibreaza daca treci de volumul 20 (hu este cel de Kalos, blaupunktul cu blaupunkt). Ce sa mai zic? Mi se pare ca am facut alegerea corecta. Daca nu credeti, topicul http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=12712 va asteapta. Ah, sa nu uit: bordul pe mijloc SUCKS big time. Poti sa vezi turatia. Poti sa vezi viteza. Daca incerci sa le vezi pe amandoua, deja iti ia prea mult. Dar la cat de luminat este, bine ca e pe mijloc ca altfel noaptea o incurcai. Link to comment
guru Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Felicitari, sa o stapaneasca sanatoasa, iar tie, pofta buna! M-am delectat aseara, studiind interiorul masinutei si am ramas impresionat de organizarea spatiilor de depozitare, foarte multe, si foarte ingenios gandite si amplasate. Si calitatea plasticelor si a materialelor din interior este una foarte buna, mult superioara fata de Matiz. Singurul lucru pe care l-as reprosa constructorului, ar fi amplasarea pe mijloc a ceasurilor bordului, dar, cu siguranta, in timp te vei obisnui. Link to comment
adrian_r5 Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Satori, "Cilindrul ala in plus face masina sa nu tremure si, in plus, poti sa compari 0-100kmh cu aproape orice diesel <=1.5cmc" cum se comporta cind pornesti AC-ul, se mai simte ca "ii fura" din putere ? Link to comment
Satori Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 Avand in vedere ca deocamdata am mers in 2000-3000rpm, da, se simte, dar nu cred ca asa de rau ca la un Matiz. Nu stiu... va trebui sa comparam. Link to comment
perfidus Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 (edited) Felicitări, şi eu cred că faţă de Matiz 1 (de Craiova ) ai făcut o alegere corectă. Ah, sa nu uit: bordul pe mijloc SUCKS big time. Poti sa vezi turatia. Poti sa vezi viteza. Daca incerci sa le vezi pe amandoua, deja iti ia prea mult. Dar la cat de luminat este, bine ca e pe mijloc ca altfel noaptea o incurcai. Inţeleg că nu are reglaj de intensitate a luminilor de bord - asta trebuie rezolvată de AB Edited September 15, 2006 by perfidus Link to comment
Moshu Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 @moshu, nu-l conduce el )"> Nu intelegeam eu chestia cu mancarea calda. Aha. Link to comment
tolin Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Siguranta de reset la ECM este Ef19. Link to comment
BAD_MF Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Felicitari Satori!! Multi multi km fara probleme!! Arata bine masinuta Link to comment
ToPser Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 S-o stapanesti sanatos Cataline si multi kilometri fara probleme ! Fa o poza cu puntea spate, am inteles ca difera de cea de Matiz,au eliminat niste probleme pe acolo in rest ,bordul pe mijloc nu ma impac deloc cu el si e scumpa tare!!! Link to comment
perfidus Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Nu e mai scumpa decat altele: Kia Picanto sau Toyota Aygo/Citroen C1 sunt si mai scumpe... Link to comment
ASIMO Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 No, bravos nenea! S-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea si ea de voi ! E un bombon! Sunt sigr ca fata de Mati 1, e cea mai buna alegere, oriunde te-ai uita la ea. Culoarea nu e metalizata, nu? S"> Si autocolantu'? Unde e poza cu autocolanu'? Link to comment
VAXXi Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Singurul lucru pe care l-as reprosa constructorului, ar fi amplasarea pe mijloc a ceasurilor bordului, dar, cu siguranta, in timp te vei obisnui. Mie imi place. Se vede perfect, din dreapta. De pe banda din dreapta, mergand in paralel cu masina cu ocazia asta am verificat si eroarea vitezometrelor ) S"> Si autocolantu'? Unde e poza cu autocolanu'? Pus si autocolant, se incadreaza de minune in dreapta sus. Link to comment
dxr Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Am o curiozitate: distanta dintre prezoanele rotilor s-a pastrat ca la Matiz, adica 114.3? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now