dinulescud Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 De unde facem si noi rost de "blana" pentru capota? 1 Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Nu stiu, desi si pe mine m-ar interesa! Desi mi-e ca daca ii mai punem si blanoiul ala la motor, o sa cam vina in nas! Link to comment
strumfuadi Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 mi se pare mie sau capota de la mtz 2 e profilata un pic altfel?? s'ar putea sa nu mearga la ale noastre, sa nu se potriveasca Link to comment
dinulescud Posted September 17, 2004 Author Share Posted September 17, 2004 Poza e de la un matiz 1. Merge sigur la noi. Ar mai atenua din zgomotul motorului. Link to comment
strumfuadi Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 da dom'ne, omu are dreptate... (inca nu'mi bausem cafeaua cand am zis k e MTZ 2..) SOOOOO, de unde facem rost, huh??? :eyespin: Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Baska, n-ar mai suna ca o cutie de conserve cind inchizi capota! "> Link to comment
strumfuadi Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 o shi inchizi de multe ori... io in 9000km am deschis'o de vreo 3 ori sa'i pun zeama de parbriz shi de vreo 2 ori ca sa'i dau curent la reno nu o deschizi toata ziua... Link to comment
danielson Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Si care e utilitatea ei? Intreb si io, ca nu mi se pare utila ... ba dimpotriva, retzine caldura. Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 1. Retine caldura => motorul se incalzeste mai repede iarna => consum mai mic. 2. Zgomot mai mic de la motor, cel putin din afara masinii... in masina cred ca se va auzi la fel! Daca nu era utila, nu cred c-ar fi pus-o dotare standard la masini mai de soi! Pina si Trabantu avea! Link to comment
FLEX Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Mon amis, UNDE SE GASESTE BLANA AIA? Iasiul, se audeeeeeee? poloneze, ceva ... Link to comment
danielson Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 1. Retine caldura => motorul se incalzeste mai repede iarna => consum mai mic.2. Zgomot mai mic de la motor, cel putin din afara masinii... in masina cred ca se va auzi la fel! Daca nu era utila, nu cred c-ar fi pus-o dotare standard la masini mai de soi! Pina si Trabantu avea! 1. Retzine caldura ... Nu am avut probleme iarna, cu pornitul masinii, intotdeauna din prima cheie. 2. Consum mai mic ... cu cat? 3. Interior noise at a constant 80km/h 70 dB la Matiz, in vreme ce un cooler de AMD XP Global WIN CAK4-86 are 72 dB ... N-avetzi pe ce da banii ... insa, fiecare cu pasarica lui. Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 1. Retzine caldura ... Nu am avut probleme iarna, cu pornitul masinii, intotdeauna din prima cheie.2. Consum mai mic ... cu cat? 1. Nici n-am zic nimic de pornire, de unde ai scos-o?! 2. Nu stiu cu cit mai mic. Dar mai important mi se pare ca (,) cu cit lucreaza la "rece" mai putin, cu atit motorul e protejat mai tare. Poate pentru unul care tine masina 3 ani nu conteaza ca motorul e cu 2-3% mai uzat (am zis si eu un procent, acolo), dar eu unul nu ma gandesc (inca) s-o vind si mi-ar place (nu zic c-o sa se si intample asa) s-o tin cum tin altii broscutze, sau trabanturi... sau fiaturi 500! Intr-adevar, fiecare cu pasarica lui. E drept ca eu am un stol intreg! Link to comment
danielson Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 OK, am interpretat eu gresit primul punct, lundu-ma dupa niste review-uri ale unora care se plangeau iarna ca la pornire (sub zero grade) au probleme cu Matizul. De altfel, printre problemele majore ale acestei masini, una era chiar pornirea pe timp rece. Acu nu depinde neaparat de motor treaba asta, I agree. Insa eu aveam impresia ca, cu cat mai rece cu atat mai bine ... Sau nu e asa ... Ca o mica paranteza, toate adaugirile astea ajung sa vibreze in timp ... si in loc de zgomot, vei auzi un zumzait ... (sunt si io cobe) Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Pornirea pe timp rece... hmmm... nici a mea n-a dat vreodata vreun rateu! A nevesti-mii da din cind in cind (destul de des), pe orice vreme, dimineatza si seara! Link to comment
Leutzu Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Nu am eu Matiz si nic blana pe tico, dar am si eu o mica intrebare. Din ce ati spus voi...iarna se va incalzi mai repede motorul, dar vara...vara ce face-ti fratilor, ca prin acea blana se va degaja mai putina caldura in exterior, deci motorul va fi muuult mai cald, este riscul de a se incalzi poate prea mult (eu stiu la tico-ul meu cand prind orele de varf unde ajunge acul de la termostat), sa nu mai zic ca ventilatorul ala de la radiaor va merge aproape incontinuu deci...mai mult zgomot. Link to comment
dinulescud Posted September 17, 2004 Author Share Posted September 17, 2004 Azi am umblat pe la magazine si service-uri daewoo si nu se gaseste nicaieri !!! Am gasit de super nova si e 1 milion. E cam scumpa, mai bine imi iau faruri de ceata 8) Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Keep searching! All of us! Eu mi-as pune! Link to comment
sprite Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 ...si eu vreau chestie d-aia! Ma batea gandu' sa-mi fac din pasla... da' nu stiu cum rezista la caldura si oricum, n-am gasit suficient de groasa... Diferenta la "degajarea" caldurii, cu sau fara blana, este neglijabila... Ce naiba, motoru' de raceste "prin" capota? Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Corect. Da' mai trebe vazut si cum o prindem, daca e hand-made. Link to comment
SORAN Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Va merge ventilatoru mai mult vara si va consuma ce zicea NFS k se economiseste iarna...Dak vreti sa se auda altfel luati o cutie de grund antifon din targ si...vopsiti cu vopsea cauciucata peste! Link to comment
NFS Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Bai, nu zic nu... asta nu-nseamna ca-s de acord totusi... Da' stau si ma'ntreb... de ce masinile mai adevarate le scot din fabrica gata "imblanite"? Nu cred ca s-ar obosi, daca ar fi naspa sau n-ar avea nici un efect. De ce au facut si pt DSN (aia care se gaseste la 1 mil, cica)?!? De ce pina si Trabantul avea?!? De ce, de ce... Link to comment
strumfuadi Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 bai sergiulik, da' vad ca ai o obsesie cu "mohairu' " asta.. la mashinile mai de soi se pune pentru a reduce zgomotul care scapa din compartimentul motor in mediul exterior. pentru atenuare fonica. nu e nici pentru a'i tzine de cald motorului, nici pentru a creea o privelishte pitoreasca asupra "dosului" capotei. (deshi nu neg ca are acest din urma dar, though.. ) Link to comment
Leutzu Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 La dacie probabil ca au pus-o sa nu se mai vada urmele de ulei care sare pe la buson...uleiul este absorbit de blana Link to comment
NFS Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Am gasit un site corean, www.matizmade.co.kr (din pacate numai in koreana) unde sunt citeva poze cu diverse kituri de tunning. Printre altele, exista si blana pt motor!!!! Ta na na na! ©Zeu Link to comment
laurentziu83 Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 VAND BLANA URSULUI DIN PADURE !!! Cineva interesat ? Hai ca e 'eftin sa puneti la capota. Eu zic ca s-ar merita "blana" aia la capota, chiar m-am mirat cand am vazut ca matizul nu are asa ceva, in timp ce altele au. Macar sa dea o mica senzatie de grosime la tabla aia de conserva, care se indoaie cand o apesi cu degetul. Stiu ca o studiasem acu cativa ani la o expozitie la un fiat punto si nu cred ca au pus-o italienii de prosti. Si la WV exista. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now