Jump to content

"blana" capota


Recommended Posts

Aia-i pentru regiunile polare, se practica prin tarile nordice, Alaska, Northwest territories, etc, inteleg ca ati citit pe topicul de uleiuri ca Romania este intr-o zona polara, dar totusi.

Edited by argon
Link to comment

N-ai zis nik constructiv. Fain.

Am ceva de genul ala acasa, dar e asa de mare ca imi acopera toata partea din fata a masinii :D E din musama, e cu resort si cu un buton de deblocare. Cred ca o voi retusa si automatiza pana la iarna.

Edited by augustinionut
  • Like 1
Link to comment

Aia confirma ce am spus eu, ajuta la imbunatatirea coeficientului aerodinamic si scaderea consumului, atata timp cat sistemul e pus din fabrica, si s-au facut niste calcule de niste proiectati in acest sens. Ce se desprinde din textul din link este si partea negativa, adica supraincalzirea. Cel mai simplu poti masca complet grila, inbainte sa-ti faci de lucru degeaba cu sisteme complicate, cum am facut eu, si nu a ajutat la nimic, iarna, ca pe vreme calda sigur ajuta...la fierberea motorului.

 

 

Uite asa am avut, ce face sistemul tau si nu face asta, inafara de faptul ca nu e automat?

 

PE ger nu ajuta la nimic, s eincalzeste la fel, da aceasi caldura, am dat-o jos dupa cateva zile.

post-3429-087938500 1297947339_thumb.jpg

Edited by argon
Link to comment

Se pare ca nu ne intelegem, mai citeste odata ce am zis :scarpin: LAsa automatizatu la o parte, mascat cum ai vazut in poza nu ajuta cu nimic pe frig.

Edited by argon
  • Like 1
Link to comment
  On 2/17/2011 at 12:46 PM, augustinionut said:

Man, daca impiedica racirea motorului in mers, imi foloseste.

Man, izoleaza capota cum am facut eu. Daca nu esti multumit poti da jos oricand izolatia. Daca termostatul functioneaza bine degeaba pui in fata radiatorului ceva ( am facut si eu experimentul asta fara nici un rezultat ), poate doar sa atenueze socul termic asupra lichidului de racire atunci cand se deschide termostatul.

Link to comment

Mai bine ti-ai bate capul cu montarea unei incalziri electrice, ca alternatorul de Matiz ar duce, cum e la Panda de exemplu, si la motoarele mici pe benzina, da caldura la cateva secunde dupa pornirea la rece, foloseste niste rezistente, multe masini au, printre care si unele Logan diesel.

Link to comment
  On 2/18/2011 at 12:16 PM, augustinionut said:
... Cu cat racesti galeria daca preiei caldura de pe tabla aia nenorocita?

Daca nu iei caldura de acolo, de ce te mai legi de ea ? Caldura aia se pierde doar la tine, la altii incalzeste incinta.

 

Daca nu ti-am spus-o, ti-o repet: multe inutilitati gasesti pe net. Rationeaza mai intai, daca o idee ar fi buna, ar aplica-o mai intai producatorii de motoare.

  • Like 1
Link to comment
  On 2/18/2011 at 12:22 PM, augustinionut said:

Incalzirea electrica= consum suplimentar. Moca nu se poate? Ia bate-ti tu capu'.

Linkuri, poze, nu vorbe :)

 

E scump kilowatul? Daca dupa pornite pana ajunge la temperatura de regim, motorul nu mai pierde din caldura si spre habitaclu, consumul e mai mic, te-ai gandit la asta?

Link to comment

Daca tu pui macar un link sau poza de pe net cu schimbatorul ala de caldura in functiune, iti dau voie sa-mi dai minusuri in continuare. Si nu ma lua cu maxime aforisme si proverbe, interpretari de kk a spuselor mele: piesa aia e suficient de fierbinte sa incalzeasca si compartimentul motor si lichidul din schimbatorul de caldura. Nu cred c-or sa apara turturi pe nicaieri :P

Link to comment

Poti sa-ti iei adio de la catalizator in ritumul asta, daca mergi prin oras nu se va incalzi la temperatura de regim veci daca tu racesti galeria.

Edited by argon
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...