Brainiac Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 I-a 60 a II-a 105 a III-a 140 a IV-a 175 Si gata, ca se termina drumu' Civic 1.8 Link to comment
Lucian M Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Ciudat daca masina e cea din profil, mie la matiz mi-a intrat in limitare la 60-65 cu a doua. Cum naiba 40 cu 1 si n-ai simtit? A doua se "termina" pe la 72/h la matizul meu. Link to comment
entaro79 Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 I ~ 50 II - 100 III - 140 IV - 180 V < 190 Link to comment
Razv Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 A 3'a la Aveo 1.4 16v se termina la 140 sau 150 ? ( ca imi vin in minte ambele valori ... tre sa testez iar )... Link to comment
Lucian M Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Maxim 143 (cam asa se "vede" pe bord). Real- Dumnezeu si GPS-ul pot spune. Link to comment
maverick Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 fratilor, din ce vad aici, cei mai multi o calca , nu gluma eu schimb cam asa la pornire vit I pana la 15-20km/h apoi pana la 30-35 km/h vit a II a, pana la 55-60 km/h a III a, pana la 90-100 km/h a IV a si pana la maxim a V a am vazut din ce am citit ca sunt unii care se pricep foarte bine la motoare va rog sa dati cu parerea daca folosesc bine motorul matizului sau nu. merci mult. Link to comment
Lucian M Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Relativ ok, cu o precizare: treapta a V-a e pentru mers constant la viteze mari. O duci cu a IV-a pana la e viteza vrei, dai V s ramai la valoarea dorita. Link to comment
ing3r Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Eu cand mi-am luat masina acum 4 luni am vrut sa vad ce poate: 1: Nu stiu (probabil 50-55, ca facea motorul ca dracu!) 2:95 ! Restul treptelor nu le insir ca topicul e facut doar pentru primele 2 trepte.Oricum nu mai repet performanta de a merge cu 95 intr-a 2-a ca pe urma nu stiu daca mai apuc sa mai incerc si a 3-a oara )))))))) Link to comment
uskt2005 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 I - N-am fost atent II- 90km/h @6.500rpm III- 130km/h @6500 rpm IV - 170 km/h @6300-6400rpm V - 200km/h @5600rpm Cu GPS 120 pe ceas 118 pe GPS 140 pe ceas 137 pe GPS 160 pe ceas 155 pe GPS 180 pe ceas 172 pe GPS 200 pe ceas 179 pe GPS GPS folosit MIO 520c Link to comment
Cumnatu Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Masurat pe 2 GPSuri la mine indicatorul de pe bord arata cu 5 km/ora mai mult decat viteza reala. Nu e nimic modificat la masina. Link to comment
uskt2005 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 off topic Nu ai jante+cauciucuri mai mari decat stock cumva? Link to comment
JMu Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Chevrolet Aveo HB 1.4 DOHC: 1: >45kmh, nu am putut mai mult din cauza traficului; (deocamdata:revin, promit) 2:~100 (aveam un pic sub 100), eram la ~6200 de ture; 3:~145 (aveam un pic sub 145, la ~6200, dar cred ca mai mergea. Trebuia insa sa schimb.) PS: Am incercat sa schimb pe putere, nu pe limitare. Nu cred ca o sa reusesc sa aflu limitarea in 4 si 5. Link to comment
Cumnatu Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 (edited) Nu ai jante+cauciucuri mai mari decat stock cumva? Nop, jante de 17 cu cauciucuri 225/55/R17. La toate masinile arata mai multa cum, depinde cu cat. Cu masina goala ( adica doar eu ) , 15 litrii benzina '95c Moll, cauciucuri de iarna pe fata si de vara tocite pe spate, arcuri si amortizoare cu efect de barca, vant putin lateral ( cam 10 km/ora ) Bucuresti-Pitesti : 1 =80 km/h 2 =130 km/h 3 = 180km/h 4 = 218km/h ( turatie mai era, eram pe la 5000 dar urca fff greu mai sus, aproape insesizabil la nivel de secunde ) Asta pe bord scazand si cei 5 km/h de mai sus. Dat in ea in blana in regim de automata nu pe manual ( + ca pe manual in a II-a da scart si deci pierde randament cand intra in 6800 ture in a II-a ) . O sa incerc sa fac un film cu acel de la 0-100 precum si de la 0 la maxim dar trebuie sa il fac noaptea ca sa am unde sa ii dau in conditii de deplina siguranta ( autostrada goala ) Timp de la 0 la 100 ( foarte aproximativ, numarat in gand : intre 7,5 si 8,5 secunde ) Fara AC. Fara filtru aer schimbat de 8 mii km, masina de 95 mii km cu injectoare de 180 mii km ( dpdv al calaminei din benzina tinand cont ca am un consum dublu fata de o masina normala, 22 % in Buc, 10-11 % afara ) Se putea si mai bine dar e ok . Cea mai tare zenzatie am avut-o intr-un sciroco d-ala vechi al unui coleg care mergea I-a pana la 120 km/ora. Incredibil. Edited March 22, 2008 by Cumnatu Link to comment
luisspeed Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 1= cca 55 2=cca 95 3=cca 135 4=cca 170 5=cca 195 Schimbat cam pe la 6000 Cam atat stiu deocamdata dar...o sa fac un test mai exact Link to comment
alex-ntu Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 cielo 1.5(75Cp) 1-50 2-90 3-140 4-170 5-185 Link to comment
Venom Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 toyota aygo 1-50 2-100 3-140 4-pana nu mai poate 5-.. nu e nevoie Link to comment
GeorgeParaschiv Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Hai sa ma laud si eu cu CIELO 1.5 DOHC I - 60 Km/h era blana ca intrase limitarea II - 95 km/h III - 135 km/h restul nu am mai apucat ca nu mai aveam drum ) era pe partea spre republica catrierul 23 daca site cineva Vitexa maxima a fost de 180 km/h ma duceam la mare cu 5 persoane in masina si bagaje full ) Link to comment
Zetics Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Subaru Forester 2.0: 1. treapta 1: 55km/h@7500 rpm 2. treapta 2: 115km/h@7500 rpm 3. treapta 3: 160km/h@7500 4, 5 nu le-am incercat, probabil ca duce cat poate motorul, adica probabil viteza maxima (197km/h). Limitarea intra la 7600 rpm. Hyundai Accent 1.6 16v 2005: Stiu doar a doua ca duce pana pe la 90-95 km/h pe la vreo 6300 rpm cand intra in limitare. Link to comment
Adrian_C Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Sa ma laud si eu. In concurs cu un alt Aveo, prin Ungaria: Treapta 1: 40 km/h; 2: 80 km/h; 3: 130 km/h; 4: 170 km/h; 5: 185 km/h si atat i-a fost Cu Solentza lu fratemiu 165 km/h cu a 4-a Dar aproape exploda Link to comment
toby Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 (edited) eu nu mai tin bine minte , dar am facut ceva de genul : I : nu stiu exact ... 40 cred II : mai mult de 80(5000rpm) nu III : 125 km IV : 140 (4500rpm) V : nu stiu ... sper ca am retinut bine , daca nu , ma vad nevoit sa mai incerc odata dar astept vreme buna Editat : pt ca nu am vazut exact data unui post Edited December 8, 2008 by toby Link to comment
Mircea Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 A doua maxim 70 la masina pe care o ai. Limitarea motorului este la 4600 rpm, n-ai cum sa atingi 5000 rpm. In V viteza maxima este de 200 pe ceas, la o turatie de 4300 rpm. Link to comment
toby Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Off topic : Masina nu mai trage dupa 4600 , dar inca se tureaza . La Passat sau Captiva de ex am vazut ca iti "arunca" acul inapoi pe limitare , si nu te lasa sa o turezi peste . Viteza probabil ca am gresit-o , am si zis ca nu sunt sigur , nu ma uitam in momentul ala in bord . Scz de off topic . Link to comment
Tommy Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Eu zic sa mai investighezi problema si cand esti sigur sa ne spui rezultatul Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Eu sunt sigur, eu sunt sigur : 1.60 km/h 2. 110 km/h 3. 170 km/h 4. 230 km/h 5. ???? nu stiu, ne testat, pericol . Link to comment
Wolfman Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 (edited) Vorba unui clasic (in viata): "-Sa-nnebunesti tu ca-i asa???" L.E. Daca prinzi tu 230/h cu oricare din dricuri, iti platesc un plin de benzina, sper ca macar pariul asta sa-l tii. Daca nu tii pariul te alegi cu "Baronul Münchausen" ca si custom name. Edited December 14, 2008 by Wolfman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now