Tommy Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 (edited) Pune bre poza, ca eu nu cred nici in ruptul capului ca tu ai prins 230 cu a 4-a Si iti imprumut eu gps daca nu ai Intr-a 5-a cred ca ai ceva de genu: http://www.youtube.com/watch?v=PLAEgbgsmvU...feature=related Edited December 14, 2008 by Tommy Link to comment
GeorgeParaschiv Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 E greu de crezut asa ceva. Cred ca nici una din masinile lui nu poate lua 170 in treapta 3 tinand cont de motorizari si puterea masinilor. Link to comment
nt98adu Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Cielo 1996 Sohc: I = nu stiu; II = 95, III = 140 pe GPS; BMW 528i I = 75; II = 125; III = 160; restul netestate; BMW 525i I = 70; II = 115; III = 150; IV = 190; V= 240 la 5800 turatii. Link to comment
Lucian M Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Viorel- pun pariu ca v70 il ia lejeeer pe asta... Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Ete colea, sper sa inghititi in sec http://www.youtube.com/watch?v=6bkBy1ZV0l4 Viorel, V70ul poate 231km/h conform datelor fabricantului, mai departe cutia M56 pe care o am eu are treapta a 5-a de cruise, astfel in treapta a 5 a turatia scade foarte mult si consumul devine mai mic. Tommy abaterea este de 10km/h deci acei 240km/h cu a 4-a erau de fapt 230km/h real, eu oricum nu i-am dat decit o singura data 240km/h cand alergam un 525d modelul nou, totusi am gume de 210km/h acum si nu mai fac prostia asta a doua oara. Oricum filmuletul te poate edifica foarte bine, poti calcula cu regula de 3 simpla cat prinde in treapta a 3 a, mai mult in film omul schimba treapta a 2 a la 6500rpm in realitate se poate schimba la 7000rpm @Lucian hai sa ne radem o leaca http://www.youtube.com/watch?v=q9ZNJlbsjdw Link to comment
Lucian M Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 (edited) Si la mine taie limitarea intr-a treia la 140. Omul ii daduse cam 130 la 5600 rpm. Deci ma cam indoiesc de faptul ca prinde 170 cu a III-a. LE: ala avea tuning la greu, iar soferul de pe lambo nu-i dadea cum trebuie. Exact aceeasi faza a fost intre niste romanasi cu un bmw si un tip cu un lambo galben, in ro, cand a trecut ala cu lamaia pe langa ei era sa izbucneasca in plans, asta pe la 240/h. Edited December 14, 2008 by Lucian M Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 My fault, prinde 165km/h in treapta a 3-a Oricum eu am limitarea la 7500rpm si nu mai am 170 CP, acum ai inteles sau vrei sa-ti desenez ) Of am uitat sa schimb semnatura o schimb acum . Link to comment
Lucian M Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 (edited) Schimb-o, ca nu e voie cu mai mult de doua linii in semnatura... Si uite si link-ul... http://www.dailymotion.com/video/x1t1up_bmw-vs-lamborghini Mergeti la 1 min si 34 sec. LE: de aici am luat link-ul. Edited December 14, 2008 by Lucian M Link to comment
tolin Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Schimb-o, ca nu e voie cu mai mult de doua linii in semnatura... Numarul de linii din semnatura reflecta numarul de bile. Unii au 3. Link to comment
Lucian M Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Pai si noi- decat una?! Link to comment
tolin Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Numarul bilelor este constant. Link to comment
Lucian M Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Aha. Bun, ca intram la banuieli, la ultimul recensamant aveam efectiv complet. Link to comment
Mircea Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Off topic : Masina nu mai trage dupa 4600 , dar inca se tureaza . La Passat sau Captiva de ex am vazut ca iti "arunca" acul inapoi pe limitare , si nu te lasa sa o turezi peste . Viteza probabil ca am gresit-o , am si zis ca nu sunt sigur , nu ma uitam in momentul ala in bord . Scz de off topic . La 4600 ai limitare. Adica se taie alimentarea. Motorul urla si acul turometrului vibreaza si salut. Poti apasa cat vrei pe pedala, mai sus nu urca. Link to comment
BogdanG Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 @LucianM, nu mai fii suparat asa de tare ca o sa moara si capra vecinului pana la urma Nu stiu ce tuning la greu ai vazut tu la BMWul ala dizal, dar cred ca ai o problema daca tu poti compara S60 R cu BMW dizal, poate nu ai aflat inca de unde vine R-ul ala din coada si ce face el . Link to comment
Lucian M Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 N-am nimic cu vecinul nici cu capra lui. Nu era nimic tunat la bemveu' ala. Cat depre bile, ai grija cu viteza, nu de alta, ai motor mare si nu se stie pe unde ajunge. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now