Englishman Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Mi s-a parut extrem de interesanta , mai ales ca stiu ca multi dintre voi au auzit vorbindu-se de ea , dar nu ati vazut-o niciodata. Este in posesia unui director de liceu din Roman, Neamt. Edited September 20, 2006 by radux Link to comment
Juliaen Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Te referi la acel model break lung, zis "limuzina"? L.E.: scuze, nu aveai poza pusa cand am raspuns. Poze din lateral nu ai? Sunt curios daca e vorba de acel break sau nu. Edited September 20, 2006 by Juliaen Link to comment
Tommy Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Bun asa, inafara de faruri bara, grila .. greu vezi diferente din poza aia. Poate ceva la roti.. ce tractiune are? Baga detalii! motor, ranforsari, suspensii, frane, interior, etc Link to comment
Englishman Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 (edited) Nu, din pacate, dar masina este aprope in permanenta in parcarea din fata blocului meu, deci cum o mai prind, cum ii bag poze din toate unghiurile . In spate scrie ARO 4x4 ... dar se vede ca e o sigla pusa din fabrica. Observati cat de mica este Zafira din vecinatate fata de acest "monstru" ... chiar e uriasa, nu stiu cum resiese din poze... tractiunea este 100% 4x4 si toata mecanica este de Aro. Motorul in schimb este o taina pentru mine, este extrem de silentios si pare puternic. Directorul cu pricina este foarte greu de abordat si nu ma risc sa-l intreb mai nimic... Edited September 20, 2006 by radux Link to comment
guru Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) E facuta pe sasiu de Aro 10. Nu este singura, parca mai sunt 3 sau 4 bucati. Arata cam ciudat, avand garda la sol marita. Edited September 20, 2006 by guru Link to comment
Mircea Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Mie mi se pare nici mai mult nici mai putin decat una din celebrele Dacii pe sasiu de aro 10. O struto-camila care nu are nimic deosebit. Daciile din parcul prezidential am avut ocazia sa le vad si erau intradevar deosebite. Link to comment
Englishman Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 (edited) Alta poza, dar din pacate , tot din fata. Deosebita sau nu, e ALTCEVA, totusi... Edited September 20, 2006 by radux Link to comment
aztec Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Sunt sau mai bine spus au fost facute pentru armata.. nu stiu daca nu cumva se numea dacia delta sau apropiat.. Chiar te rog sa faci cateeva poze , subiectul l-am mai discutat eu in alta parte dar nu am gasit poze cu aceasta masina Este similar cu oltcitul 4x4..daca nu stiati, exista unul Link to comment
xenna Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 @radux: De unde stii ca e "Dacia lui Ceausescu"? Si daca e a lui,de ce ai deschis topicul la "masina mea"? Link to comment
Englishman Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 Pai de unde stiu ca a fost a lui Ceasca? tot orasul stie chestia asta, si respectivul posesor a afirmat lucrul asta in dese ocazii, din cate stiu eu. Pai daca nu la " masina mea" atunci unde, pacatele mele? la cafenea sau la bursa??? stiu ca nu a mea, dar unde in alta parte se poate prezenta ( cat de cat...) o masina ? daca am gresit cu postul aici, moderatorii sau administratorii ii pot schimba locatia, bineinteles... Link to comment
xenna Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Emoticonul ala e pentru moderatori? ) Edited September 20, 2006 by xenna Link to comment
Englishman Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 (edited) Xenna: nu - pt tine, evident ! si stiti ce ma surprinde ? ca nu are pic de rugina pe ea si culmea, nu e intretinuta mai deloc... Edited September 20, 2006 by radux Link to comment
ticodriver Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 La sectiunea Kitch-uri i-ar fi stat f bine, chiar daca e asa de abominabil facuta de "mainile de aur" ale lucratorilor de la Colibasi si nu de proprietar. Link to comment
zalmoxis Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 N-as baga mana in foc ca nu e sau cel putin a fost !Culoarea orcium e fost schimbata TOATE aceste hibriduri au avut initial culoarea bleumarin..Oricum la vremea aia a fost primul SUV din Romania!! ..Si da au fost ale armatei initial... Link to comment
aztec Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Ganditiva ca erau printre primele "crossover"-re .. pe vremea aia nu se auzise de volove xc90 .. sau similare daca nu ma insel audi quattro abia aparuse, golf country(la fel de frumoasa ca si dacia asta) aparuse cam tot atunci, deci este un model de pionerat, din pacate facut in stil comunist, cu piesele existente in productie pt aro 10 Link to comment
alx Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Masina asta nu merita sa discutam despre dansa. Link to comment
zack Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Are si DRL-uri ps: Am vazut la mai multe dacii. Pentru ce le-or fi pus ? Ori fi fost pentru export ? Link to comment
s3bby2000 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 (edited) Din cate stiu eu inainte de decembrie '89 se produceau la Colibasi un tip de Renault care aici ii zicea Dacia 2000.Era facut numai pt guvern si domnu' Ceausescu.Mai am si-o poza cu Dacia "limo" si m-am gandit sa o pun ca am vazut ca sunteti curiosi. Si daca tot am inceput capitolul struto-camile sa va pun si Nova monovolum. Edited September 23, 2006 by s3bby2000 Link to comment
Gamerul Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Inainte de '89 am vazut la Sinaia, linga Castelul Peles, o Dacia 2000 si din cite imi aduc aminte avea in loc de bacheta din spate doua scaune mari, masina era mai mare decat o dacie obisnuita si era neagra. Link to comment
john Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Dacia Nova monovolum pare copiata dupa Tico ) Link to comment
Englishman Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 Nova aceea monovolum e pe bune? Link to comment
adostar Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 A fost un proiect realizat de neste ingineri corigenti. Bine ca ramas doar un proiect Link to comment
BogdanG Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Ganditiva ca erau printre primele "crossover"-re .. pe vremea aia nu se auzise de volove xc90 .. sau similare daca nu ma insel audi quattro abia aparuse, golf country(la fel de frumoasa ca si dacia asta) aparuse cam tot atunci, deci este un model de pionerat, din pacate facut in stil comunist, cu piesele existente in productie pt aro 10 Quatro are 25 de ani deci este mai batran decat Dacia aceasta, oricum marea diferenta este ca noi vorbim de o strutocamila (ARO/Dacia) iar Volvo avea climatronic in anii 80 .Deci pentru ARO/Dacia poate a fost un pionierat dar nu pot considera un sistem 4x4 primitiv pus pe o caroserie break ca fiind ceva viabil .Golful Sincro Country avea un sistem 4x4 permanent in 1987 Dacia 2000 de care se vorbea in posturile de mai sus era defapt un Renault 20, care a fost o masina esec dar buna pentru nomenclatura . Link to comment
aztec Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Acelasi lucru spuneam si eu.. Dacia asta este facuta prin ani '80. pot sa cred ca '85-'88...facuta din piese deja in productie. fara multa proiectare, pt nevoile armatei.. Nu stiu de ce a fost facut Oltcitul 4x4.. Oricum la fabrica Dacia nu erau banii germanilor. noi proiecatam din bucati, ca si lastunul.. Link to comment
john Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Am vazut si eu azi una la intrare pe A1 dinspre Pitesti, cu numere de AG. Era identica cu cea din poze. Funny Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now