Jump to content

Motociclism


keluboss

Recommended Posts

si cum "lua la cunostinta" organu? prin declaratia tatei floarea de la trecere, care zice ca "l-am vazut eu, mergea ca nebunu?"

 

dovada, nene! dovada!

 

fara radar nu se poate face nimic. si chiar daca il lua radaru, vinovat de accident era tot soferul. motociclistul ar fi primit amenda pentru viteza. nu scrie nicaieri in lege ca vehiculele care se depasesc viteza legala nu au prioritate.

Link to comment

e foarte adevarat ticolino, dar violenta este ultima resursa a unui prost ramas fara argumente, si asta are mai multa valoare iesita din gura mea care potrivit staturii ar trebui sa am un avantaj relativ intr-o confruntare directa ( nu de idei...) deci nu o spun la genul ca strugurii sunt acri... acolo e un trend major de recurgere la violenta indiferent ca sunt vinovati sau nu...

dovada? eu zic (,) ca dintr-o expertiza se poate determina viteza unui autoturism cu aproximatie si daca ea e ceva de genul 150, cat sa fie eroarea ca el sa fi fost in limite decente, nu zic legale...

deocamdata exista o lege, buna, rea nu conteaza ea trebuie respectata, mie mi se pare anormal ca motociclistii sa se ascunda dupa lege cand e vorba de viteza si prioritate si sa o dea la intors cand refuza sa se incadreze pe o banda anume ci merg PRINTRE ele, scuza fiind data de un moderator parca: ceva in genul ca: "pai daca pot" daca poti asta nu e neaparat legal, si asta ar trebui sa fie luata in calcul...

 

in plus daca o masina s-a incadrat pe banda si e lovita din spate, de la ce distanta de intersectie delimitezi prioritatea si lovirea din spate? ala cu masina putea sa argumenteze ca a fost lovit din spate, deoarece el trecuse de intersectie. analogia a suferit-o un prieten cu un break care l-a lovit pe unu care i-a taiat fata in spate si ghici cine a fost vinovat? ala cu breku pt ca a lovit din spate...

Link to comment

Nu Ticolino! Se considera ca accidentul a fost provocat de viteza excesiva. Asa se face. Daca tu mergi ca nebunu in oras si-ti sare un pieton in fata si se demonstreaza (expertiza tehnica, urme de franare etc) ca tu aveai 100 in loc de 50, poate sa fie pietonul si printre n masini si la 5 km de zebra, i-a ghici cine e vinovat?

La fel se rationeaza si in cazul de mai sus: daca nu avea viteza putea evita accidentul. La accidentele fara victime, in loc de expertize se ia de buna prioritatea, la accidentele cu victime se mai uita si la restul se fac masuratori etc. si in final un expert poate spune ca daca se circula cu viteza legala, accidentul putea fi evitat. Ai sa ramai surprins cate vinovatii se anuleaza in instanta, cand are loc procesul...

Link to comment

cu lovit din spate vs prioritate, e o problema. depinde si de politist, de ce-a mancat dimineata, daca are probleme cu amanta, etc.

 

dar in cele 2 cazuri de mai sus, mai e o problema: schimbarea benzilor. amandoi s-au bagat direct pe ultima banda. prioritatea in cazul lor nu a disparut odata ce au trecut de intersectie, ci trebuia acordata pe tot parcursul manevrei.

Link to comment

parerea mea, pana la proba contrarie, este ca in ambele cazuri 90% a fost culpa comuna, viteza excesiva si asigurare insuficienta...

 

am intalnit foarte des doleante ale motoristilor ca si "conservarii" sa mearga pe moto si sa vada cum e , as fi si eu curios daca si ei daca maine ar trece pe conserve ar mai fi permanent asa de vigilenti cum ne cer noua sa fim, fratele meu, si eu ma asigur, dar nu e normal sa stau cu morcovul in... (traista :) ) permanent ca poate ninjiki are chef de suicide rally azi, am ajunge toti cu parul alb la serviciu, si iar o spun stiti pe o banda daca vreti sa va aparati cu legea, nu jonglati cand pe o parte cand pe alta in functie de interes...

 

later edit: sincer si mie mi se pare mult mai potrivita legea rutiera de la turci, ar fi tocmai buna pentru a se linisti si vitezomani si chioretzii, mergi cu cat poti tu dar sa poti evita orice obstacol, nu l-ai evitat, sa fii sanatos!

Edited by tico_RS
Link to comment

ok, am recitit mesajele tale, intr-adevar, nu e dracu' asa de negru.

 

ma refeream la mesaju asta:

 

dupa marele chin de a citi toate paginile topicului ( si asta fara sda ma vada sefu' ) m-0am decis sa imi fac cont si sa postez, deci:

1. lovitul din spate este clar vina ta, a patit-o un prieten care l-a lovit pe unu care i-a taiat calea si lovitura fiind perpendiculara pe qurul masinii aluia, a ramas sa isi repare singur masina, fara discutii. e adevarat ca legal o fi limita pomenita mai sus, dar practic nu se poate determina in mod concret daca ea a fost atinsa sau nu, si sincer mie imi pare a fi cea mai buna solutia pt a impaca si capra si varza: mergi atat de repede cat esti in stare dar sa poti evita orice pericol, daca nu ai facut-o, esti vinovat, oricat mi-ar place mie strazile nu sunt race tracks..

 

2. @amicul de mai sus: prietene, daca eu imi bag p*** in gura taximeTRISTILOR si distribuitorilor, etc care depasesc coloana la semafor luandu-ma pe mine de prost, ca vezi doamne eu stau la coada ca ma plictiseam acasa, cum poti sa imi ceri mie sa nu fac acelasi lucru si cu zmeii care se baga printre masini "pentru ca pot", a mai spus-o cineva, daca unu vomita si deschide usa? stiu ca e greu sa stati la coada, si mie mi-ar fi dar incercati sa judecati cu aceeasi masura ambele fapte, la fel cum se diculpa kelu, la fel facea si tovarsul vostru, desi era aceeasi situatie...

 

3. cand va bagati printre benzi, chiar crede-ti ca nu stanjeniti pe nimeni? ca eu nu raman tintuit chiar si pt 10 secunde ca sa treaca unu care a ramas blocat intre masini? deci va rog: cum ii injur pe auto- asa injur si me moto- nesimititi

 

ps sper ca nu o considerati flame,nu este un atac la persoana, dar nu puteam sa ma abtin...

 

 

in primul rand m-au deranjat greselile de spelling si tonul virulent cu care iti prezinti parerile, unele dintre ele exagerate. chiar daca zici nu ai vrut sa faci flame, mie exact asta mi s-a parut mesajul tau: un flame.

 

la pct1 nu ai dreptate, s-a mai discutat si aici si acolo. iti reamintesc ca si kelu, si motociclistu in cauza nu au intrat pe banda 1, regulamentar, ci au taiat benzile, fara se se asigure in timp ce faceau asta.

 

la pct2 si 3... flame. trebuia sa fii mai obiectiv putin si mai linistit si clar in exprimare.

 

mesajele urmatoare sunt ok, o imbunatatire vizibila :)

Edited by ticolino
Link to comment

mai erau vreo 2 posturi in care ma detasam clar de kelu, si stiu ca nu avea nici o scuza, dar de aici la exprimarile constante de conservari imputiti e o distanta mare... am subliniat-o si la ei, pe forumul nostru deja s-a ajuns la exprimarea "unii motociclisti" si facem delimitarea intre unii si altii, ei chiar daca nu au dreptate, folosesc exprimarea generala de "conservari imputiti/nenorociti, etc".

2 si 3: chiar crezi ca nu am dreptate, de ce se mira ala ca l-a injurat? daca era un taxi crezi ca nu il injura? acolo se sufera mult pe mania persecutiei, desi vor mai multe drepturi decat masinile, "pentru ca pot"...

 

1. daca lovesti din spate, perpendicular, esti vinovat clar si nici o instanta nu o sa iti de-a dreptate... kelu a fost lovit lateral si de-aia a incasat-o, plus ca mai incalcase alte n reguli de circulatie... eu iau apararea alora care nu vad motociclisti si intra nu a alora care ii forteaza vazandu-i...

Link to comment

@ticolino: las-o bre ca macane... pe moto.ro e permisa postarea virulenta doar la atacarea conservarilor sau si invers... si sa nu-mi spui ca nu sunt atacati extrem de virulent conservarii!

Link to comment

eu am spus ce m-a deranjat pe mine. personal. si observa te rog ca i-am atras atentia lui tico_rs aici, si nu dincolo.

explicatiile de genul "da doamna invatatoare, l-am pocnit pe gigel, dar el a dat primul! si in plus, toata lumea se bate la noi in clasa" nu le accept.

Edited by ticolino
Link to comment

RS-ule, sa stii ca legea noastra de acum PERMITE devansarea unui vehicul IN CADRUL ACELEIASI BENZI fara ca manevra sa fie considerata DEPASIRE, care presupune trecera peste marcajul longitudinal ce delimiteaza benzile sau sensurile; bine, daca coroborezi acest articol cu cel ce defineste DISTANTA DE SIGURANTA LATERALA la manevra de devansare nu prea ar putea nici acum trece motocicletele pe linga masini in legalitate, mai ales in Bucuresti unde benzile s-au redus la minimul admisibil, 2.75m in loc de uzualul 3.50m pentru marirea numarului de benzi; hai s-o lasam asa, zic eu, in fond nu cred ca vreunul dintre noi se crizeaza pe motociclistii ce trec printre coloanele STATIONATE la semafor sau in ambuteiaj, cit pe cei care o fac IN TRAFIC, cu o diferenta relativa de viteze ce nu iti permite observarea pericolului in timp util; da, EI POT, dar ESTE PERICULOS CE FAC EI, din cauza manevrelor automobilelor ce ocolesc diversele fericiri gasite in drum ... cit despre viteza, numai de bine, dar nu in oras sau trafic aglomerat, ca e belea.

Pina la urma, pentru ce dracu' ne spargem capetele pe aici si pe dincolo? vrem si unii si altii sa ajungem din punctul A in punctul B in deplina integritate fizica si mecanica si sa incercam si unii si altii sa ne armonizam actiunile acestui deziderat ... de regula, cind ii dam cu articole de lege e deja prea tirziu ...

Link to comment

minim 7 luni, ca a trecut abia de Camera, mai e senatul si presul, apoi tiparirea in monitor, apoi 6 luni de gratie ... sa te tii, nene, pe urma cu punctisoarele. Nu ca as fura-o eu prea des, dar 3 amenzi de viteza pe an tot iau ... mielusel va scrie pe mine in localitate.

Link to comment
  • 3 months later...

BĂIEŢI Şİ FETE, DOMNİ Şİ DOAMNE: S-A ÎNCĂLZİT VREMEA, MARE GRİJĂ PENTRU CĂ AU INCEPUT SĂ APARĂ Şİ MOTOCİCLİŞTİİ. UİTAŢİVĂ DE DOUĂ ORI ÎNAİNTE SA DEPĂŞİŢİ SAU SĂ SCHİMBAŢİ BANDA.

 

Şİ GRİJĂ MARE LA İNTERSECŢİİ!!!!! Filmulet de bagat la cap (asteptati putin se incarca mai greu, are 3.5 MB)

Edited by hitman
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...