Jump to content

Probleme Motor Tico


Recommended Posts

deci dupa ce zici problemele tale e doua :D :

- instalatia colmatata pe undeva - de aici baiul cu racirea - se rezolva prin curatirea instalatiei - eu as incepe cu termostatul

- e posibil bateria sa fie slaba sau mici probleme cu tensiunea alternatorului - ar fi interesant de pus un voltmetru in mers normal si cu ventilatorul pornit - s-ar putea traga f mult curent, vinovati fiind ori o baterie slaba sau probleme pe circuitul de incarcare (la ralanti cu faruri aprinse trebuie sa ai la bornele bateriei 14V)

 

e, si mai e a treia chestie - ventilatorul sa fie un pic gripat (mizerie, praf etc) si sa nu poata sa se roteasca la turatia necesara, in plus halind mai mult curent facand acest efort - dar intai verifica primele 2 puncte

Link to comment

Supraincalzirea se poate datora si autoaprinderii, iar la cresterea temperaturii amestecul se autoaprinde mai usor.

 

Prima cauza ar fi benzina: incearca una cu co cat mai mare si vezi daca se mai intampla.

Defectul ar fi atunci la senzorul de detonatii, reglajul gresit al avansului la aprindere, depuneri pe bujii...

Link to comment

Sper sa nu se supere domnii moderatori pe mine ca am deschis topic nou, insa dupĂŁ ce am citit mai tot ce e pe aici, cred cĂŁ , carburatorul meu a prins un gunoi si nu-mi mai merge rotund motorul la relati. ( nu-mi tine relantiul). Intrebarea mea e daca a mai pĂŁtit cineva aceasta problemĂŁ si cum a rezolvat-o, iar daca ar fi sĂŁ dau carburatorul jos sĂŁ-l curaĂž, cat imi este permis sa-l desfac si cat nu, fiind ca nu vreau sa stric mai mult decat e acum. Am vazut ca cineva a scris ca se desface in trei pĂŁrti, asa o fi ?, de ce scule am nevoie, altele decat chei , etc ? ace de seringĂŁ ? pompĂŁ ?

Link to comment

Daca problema e de la carb infundat:

dai jos filtrul de aer, deschide clapeta si da-i in nas cu un spray de Carb Cleaner. Porneste apoi motorul (pleaca mai greu), pastrezi controlul clapetei din mana si continui sa-i dai cu spray pana cand vezi ca merge rotund. Sa cureti un carb iti ia pana la 1/2 din butelie.

Link to comment

Daca merge urat la relanti dintr-o dfata si pana acum mergea ok, se poate, nu neaparat, sa fie un gunoi stingher..

Ca sfat, nu umbla la carburator/reglaje pana nu epuizezi toate metodele alternative, cum este solutia care o torni in rezervor, speciala pentru curatat carburatoere si instalatia de alimentare(pretul pleaca de la 60.000 in sus)

Apoi poti aplica metoda cu spray, oricum este profilactica..

daca nu s-a rezolvat... poate fi de la fise, suspecteazale si pe ele, mai ales daca sunt batrane.

Daca nu si nu, doar atunci umbla la carburator, dar ai mare grija ca este foarte greu de reglat apoi

Link to comment

Carburatorul este din 3 bucati. Nu este greu de desfacut. Problema cea mai mare sta in conectarea ulterioara a furtunelor care vin/pleaca de la el (nu uita care, cum, unde).

Cat despre reglajul ulteriror... exista un tutorial facut chiar de mine. Greu, usor... tu decizi... dar exista si masini cu sase carburatore...

Link to comment

Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute, insa problema mea cred ca e un mic Âşpan intrat intr-un jiglor, asta cred eu, deoarece, "un meserias " mi-a dat jos filtrul de aer , dar si acel prezon din capul carburatorului care tine filtrul de aer si s-a cam forĂžat cu cheia fixa pe langa acel prezon de se vede cum a rupt span fin din carburator. Despre filtre de benzina, nu e problema, l-am schimbat amu 10 0000km, deci mai mege 10.000, nu e murdar, solutie in rezervor am bagat odatĂŁ sau de doua ori parca si a fost bunĂŁ , insa orice as face acum nu cred ca ma avantajeazĂŁ. M-am gandit sa-l dau jos pe d-l carburator si sĂŁ-l spal puĂžin in decarbusol, apoi sa-l suflu cu putin aer , si sa-l pun la loc fara probleme. Daca tot o sa continuie chinul meu, atunci o sa-i cumpĂŁr fise noi si capac la distribuitor cu tot cu lulea. Despre spray, vorba cuiva, e doar frectie, sau o fi bun doar daca s-a facut ceva cocs acolo si-l dizolvĂŁ. Intrebarea mea era, sa-mi spuneti daca a lucrat cineva personat la carburator, si nu meseriasii ĂŁia de la service, si sa-mi spunĂŁ cum sa procedez mai exact cu el, daca nu, o sa incerc sa experimentez, toate au un inceput.

@PedalĂŁ, mersi mult de ajutor, am citit despre cum ai reglat tu carburatorul, si eu l-am reglat de mai multe ori si am scos numai consumuri mici de 4-4,1 / 100Km in exterior, insa acum m-a rezolvat "meseriasul ala". Tu l-ai scufundat total in decarbusol si l-ai lasat pt un timp acolo la moi, ori cu o pensulĂŁ l-ai curatat cat ai putut ?. O sa incerc sa recuperez garniturile pt ca nu am altele, si le pun la loc cu vopsea sa faca priza mai bine.

Despre conectarea ulterioarĂŁ a furtunelor, m-am gandit sa-i fac cateva poze inainte de demontare.

Edited by gelumitu
Link to comment

Toate piesele mici le-am pus la inmuiat in decarbusolv si apoi le-am suflat cu un Spray de tip Carb-Cleaner. Corpurile carburatorului le-am suflat tot cu Spray. Depuneri am gasit doar in camera de nivel constat si foarte putine. Pe jiglere, tuburi emulsoare si ajutaje sa insisti. Acolo pot apare probleme cu eventuale gunoaie care sa obtureze orificii.

Link to comment

Gata, am reusit de am curătat si eu carburatorul la tico, acum e bine, imi tine relantiul, si merge foarte bine, sa vedem si partea cu consumul cum o sa fie, insa sper ca e bine ca de nu-l ia gaia :) ) .

Atesez o poza care e foarte importantă, zic eu, intrucât la demontare nu am fost foarte atent si mi-a cazut 1 stuţ si 1 bilă, stuţul stiam de unde, dar bila nu am ştiut sigur si am bagat-o in alta parte de nu m-i se mai tura motorul la prima pedală, apoi am desfacut iar carburatorul si am băgat-o la locul ei, se vedea ca e de acolo daca ma uitam mai atent, deci ... nu face-ţi ca mine :) ) post-2247-1161517751_thumb.jpgpost-2247-1161517678_thumb.jpgpost-2247-1161517977_thumb.jpg

 

@PedalĂŁ, mersi mult pt ajutor, am sa te ajut si eu dacĂŁ o sa fiu pe fazĂŁ cand ai nevoie. Segmentare nu i-am facut la tico al meu, ĂŽn rest am umblat peste tot, nu-i mare lucru de capul lui, e o masinĂŁ destul de simplĂŁ cand ĂŽncepi sĂŁ o cunosti. Am vazut cĂŁ mi-a revenit acea problemĂŁ cu opritul dimineata dupĂŁ prima cheie, iar la a-2-a, merge , nu se mai opreste. Cred, ori ca s-au uzat un pic segmentii si nu mai face vacuum suficient, decat dupĂŁ ce se dilatĂŁ ei un pic de la pornire, ori am dereglat carburatorul mai mult decat banuiam si nu mi-a reusit reglajul lui la rece. E cineva mai in masurĂŁ cu detalii ?? Am vĂŁzut cĂŁ Senk a studiat problema mai mult, insa nici el nu a reusit sa-i dea de cap. Am urmĂŁrit vacuumurile, si totul e din ele , dupĂŁ mine, dacĂŁ ar fi sa fie termoelementul de la socul termic cum mi-a spus D-l NICU BARBU, asta ar insemna, ca masina sa ramanĂŁ numai turatĂŁ, sau sĂŁ scadĂŁ turatia foarte puĂžin, insa la mine acesta merge foarte bine.

Edited by gelumitu
Link to comment

Bravo ,felicitari ptr. indrazneala!Cu pornirea la a doua cheie nu are legatura cu uzura segmentilor ,daca aveai segmenti uzati motorul ar fi consumat ulei. Iar asa ca sa-ti dau o idee eu pe timpul verii am functionat cu clapeta de soc blocata pe poz. deschis si in diminetile mai reci se manifesta exact asa cum spui tu ! Asa ca toata treaba sta tot in reglaje ! :) >-

Link to comment

@ToPser, dacĂŁ vreodatĂŁ vrei sa umbli ĂŽn carburator, cautĂŁ-mĂŁ,e mai ieftin un drum la mangalia decat un servis :) ) , si-l desfacem impreunĂŁ. :) ) . Merge super acum, nu stiu cat o sa-mi consume, sper nu mult, dar e cel mai lin mers al ei, imi place.

Link to comment

nu, doar la ĂŁlea principale, pe restul le-am suflat si le-am curĂŁtat cu un jet de solutie decarbusolv, dintr-o seringĂŁ mai mare, la care i-am retezat un pic din partea unde se monteazĂŁ acul, e putin conicĂŁ, si am tĂŁiat din ea atat cat sa etanseze in scaunul juglorului.

Link to comment

Am cautat pe forum incercand sa nu deschid topic aiurea dar nu am gasit concret nimic despre ce ma intereseaza.Cand vreau sa pornesc ticozauru' da niste rateuri si vreau sa stiu cat ma costa daca ma duc la un service autorizat daewoo sa imi schimbe coroana sau bendixul depinde care din ele este de vina.Multumesc anticipat

(stiu ca nu am postat la sectiunea care trebuia acum vazusi) :D

Edited by NFS
Link to comment

Rateuri??? Ce au in comun rateurile cu coroana si bendixul ? Cred ca ai vrut sa zici altceva ,rateurile sunt provocate de o aprindere defectuoasa si multe alte motive dar in nici un caz de bendix si coroana. Cred ca ai o problema cu electromotorul!

Link to comment

Topser, cred ca se refera la patinarea bendixului in momentul pornirii. Cel mai probabil coroana a cedat, caz in care, din cate stiu eu, va trebui data jos cutia de viteze sau motorul. Din acest motiv, ar trebui dat jos electromotorul si inspectata starea bendixului, precum si a coroanei prin locasul astfel creat.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...