alexxutzu Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) Masina are 59000 km...problema e ca am fost cu ea la service-uri daewoo(mai multe) si mi s-a zis ca este electromotorul asa cum am mai zis si mai sus,bendixul...acum imi este frica sa nu ma duc cu ea la service ca oricum programare am ptr sambata si sa imi zica ca nu e bendixul dupa ce l-am si cumparat si sa fie coroana...faza e ca haraie cand ii dau la cheie si indiferent cat as forta la o cheie nu porneste...acum..sa vedem ce o sa fie de vina...ma costa 800 manopera. p.s: mersi Mircea pentru msg privat. Edited October 30, 2006 by alexxutzu Link to comment
nt98adu Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Coroana nu se duce asa usor! Schimba bendixul si vei avea o masina noua! Link to comment
alexxutzu Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Dap asta voi face mi-am facut programare pentru sambata si sper sa se rezolve.Ms pentru sfaturi! Link to comment
Ciprian_newbie Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Salutam cu respect, am si eu o problema foarte ciudata, am sa va povestesc pe scurt. Am un Tico din '98, 103.000 km parcursi, motor bun (suna bine, trage bine) uneori la mers prin trafic intens pierdea din putere, pana sa ma lamuresc eu ce e cu fenomenul asta, intr-o zi au mai aparut si altele si anume o vibratie ca si cum ar merge in 2 pistoane(tot la cald) porneste mai des ventilatorul si pana sa ajung acasa cu Ticozaurul, a inceput sa nu mai stea la relanti, se "scurura" rau motorul cu sunete de culbutori dand sa se opreasca ca si cum ar fi fost sarita de la punct cureaua de distributie numai ca daca turam motorul mergea foarte bine, disparea complet zgomotul si vibratiile. Am lasat-o acasa o zi si seara cand m-am intors i-am dat o cheie mergea frumos si cand o turam si la relenti. Mentionez ca uleiul din motor are 3000km, bujiile sunt ok, radiatorul are o fisura si cam pierde putin lichid, dar nu am ramas fara lichid, capacul si rotorul delcoului sunt schimbate recent si cureaua de distributie a fost schimbata cu o saptamana inainte. Luminati-ma voi , eu am niste banuieli pe care o sa le discut ulterior in functie de parerile voastre. Mutumiri anticipate Link to comment
ToPser Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Fise ai schimbat? Porneste-o pe intuneric si deschide capota si spune ce vezi pe acolo ! Simptomele astea le-am avut si eu si nu stiam ce sa mai cred ,pana la urma am descoperit ca erau fisele imbatranite! Link to comment
Ciprian_newbie Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Azi am schimbat fisele si bujiile am aruncat o privire inautru la delcou si am gasit ceva ce ar putea sa fie cauza problemei mele, lamela de la rotorul distribuitorului era slabita din nitul acela din plastic, avea joc binisor neavand inlocuitor am arcuito un pic ca sa stea fixa in plotul central pana fac rost de alt rotor sau mai turtesc nitul la cald. De asemeni am pus un stroboscop sa ii vad avansul si este ok sta cam pe la 8 grade. Mai am acum sa merg la un meserias sa imi faca ceva reglaje la culbutori si sa imi zica daca e vre-o probleme pe la motor in urma "fitzelor" de data trecuta. Inca nu am facut o tura cu Ticozaurul ca mai am sa ii schimb si radiatorul ca este un pic fisurat. Va multumesc pt raspuns. Link to comment
depe Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 (edited) De la o vreme am o mica problema cu masinuta . De 2 ori in curs de o luna la pornire a scos ceva fum albastru si tot cam de atunci se aude un zgomot de bataie cand trec din 3a in a 4a Zgomotul seamana cu un tacanit si scade in intensitate cand in a 4a ajung la 60kmh. Ce poate fi ? Ca nu vreau iar sa ma duc la service si sa ma jupoaie aia de bani... Nu mai deschide subiecte existente. Foloseste functia ! Edited November 5, 2006 by Mircea Link to comment
nt98adu Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Fum albastru inseamna consum de ulei. Bataia de care vb. ar putea fi de la culbutori, vibrochen sau piston. Incearca si asculta cu motorul pornit, zona in care acea bataie este mai accentuata. Sau exista posibilitatea sa bata avansul din cauza benzinei cu cifra octanica scazuta. Cred ca ar tb. sa mergi la un service auto, pt. rezolvarea pb. Bafta! "> Link to comment
ToPser Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Asa este fum albastru ulei ,si zgomotul este produs de detonatii (bate avansul) cred ca ai benzina foarte proasta si face autoaprindere ! La oprire cum se comporta ? Link to comment
depe Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Asa este fum albastru ulei ,si zgomotul este produs de detonatii (bate avansul) cred ca ai benzina foarte proasta si face autoaprindere ! La oprire cum se comporta ? Multumesc pentru idei . Bataia se aude doar in timp ce masina merge. Am schimbat si benzina .Inainte bagam doar de la OMV Vasile Milea . S-a intamplat o data ca la oprire motorul sa nu se opreasca imediat si sa mai tremure 1-2 sec Service scrie pe ea. Link to comment
nt98adu Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Schimba urgent furnizorul de benzina pt. ca la oprire sa nu mai functioneze motorul acele secunde, iar daca bugetul este mai redus incearca un tratament de ulei 2+2 . Efectele nu sunt miraculoase, dar scade vizibil consumul de ulei. Link to comment
nt98adu Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 A venit si randul meu sa am pb. cu masinuta. Pe scurt astazi a inceput sa mearga balbait si la rece si la cald. Se aude pe esapament cum da cate un rateu mic, ca si cum nu ar lucra o bujie. Fiind sarbatoare, mi-am permis sa scot fisele la bujii pe rand si am vazut ca lucreaza normal. Masina are 87000 km este un Tico SL din 1998. Daca o tin turata sa zicem la 1500, merge perfect, dar la relanti groaznic. Banuiesc carburatorul, dar nu prea sunt sigur. Rog pareri! Link to comment
ticolino Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 (edited) Rateu = nu da scanteie. Ca sa verifici fisele, uita-te sub capota noaptea, sa suprinzi eventualele jocuri de lumini. Verifica si bujiile. LE. Cred ca se poate verifica si capacul de la aprindere de unde ies fisele... am uitat cum se cheama. Sa nu fie crapat, si senzorul sa nu aibe vreun surub slabit. Edited November 9, 2006 by ticolino Link to comment
nt98adu Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Merci, voi incerca sa schimb fisele. Bujiile le-am verificat si lucreaza in parametri. Link to comment
vasiledintomis Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Am un tacanit la motor inca de cand am luat-o...motorul e foarte zgomotos...nu consuma ulei nici benzina...bujiile sunt caramizii asa cum ar trebui sa fie.. Motorul nu trage cum trebuie ,e putin cam puturos .Zgomotul este sigur de la motor ,alternatorul si compresorul de ac au fost decuplate pt a izola zgomotul. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie linia dusa ... se poate si asta? Link to comment
adostar Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 @vasiledintomis - Cati km are motorasul ? Tachetii i-ai reglat ? Link to comment
gelumitu Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 (edited) 1. S-ar putea sã ai o supapã Îndoitã sau sã nu mai calce bine pe scaun, ceea ce duce la o lipsã de putere(ori nu se inchide, ori nu se deschide suficient pentru a face evacuarea completã a gazelor. 2. trebuie reglat jocul la supape, sau mai rãu, verificã sã nu fie axul cu came uzat excesiv, situatie in care e bine sã-l schimbi Împreunã cu, culbutorii, iar ca sa fie o treabã bine fãcutã, schimbi si axele culbutorilor de admisie si de evacuare. Asa zgomotoasã iera si a mea când am cumpãrat-o, Însa am schimbat toatã distributia si am scãpat de zgomot. Cand ai axul cu came uzat, poti sa reglezi cat vrei culbutorii pt cã dupã putin timp iar incep sa-ti Þãcãne, axul cu came se durificã prin cementare iar cand acel strat durificat se duce, uzura creste excesiv. Edited November 11, 2006 by gelumitu Link to comment
vasiledintomis Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Are 65.000 km dar nu sunt reali... Tachetii nu i-am reglat Link to comment
nt98adu Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 A venit si randul meu sa am pb. cu masinuta. Pe scurt astazi a inceput sa mearga balbait si la rece si la cald. Se aude pe esapament cum da cate un rateu mic, ca si cum nu ar lucra o bujie. Fiind sarbatoare, mi-am permis sa scot fisele la bujii pe rand si am vazut ca lucreaza normal. Masina are 87000 km este un Tico SL din 1998. Daca o tin turata sa zicem la 1500, merge perfect, dar la relanti groaznic. Banuiesc carburatorul, dar nu prea sunt sigur. Rog pareri! Am schimbat si fisele la sfatul lui Ticolino, dar degeaba. Motorul se comporta groaznic in relanti. Am reglat si avansul, am reglat carburatorul, dar degeaba. In sarcina se comporta bine, dar la relanti imi da rateuri in esapament, motorul nu merge rotund si tremura. Daca ridic turatia undeva la 1100-1200 merge corect. Uneori la relanti creste turatia si scade aiurea, fara sa intervin eu cu ceva. Am schimbat si toate consumabilele si degeaba. Ce sa-i mai fac? Link to comment
Yeti Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 (edited) Am schimbat si toate consumabilele si degeaba. Ai schimbat si valva PCV? Daca valva este defecta poate da si ea probleme de functionare neregulata la relanti. Edited November 12, 2006 by Yeti Link to comment
Leutzu Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 (edited) Stiu ca intrebarea mea poate parea tampita, dar ai verificat tampoanele de la motor sa fie bune? Eu l-am avut pe cel din stanga (din partea soferului) dus si aveam o groaza de probleme: rateuri la relanti, consum maricel, vibratii in habitaclu. Edited November 12, 2006 by Leutzu Link to comment
nt98adu Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Tampoanele sunt bune, scutul nu atinge baia, esapamentele se prezinta bine. Cat priveste valva PCV, am sa ma uit in manual sa vad unde mai e si aia. Merci pt. sugestii! Link to comment
adostar Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 @nt98adu - Jocul la tacheti l-ai reglat ? Link to comment
nt98adu Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Nu se aud tacaneli nici la cald, nici la rece. Daca erau tachetii dereglati acelasi simpom de mers neregulat il aveam si in sarcina, pe cand la mine se manifesta doar la relanti. Problema este ca m-am uitat in manual si nu vad clar unde este pozitionata valva PCV. Din ce mi-am dat seama ar tb. sa fie undeva pe la carter. Am sa dau jos carburatorul sa-l curat, caci astazi dimineata dupa ce a pornit bine, nu mai vroia dracia sa stea in relanti absolut deloc. E ceva infundat pe acolo cred! Aceeeasi pb. am avut-o la un Cielo, am fost la vreo 10 mecanici si nu au rezolvat-o. Pana la urma era de la senzorul de reglaj al aerului de langa filtrul de aer! L-am descoperit, dupa ce am schimbat o groaza de piese, incepand de la IAC si terminand cu bujii. Link to comment
vladpc Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Hi everybody, am si eu o mica problema. Am un tico cu 82000 km in el si de ceva timp cand se incalzeste motorul (acul indicator ajunge la 1/2 din cursa albastra) in loc sa intre electroventilatorul imi sta motorul. Pana sa descopar ca era vb de incalzirea motorului am crezut ca era de vina carburatorul sau sistemul de alimentare (pe care le-am curatat), bujiile si fisele sunt ok. Are cineva vreo idee care ar putea fi remediul??? a mai patit cineva asa ceva???? Help pleeaaassseee. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now