mikai24 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 problema s-a rezolvat sa zic de la sine , peste noapte am lasat masina in acelasi loc, de dimineata la a 3a cheie scurta a pornit normal, si merge perfect pentru varsta ei, recunosc doar ca am suflat pe furtunul de sus de la pompa , l=am desfacut am suflat in el l=am pus la loc si dimineata a pornit la acceasi a 3a cheie ca de obicei Link to comment
slim_daddy40 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 hmmm totusi ce rol are ace surub de la furtunul de antigel ce intra in carburator??? stie careva?..........inca imi supureaza pe acolo antigel cred ca sa dus saiba...degeaba i-am dat cu silicon a tinut doar 2 zile....oare gasesc surubul cu tot cu saiba pe undeva? Link to comment
slim_daddy40 Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 revin cu noi observatii nu curge pe la surub..m-am uitat astazi cu ajutorul unei oglinzi(precum la dentist) si curge de undeva de deasupra surubului..banuiesc ca este zona socului si se prelinge pana jos pe surub... Link to comment
mikai24 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 exact asa curge si la mine, ideea e ca nu am mai desfacut pe acolo mi se par foarte firave furtunasele alea si un pic coapte, sa nu le deranjez mai rau zic, le tin insa sub observatie, mai nou circul aproape zilnic prin oras cu masina, si nu am mai sesizat pierderi de lichid majore, se mentin in parametrii din 2008, cand la un moment dat dupa 100 km imediat dupa ce luasem masina m-am trezit cu borcanul gol Link to comment
slim_daddy40 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 incearca cu un praf din ala care etanseaza eventuale scurgeri...eu am avut asa ceva in masina pus de proprietarul ce a avut-o...si am mai completat cu apa distilata apoi a inceput sa curga dupa diluare. Link to comment
adidta Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Salut. am un tico fabricatie '97. acum cateva zile am curatat carburatorul folosind un spay de curatat carburatoare dar dupa aproximativ 5 km a inceput sa se auda o bataie in motor.Bataie persista Indiferent de turatie sau de temperatura motorului. Ma poate ajuta cineva despre ce ar putea fi vorba , culbutorii sau arborele cu came? Link to comment
gekson Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Va salut am si eu o problema cu al meu tico, problema este ca de cateva zile a inceput usor usor apa in indicatorul de la bord sa ajunga aproape de rosu, masina am luat-o sa imi fac treaba cu ea si am facut aproximativ 7500 8000km fara sa ii schimb uleiul si nici distributia, pe la capacul culbutorilor imi da cu ulei foarte mult incat am ramas fara, am cumparat tot ce trebuie pentru a face schimbul de ulei si garnitura de la capac, intrebarea mea este din cauza ca nu mai am ulei in motor poate sa imi urce apa asa aproape de rosu, mentionez ca ii schimb si tot antigelul in sistem. Astept o parere si cu multumirile de rigoare! Link to comment
adidta Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Daca nivelul uleiului pe joja este la minim sau sub fi sigur ca din cauza asta se ridica temperatura la apa. Completeaza cu ulei pana ii faci schimbul, astfel incat , daca ai pierderi mari, nivelul uleiului sa fie aproape de maxim pe joja Link to comment
zeama Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 (edited) Va salut am si eu o problema cu al meu tico, problema este ca de cateva zile a inceput usor usor apa in indicatorul de la bord sa ajunga aproape de rosu Uleiul la minim nu ar trebui sa fie cauza supraincalzirii. Daca folosesti aerul conditionat ar putea fi una dintre cauze. Porneste electroventilatorul?Daca da,posibil radiator infundat sau termostat defect,Daca nu porneste trebuie schimbat senzorul. Sau poate totul este ok si senzorul care indica temperatura bord a luat-o razna. Ce ulei ai cumparat?Incearca cu cel original 10w30 Edited July 24, 2014 by zeama Link to comment
nicugandacu Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 salut! cam la cate ture se regleaza amestecul,masina merge foarte bine trage,nu scoate fum nimic...dar mi se pare ca,consuma,me`a consumat 10 l la 110km in orash am socul automat dezactivat...poate fi din cauza asta consumul mare?...MULTUMESC! Link to comment
kompressor Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Salut! Am o problema cu lichidul de racire, il arunca mereu pe la furtunul de preaplin de la vasul de expansiune. Am fost la un mecanic care mi-a schimbat garnitura de chiulasa, ca el asa a zis ca de-aia fierbe apa. Problema e ca face la fel si acum, eu ma gandeam sa-i schimb termostatul ca poate nu merge cum trebuie si se incalzeste apa prea rau. A mai avut cineva problema asta? Link to comment
s7ar Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 (edited) In primul rand : Salutare !! Sunt nou atat pe aici,atat pe forum, cat si intr-ale soferiei si mecanicii ! Imi pare rau ca in loc sa postez in categoria "masina mea" sau sa ma laud cu Tico al meu, vin si postez aici in "topicul cu probleme" Nu stiu daca postez in locul potrivit pentru problema mea, dar in alta parte nu sunt lasat sa deschid topic nou. De curand am cumparat un Tico din 2000, de la un individ. Masina o am de aproximativ 3 luni, iar in ultima perioada ( cca 2 saptamani ), a inceput sa imi faca probleme. Dupa cum urmeaza, problemele ar fi : 1. In treptele 1,2 si 3 masina "da in nas". In treaptele 4 sau 5 acest lucru nu se intampla, sau nu sesizez eu. De curand a inceput sa dea si rateuri. Tocmai astazi mi-a dat unul de toata "frumusetea". Cand am luat masina, motorul tremura foarte rau la relantiu, si un posesor de Tico si-a bagat putin nasul pe la un reglaj al carburatorului si l-a facut sa nu mai tremure. Despre consum nu pot sa zic nimic, inca nu i-am facut un calcul de consum. De cand a inceput sa dea in nas si sa dea rateuri, m-am gandit ca ar fi de la carburator ?! Poate un gunoi ceva, nu stiu. M-am documentat putin pe forum si am vazut ca problema s-ar putea rezolva prin curatarea carburatorului. Am cumparat un spray pentru curatat carburatoare si l-am curatat putin. Nu am dat carburatorul jos, nu am umblat la reglaje. Problema nu s-a rezolvat. De luni, a inceput sa faca si urmatoarea chestie : ( care ma duce cu gandul ca asta ar fi de fapt de vina, si nu carburatorul : ) 2. In mers ( niciodata pe loc ),alimentarea cu curent se taie, iar motorul moare subit. Imi apare martorul de la baterie, si dupa 3-5 secunde se aprint toti martorii ca si cum abia as pune contactul. Invart cheia, motorul porneste si imi vad de drum, pentru a nu bloca traficul. Chestia asta mi s-a intamplat prima data cand am dat semnal stanga. Am pornit din nou, am dat iar semnal, am facut virajul si am dat intr-o groapa, moment in care s-a auzit un bazait, sunet asemanator cu cel al unui scurt-circuit, dinspre maneta de selmalizare sau partea electronica a contactului. Precizez ca maneta de la semnalizari merge mai greu. Adica trebuie apas mai tare pe ea pentru a da semnal stanga, sau pentru a comuta luminile de intalnire cu faza lunga. Am desfacut plasticele ( masca ) de la blocul de lumini si m-am uitat putin pe acolo, dar nu-mi dau seama de nimic. Singura chestie pe care am vazut-o, este ca partea electonica a contactului nu mai avea surubul care tine aceasta parte fixata pe axul volanului, si se misca putin. I-am pus un surub, acum sta bine, dar motorul tot moare in mers. Zgomotul inca se aude, deci scurt-circuitul inca se intampla. Este posibil ca un scurt-circuit la blocul de lumini sa taie alimentarea cu curent a masinii, si din cauza asta motorul moare sau da in nas si rateuri ? Sau scurtul nu se intampla in blocul de lumini, ci la partea electronica a contactului ? Sau punctul "1" si "2" sunt doua probleme total diferite, care nu au legatura una cu cealalta ?! Imi cer scuze pentru ca am scris asa mult, dar am vrut sa detaliez cat de mult problemele pe care le are masina. Stiu ca cele mai multe rapunsuri vor fi de genul "Du-te la un mecanic", dar mie imi place ca mai intai sa-mi bag eu nasul, si daca nu pot rezolva singur problema, sigur o voi duce si la un specialist. De munca nu ma feresc, atehnic nu sunt. ...pana la urma, sunt de parere ca "Daca altii au stiut sa le faca, eu nu stiu sa le repar ?! " Edited September 18, 2014 by s7ar Link to comment
Mircea Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Pai vad ca din bagat nasul ti se trage... Astepti cumva sa iei foc? Problemele tale sunt cel mai probabil de natura electrica. Eu as fi verificat prima oara aprinderea-delcou, bobina de inductie, fise, bujii - si apoi as fi umblat prin alta parte. Link to comment
s7ar Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 In seara asta am schimbat contactul, care oricum trebuia schimbat. La contactul vechi, cheia o puteam scoate dupa ce porneam masina, volanul nu se mai bloca, mai era si chestia aia cu clema de prindere a contactului electric pe cel mecanic, etc. Dupa o tura cu masina, cca 30 de minute, nu s-a intamplat nimic. Motorul nu mai murit si nici nu a dat in nas. Posibil sa fi fost de la contact ? P.S : Pe firul rosu al contactului vechi am dat de un fir albastru. Firul albastru era legat de cel rosu, fara sa-i intrerupa circuitul celui rosu. In inghesuiala aia, si doar cu un blitz de la telefon ( m-a apucat putin noaptea ) , n-am reusit sa-mi dau seama unde se duce firul albastru. Sa fie alimentarea casetofonului ? Cand pun fata casetofounului, acesta porneste fara sa pun contactul, deci e alimentat permanent la 12v. Pe firul rosu de la contact banuiesc ca sunt 12v permanent, nu ? Fara firul albastru legat, masina a pornit, mergea absolut tot, dar nu mi-a trecut prin cap sa probez si casetofonul. In fine, firul albastru l-am legat si la contactul cel nou, exact asa cum era inainte. Mai caut maine sa vad pe unde se duce firul ala. P.S2 : Multumesc pentru raspuns. Singurul raspuns dupa cateva zile bune ! Sa auzim numai de bine ! Link to comment
luciano4me Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Buna ziua.Va rog sa imi spuneti si mie un mecanic in Bucuresti care imi schimba si mie garnitura de chiuloasa.Va multumesc mult Link to comment
augustinionut Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Da´ferarili ala rosu de la capul paginii l-ai vazut? Link to comment
kompressor Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Salut! Am o problema cu lichidul de racire, il arunca mereu pe la furtunul de preaplin de la vasul de expansiune. Am fost la un mecanic care mi-a schimbat garnitura de chiulasa, ca el asa a zis ca de-aia fierbe apa. Problema e ca face la fel si acum, eu ma gandeam sa-i schimb termostatul ca poate nu merge cum trebuie si se incalzeste apa prea rau. A mai avut cineva problema asta? Am rezolvat, am cumparat un buson nou la radiator(15 lei ) si nu mai bolboroseste apa. Link to comment
Andrei_tico Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Buna ziua, am cumparat un tico de curand, dupa cateva verificari la un mecanic, am constatat ca bujia pistonului nr.1 se uda ( cred ca este ulei ), mentionez ca bujia da scanteie, fisa este masurata, deci functioneaza, imi recomandati un mecanic care se pricepe la motoare de tico ? Va multumesc! Link to comment
tirlic Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Buna ziua,am o mare rugaminte la voi,spuneti-mi si mie va rog daca cumva pe furtunul care vine dinspre rezervor la pompa de benzina exiista ceva in afara de filtru de benzina care sa-mi obstructioneze traseul,sau mai exact daca eu trag cu gura din furtun,zic si eu,nu ar trebui sa vina benzina,caci la mine pare blocat acel circuit.Multumesc mult Link to comment
75emil Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Am si eu cateva intrebari: -un motor tico dat jos, complet (carburator, alternator, delco, bujii) ar trebui sa se roteasca usor sau mai greu la actionare cu mana? -tot acelas motor dupa doi ani de,, odihna " se poate pune in functiune asa sau mai trebuie inlocuit cate ceva? Si cum pot verifica si ce, daca este im regula inainte de a-l monta pe masina? Multumesc! Link to comment
75emil Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Pompa de vacuum la mine actioneaza doar la pornire in rest poate sa moara si masina ca ea nimic doar 1 sec la pornire!!!! Link to comment
75emil Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Nu este decat filtrul de benzina si da, daca tragi pe furtun trebuie sa vina benzina, pe acelas principiu functioneaza si pompa! Vezi filtru sau conducta sa nu fie infundate, rezervor murdar. Si sa ai benzina in rezervor!))))) Link to comment
Stefan984 Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Am si eu cateva intrebari: -un motor tico dat jos, complet (carburator, alternator, delco, bujii) ar trebui sa se roteasca usor sau mai greu la actionare cu mana? -tot acelas motor dupa doi ani de,, odihna " se poate pune in functiune asa sau mai trebuie inlocuit cate ceva? Si cum pot verifica si ce, daca este im regula inainte de a-l monta pe masina? Multumesc! Se invarte "mai usor" sau "mai greu" functie de compresia care o are, in mod normal nu trebuie sa se invarta prea usor daca are compresie buna. Daca a stat asa 2 ani cred ca ar fi bine de schimbat uleiul,filtrul, si distributia (curea,rola, si simeringurile de la vibrochen si axul cu came)...cel putin eu asa am procedat cand am pus pe masina un motor de pe o "lumuzina" care statuse vreo 2-3 ani. Link to comment
indemaff Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Salut! "> Am si eu o problema cu ticoni. A crescut consumul la dublu, a ajuns sa consume 12l %. A fost sarit de la punct, a indoit supapele de admisie. Am rezolvat problema schimband supapele, am pus-o la punct, fara sa ma ating de niciun surubel din carburator. A inceput sa scoata fum negru, afuma bujiile, de fugit mananca pamantul dar problema este ca si-a dublat consumul, chiar am observat ca de la o alimentare la alta e in crestere. Cel mai curios lucru e ca atunci cand am facut reparatia nu am atins nimic la carburator si nu imi dau seama care ar fi problema...Aveti vreo idee unde este buba? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now