ToPser Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Mergi uita-te la fise acum pe intuneric,s-ar putea sa ai surprize ! Link to comment
Mircea Posted May 4, 2007 Author Share Posted May 4, 2007 @sergiuhusca, ti s-a raspuns si mai sus! E greu sa citesti? Bujiile se inlocuiesc la 20000 de km! Sau macar se regleaza gap-ul! Link to comment
c0pilu Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Tico, 90 kkm, daca sta mai multe zile nepornit (mai mult de 3 zile) nu mai porneste la prima cheie. O ia abia dupa 2-4 actionari ale demarorului, indiferent daca ii dau sprit sau nu. De exemplu, dupa 10 zile de stationare, a pornit dupa 4 actionari.Demarorul il tin actionat maxim 4 secunde dupa care astept cateva secunde si incerc iar. Dupa ce porneste, merge fara probleme., de asemenea, porneste fara probleme la rece daca nu sta oprit asa mult. Ce ar putea fi? E posibil sa piarda benzina din carburator? Link to comment
ToPser Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Nu este cazul sa te sperii ,asa face ,chiar este indicat sa nu porneasca din prima dupa atata timp ,mai bine sa-si ia ulei motorul si dupa aceea (zic eu ) . Teoretic in carburator nu mai ramane benzina se evapora ,asta ar fi motivul . Apropo de ungere soferii batrani dadeau cateva manivele ,,la rece'' inainte de a porni o masina care nu a functionat mai mult timp ! Link to comment
poe Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Si Tico al meu nu merge rotund la relanti, am verificat fisele pe intuneric, carburatorul este corect reglat, porneste la sfert, poate fi de la bujii? Am cumparat-o la 73000 km acum are 76000km, am schimbat toate consumabilele mai putin bujiile care sunt champion, doar le-am scos si am vazut ca arata bine, le-am montat la loc. Poate fii cauza de la bujii? Ce marca recomandati? Am gasit GM la 31,5 RON setul si Champion la 30 RON cineva zicea de NGK. Inca o problema cu toba intermediara pt cele cu catalizator cica nu s-ar gasi, am gasit undeva e 205 RON mi se pare cam scumpa. Sa cumpar de origine sau Walker? Link to comment
Senna Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Ia Walker. E mult 205 ron, Walker e cam 150. Daca te hotarasti iti zic de unde sa-ti iei Link to comment
poe Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Acum am fost si am cumparat 3 bujii GM pt. Tico. Desfac cutia in magazin si constat ca sunt Bosch WR8DC! E teapa? Mai bine cumparam NGK sau Champion? Pe cutie mai scrie: Before installation, adjust spark plug gap as per vehicle manufacturers instructions. Am cautat lera prin vechile truse cu scule si am gasit-o dar nu stiu acum ce distanta trebuie intre electrozi? Scuze daca s-a mai discutat. Link to comment
dreaQ Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Eu am avut aceste Bosch-uri si au mers impecabil. Distanta trebuie sa fie de 1,1 mm pentru benzina fara plumb pe care probabil ca o folosesti. La mine au mers fara vreo ajustare. Bafta Link to comment
poe Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 1.1 asa mult????? Ele vad ca au din fabrica 0.7. Da, e Tico Euro II benzina fara plumb. Link to comment
sergiuhusca Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Eu pana nu am ajustat distanta dintre electrozi,imi facea motorul autoaprindere! Link to comment
poe Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Pai si asta a mea rareori cand opresc motorul el tinde sa mai mearga, din ce cauza se produce aceasta autoaprindere? Unii spuneau ca din cauza calitatii benzinei? Chiar sunt curios ce distanta au intre electrozi bujiile care le am acum pe ea, diseara fac operatiunea bujia Link to comment
sergiuhusca Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 A mea facea autoaprindre destul de des pana sa-i reglez distanta dintre bujii!Acum face doar cand alimentez de la Lukoil! 1 Link to comment
wicked100 Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Tico, 90 kkm, daca sta mai multe zile nepornit (mai mult de 3 zile) nu mai porneste la prima cheie. O ia abia dupa 2-4 actionari ale demarorului, indiferent daca ii dau sprit sau nu. De exemplu, dupa 10 zile de stationare, a pornit dupa 4 actionari.Demarorul il tin actionat maxim 4 secunde dupa care astept cateva secunde si incerc iar. Dupa ce porneste, merge fara probleme., de asemenea, porneste fara probleme la rece daca nu sta oprit asa mult.Ce ar putea fi? E posibil sa piarda benzina din carburator? La fel patesc si eu, cand ramane masina in soare. Probabil ca i se evapora benzina din carburator. Cand vad ca nu porneste, apas acceleratia pana la fund si pornesc motorul. Merge perfect. Incearca si tu asa, nu ii da sprituri, risti sa o inneci. Link to comment
el cid Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Si a mea sta in soare toata ziua si porneste la sfert de cheie( prima cheie ) .In restul zilei la porniri si reporniri scurte am probleme dar " asa face toate " vorba "specialistului". Link to comment
poe Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Deci revin, am rezolvat cu toba, masina merge bine, porneste bine, bujii, filtre schimbate, nu face scantei la fise, surubul de O2 reglat dupa LED-urile modulului Lovato, masina merge in continuare neregulat la relanti, se auzea mai ales cand aveam toba sparta. What is the problem? De ce nu merge rotund? Ma gandesc sa incerc sa mai misc O2-ul? Link to comment
Pedala Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Jocul la supape l-ai verificat? Capacul si pipa distribuitorului? Carburatorul a fost curatat? Link to comment
poe Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Jocul la supape l-ai verificat? Capacul si pipa distribuitorului? Carburatorul a fost curatat? Jocul nu l-am verificat, ma gandesc ca daca nu se aud tacanelile de tacheti nu sunt probleme. La capacul si pipa distribuitorului ce as putea observa cu ochiul liber, adica demontez capacul delcou si ce ar trebui sa fie in neregula? Carburatorul nu cred ca a fost curatat, masina am luat-o la 73000 km si acum are 78000km nu stiu, operatiunea asta trebuie facuta din cand in cand? in Constanta la cine sa ma duc? Link to comment
sergiuhusca Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Nici a mea nu merge rotund mereu,dar asta e!Dar ce probleme iti crea toba daca era sparta!Am fost pe la o gramada de mecanici si nu ia dat nimeni de cap!Cand merge rotund cand nu!Cum vrea ea! Link to comment
Pedala Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 @poe Tacaneli la distributie nu trebuie neaparat sa se auda. Diferentele produc umplerea diferita a cilindrilor. Daca o faci la un mecanic ai grija sa-ti faca jocurile cu distantele de la Tico, nu Dacie sau mai stiu eu ce. La distribuitor dai capacul jos si verifici daca este murdar pe interior, daca este fisurat si daca are contactele mancate. La pipa verifici tot contactele. Este indicat sa cureti si carburatorul din cand in cand @sergiuhusca La tine merge neregulat cand porneste ventilatorul sau aleator? Link to comment
tolin Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 .. Jocul nu l-am verificat, ma gandesc ca daca nu se aud tacanelile de tacheti nu sunt probleme ... Nu-i asa, la motoarele acestea jocul trebuie verificat si ajustat periodic, cu cat contorul kilomnetrajului creste, apare uzura si ea trebuie corectata. In plus, pentru cine nu cunoaste istoria motorului de la iesirea din fabrica, este bine sa faca verificarea imediat ce a cumparat masina. O valoare incorecta la joc se traduce prin motor lenes, consum mare, cresterea volumului de gaze in carter, fum la gura tevii ... Tacaneala la tacheti este ultimul lucru care se remarca si, in general, solutia adoptata de catre necunoscatori este de-a pune un ulei mai vascos. Link to comment
poe Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Spune-ti-mi va rog cat trebuie sa fie jocurile la supape la tico? Macar sa ma duc cu lectia invatata, din cate stiu eu, trebuie sa fie motorul rece, deci lasat peste noapte? La tico e aceeasi problema la capacul de la tacheti cu garnitura aia, sa-i cumpar si o garnitura s-o inlocuiesc decat sa am surprize? Multumesc. Link to comment
Pedala Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Jocurile sunt: Admisie: 0.15 Evacuare: 0.30 Reglajul se face cu motorul rece. Inlocuieste garnitura pentru ca este foarte ieftina. Link to comment
poe Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 In Autodata la Matiz, ca tico nu este, zice A=15, E=32. Pana la urma cum e? Link to comment
Pedala Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 A=0.15 E=0.20 Greseala de tipar ... s-a impiedicat degetu' Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now