Leutzu Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Eu am schimbat tot delco-ul pentru ca nu ma gasit sa cumpar doar modulul electric. Delco-ul l-am cumparat second de pe www.rxm.ro si am avut 6 luni garantie la el. Link to comment
Senna Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 La fel am procedat si eu la Tico-ul unui prieten, am schimbat delco-ul cu totul cu unul de la dezmembrari, bine ales de mine. A costat putin peste 100ron si a meritat, caci era foarte putin uzat, cu joc mai mic in ax decat cel care era pe masina. Doar modulul nou costa ceva mai mult plus ca era greu de gasit. Per total, solutia solutia aleasa de mine a fost cea mai buna. Link to comment
nu_stiu_nimic Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 "Stiti cumva la ce anume sa ma mai uit?" Off topic: poti sa te uiti pe un manual de gramatica. N-am inteles semnificatia termenilor "dinou" si "buji". On topic: fuguta intr-un service autorizat. Link to comment
mariancd Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 "Stiti cumva la ce anume sa ma mai uit?" Off topic: poti sa te uiti pe un manual de gramatica. N-am inteles semnificatia termenilor "dinou" si "buji". On topic: fuguta intr-un service autorizat. Da, pana nu se gasete unul cu intelingenta mai mare sa corecteze ce scri, nici ca se putea ...Multumesc pentru sfat, tu pentru ce intri pe forum? Link to comment
Mircea Posted November 23, 2007 Author Share Posted November 23, 2007 Pe langa problemele evidente cu limba romana, mai si te repezi. Foloseste functia si nu mai deschide subiecte existente. Link to comment
mariancd Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 (edited) Nu cred ca acest forum este facut pentru problemele mele cu limba romana, iar daca tot vreti sa corectati dati o pe internet dupa "dinou" si "buji"si corectatii pe toti aceia care isi permit sa greseasca. Acum sa revin la ceea ce ma intereseaza. Am deschis un topic nou pentru ca am vrut sa aflu de la cei care au avut probleme cu aprinderea la tico daca inafara celor stiute (fise, etc.) au avut probleme si cu contacte imperfecte sau alte cauze electrice pentru care masina nu mai porneste. A, era sa uit. Atac la persoana D-le Mircea? Cine pe cine a atacat ... Edited November 24, 2007 by mariancd Link to comment
sergiuhusca Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Salut baieti!Revin si eu in forta cu o problema pe care mi-am propus sa o rezolv!Motorasul de la Tico al meu nu vrea sa tina relantiul rotund deloc!Bujiile si fisele sunt ok!La ce ar trebui sa ma uit,pt. ca nu vreau sa ma duc iar la service si sa-mi spuna baietii aia ca e de nu stiu unde si sa nu fie de acolo!Va precizez ca in momentul in care pornesc toti consumatorii,becul de la baterie inbcepe sa-mi clipeasca!Astept sfaturile voastre! Link to comment
Kinetix Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Cea mai directa presupunere ar fi ca ralantiul este prea mic si/sau amestecul e incorect. Cu motorul cald, regleaza intai amestecul din surubul 3 pana obtii o turatie maxima si regulata (zgomot "rotund" iar la toba de esapament sa nu aiba rateuri), apoi din surubul 1 (vezi pozele de la topicul "Reglare carburator" si "Soc automat") ridici turatia la valoarea specificata: 950rot/min, sau 1000-1100rot/min, cum ne sfatuia ToPser. Desigur ca ar putea fi si alte cauze, dar incepe cu astea si vom vedea mai departe. Succes! Link to comment
neghi Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Aia cu ralantiul ar putea fi din reglaje dar daca a inceput sa faca asa fara sa umbli la ea si zici ca ai fise,bujii ok ar putea fi mizerie in carburator.Sa te uiti cand dai filtrul de aer jos daca e carburatorul negru-> tre sa dai jos carburatorul(mai bine un mecanic),il desfaci bucati si ii cureti toate orificiile cu spray decarburol.Iar problema cu becul la baterie -> se aprinde atunci cand aternatorul nu incarca sau se rupe cureaua.Si mai ales daca zici ca se aprinde cand ai multi consumatori.Mie imi facea asa cand s-au uzat carbunii si colectorul rotorului de la alternator.A clipit becul cateva zile pana cand intr-o seara statea aprins pemanent si pana acasa am ramas fara lumini, nu mai indica nivelul la benzina,etc... Mergi la un electrician si pune-l sa ti-l masoare(cu motorul in mers tre sa arate 13-14 volti). Link to comment
andrei_xxl Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Am si eu o problema care am impresia ca s-a mai discutat, nu prea imi baga aer cald ticusorul si acul se ridica mereu, indiferent de cat de mult sau de stilul de mers, cam la 2 mm peste liniuta de minim. Mai mult nu vrea sa urce. Am inteles ca ar trebui sa stea cam pe la jumatate. De unde poate fi? Link to comment
neghi Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Ar putea fi termostatul blocat "pe deschis" si iti raceste apa in mers, daca zici ca nu se ridica acul si nu baga caldura. Link to comment
andrei_xxl Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Baga caldura, dar tre sa tin aeroterma la maxim mereu ca sa se mentina temperatura cat de cat ridicata. Acul mi se ridica putin peste liniuta de minim, termostatul l-am schimbat acum vreo 2 ani si nu am probleme, in 5 minute de mers incepe sa se incalzeasca inauntru. Nu stiu pe unde sa ma mai uit, ar putea fi de la antigel, ceva? Link to comment
mariancd Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 (edited) Eu prefer sa tin aeroterma pe o treapta mica pana se incalzeste motorul bine. Pe treapta mare poate fi o sursa de racire a lui. Si un lichid de racire prea bogat in antigel poate sa afecteze. Apa are proprietati de cedare a caldurii mai buna ca antigelul... Oricum principala cauza este termostatul. Asigura-te ca este ok... si o mica fanta posibila din cauza impuritatilor poate duce la trecerea apei catre radiator si racirea nedorita a lichidului ...Daca blocarea lui pe inchis este usor de sesizat prin cresterea exagerata a temperaturii, nu stiu daca blocarea pe deschis este la fel de usor de remarcat ... Edited November 25, 2007 by mariancd Link to comment
andrei_xxl Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Multumesc. O sa ma uit si la termostat, desi in ~2 ani nu stiu ce i s-ar putea intampla. Am pus intr-adevar 2 parti antigel si o parte apa distilata, sper sa nu stric ceva pe acolo. De incalzit imi incalzeste suficient, dar numai daca tin la 2 sau 3. Acul e problema, nu vrea nici de-al dracu sa urce mai sus de 2-3 mm peste liniuta de minim. Daca nu are nimic termostatul poate trag o fuga la cineva mai specializat decat mine. Link to comment
neghi Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Nu conteaza cand ai schimbat termostatul ci cat ai mers cu masina si cat de prost este.Eu cand l-am schimbat ultima oara arata de parca trasese cineva de el, era dezmembrat.Iar daca totusi e ok, ar putea fi infundat ceva pe la furtunasele de la carburator si d-aia nu se ridica acul.sunt doua furtunase inguste pe stanga carburatorului care iti circula apa pe la termostatul care actioneaza socul si tot ala e si cu indicatorul din bord.Am patit-o si eu si i-am tras furtunul ala care merge de la carburator in blocul motor si acolo in orificiul de pe motor era ditamai dopul de...rugina,mizerie.Sa lasi motorul sa se incalzeasca bine si sa pui mana pe furtunul ala gros de la radiator si dupa aia pe furtunasele de la carburator sa vezi...sunt la fel de calde?Iar caldura s-ar putea sa fie de le radiatorul ala mic care e bagat in carcasa aia neagra sub bord(langa pedala de acceleratie) -> se infunda destul de des.Dar sper sa nu fie asa ca tre sa dai bordu jos ca sa umbli la el.Totusi daca lasi aeroterma pe prima treapta nu baga aer cald sau nu se simte caldura in masina?Ca poate la treapta mica e debitul de aer prea mic. Link to comment
mariancd Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Am schimbat aprinderea electronica. Dupa ce am citit pe forum am ramas totusi cu o intrebare. Se recomanda ca avsansul dat de rotirea delcoului (nu ma pricep) sa ramana la semnul initial, cel de fabrica? Cu el rotit catre masina pare a merge mult mai bine si in dimineata asta la -5 grade a pornit din prima ... Multumesc. Link to comment
Leutzu Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Da, este posibil sa mearga mai bine, insa ai un consum de BMW... Este recomandat ca avansul sa fie cel initial, de fabrica. Link to comment
mariancd Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Multumesc! Asa ma gandeam si eu mai ales ca urmeaza sa fac si itp-ul. Link to comment
ToPser Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Poate ca reglajul avansului nu a fost corect inainte si acum sa-a apropiat de ce ar trebui sa fie ! Trebuie reglat cu un stroboscop ! Link to comment
andrei_xxl Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 cat ai mers cu masina si cat de prost este. L-am schimbat si merge totul ok acum. Cred ca la 10.000 km, cat am facut cu el, nu era cazul sa se strice. Dar a'ta e'te...bine ca i-am dat de cap. Link to comment
Sheicul Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Salut. Am si eu un Tico de prin '97 si am o problema. Duminica, la 5 min dupa ce am plecat de pe loc, s-a oprit motorul. Cand ii dau cheie, se pare ca nu mai cupleaza. Incearca sa porneasca dar se aude ca si cand ceva s-ar invarti in gol (sau, ma rog, ca si cand ar sari dinte pe dinte). Cineva mi-a spus ca poate fi de la electromotor. Altcineva, ca s-ar putea sa fie mai rau, adica ceva la nu stiu ce disc care porneste motorul. Habar nu am despre ce vorbeste. voi ce parere aveti? Multumesc Link to comment
costinel Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Problema ta se datoreaza faptului ca electromotorul nu mai arunca bendixul pe coroana volantei. Va trebui obligatoriu dat jos electromotorul si demontat. Ceea ce auzi tu invartindu-se este rotorul electromotorului. E posibil sa se fi ars acel solenoid care prin intermediul unei furci impinge bendixul spre inainte. Inainte de a demonta electromotorul, incearca sa-l bati putin cu un ciocan, prin diverse zone. Edited December 3, 2007 by costinel Link to comment
[i_unit] Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Sau a iesit de pe furca (ori chiar s-a rupt furca). Asta tot demontand electromotorul se poate afla. Asa mi s-a intamplat mie... Link to comment
Englishman Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) O mica intrebare sau...doua "> , va rog frumos : Tico mi se ineaca la acceleratie, indiferent daca motorul este cald sau rece, in mijlocul acceleratiei se poticneste ...adica cade in nas, cum s-ar zice...sa fie bujiile, fisele, sau ce? bujiile proaste pot influenta negativ consumul de benzina? Edited December 4, 2007 by Radux Link to comment
ToPser Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Salut.Am si eu un Tico de prin '97 si am o problema. Duminica, la 5 min dupa ce am plecat de pe loc, s-a oprit motorul. Cand ii dau cheie, se pare ca nu mai cupleaza. Incearca sa porneasca dar se aude ca si cand ceva s-ar invarti in gol (sau, ma rog, ca si cand ar sari dinte pe dinte). Cineva mi-a spus ca poate fi de la electromotor. Altcineva, ca s-ar putea sa fie mai rau, adica ceva la nu stiu ce disc care porneste motorul. Habar nu am despre ce vorbeste. voi ce parere aveti? Multumesc Solenoidul nu este ars!Daca solenoidul este ars in nici un caz nu se mai invarte electromotorul,solenoidul indeplineste si rol de releu sau contactor ca sa zic asa ! In cazul solenoidului se uzeaza contactii si se aude un tacanit si atat ! La tine 90% s-a uzat bendixul (avand in vedere anul de fab si km cred ca ii cam ajunge ) !Bendixul este prevazut in interior cu niste ace care in timp se uzeaza sau se sparg! Oricum trebuie sa demontezi electromotorul si vedea ca trebuie sa schimbi si carbuni(suportportperii ) ! O mica intrebare sau...doua "> , va rog frumos : Tico mi se ineaca la acceleratie, indiferent daca motorul este cald sau rece, in mijlocul acceleratiei se poticneste ...adica cade in nas, cum s-ar zice...sa fie bujiile, fisele, sau ce? bujiile proaste pot influenta negativ consumul de benzina? Problemele tale pot proveni de la carburator jicler treapta 2 a infundat sau chiar clapeta care nu deschide ,de asemeni poti suspecta avans la aprindere dereglat,sau chiar bujii si fise imbatranite ! In prima faza schimba filtrul de benzina si porneste motorul pe intuneric ca sa poti vede daca ai pierderi pe la fise !!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now