alex183 Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 (edited) Salutare baieti ticolino e din 96 non euro si ma intereseaza un coleg care are tico tot din 96 sa imi faca si mie niste poze mai amanuntite cum vin puse furtunele la carburator pt ca la mine a fost cioflingarit rau si nu imi dau seama. Inca o chestie: mie nu imi spituieste bine cand o accelerez la rece. Multumesc si rog poze cu furtunele. Porneste fff greu doar daca ii dau eu cu seringa in cap unde vine filtrul In cateva zile o sa pun niste poze momentan am dus o intr-un service pt ca nu ii dau de cap la frane Si as mai avea o pb, consum exagerat de mare de benzina,10%. Edit moderator: mai multa atentie la scriere, este in interesul tuturor ... Edited March 2, 2014 by Salex Link to comment
Stefan984 Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Asteptam poze sa vedem ce e pe acolo...scoate daca poti carcasa filtrului de aer de pe carburator cand faci poze, ca sa se vada cum e clapeta de soc la rece. Link to comment
alex183 Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Salutare baieti ticolino e din 96 non euro si ma intereseaza un coleg care are tico tot din 96 sa imi faca si mie niste poze mai amanuntite cum vin puse furtunele la carburator pt ca la mine a fost cioflingarit rau si nu imi dau seama. Inca o chestie: mie nu imi spituieste bine cand o accelerez la rece. Multumesc si rog poze cu furtunele. Porneste fff greu doar daca ii dau eu cu seringa in cap unde vine filtrul In cateva zile o sa pun niste poze momentan am dus o intr-un service pt ca nu ii dau de cap la frane Si as mai avea o problema, consum exagerat de mare de benzina,10%. Edit moderator: mai multa atentie la scriere, este in interesul tuturor ... PS: nici nu imi spituieste cand o accelerez la rece va rog ajutati-ma cu niste pareri daca ati mai patito am revenit cu poze Link to comment
Stefan984 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Salut. Am facut cateva poze cu carburatorul meu. Sper sa fie de folos. Link to comment
zeama Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 (edited) @alex183 din poze clapeta de soc este pe deschis,daca motorul era cald cind ai facut poze este normal,daca era rece nu e bine. Supapa PCV ,aia mov cu negru,este astupata cu un surub.Normal era un racord cu 3 capete care intra in capac supape,carcasa filtru de aer,PCV Iti lipseste furtunul de avans vacumatric,normal ar trebui sa fie intre carburator si delcou.Este destul de important,daca nu il ai consuma mult si nu are forta motorul.Daca s-a umblat si la avans trebuie reglat cu o lampa stroboscopica. Edited March 16, 2014 by zeama Link to comment
alex183 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 (edited) @alex183 din poze clapeta de soc este pe deschis,daca motorul era cald cind ai facut poze este normal,daca era rece nu e bine. Supapa PCV ,aia mov cu negru,este astupata cu un surub.Normal era un racord cu 3 capete care intra in capac supape,carcasa filtru de aer,PCV Iti lipseste furtunul de avans vacumatric,normal ar trebui sa fie intre carburator si delcou.Este destul de important,daca nu il ai consuma mult si nu are forta motorul.Daca s-a umblat si la avans trebuie reglat cu o lampa stroboscopica. idea ca a fost ciobanita rau si umblat peste tot oricum multumesc tuturor momentan mam apucat sa ii dau motorul jos ca imi papa ulei si pierde rau peste tot. Motorul era rece . Ps: daca nu am termostatul pe ea nu e normal sa aibe consumul mare ? nu imi sprituieste cand o accelerez la rece.cand e rece o pornesc cu seringa pana se incalzeste putin si dupaia imi porneste normal. Multumesc. din cate am observant din poze sunt puse aiurea niste furtune la mine vas ruga cu mai multe pareri Edited March 16, 2014 by alex183 Link to comment
Stefan984 Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Daca nu ai termostatul e normal sa consume mai mult. Scoate la rece o data filtrul de aer, pune pe cineva sa vina inchisa manual clapeta de soc, si da-i cheie, sa vezi daca porneste fara seringa. Link to comment
alex183 Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 multumesc pentru raspuns o sa revin dupa ce imi Montez motorul cu un raspuns Link to comment
eu_adik_eu Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Salut baieti. Revin cu informatii dupa demontarea rezervorului. S-a lasat cu 3 suruburi rupte + colier rupt la conducta de benzina + fir rupt la sonda de benzina. Cu suruburile s-a rezolvat. Am cositorit sonda . A fost pusa pe masina dar a indicat o zi...dupa care nimic. AM dat rezervorul jos si am obsevat ca s-a desprins din nou firul de la sonda. De data asta s-a dat o gaura in sonda si s-a pus surub. Operatia asta nu am facut-o eu ...ci un prieten. Azi cand m-am dus sa iau Tico...am observat ca masina indicat full. As fi vrut eu - aveam cam 10 litri in rezervor. Dupa mai multe documentari am aflat ca mecanicul a dat gaura prea adanc si facea ,,masa'' .Cand face masa arata full. deci sonda e compromisa. Am luat alta sonda de la un cunoscut cu o suma infima -15 RON. E functionala. Urmeaza sa o punem maine pe masina. Dar nu voi mai scoate rezervorul...ca e nebunie curata. Voi face o gaura cu flexul sub bancheta ...pentru viitoare evenimente cu sonda. ( un capac in 3 laturi) Link to comment
narcis Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Salut, Daca tot faci acea gura de vizitare incearca mai intai sa lipesti atent vechea sonda fara sa atingi masa, poate totusi reusesti. E multa munca s-o schimbi pentru ca sunt ceva surubele ruginite pe acolo din cate imi amintesc. Si eu am patit la fel dar am testat-o inainte de a monta rezervorul si am refacut lipitura. Tare ideea cu taiatul cu flexul. Spune-ne te rog cum a iesit. Baga si ceva poze daca se poate. Ai grija ce decupezi pe acolo Succes Link to comment
Stefan984 Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Si la mine e taiat cu flexul, si inca la vreo 3 masini la care le-am schimbat sonda. Suruburile alea daca nu sunt desfacute demult ies destul de greu,dar se pot scoate cu un cleste din ala reglabil. Link to comment
eu_adik_eu Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 (edited) Nu am facut poze la cum s-a taiat cu flexul...dar sincer nu a iesit exact cum ma asteptam. Taietura nu a fost chiar fixa din prima. Se poate umbla la sonda dar capacul de tabla rezultat nu imi place. Cred ca voi face eu un capac frumos din alt material ca sa dea bine si sa fie si practic ( la capacul rezultat de tabla ar insemna sa il indoi de fiecare data cand umblu la sonda ( stiu ca nu se umbla des dar vreau sa fac totul bine chiar daca nu e la vedere) . Voi reveni cu poze cand va fi gata capacelul . Stefan984 mi-a dat ideea. Se pricepe bine la ce tine de Tico . Edited March 27, 2014 by eu_adik_eu Link to comment
mugurjeru Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Salutare. Am un tico din 98 si imi face figuri la pornire(eu l-am lut doar de vreo 3 ani),adica nu sta la ralanti cand e rece,trebuie sa il tin turat 30-40 sec. Am inteles ca de vina ar fi socul automat dar pe unde am fost nimeni nu i-a dat de cap. Nu stiu daca asta e prob dar consumul e undeva la 6-6,5 extern. Cunoaste cineva vreun mecanic priceput in zona Ploiestiului(nu din ala care isi da cu parerea, iti ia banii si masina tot asa merge)? Va multumesc si astept un rasuns de la voi. Link to comment
ciuscaliu Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Verifica sa nu fie returul de la benzina daca este infundat Link to comment
alex183 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 baieti am si eu o rugaminte la voi lamuriti-ma si si pe mine cum se pune ditributia la punct corect la tico ma intereseaza in mod special la pinionul de la axa cu came pentru ca acolo sunt 2 semne si nu stiu de care sa tin cont Link to comment
zeama Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Merg amindoua dar ca sa fii sigur ca nu ai gresit dupa ce montezi cureaua,invirte arborele vreo 2 ture. Link to comment
alex183 Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Merg amindoua dar ca sa fii sigur ca nu ai gresit dupa ce montezi cureaua,invirte arborele vreo 2 ture. multumesc frumos de ajutor Link to comment
slim_daddy40 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 (edited) astazi am vazut ca picura apa(antigel) pe la un furtunas ce vine conectat la carburator...cum pot remedia problema...este acolo un surbub..sa incerc sal strang? VEZI POZELE CU SAGETILE Edited May 8, 2014 by slim_daddy40 Link to comment
narcis Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Salut Si la mine erau umede intr-o vreme. Le-am eliberat din coliere ( aveau din acelea rapide, fara surub ), l-am scos cu grija pe cel de jos avand pregatita o sticla in care sa recuperez antigelul. Am curatat apoi bine partea metalica care avea anumite depuneri. Le-am reconectat pozitionand colierele o idee mai spre exterior. Varianta mai rapida: Repozitionezi pur si simplu colierele si le strangi cu atentie. Link to comment
mikai24 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 aceeasi problema o am si eu de 5 ani, si nu mi-a trecut prin cap sa umblu la ele, o sa incerc si eu am pierderi exact pe acolo Link to comment
slim_daddy40 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 eu am rezolvat prin strangerea a 3 spire la surubul din poza 2 pe acolo imi curgea nu pe langa colier!! Link to comment
narcis Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Ahaa! Acum l-am vazut. La mine nu plange pe acolo, dar e bine de stiut. 3 spireee?? adica 3 ture? asa de slabit era? Link to comment
slim_daddy40 Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 (edited) nu, am exagerat...dar se pare ca tot curge...putin dar curge..totusi nu inteleg rolul acelui surub care vine la furtul de antigel ce intra in carburator...deci nu curge pe la colierul furtunului curge pe la surubul pozitionat sub furtun chiar la intrarea in carburator. ma gandesc sal scot si sai pun o garnitura ceva acolo...dar nu stiu ce rol are surubul si mie sa nu fac o nefacuta Edited May 9, 2014 by slim_daddy40 Link to comment
mikai24 Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 (edited) am probleme cu tico de la munca Dimineata a pornit a mers 15 secunde s-a oprit( mai facea asa dar la a2-a cheie isi revenea) am dat a 2-a a-3a chele invarte electromotorul parca icearca sa dea motorul semne dar nu pleaca seara am, zis ca nu o mai avea benzina ca era si inclinata pe trotuar si colegul de dinainte mi-a zis ca erau ceva gunoaie in rezervor, am pus 4 litri dar nu mi-a mai trecut prin cap sa mai las sa pun ceva mai mult in carburator totusi am pus cateva picaturi in carburator si a dat semn dar doar atat am scos furtunul de la pompa de benzina si mi s-a parut cam uscat, nu am avut pe nimeni langa mine sa ma ajute sa dea la automat sa vad daca vine benzia aveti idee macar cati ml de benzina sa pun in carburator ca sa vad macar daca porneste? sau alte idei mentionez ca pana Duminica Masina a mers perfect pentru varsta ei pornea usor, nu miros de benzina, etc. Edited May 12, 2014 by mikai24 Link to comment
narcis Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Salut, Din ce spui se pare ca undeva pe tur trage aer fals si astfel nu ajunge benzina. Verifica sa nu fie vre-un furtun crapat, inclusiv filtrul si furtunele de la filtru. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now