dreaQ Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Eu am facut o completare, am pus capacul "bine" m-am luat cu altele am inchis capota am plecat...si a iesit fum ) Dar am vazut destul de repede.. Link to comment
Raul Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Eu nu inteleg cum a ajuns capacul sa cada de acolo. L-am gasit sub motor. Mare minune ca s-a agatat si nu a cazut jos..si asta dupa un drum Targoviste - Targu Mures. Vedeam eu fum dar era putin. Oricum azi schimb uleiul si filtrul si sper sa fie totul OK. Link to comment
Senna Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 De cateva zile am observat ca picura ulei pe alternator, si, dupa incetinire, masina nu mai accelereaza bine, chiar se si opreste motorul, mai ales dupa curbe.Asta ar fi problema mea, daca puteti sa imi dati vreo idee, va rog sa ma ajutati. Am cerut poze si concluzia mea este ca motorul Ecaterinei pierde ulei pe la simeringul vibrolchenului, apoi uleiul este improscat de fulia principala. Voi ce parere aveti? Link to comment
BH44Dan Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 ma poate ajutasi pe mine am probleme cu socul automat sunt mancati dinti la rotita aia de plastic nu gasesc niciunde nu stiu ce sa fac vine iarna nu mai porneste tico ... Link to comment
bobu Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 La apasarea brusca a acceleratiei motorul da sa moara (numai pe benzina, pe gaz nu face asa). Care ar putea fi cauza? Link to comment
Mircea Posted December 11, 2006 Author Share Posted December 11, 2006 Carburator infundat sau nivel mic in camera de nivel constant.. Gazul nu trece prin jigloare. Link to comment
gelumitu Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 @bobu, vezi ca in carburator ai o bilutĂŁ si o contragreutate care previn intarea in funcĂžiune a pompei de sprit la apĂŁsarea acceleratiei. Eu am desfĂŁcut carburatorul si am bagat acea biluta in altĂŁ parte, apoi aceleasi simptome avea si masina mea, nu se mai accelera la prima pedalĂŁ abia de la a 2-a sau a 3-a se tura motorul. La prima dadea sa moarĂŁ. E posibil sa ai mizerii acolo si sa nu mai inchida bine biluta aia. Link to comment
bobu Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) Ideea e ca daca accelerez usor pana la podea se accelereaza bine, iar daca accelerez brusc pana la podea da in nas. Fara sa desfac carburatorul nu pot rezolva problema? In plus trebuie sa fac ITP-ul pana pe 17 luna asta... Edited December 11, 2006 by bobu Link to comment
gelumitu Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) @bobu, sper sa-Ăži fie de ajutor sa-i dai mai mult aer, insa problema e de la minzerie cum am mai spus. Ăn poza ai asa: 1. surub reglaj aer ( relanti la cald) iti deschide clapeta de aer nr. 3 cand motorul se incalzeste la 82 grade. 2. face acelasi lucru ca si surubul 1 cu singura diferenta ca deschide clapeta nr. 3 permanent si cu motorul cald si cu el rece. E bun doar pentru o pornire mai usoarĂŁ pe timp rece, vara o mai inchizi un pic, pt o turatie mai scazutĂŁ 3. clapeta difuzorului principal de aer ( camera 1), alimenteaza motorul pânĂŁ la 90 km / ora. 4. surub de reglaj al vacuumului ce actioneaza pompa de spriĂž, infiletarea lui face ca pornirea sa fie mai turatĂŁ si viceversa cu desfiletarea. 5. surubul de CO, ala de-i dai mai multa benzinĂŁ dar si un consum mai ridicat, e ĂŁla pe furtun. Sper ca m-ai inteles, vezi ce-i faci, insa eu merg pe ceea ce am scris mai sus, carburatorul de tico nu e ceea ce pare la prima vedere ( complicat rĂŁu), iar in interior, singurele probleme ce pot apare mai deosebite sunt: - infundarea jigloarelor - acea bila sa nu mai calce bine pe scaunul pompei de spriĂž - cele legate de cuiul poantou care se pare ca are capul din cauciuc, si desigur cele legate de plutitor. - cele legate de pompele de vacuum, si cam atat gasesc eu acum. succes >- Edited December 11, 2006 by gelumitu Link to comment
gelumitu Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 bobu, e suficient sa-l desfaci atat, poti sa nu dai jigloarele afarĂŁ, dar trebuie sa le sufli cu aer macar la 7 bari, sa sara tot de acolo, apoi mai bagi putin spray pt curatat carburatorul in ele si le mai sufli un pic. Atentie la bila, contragreutate si garnituri. Asta daca ĂŽ-l desfaci. Link to comment
Pedala Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Cateva precizari: 3. Clapeta primei camere functioneaza tot timpul, iar deschiderea celei de-a doua clapete nu este dictata de viteza, ci de depresiunea creata de turarea motorului 4. Pompa de vacum se declanseaza atat la pornirea motorului (pentru foarte scurta durata), cat si atunci cand motorul are tendinta de a se opri, dar si la pornirea instalatiei de aer conditionat, cand trebuie sa mentina motorul turat la 1100rpm la relanti Link to comment
bobu Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 (edited) Gelumitu, cu ce ai suflat jiglerele? Dupa ce plec de la servici ma chitesc pe el! Edited December 12, 2006 by bobu Link to comment
gelumitu Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 (edited) @bobu, acea presiune de cel putin 7 bari o poti obtine numai de la compresor sau de la vre-o masinĂŁ mare ( camion), dacĂŁ ai vre-un vecin cu asa ceva. @ Pedala, daca tot faci precizari, macar fĂŁ-le complet si spune si cĂŁ deschiderea clapetei treptei a 2-a este limitatĂŁ fizic de un sistem mecanic, ea fiind eliberatĂŁ abia cand pedala acceleratiei este calcatĂŁ destul de mult ( in principiu masina dezvoltĂŁ cel putin 90 Km/ h). Deschiderea efectivĂŁ a clapetei este ĂŽntradevĂŁr comandatĂŁ de vacuumul din cilindrii motorului, insa ea nu poate fi actionatĂŁ de vacuum decat dupĂŁ calcarea la fund a acceleratiei si deci a cresterii exponentiale a vitezei, sau mai corect zis, a turatiei motorului, daca acesta nu este in sarcinĂŁ. Referitor la pompa de sprit, sunt deacord cu tine( daca stie omul, stie), insa pt bobu e mai important un raspuns la problema lui decat o precizare la raspunsul meu. "> Edited December 12, 2006 by gelumitu Link to comment
woulfy Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Am un amic cu o pb la tico motor. De cand e mai frig pe afara, cand porneste dimineata, motorul e turat si se aude un ...harjait metalic, e greu de descris. Interesant insa e ca daca sta la relanti sau tureaza motorul pe loc nu dispare, cand pleaca de pe loc in schimb, dupa ~100 m dispare zgomotul. Zgomotul e nu e continuu (apare si dispare) si pare a veni de la motor. Ca si cum ar atinge din cand in cand ceva. Din ce-am vazut la exteterior nu pare a fi nimic in neregula. Ceva idei? Link to comment
Leutzu Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Zgomotul provine din cutia de viteze si este de la sincronul de a 5-a. Link to comment
altieri Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 (edited) Zgomotul provine din cutia de viteze si este de la sincronul de a 5-a. Leutzu am si eu probl. asta am mai scris si mai sus dar mai fac o completare si anume ca zgomotul dispare atunci cand calc ambreiajul. E posibil sa fie de la rulmentul de presiune cum a zis cineva p-aici? Edited December 13, 2006 by altieri Link to comment
woulfy Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Zgomotul provine din cutia de viteze si este de la sincronul de a 5-a. Bun si ce-ar trebui facut? Schimbat sincronul?... Scuze daca spun o prostie, dar nu ma pricep Link to comment
Leutzu Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 (edited) Sa-l lase asa...nu am auzit pe nimeni care sa fi rezolvat aceasta problema - am vorbit si cu cineva la un service si mi-a zis acelasi lucru. Leutzu am si eu probl. asta am mai scris si mai sus dar mai fac o completare si anume ca zgomotul dispare atunci cand calc ambreiajul. E posibil sa fie de la rulmentul de presiune cum a zis cineva p-aici? Ala este. Regleaza jocul la ambreiaj mai mare si poate rezolvi problema pe moment. Edited December 14, 2006 by Leutzu Link to comment
dom79 Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 SALUTARE, am si eu o intrebare, in curand vreau sa-mi cumpar un Tico pt ca sincer imi plac mult masinile astea si as vrea sa cumpar doar varianta cu injectie(asta daca exista) si am o intrebare urgenta daca se poate sa mi se zica din ce an si pana in ce an sau fabricat modelele pe njectie si cam la ce probleme sa ma astept la ele si cati km la un Tico sunt considerati multi, va multumesc mult... Link to comment
vasiledintomis Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 fftopic: Foloseste functia Search si o sa afli ...Na moderatorilor ca v-am luat-o inainte . Citeste ce e pe forumul asta despre tico si o sa gasesti raspuns la toate intrebarile tale plus de ce ar trebui sa te feresti. Link to comment
Mircea Posted December 14, 2006 Author Share Posted December 14, 2006 Dom79, ti s-a raspuns deja: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=232285 si http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=232381. Daca pui aceiasi intrebare in 4 topicuri diferite nu obtii raspunsul mai repede, ci, in cel mai rau caz un warn... Na Vasile, ca la asta nu te-ai gandit .... Link to comment
dom79 Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 SCUZE dar am dat mai multe mesaje deoarece nu am primit un raspuns exact si prea putin detaliat, pt ca pe forum era cineva care spunea ca exista Tico pe injectie, cand in mesajul pt mine se spunea ca nu exista, poate ma lamuresti tu, pls mult ? Link to comment
Mircea Posted December 15, 2006 Author Share Posted December 15, 2006 Pai urmareste linkurile de mai sus si ai raspunsul. Nu exista tico pe injectie! Doar Euro 2, cu ceva electronica si catalizator. Link to comment
dom79 Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 OK, multzam mult, scuze daca am fost prea insistent )..... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now