Kinetix Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Salutare, FLORENTINA. Pentru a gasi o rezolvare la problema ta incearca sa postezi in sectiunea forumului destinata posesorilor de Cielo. Aici suntem pe topicul "Probleme electrice Tico". Toate cele bune. Link to comment
Uncle-Sam Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Vin si eu cu un defect de fabrica. Am tot citit pe topicul asta in speranta ca voi gasi ce caut, dar mi-am pierdut rabdarea Ati observat ca la tico atunci cand semnalizezi (de exemplu), scade intensitatea celorlalte becuri? Si nu numai...daca dau radioul la maxim si am farurile aprinse, tot asa slabesc si cresc in intensitate in ritmul melodiei Parerea mea e ca firele de la instalatia electrica sunt prea subtiri? Ce parere aveti? Link to comment
Dr.L Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 (edited) Problema e clar de la alimentare. Tico s-asa are unele cabluri cam subtiri (la faruri mai ales) si daca nici nu fac contact bine... Vezi daca firul de masa de la galeria de evacuare la traversa din fata mai e la locul lui. Mai departe,ti-ar trebui un multimetru sa masori tensiunile in diferite locuri sa vezi unde ai pierderile Cu muzica tare imi palpaiau si mie farurile,pana sa le fac alt circuit. Dup-aia n-am mai avut probleme. Si era rupt si firu ala de masa Edited April 1, 2010 by Dr.L Link to comment
danyelle Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 problema mea, la Tico este la inchiderea centralizata si alarma. de inchis usile se inchid, dar nu se mai deschid decit cu cheia. stie careva cum sa decuplez alarma de la masina? ca si asa imi face praf bateria. multumesc! Link to comment
Dr.L Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Ii scoti siguranta. Cum tico nu vine din fabrica cu alarma,siguranta nu e in panoul de singuante,ci pe firul (rosu) care alimenteaza alarma Problema cu deschiderea poate fi de la un contact electric intre alarma si centralizata Cand deschizi cu cheia,se deschid toate usile? Link to comment
bannn3r Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Salutare tuturor! De ceva vreme am probleme la Tico cu aerul, atât rece cât şi cald şi tind să cred că e o problemă electrică (mă "ciupeşte" foarte fin uşa câteodată )! La început mergea întrerupt după care s-a oprit de tot pentru o săptămână. Şi-a reluat mersul întrerupt, ca acum să nu mai funcţioneze deloc! Dacă are cineva o soluţie îi mulţumesc anticipat! Have a nice day!!! Link to comment
ToPser Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 S-ar putea sa ai fise imbatranite!Asteapta sa se intunece bine si deschide capota dupa ce ai pornit motorul ! Sa vezi ce de scantei ai pe acolo !!! Link to comment
Muratu Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 (edited) şi tind să cred că e o problemă electrică (mă "ciupeşte" foarte fin uşa câteodată )! Si pe mine ma curenteaza la propriu usa cand cobor din masina, am observat ca scanteia e mai intepatoare daca am plafoniera aprinsa, nu inteleg legatura, dar exista. Daca are cineva vreo explicatie, poate ne lumineaza si pe noi. Edited April 8, 2010 by Muratu Link to comment
tolin Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 (edited) Schimba-ti lenjeria de corp sau pantofii, e prea mult plastic in ea. Edited April 8, 2010 by tolin Link to comment
Muratu Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 (edited) Nu am ce sa schimb, pantofii sunt din piele, interior/exterior, blugii sunt din bumbac, tricoul este din bumbac si chilotii tot din bumbac >- , chiar nu suport textilele artificiale. Am ajuns sa ma tin de stalp cand ma dau jos din masina ca mosii ca sa nu mai ma cureanteze. Noaptea se vede scanteia dintre degetul meu si usa. Edited April 9, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
raven84 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Pai e normal, oricat de mult bumbac ai pune pe tine, interiorul masinii, tot din plastic este ). Ia-ti niste huse de bumbac pentru scaune in prima faza. Link to comment
Sam Chuck Yin Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Rezolvat! Bateria noua Varta de 3 luni cumparata, avea un element in scurt. Dupa ce am cumparat o noua baterie am verificat instalatia si s-a constatat ca fara consumatori avea tensiune 14,1-14,2 V, iar cu consumatori 13,6 V. Am fost la un service Daewoo pe Pantelimon, niste incompetenti carora le-am dat banii degeaba ,,este corect dom'le cu consumatorii'' Am gasit o super echipa care a constatat ca nu sunt probleme cu alternatorul intrucat la iesierea din el tensiunea era cu consumatori de 14,1 V, insa nu mai ajungea la baterie decat 13,6 V. Ca urmare mi-au pus un cablu de la plusul alternatorului la plusul bateriei si am rezolvat situatia. Link to comment
bannn3r Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Schimba-ti lenjeria de corp sau pantofii, e prea mult plastic in ea. Aşa e... port bumbac şi eu peste întregul corp pentru ca nu suport sinteticele... E vreun scurt pe la maşina pe undeva...Toata treaba e electrica... Daca vorbim de îmbracaminte intram în alte subiecte cum ar fi "electricitatea statica"(am vazut aseara pe <Discovery> ...Cineva încarcat static cu textilele scaunului maşinii a alimentat în benzinarie canistrele din remorca proprie şi a luat foc pur şi simplu... Daca s-ar fi atins de caroseria maşinii s-ar fi descarcat electric şi nu se mai întâmpla asta... Nu ştiu ce sa fac cu aerul de la maşina...o sa încerc la un electrician...poate poate!!! Numai bine tuturor şi merci pentru raspunsuri!!!! Link to comment
raven84 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 (edited) Tati, ori tu ori masinuta ta va incarcati electrostatic de la frecarea inerenta cu elementele din interiorul masinii, sau in cazul masinii de la frecarea cu aerul (eu parca asa tin minte de la fizica), si te descarci atunci cand cobori si pui piciorul pe pamant ) . Edited May 30, 2010 by EM!L Link to comment
sebi_angel_91 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Salutari si respectele mele! Am si eu un TICALOS si am si eu ceva bubitze p la el p partea electrica... pe panoul central ( unde se afla aerul, ventilatorul, cald rece..etc) este bezna. Este bezna inca de cand am cumparat-o...nu stiu daca e normal sa ma chinui sa nimeresc butoanele pe acolo... nu are si el ceva iluminat? o maslina o atentie? A doua buba ar fi ca reglajul farurilor din habitaclu in momentul in care il actzionez porneste un motorash acolo dar nu face nimic. eram curios daca exista vreun reglaj manual. nu pot sa ies pe strada noaptea ca orbesc pe toata lumea...plus ca nu vad nimic pe jos... multumesc anticipat! Link to comment
raven84 Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Salut, In primul rand zona de comanda a blocului termic trebuie sa fie iluminata in mod normal asa ca cel mai probabil ai becurile din acea zona arse. Daca nu te pricepi mergi la un electrician auto, daca insa le ai cu surubareala descarca din sectiunea "UTILE" a forumului manualul de service tico si invata cum sa schimbi beculetele alea (ca veni vorba, la Matiz sunt vreo 2-3, iar la magazinele de specialitate un beculet din ala nu este mai mult de 1 leu). In ceea ce priveste farurile, reglajul din habitaclu face modificari minore asupra directiei razei farurilor, pentru o reglare adevarata cauta un service cu aparat de reglat faruri, pe mine treaba asta m-a costat 20 de lei la baietii din service si vreo juma de ora de asteptat, ca...de, erau ocupati oamenii. In rest, stii cum se zice, apa, paie si bataie, sa-l conduci sanatos Link to comment
sebi_angel_91 Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Cu sfiala am desfacut panoul in speranta sa nu trag de cablurile alea de e la blocul termic, si intr-un final am ajuns unde trebuia. nu ma asteptam sa fie 1 singur bec pt tot panoul. l-am scos shi am bagat unu nou .. si acum am si eu lumina!!! sunt atat d fericit ca nu tre sa mai bajbai noaptea... acum ramane problema cu farurile pe care o sa o rezolv ori eu la un perete ori ma duc la baietii cu 20 de lei. Multumes pt sfaturi! Edited May 30, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
sebi_angel_91 Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Salutare! Ticalosu' meu a inceput sa imi faca figuri... Nu mai imi afisheaza nivelul de benzina... la o groapa mai urca acul , la urmatoarea mai scade...o iau razna! nu stiu niciodata concret cata benzina mai am. Primul lucru pe care l-am facut e sa trag banketa din spate sa vad ce e pe sub ea! O trag shi spre bucuria mea erau 2 fire care intrau in tabla printr-un cauciuc! Bucurie mare!! Am gasit sonda! trag de fir shi dezamagire!! firul continua pe sub mashina. Am suit mashina pe busteni shi am inceput sa cotrobai dupa fir! shi am vazut ca intra cumva intre caroserie shi rezervor. Acum intrebarea mea este: ca sa ajung la sonda trebuie sa dau rezervorul jos? shi daca cumva stiti cam cat e o sonda? O alta problema pe care o are Ticalosu' e ca nu vad noaptea mai nimic! Farurile sunt reglate aiurea...faza scurta imi bate ca faza lunga la 200 d m in fatza shi faza lunga e lumina ambientala pentru COPACI !! Motorashele de reglash sunt moarte...mai geme unul din cand in cand dar nu misca deloc oglinda. Am facut rost de cartea tehnica cu speranta ca gasesc un reglaj manual dar ma indruma la niste gauri in traversa din botul mashinii care nu ma ajuta la nimic. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva sau a mai intampinat problemele astea! Merci anticipat! Drive safe!! Link to comment
espn Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Tico din '99,am instalat un cd-player iar in momentul in care aprind pozitia sau faza scurta playerul se opreste si reporneste din nou,acelasi lucru si apoi cu faza mare...idei? Link to comment
DGT Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Da-i alimentare( +) din alta parte. Link to comment
Dr.L Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Direct de pe baterie! Diferenta e foarte mare Link to comment
espn Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 (edited) Nu are legatura cu masa?mi s-a sugerat ca aceasta ar fii problema ...nu are destula masa...din cauza conexiunilor oxidate,sau imperfecte Edited May 30, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
gn_ro Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 (edited) Salut, sunt posesor de Tico de aproape un an de zile si pana acum nu am avut mari probleme. Ieri insa cand am vrut sa pornesc de unde eram parcat din oras, s-au aprins becurile in bord am dat cheia mai departe, dar nimic. Becurile au scazut putin in intensitate, dar sub capota nu s-a auzit nimic. Am pornit impins, am ajuns acasa, dar tot asa face. Am verificat am 12,25V pe baterie (dupa ce am testat ca functioneaza toti consumatorii) si nu stiu unde sa mai verific. Am verificat si masurat toate sigurantele. Am citit toate posturile si am vazut in doua posturi ca ar putea fi o problema de la mufa din spatele contactului, am verificat, nici macar nu are vre-o urma de oxid... O fi problema de la solenoid? de la electromotor? Inca un lucru foarte ciudat: am dat in timpul functionarii motorului pe pozitia de start (ca la pornire) si motorul s-a turat o idee mai tare... Tico al meu are si GPL si eram pe GPL atunci. Pe benzina nu am testat. Ce-o fi? Deja ma gandesc ca trebuie umblat la demaror... Stie cineva vre-un electrician bun in Galati? Masina mai are si alte mici probleme electrice (la blocul de faruri, alarma, contacte usi, etc.) si daca se poate as vrea sa le rezolv... Am uitat sa spun ca am gasit un fir rosu care pare adaugat si duce pe langa cel de la baterie la demaror sau asa pare si am masurat pe el 12V si mi s-a parut a fi pus pentru pornirea motorului direct pe baterie. Daca il pun la + la baterie se aude un usor declic si atat... acelasi declic pare a fi si cand da cineva la cheie si eu sunt langa motor. Edited May 30, 2010 by gn_ro Link to comment
Dr.L Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 @espn,da,si tu ai dreptate Deci alimentarea cd-playerului trebuie facuta cu fire groase (minim 1,5mm^2). +ul se leaga printr-o siguranta direct de baterie (ca alte fire de curent mare nu prea are tico) iar masa la un puct pe sasiu (pe sub volan e un surub,numai bun :happywave Link to comment
DGT Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 @gn_ro curata prima data bornele la baterie. Si pe interiorul lor. Dupa ce sunt curatate BINE si stranse bine , se mai mentine problema , abia atunci umbli la electromotor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now