jorky1987 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Eu evit pe cat de mult service-urile, de obicei lucrez cu un mecanic foarte priceput la el sau la mine acasa. In service sunt patit- preturi mari si munca de mantuiala. Cel putin cei de la reprezentanta din Alexandria sunt foarte slabi( parearea mea) Link to comment
sebi_angel_91 Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Gata, am rezolvat problema cu luminile din bord. De vina era una din cele doua sigurante capsulate. Era arsa si in locul ei era doua sarmulite. Ce prostie. In loc sa puna o siguranta calibrata din fabrica au pus 2 bucati de lita . Le-am verificat pe toate sa nu mai am probleme. Totusi cu lampa spate de ceata am probleme. Si anume : Am citit ca minusul e pe comutatoare si plusul e permanent. Am tras un minus din alta parte si am constatat ca pe direct fara sa aprind nici pozitia, nici faza surta si nici nu apas butonul se aprinde. Cand dau sa apas butonul lampii si dau faza scurta de stinge. Stie cineva care e dilema? Salutare! Eu sunt cu problema cu luminile in bord si cu pozitia stanga fata! Din pacate nu am rezolvat inca nimic! Spune-mi si mie te rog unde sunt sigurantele astea capsulate ca poate se trage si la mine de la aceeasi chestie! Multumesc mult! Link to comment
narcis Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Salut sebi_angel_91, Sunt aproape sigur ca este din sigurante. A patit-o si tata, aceleasi simptome. M-am uitat pe schema cu sigurante si am inlocuit-o pe cea cu pricina. Tabloul de sigurante este localizat in stanga, sub bord. Ca sa poti lucra acolo deschide ambele usi si culca-te pe spate, cu picioarele spre dreapta iesite din masina. Asa te vei putea benocla bine la locul cu pricina. Succes! Link to comment
cristyy27 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Buna seara sunt si eu un nou posesor de tico din 97 cu aer pe el am citit toate subiectele voastre de pe aici eu totusi nu m-am lamurit cu o problema eu unu nu am bec care sa imi indice cind ajung pe rezerva cu benzina am inteles de la voi din discutii ca unele au ceva care piuie unde este acel dispozitiv ? alti mai spus ca are plutitor cu 2 fire cum aflu si pe linga toate astea eu nu am locas la bord unde ar putea fi vrun bec pt rezerva benzina si nici alti senzori cu toate ca am vazut ceva senzori pe la motor la bord are 6 becuri cum ar fi : bateria uleiu frina de mina faza lunga avarii senzor centura cam astea sunt toate Cum as putea rezolva problema multumesc pt raspunsuri Link to comment
VAXXi Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Cred ca mai repede studiezi pe topicul Martor benzina Tico dupa ceva informatii. Link to comment
CatalinC Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 unele au martoru de benzina in locu becului de avarii Link to comment
Kinetix Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 (edited) Salutare. Stie cineva cum e legat in instalatie senzorul de vacuum de la Tico Euro2, situat langa modulul Lovato? La al meu nu apare nici o tensiune pe borna lui atunci cand pun contactul cheii si nu stiu cum sa verific daca functioneaza... Multumesc mult. Edited July 25, 2011 by Kinetix Link to comment
Kinetix Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 (edited) Nu ma lamuresc nicidecum cu senzorul asta... Azi am masurat cu Ohm-metrul cele doua borne ale lui si arata a fi in scurtcircuit, chiar daca aplic vacuum pe stutul lui sau nu. Cand ii decuplez mufa, pe la 2-3mii rot/min incepe sa actioneze IAC-ul ca sa mai saraceasca putin amestecul. Daca senzorul e cuplat, nu mai actioneaza IAC-ul la accelerare. O fi stricat senzorul asta de vacuum? Are doar doua borne si doua prize de aer. Cum as putea sa il testez? Oare as putea sa pun unul de Matiz sau de alta masina in loc? Problema e ca nu imi ies bine noxele la turatie ridicata si cred ca senzorul de vacuum e de vina. Multumesc pentru interes. Toate cele bune. Edited July 30, 2011 by Kinetix Link to comment
Kinetix Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) Am demontat senzorul ala de vacuum. Are doua camere separate printr-o membrana de cauciuc. Atasat uneia din camere are un "ceva" cu doi pini (ca un fel de dioda turnata in peretele de plastic) dar care are rezistenta zero in ambele sensuri. Oricum, de vreme ce nu comunica cu interiorul camerei de vacuum, nu imi dau seama cum sesizeaza diferenta de presiune. O fi ars elementul ala... Alta problema: Juniorul meu a bagat o moneda in mufa brichetei si mi-a disparut tensiunea de acolo. Nu eram de fata cand a facut isprava, asa ca nu stiu daca s-a auzit "poc" pe undeva. Fapt este ca nu mai am tensiune pe mufa brichetei si pe plusul care duce la MP3-player. Am dar bordul jos, am facut "cercetari" si am vazut ca e vorba de un fir alb cu o dungulita neagra, dar nu l-am putut urmari pana la capat. La un moment dat se pierde intr-un manunchi mai gros, eventual isi schimba culoarea. Am verificat toate sigurantele de sub bord si nu e arsa nici una... A mai patit cineva asa ceva? Pe unde sa mai caut defectiunea? Multumesc mult. Edited August 4, 2011 by Kinetix Link to comment
ToPser Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Firul ala alb cu negru ajunge in conectorul X2 localizat langa cutia de sigurante ,daca a facut poc sub bord se poate sa se fi intrerupt in aceea zona ! Link to comment
Kinetix Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Multumesc pentru sugestii si pentru interes. Am verificat inca o data sigurantele si am gasit doua (de 15A) arse... Banal... Se pare ca atunci cand le-am verificat prima data nu aveam destula lumina... Totusi, as vrea sa ne lamurim cu privire la senzorul de vacuum. Daca ati putea sa masurati rezistenta intre cele doua borne ale lui, in ambele sensuri, poate ne dam seama cum functioneaza. E ciudat pentru ca elementul electric "activ" este turnat in peretele de plastic si nu comunica cu interiorul capsulei. De aceea nu imi dau seama cum simte el variatiile vacuumului. Multumesc mult pentru ajutor. Link to comment
Muratu Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 La iluminarea numarul de inmatriculare spate la tico am un bec ars de cand am cumparat masina dar nici pana azi nu am reusit sa il schimb ca nu stiu cum pot ajunge la el si nici macar ce model este. Daca ma poate ajuta cineva cu o exlicatie sau o schiema cum pot schimba becul si sa-mi spuna ce model este sunt recunoscator. Link to comment
CatalinC Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 e bec de pozitie, trebuie sa dai numaru jos si rama lui,si pe urma bagi unpic capu acolo si o sa vezi lampile prinse in doua suruburi stea. Se schimba foarte usor doar ca trebuie sa stai umpic aplecat Link to comment
nsmoga Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 il poti schimba si mai usor, dar trebuie sa te bagi pe spate sub masina! becul este infipt intrun soclu de cauciuc, care soclu se baga in lampa. iese si intra printr-o rasucire! faza nasoala e ca la mine soclurile sunr\t de cauciuc, si m-am cam chinuit pana le-am bagat la loc Link to comment
Muratu Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Deci becurile sunt fara soclu model w5w; am inteles, partea cea mai grea e cu aplecarea Scuze pt intrebarea stupida, dar pana acum am vazut o singura data zona si in acel moment era plina de namol (O mica sesiune de offroad cu Ticolosu) si din cauza asta nu am vazut suruburile aferente. Ar mai fi o problema, ca nu gasesc socluri pt becurile h4. Vreau sa pun releuri pe faruri,am tot ce-mi trebuie si-mi lipsec soclurile pt becuri si o siguranta de 15A. Daca stiti voi unde pot gasii astfel de socluri in zona sectorului 1 sunt deschis. Am luat toata "Maica Domnului" la intrebari si nu are nici un magazin de pe acolo asa ceva. Link to comment
puyuletzu Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Salutare , am si eu un tico de la firma si am constatat ca nu imi functioneaza urmatoareie : - pozitii - lumini de bord (nici un bec) - stop spate stanga - nu primeste curent pe cablu - marsharier - nu primeste curent pe cablu - lampa ceata spate - nu primeste curent pe cablu La toate aceste a se adauga si o alta problema , i-am pus un Radio-cd bun fara probleme si nu se aude decat foarte incet , daca il dau ai tare se inchide Firele de alimentare pentru radio le-a mfolosit ce cele vechi din bord Am schimba toate sigurantele si nici un rezultat , maine , de fapt azi , voi demonta ceasurile de bord sa verific si mufele Astept indrumarile voastre si va multumesc Link to comment
puyuletzu Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Salutare din nou Revin cu problemele mele de electrica din pacate...dintoate cele expuse am rezolvat problema cu radio-cd , i-am schimbat firele de alimentare direct de la acumulator...se cam incinge si sper sa gasesc o solutie sa reduc curentul cu o rezistenta ceva...restul de probleme din pacate nu le-am rezolvat .am demontat bordul ( ceasurile) am verificat becurile , toate bune , nu imi intra curent la mufe...de mentionat ca se aprind doar becurile de faza lunga si martorii de frana , acumulator si ulei , in rest nimic astept idei solutii...respect si multumiri in rest la 205.000 de km care ii are la bord pot sa zic ca zbarnaie , bine nu ca a mea care are doar 73.000 Link to comment
tomis Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Ar fi bine sa descarci de undeva un manual tehnic, daca ai inceput sa demontezi si sa masori. Link to comment
puyuletzu Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Ar fi bine sa descarci de undeva un manual tehnic, daca ai inceput sa demontezi si sa masori. multumesc tomis , dar nu am reusit sa descurc problema poate are cineva totusi o idee , am de gand sa o iau in posesie si nu vreau sa o duc pe la sesrvice doar ptr atata lucru Link to comment
tomis Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Ai putea sa verifici sigurantele. Link to comment
puyuletzu Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 (edited) Ai putea sa verifici sigurantele. Le-am schimbat pe toate Ma gandeam sa pun ceasurile de la a mea , de proba , functioneaza perfect . Asta in cursul zilei de Duminica si revin pe seara cu rezultate , sper eu bune . Problemele care mai sunt : lampa stop pozitie spate stanga nu vine curent pe fir , la fel si la bec mers inapoi , lumini numar , lampa ceata (spate) si pozitii (fata) Daca nici asa nu se aprind ...mai astept si alte solutii...multumiri . Edited October 29, 2011 by puyuletzu Link to comment
Den Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 (edited) Pai pe spate exista oricum o problema la cablaj.Firele daca le desfaci o sa observi ca sunt coapte.. Daca dai bara spate jos o sa ai acces la cablaj (+lampa stanga).Ar trebui sa gasesti pe acolo un conector principal.Pe partea stanga cum te uiti din spate.Poti verifica de acolo daca iti vine curent pe fire.In orice caz,soclurile la becuri probabil ca sunt mancate de rugina..deci va trebui o curatire capitala pe acolo,probabil cateva socluri vor trebui chiar schimbate..Nu e de speriat,inca se mai gasesc prin magazine.Referitor la pozitii,un mic pont.Probabil e lipsa masa pe undeva.De exemplu la mine este un mic fir negru langa farul stanga care ia masa de la un surub prindere far.Ala daca e deconectat e cu figuri la semnalizare si pozitie.Dar in cazul meu nu sunt sigur daca firul ala chiar trebuia sa fie acolo. Edited October 29, 2011 by Den Link to comment
puyuletzu Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 (edited) Pai pe spate exista oricum o problema la cablaj.Firele daca le desfaci o sa observi ca sunt coapte.. Daca dai bara spate jos o sa ai acces la cablaj (+lampa stanga).Ar trebui sa gasesti pe acolo un conector principal.Pe partea stanga cum te uiti din spate.Poti verifica de acolo daca iti vine curent pe fire.In orice caz,soclurile la becuri probabil ca sunt mancate de rugina..deci va trebui o curatire capitala pe acolo,probabil cateva socluri vor trebui chiar schimbate..Nu e de speriat,inca se mai gasesc prin magazine.Referitor la pozitii,un mic pont.Probabil e lipsa masa pe undeva.De exemplu la mine este un mic fir negru langa farul stanga care ia masa de la un surub prindere far.Ala daca e deconectat e cu figuri la semnalizare si pozitie.Dar in cazul meu nu sunt sigur daca firul ala chiar trebuia sa fie acolo. soclurile la becuri sunt noi , inca nu am ajuns nici la cablaj nici la alte prize de legatura , ci doar pe firele d-inaintea soclului...firul de care spui e cu surub prins de contra-aripa in dreptul farului stg. cum te uiti din fata masinii (normal e farul dr.) , si e masa ptr semnal...masa la pozitii e ok , plusul nu se regaseste nici la pozitie fata (ambele) , nici la pozitie spate (stg.) nici la bord...am observat ca nici la dezaburire luneta (martorul functioneaza) , lampa ceata spate si mers inapoi ...am scos ceasurile de la a mea , le-am montat pe asta de servici si surpriza...nu se aprind becurile ...am pus ceasurile de la asta pe mufele mele si iar surpriza...se aprindeau becurile.deci nu primesc curent in becurile de bord consola etc... si posibil din aceasta cauza nu am nici pozitie fata si stanga spate alte idei , sugestii ??????? va rog ...multumiri Edited October 30, 2011 by puyuletzu Link to comment
Pedala Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Pe cablul de +, imediat dupa baterie se gasesc un fel de sigurate principale. Verifica cablajul pana la acestea si sigurantele in sine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now