Jump to content

Probleme motor Espero 1.8


Recommended Posts

Salutare impatimitzi ai Daewoo !!!

Ma bucur ca acest forum exista si mai ales ca am aflat si eu de el :shock:

Am o problema cu motorul de Espero ..1,8. Fratilor NU TRAGE ...parca as fi cu o barca impotriva curentului. Am luat Espero acum 6 luni intr-o stare jalnica (motorul). Am bagat bani in el...tot ce a vrut mecanicul... si tot nu se infige asa cum trebuie. Am schimbat si supapa EGR (care cica era blocata) si intr-adevar merge mai bine...dar nu se apropie de masina unui prieten...acelasi an, aceeasi KM ... acceleratia mea este greoaie iar atunci cand iau piciorul de pe acceleratie se face o frana de motor de parca merg fara cauciucuri. Cat despre turatzie... si la ralanti nu urca la fel ca la masinile similare...

Aveti ceva sfaturi sau intrebari sa pot clarifica (poate nu am fost explicit ....)

Link to comment

El zice ca are de 1.8, nu de 1.5... Solutiile de curatat sunt bune exact ca alea de sters lentila la CD, adica o folosesti de la inceput, nu cand deja e plin de mizerie! mergi intai la o diagnoza computerizata si o sa afli exact ce are! Poate sa fie si sonda Lambda, poate sa fie si catalizatorul, si fisele de bujii, si bujiile, si pompa de benzina... Multe...

Link to comment

La acest gen de diagnosticare am fost... si de ce credeti ca am apelat la acest forum ... pentru ca totul e perfect dupa spusele cititorilor de scanare de la EUROSERVICE. Fisele OK, bujiile OK, pompa de benzina merge perfect (zic ei) ... si totusi nu se infige ...si mai ales nu merge lin...adica accelerez...svacneste ... daca las acceleratia...frana de motor puternica ... o sa incerc sa vin la intalnirea de joi sa va dati singuri seama care e problema ...daca vreti bineinteles ...

Link to comment

Cat despre sonda lambda ... am avut instalatie de gaz si dobitocul de arab (patronul firmei) nu intzelege limba romana suficient la modul ca am mutat instalatia de pe vechea masina DACIA NOVA pe injectie pe Espero si dupa ce mi-a montat-o ..m-am dus sa o omologhez si mi-au dat aia de la RAR ce a primit Monica Levinski ... mi-au zis ca mi-a fost schimbat esapamentul si nu mai am sonda lambda...poate isi face cineva un pustiu de bine si imi spune si mie daca este posibil ca aceste necazuri de la ea se trag, ce rol are si daca trebuia cu sigurantza sa am sonda de acel gen...

Link to comment

Sonda lambda se pozitioneaza in galeria de evacuare,deci chiar daca sa schimbat evacuarea nu schimbau si galeria de evacuare.Daca ar lipsi sonda lambda ECM ar arata tot timpul martorul check engine aprins la bord.Cred ca este vorba de un motor euro1 cu injectoare infundate

sau cu potentiometrul de CO2 reglat dupa ureche .

Si alt sfat ar fi sa verfici si evacuarea daca tot a fost schimbata.

Am auzit ca au aparut prin tirguri tobe pt Daewoo foarte ieftine si foarte silentioase care ghiciti cu ce erau umplute :shock: vata de sticla.Doi prieteni de ai mei cu tico la taxi ajunsesera sa urce orice panta cu a 2-a datorita acestor tobe minune.

Link to comment

@ISO: Stiu ca tu testezi faza fara catalizator, dar mai intreaba la cei de meserie (nu la mecanicii de langa bloc) si iti vor confirma ca daca scoti catalizatorul ai dat peste cap consumul si nu o sa-l mai aduci la normal in veci... Sau altfel: de ce o sonda lambda costa cam 1.5-1.8 milioane (la Espero) si un catalizator aproape 12 milioane?

Link to comment

Conluzie finala ...nu am catalizator si nici sonda lambda ...masina nu a avut niciodata ... am fost la prima ora si am vorbit cu mecanicii ...deci nu ii lipseste ...iar problema mea nu e consumul ...este excelent (12 % in oras si 7 in afara) problema mea este ca nu prea trage si orice lasare a pedalei de acceleratie face frana de motor anormal de tare... mai multi ati spus sa curatz injectoarele ... o sa fac si asta si va anuntz. :wink: oricum multumesc tuturor ... sunteti adevarati. :P

Link to comment

Iata ce zice cartea "mecanicului de cartier" :

 

"Convertorul catalitic este un dispozitiv adaugat[/size] la sistemul de evacuare pentru reducerea emisiilor poluante din gazele de evacuare .

Catalizatorii folositi contin Platina si Paladiu care prin oxidare reduc nivelul de hidrocarburi nearse si monoxizii de carbon din gazele de avacuare . Convertoarele catalitice cu trei cai mai folosesc si Radiu pentru reducerea continutului de oxizi de azot " (de aici incepe Euro3)

"NOTA : Convertoarele catalitice impun folosirea benzinei fara plumb , in caz contrar , catalizatorii vor fi epuizati "

 

Deci catalizatorul este de fapt un "filtru activ" ce ajuta la depoluare , in rest "ajuta" la reducerea puterii motorului cu 4-5 cai cit si a cuplului motor cu aprox. 10 Nm implicit la cresterea consumului(nu cu mult cei drept) datorita evacuarii ingreunate . :wink: :lol:

Link to comment
Mecanicii mi-au spus ca masina pe care o am (dec 97) nu a avut niciodata catalizator si nici sonda lambda ...din constructie ... cumva bat campii ? sau chiar exista si modele fara catalizator ?

 

Si mie mecanicul mei mi-au spus asta.A mea e facuta in 96 la sfarsit si este inmatriculata prima oara in 98.Mecanicul mi-a zis ca n-am catalizator si ca sonda lambda nu este conectata...( cica are dar nu functioneaza).

Deasemenea la un Espero din 97 am vazut cu ochii mei la dealer in service cum i-a scos sonda lambda pt.ca nici aia nu era conectata si ca daca tot e degeaba s-o dea jos.Deasemenea nici ala nu avea catalizator...

In concluzie, problema ta n-are cum sa fie decat pe alimentare: filtru,injectoare sau pe electrica.Vezi ce-ai schimbat pana acu' si ia-le prin eliminare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...