hepea Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Pana la urma de care pun? 75W-80 sau 75W-85? Sau 75W-90 (tare greu se gaseste 75W-85) Link to comment
closchkutza Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Daca nu poti face rost de Valvoline 75w85, baga Total 75w80. Uita de 75w90. Eu am Total 75w80, am aproape 23.000km si nu am nici o problema la cutia de viteze. Link to comment
hepea Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Fac rost de Valvoline-ul ala, dar e 51 RON litrul... In conditiile in care masina are 130.000 km, merita? Link to comment
closchkutza Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Daca merita, doar tu poti spune... Link to comment
EM!L Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Fac rost de Valvoline-ul ala, dar e 51 RON litrul... In conditiile in care masina are 130.000 km, merita? Dupa ce am pus uleiul asta (cu toate ca initial aveam rezerve in ceea ce-l privesti, mi s-a parut nejustificat de scump), parerea mea e ca merita Link to comment
banzay Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Eu am in cutie 75W80,Castrol, valvoline,shell ceva de genul...ulei bunicel daca ne-am lua dupa firma (tin minte ca era una mai mare). Dar agata in a 3-a. Asta cand e masina rece. Dar nici dupa ce se incalzeste un pic nu isi revine...zilele trecute mersesem ceva mai mult si era clar ca se incalzise bine cutia(dar mers mult de tot prin tot orasul, aglomeratie). Am si fortat, am schimbat sus de tot a 3-a (de obicei doar a 3-a e problematica, fie la retrogradare din a 4-a, fie cand schimb din a 2-a mai turata)... Au schimbat astia de la service si timoneria pe garantie, si degeaba... din moment ce atunci cand merg mult de tot, nu mai caraie nimic...sa fie uleiul din cutie oare problema? (are maxim 2-3 mii de km) Link to comment
EM!L Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Dacă timoneria e ok (si nu e neapărat ca atunci când e schimbată să fie şi bine reglată), uleiul zici că e bun -eu îţi recomand Valvoline - SYNPOWER GL-4 75W-85-, cursa ambreiajului (ţi-am mai zis şi te-am mai întrebat şi în alte topicuri) ai reglat-o? Link to comment
banzay Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Scuze Emil, nu am mai intrat de mult... Da...cursa s-a reglat... am incercat si cu el mai strans si mai lejer un pic, am citit topicurile dedicate. Ideea e ca atunci cand merg cel putin vreo 10-15 km, nu mai zice cutia nici 'zmarc', chiar daca trag de ea un pic... Am reglat ambreiajul si mai sus un pic azi...sa vedem daca e vreo diferenta... De timonerie nu stiu daca e reglata ok... au zis ca au schimbat-o maimutoii... Ma tot gandesc sa schimb si mecanicul cu tot cu mama ei de garantie... De exemplu, masina tremura, tragea greu, facea urat... (bujiile si fisele)... Le-au scos, cica sunt ok... Le-am schimbat eu, cu champioane care am inteles ca nu sunt cele mai bune, si fise packard, direct alta masina...parca e noua...Inca o data mersi Emil! Link to comment
nastasaflorin Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 (edited) Problema mare cu uleiul asta de cutie la Matiz.Am cautat de-am inebunit 75W85 si n-am gasit nicaieri.Si, a naibii, toti vanzatorii "recomanda" 75W90 ca "de ala au vandut ei pentru Matiz-uri si n-a avut lumea probleme.Bullshit. Cu greu am gasit intr-un magazin niste Texaco sintetic 75W80, numai ca zice GL5.Sper sa fie bun, ca mai bun de atata n-am de unde lua.L-am studiat putin, miroase ingrozitor de urat.E normal? In general n-am avut probleme cu cutia, doar agata putin uneori la introducerea in tr 2.Totusi ii fac schimbul, ca masina are 50.000 si nu cred ca a fost schimbat ala cu care a venit din fabrica. Edited November 18, 2008 by nastasaflorin Link to comment
closchkutza Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Nu ai gasit nici Total 75w80 GL4? Link to comment
strumfuadi Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 L-am studiat putin, miroase ingrozitor de urat.E normal? ) Crezi ca ar trebui sa miroasa a vanilie? Am si eu o intrebare, partial offtopic. Stie cineva un loc in Bucuresti unde se gaseste toata gama de Valvoline? Anul trecut mi'a luat un prieten pe firma de la importatorul de pe centura, dar acuma.. Vreau sa iau Valvoline Synpower 5-30 ptr motor. Mercic. Link to comment
nastasaflorin Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Nu ai gasit nici Total 75w80 GL4? Nu am gasit.In orasul asta in care locuiesc eu nu gasesti nimic. Vrei filtru de ulei... tre` sa dai comanda, vrei bujii, tre` sa dai comanda...etc. Singurele uleiuri pentru cutie pe care le-am gasit la magazinele de "specialitate" au fost mobil 75w90, alte marci de 80w90 si niste noname-uri care aveau inscriptionat ori numai 80 ori numai 90. Nu mai zic ce aventura si cu uleiul de motor ca nu gaseam nicidecum 5w30.Numai 5w40...10w40...etc.Care, in opinia vanzatorilor "e mai bune ca au cifrele mai mari..." Referitor la mirosul uleiului... mi-au mai trecut prin mana, da` eu n-am mai vazut pana acu` ulei asa de puturos. Link to comment
closchkutza Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 ) Crezi ca ar trebui sa miroasa a vanilie? Am si eu o intrebare, partial offtopic. Stie cineva un loc in Bucuresti unde se gaseste toata gama de Valvoline? Anul trecut mi'a luat un prieten pe firma de la importatorul de pe centura, dar acuma.. Vreau sa iau Valvoline Synpower 5-30 ptr motor. Mercic. Ultima data eu am luat de la Ami Auto. Da un telefon la ei si vezi. Link to comment
strumfuadi Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 (edited) Multumescu'ti, sunt chiar aici langa mine, in baneasa. Ar fi bine sa se gaseasca la ei. Edited November 18, 2008 by strumfuadi Link to comment
tomis Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 ... miroase ingrozitor de urat.E normal? Mirosul puternic vine de la aditivii sulfurosi care fortifica uleiurile din generatia GL5. In teorie sulfurosii nu se impaca cu metalele galbene din cutie ( cupru, alame, bronzuri ). Se pare ca Matiz n-are d-astea. Oricum, dupa 10-15 ani de Tico si Matiz in Romania, in cutiile carora s-a bagat ulei de mai multe feluri, nu s-au raportat belele. Eu am Tutela ZC 75 Synth 75W80 GL5, fara batai de cap. Link to comment
dmitheone Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 pot sa pun castrol 80w90? Link to comment
EM!L Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Valvoline - SYNPOWER GL-4 75W-85. Link to comment
micutu Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 Azi am vazut, cand am fost cu bubul meu la revizie, ca puneau cei de la AUTONET in cutie Mobil sintetic 80w-90..."o fi bine/ n-o fi bine pt palmares"? Eu am mai vazut prin metro total 75w-80... Link to comment
Maybach Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 salutare tuturor. am ajuns la revizia de 6 luni dupa cea de 1000km. am vreo 2500km facuti in 6 luni - destul de putin, dar asta e, trebuie sa merg acusi la service din cauza garantiei. citind tot topicul, a ajuns la concluzia ca la revizia asta conform manualului trebuie shimbate: -uleiul din cutia de viteze - GL-4 75W-85 - oscilez intre Valvoline - SYNPOWER GL-4 75W-85 sau Castrol SMX-S. pe net am gasit doar la mth center valvoline cu 52.4 lei/l - cam scump, mai ales daca vreau 3 litri pentru 2.1l cat cere manualul. (E o porcarie tipul de ambalaj exclusiv la litru - ca risipesti 0.9l degeaba). Mai stie cineva unde pot gasi la un pret mai ieftin valvoline-ul sau castrolul ? Dau o bere -uleiul din motor - 5W-30 sau 10w-30 ? Eu as inclina spre 5w-30 - e sintetic ... Care e uleiul sintetic cu raportul calitate/pret cel mai bun? Sintetic-sintetic, dar nici de cel mai scump nu i-as pune. multam fain < Link to comment
steph Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Uleiul ala in cutie il ai pana la 60k km deci nu cred ca e cazul sa te zgarcesti. In motor 5w30 clar. Link to comment
Senna Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 pe net am gasit doar la mth center valvoline cu 52.4 lei/l - cam scump, mai ales daca vreau 3 litri pentru 2.1l cat cere manualul. (E o porcarie tipul de ambalaj exclusiv la litru - ca risipesti 0.9l degeaba). Nu chiar, cei 0.9l care iti raman ii poti dona la 9 colegi de forum cu Matiz-uri sau Tico-uri Ar trebui sa trimitem un mail la Valvoline sa-i rugam sa ambaleze la 0.5l, cum face Aral-ul (si nu numai) Link to comment
closchkutza Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 (edited) salutare tuturor.am ajuns la revizia de 6 luni dupa cea de 1000km. am vreo 2500km facuti in 6 luni - destul de putin, dar asta e, trebuie sa merg acusi la service din cauza garantiei. citind tot topicul, a ajuns la concluzia ca la revizia asta conform manualului trebuie shimbate: -uleiul din cutia de viteze - GL-4 75W-85 - oscilez intre Valvoline - SYNPOWER GL-4 75W-85 sau Castrol SMX-S. pe net am gasit doar la mth center valvoline cu 52.4 lei/l - cam scump, mai ales daca vreau 3 litri pentru 2.1l cat cere manualul. (E o porcarie tipul de ambalaj exclusiv la litru - ca risipesti 0.9l degeaba). Mai stie cineva unde pot gasi la un pret mai ieftin valvoline-ul sau castrolul ? Dau o bere -uleiul din motor - 5W-30 sau 10w-30 ? Eu as inclina spre 5w-30 - e sintetic ... Care e uleiul sintetic cu raportul calitate/pret cel mai bun? Sintetic-sintetic, dar nici de cel mai scump nu i-as pune. multam fain < Pune cu incredere Total BV Transmission 75w80. Este la fel de bun ca si Valvoline daca nu mai bun(pentru cutia matizului). Eu din asta am in cutia de viteze si nu am avut nici o problema cu dansa. @Steph: La 50.000km sau 2.5 ani se schimba uleiul din cutie. Edited February 5, 2009 by closchkutza Link to comment
Yaz Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Nu prea le am la capitolul asta, am pus ulei in cutie la revizia de 130.000 km acuma cand trebuie sa ii mai pun? Am facut vreo 4000 km dupa revizie. Link to comment
steph Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Scuze, Nu se schimba nici la 60 nici la 50. Se schimba la 40k. Habar nu am insa de timp. Eu am schimbat la km ca oricum s-au facut repede. Edited February 6, 2009 by steph Link to comment
tolin Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) ... La 50.000km sau 2.5 ani se schimba uleiul din cutie. Nu mai da exemple de termene temporale fixate de un fabricant in agonie si o retea de service-uri pe cale de disparitie. Grija exagerata nu justifica cheltuielile inutile. Termenul dat de catre producatorul initial este de 40.000 km sau 4 ani, dar avand in vedere ca uleuiul se afla intr-o cutie ermetic inchisa, nu intr-un motor, un termen temporal mai lung nu-i afecteaza calitatile. Edited February 6, 2009 by tolin Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now