wsc Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Am antifurturile montate pe masina.Cheia in schimb nu mai e.Ce pot sa fac, unde sa ma duc?Seat ibiza 2005. Multumesc. Link to comment
Englishman Posted May 15, 2008 Author Share Posted May 15, 2008 Raspunsul exista deja pe acest topic... Link to comment
wsc Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Din februarie pana acum eu zic ca si singura se rezolva problema. Multumesc oricum. Am gasit la reprezentanta cu 40 RON. Link to comment
maryan_85 Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 mai am si eu o problema.un prost care mi-a schimbat cauciucurile mi-a bulit fileturile la 2 presoane de pe roata stanga fata,plus filetul discului.care ar fi solutia cea mai ieftina,inafara de schimbarea discului,ca eu imi prind urechile? ("> Link to comment
Mircea Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Ok, cum ziceam si aici, am pierdut cheia de la antifurturi. Faza nasoala este ca antifurturile sunt pe piulita, nu prezon, deci nu merge solutia cu gaurirea, iar materialul din care sunt facute este un otel foarte tare care se rupe bucati... La service am reusit sa scot 2 prin bataie cu cheia pneumatica cu tubulare din ce in ce mai mici, dupe ce in prelabil ambele piulite au fost crestate cu o dalta ca sa se slabeasca. Faza nasoala este ca mi s-au zgariat nitel ambele jante cu pricina, si as vrea o solutie mai nedistructiva la celelalte doua... Cand le-am cumparat am verificat personal in magazin mai multe seturi si nu se potrivea cheia de la una la alta- deci solutia cu o cheie identica este imposibila... O merge faza cu teava inrosita de care spunea Pep fara sa stric janta? Link to comment
Viktor Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Cheie din aia pentru scos prezoane din chiulasa de ex. n-or exista si mari? Din aia ar fi bine ca se stringe pe piulita. Link to comment
Englishman Posted November 28, 2010 Author Share Posted November 28, 2010 Pentru inceput, cred ca daca bagi niste poze, altfel vine inspiratia. Link to comment
Mircea Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Da. Ieri m-am intors de la Fetesti si am oprit la Drajna si cheia mea era acolo pe un raft Link to comment
argon Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Ca sa fiu ontopic...prese distruse, 2 bucati, capatului de bara nici ca-i pasa, ciocane, diferite dimensiuni, asemenea, cum il scot? Link to comment
augustinionut Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 "cioplit" cu flexul? Incalzire locala? Link to comment
argon Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Flex am , dar nu vad cu l-as folosi fara sa distrug bratul unde intre capatul de bara... Incalzire cu ce? autogen neaparat sau merge flacara de instalator? Link to comment
Viktor Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Eu asa ceca folosesc, fara ciocan, doar cheile necesare si presa. De fiecare data capatul de bara sare afara, fara nici o lovitura. Link to comment
argon Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Si ce incalzesti? jamba? Link to comment
Viktor Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Normal. Fixezi presa si o stringi, dupa care ii dai cald, eventual mai stringi presa daca-i tapana si nu se rupe. Link to comment
madkat Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Am probleme cu doua suruburi prindere extrier pe fuzeta - nu la Cielo. Cu cheie fixa, inelara, tubulara, pneumatica, nu au mers desfacute. Otzet, WD, lichid de frana, toate pe rand, din belsug si nimic... Acces la flacara de genul asta nu am, sudura nu vreau sa pun pe ea, pentru ca asta ar insemna demontarea fuzetei de pe masina. Efect asemanator cu flacara poate fi obtinut cu un pistol de aer cald? Temperatura la care cica ajunge - 500 grade - eu l-am folosit doar pana la 250 (masurati cu un termometru IR) pe tr1 - pe 2 probabil ca se apropie de cat zic ei... Link to comment
Viktor Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Cu sudura mai mari stricaciuni faci, incerca cu pistolul respectiv. Vezi daca capetele suruburilor sint esite afara, cam acolo le prind rugina, acolo trebue curatat si incalzit. Link to comment
madkat Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 La capete am acces doar daca dau discul de frana jos, operatie pentru care trebuie sa desfac placutele de frana, glisierele fiind si ele intepenite (chestie care o rezolv dar dupa ce dau etrierul jos cu totul). Daca puteam ajunge acolo, sa scald cu degripant din ambele capete probabil ca le deblocam pana acum. Un we fain doar sa prind, sa aiba eficienta pistolul, la garaj neavand acces Link to comment
argon Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Vezi sa nu aiba filetul pe invers, si tu-l strangi, am intaltit si ciudatenii de genul, depinde de la masina la masina. Link to comment
Viktor Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Filet de stinga mai putin probabil la etrier. Greseala care se face, surubul se monteaza uscat si strins pina curge zeama, astfel se procedeaza si la capetele de bara, de teama ca or sa cada. Link to comment
madkat Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Argoane, ma indoiesc sa fie asa... Mai degraba ce a zis Victor. Vreun bizon cretin care a strans acele suruburi. Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 (edited) madkat, unde e masina? ti le desfac eu daca nu au hexagoanele rotunjite... sa le putem prinde bine cu tubulara Edited February 18, 2011 by Dumitru Cristian Link to comment
madkat Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 madkat, unde e masina? ti le desfac eu daca nu au hexagoanele rotunjite... sa le putem prinde bine cu tubulara E in bucuresti, si e perfect deplasabila. Hexagoanele nu sunt rotunjite. Doar ca am incercat cu tot ce e "normal" in afara de incalzire. Si cu tubulara cu teava pe parghie am incercat, si nimic... Daca vrei sa iti incerci si tu norocul, n-am nimic impotriva Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Pai sa-mi iau smecheriuta de la garaj maine, si incerc si eu Ne auzim pe privat sa stabilim ce si cum "> Link to comment
argon Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 (edited) Dom'mecanic, o sugeste nu-mi dai si mie cu capatul de bara? Am incalzit cu lampa pe gaz cum a zis viktor, vezi de treaba, facut parghie cu ranga, ciocanit, s-a indoit bratul de la jamba, si atat, asta dupa 2 prese distruse . Acum arata cam asa chiar mai indoit (poze apartine dj_dark) Imi raman doua solutii, facut rosu cu autogenul, sau demontat si apoi taiat cu flexul, si scos ciotul in menghina, dar ma indoiesc ca o sa iasa vreodata, eventual gaurit in el. ? Edited February 19, 2011 by argon Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now