Ramiro Matei Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Acum citeva zile un "sofer" a dat inapoi, grabit fiind, si ... rezultatul se poate vedea in poze. Spoilerul e intact (aproape, caci la o analiza mai atenta se disting doua mici boalfe in dreptul semnalizarii). In schimb bara care a cedat, a intrat in condensorul de aer conditionat, care va trebui inlocuit. Va voi tine la curent cu poze si preturi (reparatia o plateste asiguratorul masinii respectivului "sofer"). Link to comment
NFS Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Nasol, imi pare rau pt tine. Cit de tare a dat inapoi "soferu" ala? As vrea sa deduc cit de rezistenta e bara aia! Link to comment
cchrism Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 In manualul de service se spune ca o ciocnire la 4km/h duce la o deformare temporara, urmand ca bara sa-si revina. La peste 4 km/h nu se mai zice... Link to comment
Ramiro Matei Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 Dupa parerea mea, chiar slaba nu e. Era o Dacie papuc, bine incarcata, care si-a luat avint cam de la 2 metri. Si drept sa-ti spun m-a cam zdruncinat un pic (si a sunat rau de tot). Partea proasta e condensorul acela care e pus foarte aproape de bara (de parca la Matiz ar fi avut loc sa-l puna in alte pare). Ce-mi pare cel mai rau e ca trebuie schimbat. Vorba aia: nu o sa mai fie ca facut de fabrica. Dar vom mai vedea. Link to comment
FLEX Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Ah, daca puneam un pariu cu privire la marca si modelul masinii inainte de a posta tu, acum eram bogat ... In alta ordine de idei, sper ca la traversa fata asigurarile ti-au dat schimbare, nu indreptare, spoilerul e mai putin important, dar daca e indoit plastic sau crapat schimba-l si pe ala. Link to comment
DragosB Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Pai la cat de "varza" este traversa , ce sa mai indrepti , ca se rupe ... da' mai stii ? La noi totul este posibil ! Eu zic Matei sa te tii tare , sa nu-i lasi p-aia sa decida de capu' lor ... daca intri tare in ei , nu au de ales ; spun asta , pt ca un coleg de-al meu a avut un accident cu un Ford Escort GHIA ( i-a intrat unu' in spate ) ; cei de la asig. au scris sa-i indrepte bara spate , asta nu s-a lasat , i-a amenintat , asa ca-n final i-au pus piese noi , chiar piese cu modificarile GHIA aferente ... Deci se poate si la noi , da' trebe sa te tii tare ! Succese ! :thumbr: Link to comment
Ramiro Matei Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 Multumesc mult pentru incurajari. Dupa vizualizarea masinii de catre inspectorul de specialitate, a rezultat: Se inlocuieste: Traversa (si se vopseste in culoarea masinii - de parca s-ar vedea de sub spoiler) Condensorul de AC Suportul pentru numar Se repara: Spoilerul (care nu e nici rupt, nici deformat (cu exceptia boalfei din poza)) Link to comment
Ramiro Matei Posted October 2, 2004 Author Share Posted October 2, 2004 Hai sa va arat ce am gasit sub bara pe care am schimbat-o. Bineinteles am trimis urmatorul e-mail la Craiova: Domnule Valeriu Gîrlea, Sef Serviciu Satisfactie Clienti Daewoo Automobile Romania S.A. Sunt fericitul posesor al unui Matiz E/AC din martie 2004. In urma unui accident minor, am fost nevoit sa inlocuiesc traversa fata. Spre surprinderea mea, cu ocazia acestei inlocuiri, am constatat, asa cum veti vedea si dumneavoastra din fotografiile alaturate, deficiente serioase de protectie a tabei inainte de asamblare. Doresc un raspuns de la dumneavoastra. Cu multa stima, Ramiro Matei Raspunsul l-am primit cu promptitudine, si pe doua cai: o data e-mail-ul si a doua - un telefon urgent din partea unitatii care mi-a vindut masina. Stimate Domn, Din informatiile primite de la Serviciul Service si analizand fenomenul semnalat de dvs. putem concluziona ca rugina aparuta la imbinarile traversei fata este accidentala, dar se dovedeste ca acoperirea de protectie executata este, totusi, insuficienta. Asa cum am facut-o si in convorbirea telefonica purtata anterior, si pe aceasta cale, va multumim pentru atentionarea acestui aspect si va asiguram ca vom lua masurile ce se impun. Cu stima, ing. O. Constantinescu Sef Birou Satisfactie Clienti Service Daewoo Automobile Romania S.A. tel: 0251-544187; fax: 0251-590.067 (pun aici si poza cu condensorul de AC, busit) Link to comment
cristicaz Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 ...Asa cum am facut-o si in convorbirea telefonica purtata anterior, si peaceasta cale, va multumim pentru atentionarea acestui aspect si va asiguram ca vom lua masurile ce se impun. Acum as vrea si eu sa stiu care sunt masurile care se impun in cazul Matizului cu rugina, nu ca luni la sedinta dimineata o sa le spuna maestrilor sa fie mai atenti Link to comment
Doru Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 fftopic: Aceiasi problema cu rugina la mine, intre partea fixa a balamalelor usilor din spate si stalpi. "> Link to comment
alexandrub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 pai sa va spun cum stau lucrurile masina se asambleaza inainte de vopsire, nici o piesa nu este grunduita inainte !!! deci tot ce e prins cu surub adica: usi, capota, bara impact parasoc si haionul.Sub balamale o sa gasiti rugina aaaaa, si inca ceva, sub stopul din spate sunt niste tablitze pt design si sub alea o sa gasiti...un loc neprotejat o solutie pt cei de la daewoo ar fi sa mai creasca putin pretul vreo 2-300E sa le ajunga vopseaua sa dea si sub balamale "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now