critical Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 there are many accessories for aveo5 and kalos if u need it just tell me i can help you get it click on the link below http://www.sgcarstyling.com/index.php?main...ex&cPath=32 Link to comment
Satori Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Ar fi cineva interesat de strutbar? Iesim mai ieftin daca comandam impreuna, ne costa mai putin transportul. Deci? Link to comment
dinoc Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Eu vreu 1 bucata Strut bar. Link to comment
Immortal Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Si eu vreau - insa depinde pe cand e transportu'. In mare, "im in", dar anuntati-ma cu cateva zile inainte. NB: ramane sa ma mai gandesc la 'garantie' ... Link to comment
Satori Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Il dai jos daca vrei, la garantie. Link to comment
rm.popa Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Cum nu ştiu... întreb: La ce foloseşte chestia aia? PS: Urâte paravânturile alea, pe lângă cele ungureşti... Link to comment
ovi_jer Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 off-topic Sant 2 aspecte de luat in seama la strutbar : 1.Sunt total inutile. 2.Se dau gauri in caroserie pentru prindere.Deci deranjul cu demontarea inainte de revizie este inutil . Link to comment
dinoc Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 (edited) Eu unul as vrea asa ceva, deoarece voi schimba suspensia masinii cu una mai tare, iar strut-bar-ul poate imi va fi necesar. De regula se pune la urma daca-i cazul, adica intai intaresti suspensia, vezi comportamentul masinii si daca-i cazul ii pui un swaybar mai gros, pe urma vezi iar comportamentul masinii pe viraje si daca-i cazul ii adaugi un strutbar. Nu are rost sa va luati asa ceva daca nu va pasioneaza asa ceva, sau nu aveti de gand sa umblati la suspensie mai intai. Rolul strut-barului, in mare, are rolul de a rigidiza sasiul masinii si de a corecta comportamentul subvirator al unei masini. Reversul medaliei ar fi, reducerea confortului. Daca aveti alte pareri pro si contra as vrea sa le dezbateti aici cu argumentatii daca se poate. Edited October 11, 2006 by dinoc Link to comment
Satori Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 2.Se dau gauri in caroserie pentru prindere.Deci deranjul cu demontarea inainte de revizie este inutil . Cu dvs. preamarite, Kalosul meu are deja gaurile respective facute. Tot cu dvs., oare de ce? PS: nu le-am dat eu. Le are si Asimo si orice Kalos 2004. Link to comment
Immortal Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Trebuie sa ma uit si eu dupa ele... In alta ordine de idei, si eu ma gandesc ca FARA alte suspensii, cu siguranta nu va avea nici un efect. Macar Placebo, si tot tre' sa fie ceva... Link to comment
BGeo Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 (edited) Mai e cineva interesat ? Eu chiar vreau sa-mi iau... I-am dat PM omului, sa vedem ce zice... Edited May 25, 2007 by BGeo Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now