Jump to content

Kalos/aveo Hatchback Accessories


Recommended Posts

Eu unul as vrea asa ceva, deoarece voi schimba suspensia masinii cu una mai tare, iar strut-bar-ul poate imi va fi necesar.

De regula se pune la urma daca-i cazul, adica intai intaresti suspensia, vezi comportamentul masinii si daca-i cazul ii pui un swaybar mai gros, pe urma vezi iar comportamentul masinii pe viraje si daca-i cazul ii adaugi un strutbar.

Nu are rost sa va luati asa ceva daca nu va pasioneaza asa ceva, sau nu aveti de gand sa umblati la suspensie mai intai.

Rolul strut-barului, in mare, are rolul de a rigidiza sasiul masinii si de a corecta comportamentul subvirator al unei masini. Reversul medaliei ar fi, reducerea confortului.

 

Daca aveti alte pareri pro si contra as vrea sa le dezbateti aici cu argumentatii daca se poate.

Edited by dinoc
Link to comment
2.Se dau gauri in caroserie pentru prindere.Deci deranjul cu demontarea inainte de revizie este inutil .

 

Cu :osanale: dvs. preamarite, Kalosul meu are deja gaurile respective facute. Tot cu :osanale: dvs., oare de ce? :P

 

PS: nu le-am dat eu. Le are si Asimo si orice Kalos 2004.

Link to comment

Trebuie sa ma uit si eu dupa ele...

 

In alta ordine de idei, si eu ma gandesc ca FARA alte suspensii, cu siguranta nu va avea nici un efect. Macar Placebo, si tot tre' sa fie ceva... :D

Link to comment
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...