uskt2005 Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 Calitatea sticlei farului este foarte prosta , la cea mai mica pietricica care sare in el se sparge In rest ele dau o lumina mult mai buna pe asfalt. Sa speram ca cele cu lupa care vor veni(daca vor veni) vor avea sticla mai buna @Emil > 160 ron/buc garantie 2 ani Link to comment
zeneseu Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 ...Sa speram ca cele cu lupa care vor veni(daca vor veni) vor avea sticla mai buna... Si sa speram ca nu vor fi iar... .... bani aruncati pe fereastra ( . Bafta. Link to comment
Wolfman Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Am trecut la incaltarile de vara "> Dunlop sport 01 185/60/14 Acelasi model il am si eu (inclusiv profilul), 205/60/15. Foarte multumit de aderenta la temperaturi pozitive, inclusiv pe ploaie. Link to comment
elprypas Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Calitatea sticlei farului este foarte prosta , la cea mai mica pietricica care sare in el se sparge In rest ele dau o lumina mult mai buna pe asfalt. Sa speram ca cele cu lupa care vor veni(daca vor veni) vor avea sticla mai buna @Emil > 160 ron/buc garantie 2 ani la ce bani farurile cu lupa pt cielo? trebuie facute si alte modificari sau pur si simplu dai farul jos si il pui pe cel cu lupa? Link to comment
uskt2005 Posted March 12, 2008 Author Share Posted March 12, 2008 @elprypas Farurile inca nu au sosit pe piata din .Ro dar daca vor ajunge cred ca o sa fie undeva pe la 500-600 ron. Iar montajul cred ca ar trebui sa fie la fel ca la orice alt far, il scoti pe cel vechi , il montezi pe cel nou si gata Link to comment
uskt2005 Posted March 28, 2008 Author Share Posted March 28, 2008 La aprox 65.000 inca se tine bine tr a III-a cred ca ar mai fi mers pana in 140 dar greu... si chinuaila prea mare pt nimic tr a IV-a si aici cred ca ar mai fi mers putin... dar a trebui sa pun frana Tr. a V-a aici sigur mai mergea...am vrut sa depasesc(se vede si semnalizarea) dar venea din fata si a trebuit sa pun frana In privinta cauciucurilor se comporta extraordinar , nu am cuvinte cat de bine franeaza acum Link to comment
yellow fever Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 wow ia uite cata benzina aveai intra 3-ia si uite cu cata ai ramas cand aveai a-5-a.daca mai mergiai putin o impingeai . GLUMESC .vroiam sa te intreb iai scos limitarea ca la mine la 5400 ii taie benzina. bafta si multi km. Link to comment
uskt2005 Posted March 28, 2008 Author Share Posted March 28, 2008 Pozele difera ca data cand sunt facute...asta unu la mana Si 2 la mana...eram pe GPL > in toate situatiile Mie la 6.500 imi "taie" benzina...pe GPL pot urca in 8.000 Link to comment
Cata_sev Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Pozele difera ca data cand sunt facute...asta unu la mana Si 2 la mana...eram pe GPL > in toate situatiile Mie la 6.500 imi "taie" benzina...pe GPL pot urca in 8.000 Ce instalatie ai ? am si eu un Cielo EXE din 2004 pe GPL secvential ... si al meu fuge cu 190 pe GPL mai mult nu vrea Link to comment
EM!L Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Yep > urca, urca (cu toate ca e inutil )"> ). Eu pe benzina am ajuns la 89 cu a2a (acolo taie injectia) si cu a 3a la 127-130. Pe gaz IIa -> ~120, aIIIa -> ~145, aIVa ->175. La a 5a a mea are 5500 la 200 (pe bord)... probabil tu ai Dohc Link to comment
uskt2005 Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 @CATA instalatia e din fabrica >>>> LOVATO @EMIL din cauza unghiului in care a fost facuta poza asa se vede ca ar fi 5500rpm si putin peste 190, dar in realitate era undeva aproape de 5400, eu la 5600 ajung la 200km/h pe ceas si pe GPS are 179 (sub nicio forma nu am reusit vreodata sa vad 180 pe GPS...dar nici nu incerc prea des ) P.S. ...Emil mai taie-i coda la aia 120 cu a doua...mi-e cam greu sa cred Link to comment
EM!L Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 (edited) Pe bune (si pe gaz) . Oricum din neatentie am ajuns pana peste 100 (de obicei schimb cel tarziu la 85-90), ajutat si un pic de drumul bun si am impresia ca o idee de panta. Turometrul ajunsese de mult in rosu . Am schimbat imediat a4a si la sfarsitul depasirii am dat a5a . Iar partea cu Gps-ul e justa, eu ma refer la vitezele indicate strict de bord. Edited March 29, 2008 by EM!L Link to comment
uskt2005 Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 (edited) La 90/h cu a IIa ai 6.500rpm...la 120 cat ai...8.000-9.000 ? Nu mi-o lua in nume de rau...dar cred ca iti sare din viteza pana sa ajungi la 120...ti-o spun din proprie experienta pt ca am incercat P.S. da-mi voie ca pana nu vad dovada(poza) sa nu cred...asta nu inseamna ca te indem sa faci din nou asta Edited March 29, 2008 by uskt2005 Link to comment
elprypas Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 la 110 in a 2a testata de mine ai 7000 si nu mi`a sarit din viteza aseara am incercat iara 100 in treapta a 2a Link to comment
uskt2005 Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Mda, in acest caz...daca nu sare din viteza cred ca s-ar putea ajunge la 120/h in treapta a doua, dar ma repet...nu cred ca nu sare din viteza pana sa ajunga la 120 Link to comment
wally08 Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 La aprox 65.000 inca se tine bine tr a III-a cred ca ar mai fi mers pana in 140 dar greu... si chinuaila prea mare pt nimic tr a IV-a si aici cred ca ar mai fi mers putin... dar a trebui sa pun frana Tr. a V-a aici sigur mai mergea...am vrut sa depasesc(se vede si semnalizarea) dar venea din fata si a trebuit sa pun frana In privinta cauciucurilor se comporta extraordinar , nu am cuvinte cat de bine franeaza acum ce nu inteleg eu ..ai spus k ai mers pe gaz ...dar se duce si benzina ... ))) in fine ... io am zis k el e putin dus : Link to comment
uskt2005 Posted March 31, 2008 Author Share Posted March 31, 2008 Sambata fiind frumos afara m-am gandit sa mai robotesc ceva pe la masina...am dat o vopsea la etrieiri si la "oalele" spate de culoare apropiata masinii. Nu-mi spuneti ca trebuia sa le fac rosii, galbene, verzi sau mai stiu eu ce culoare pt ca nu-mi place sorcova > Poze: Azi astept noile boze pt spate : hertz dcx 165, maine revin cu impresii despre schimbari fata de cousticurile care le am acum Link to comment
Dj_Dark Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Foarte frumos. Eu ma gandeam sa le fac negra insa, arata bine rau culoarea masinii. Eu am bej metalizat Link to comment
uskt2005 Posted March 31, 2008 Author Share Posted March 31, 2008 In prima faza ma gandisem si eu sa le fac negre, dar apoi m-am sucit, am presupus ca nu se va vedea mare lucru. Oricum...prea curand nu ma mai apuc de nebun sa dau rotile jos, mare chin, pune cricu, da jos roata, pune roata , da jos cricu, si asta la 4 roti ... Link to comment
thunder Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 ce nu inteleg eu ..ai spus k ai mers pe gaz ...dar se duce si benzina ... ))) in fine ... io am zis k el e putin dus : Daca privesti cu atentie o sa vezi ca pozele nu sunt facute in aceeasi zi(priveste ce indica kilometrajul de la bordul masinii), ca doar nu a facut turul Romaniei. Link to comment
Mircea Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Arata bine si negre. Eu le facusem negre la Nubira Link to comment
uskt2005 Posted April 1, 2008 Author Share Posted April 1, 2008 Eu le-as fi facut albastre Fa-le pe ale tale > Am montat hertzurile dcx 165, mare diferenta de putere nu este fata de cousticurile care le aveam inainte , in schimb, bassul este mai "adanc" iar inaltele mai "fine". Link to comment
uskt2005 Posted April 1, 2008 Author Share Posted April 1, 2008 Nu mai pot edita postul anterior Are cineva o poza cum sa insonorizez policioara boxelor? Cam "zornaie" Link to comment
Cumnatu Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 (edited) In primul rand vezi ca montajul e incorect . Imi aduc aminte de la mine ca gaurile fizice din tabla sunt un pic mai mici decat diametrul difurilor de 16,5 ( tot DCXuri am pus si eu la Cielo ) si asta pt ca difurile de fabrica sunt departate fata de tabla prin cutia aia de plastic. Pune-i inele inaltatoare sau, mai bine, mai ciupeste putin din tabla ! ( + ca am impresia ca tu le-ai montat PE mocheta ?? ) Basul este mai adanc pt ca lucreaza cel mai usor dcxurile, sunt usor de miscat. Ca sa ofaci sa nu mai zbarnaie o faci ca la carte ( adica dai mocheta jos, speli bine, cureti cu alchool , lipesti materialul insonorizant ( sunt largi informatiile despre asa ceva ) SAU cum am vazut la cineva si NU zbarnaia, dar nu recomand : pui spuma poliuretanica intre tabla si mocheta. Edited April 1, 2008 by Cumnatu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now