Viktor Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 (edited) On 2/4/2010 at 5:24 AM, puyuletzu said: Daca ai cutie si motor bun poti sa schimbi si sa scoti din viteze fara probleme si fara ambreiaj : Adevaru e ca, nu mi-as dori o cutie de viteze asa buna ca a ta. In locul tau, as demonta ambreajul de pe masina ca l-au pus astia acolo la misto si mai ocupa si spatiu. )"> Apropo, stii ce rol are ambreajul? Edited February 4, 2010 by viktor 1 Link to comment
ToPser Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Mai puyule poate tu ai cutie automata si nu stii !? Au fost aduse in Ro cateva cu cutie automata ! Lasand gluma la o parte de scos din viteza merge dar de bagat nu !!! Pt caldura verifica termostatul,poate nu ti se incalzeste suficient motorul ,verifica daca intra iese apa din caloriferul tau si in ultima instanta poti pune si un carton in fata radiatorului ! 1 Link to comment
Sam Chuck Yin Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 II-a 20-25 km/h III-a 40-45 km/h IV-a 50-60 km/h Link to comment
Muratu Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 (edited) Eu schimb asa: A II-a la 15~20 A III-a la 40~45 A IV-a la 60~65 A V-a dupa 80 Si pot spune ca am un consum de 6% in oras(Bucuresti) si 3,5~4% in afara. Daca ma chinui sa nu accelerez tare in oras am scos si 5% Conform graficului din sus-ul paginii inseamna ca schimb udeva intre 3500Rpm si 3700Rpm. Edited April 9, 2010 by Muratu Link to comment
dan87 Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) A II-a la 15~20 A III-a la 40~45 A IV-a la 60~65 A V-a dupa 80 dk o subturezi nu consumi mai putin ci din contra ea trage mai mult ca sa ajunga la puterea necesara...asa ca accelerand putin mai mult ai un randament mai bun la consum...adica cel corect Edited November 17, 2010 by dan87 Link to comment
Dr.L Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 La mers constant (daca nu accelerezi) poti merge si cu a 5-a la 60-70. Tu schimbi insa cam sus,a 2-a la 45 e aproape de limita Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now