alx Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Sa va prezant si moi masina mea de servici, pe numele scurt "Monstruletu'". Date tehnice: Tip Turbodiesel Intercooler Numar cilindri 4 in linie Numar supape 8V Capacitate cilindrica 2477 Consum L/100 km - extraurban 9.0 - urban 13.1 - mixt 10.5 Transmisie Manuala cu 5+1 trepte – 4x4 nepermanent Performante Pajero Sport 2.5 TD Putere maxima KW (CP) 85 (115) / 4000 rot / min Cuplu maxim 240 Nm / 2000 rot /min Viteza maxima km / h 150 Acceleratie 0-80 km/h 10,9 s Dimensiuni Pajero Sport 2.5 TD Dimensiuni L x l x h 4610 x 1775 x 1760 mm Caroserie – nr. locuri Off-road, 5 usi – 5 locuri Chipurile masina fuse chipuita la reprezentanta la 130cp. Real au incasat 1000e + tva si nu s-au atins de dansa. Consumul dat de producator e o vrajeala absoluta, cifrele reale variind intre 12-13 extraurban si un 10-11 in oras si offroad. Da, am scris bine, in oras si offroad consuma mai putin . Performantele pe sosea sunt modeste dar in offroad "it is a real lion". PS: Nu e a mea, este de serviciu. Link to comment
alx Posted October 13, 2006 Author Share Posted October 13, 2006 Dotari optionale: - piele integral (scaune, volan, schimbatoare) - de calitate slaba, parerea mea este ca functiunea ei nu e de lux ci de rezistenta in timp. - climatronic - pack look (scarita, aripi umflate, eleron, etc) Sistemul 4x4 functioneaza normal in 4x2, 4x4 de viteza, 4x4 low cu reductor, pentru putere. In 4x4 low diferentialul spate este blocat. Link to comment
sebian Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 de la nashu ...inca doua (Vadu) Link to comment
xix1319 Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 (edited) Salut , sa nu-mi spui ca lucrezi la firma aia din Constanta , pe bd . Mamaia , unde sunt parcate mereu 10 masini ca a ta , ca tare curios sunt cu ce se ocupa firma asta si pentru ce ii trebuie atatea 4X4 Edited October 13, 2006 by xix1319 Link to comment
alx Posted October 16, 2006 Author Share Posted October 16, 2006 Ba acolo lucrez. Reabilitarea liniei de cale ferata Fetesti - CT. Link to comment
alx Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 La inceputul iernii fuse dotat cu cauciucuri de iarna 245x70x16 Goodyear Ultragrip. Profilul este identic cu Ultragrip 7 (pe autoturisme). Testul suprem a fost facut saptamana trecuta cand am urcat la cota 1400 pe zapada de ~30cm fara absolut nici-o problema. Ulterior am facut misto de un ML (cu cauciucuri de iarna) care a urcat panta parcarii partiei Kalinderu din Busteni doar impins si dupa 20 de minute de chinuiri. Cu Mitsu am urcat chiar lejer. In Azuga, daca as fi avut sufa, mi-as fi implinit "visul" de a tracta un Cayenne impotmolit in zapada de ~10cm... Penibil pentru o astfel de masina sa nu iti iei cauciucuri de iarna. In continuare consider ca este cel mai ieftin Offroader adevarat. Link to comment
laurentziu83 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Prin zapada de 10 cm treceam si eu cu clio, si cu o tigara in gura... Link to comment
alx Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 Mdeah da' Clio n-are 2.5 sau 3 tone si nu are cauciucuri de vara. Link to comment
steph Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Weekendul asta a fost macel in Azuga. Erau o gramada care veneau cu cauciucuri de vara si vroiau sa parcheze in telescaun. Link to comment
Wolfman Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Lasa, ca si Cayenne-ul lui Iacubov era parcat ieri in fata hotelului Moldova, fiind incaltat cu niste Dunloape de vara aproape slick... ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now