danuzz Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 i-am reglat piciorushele alea din cauciuc si... nimik...tot asa face, cand dau peste o denivelare putin mai mare pe dr-spate...iar troncane... si am epuizat stocul de pastile... Link to comment
Lucian M Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 incearca sa regleyi un pic incuietoarea, desfa+i suruburile si da+o mai in spate un pic. daca se inchide mai greu dupa asta, insurubeaza piciorusele. spune-ne daca ai rez ceva! Link to comment
danuzz Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 nu merge sa desfac surubutile de la incuietoarea de la haion de nici o culoare... in schimb am schimbat amortizoarele de la haion intre ele, dar degeaba, in continuare zgomotul persista in partea dreapta... Link to comment
ovidiuc Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Danuz era vorba despre acele picioruse mici de caucuiuc,nu de suruburi. Link to comment
danuzz Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 alea le-am reglat si tot degeaba. Am incercat sa dau incuietoarea mai in spate un pic...dar nu se desface de nici o culoare... Link to comment
Lucian M Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 am vb astazi cu un prospat posesor de Matiz E. omul are ~50 ani si e fff multumit de masina. nu-i trancane nimic, iar drumurile frecventate sunt din alea ca prin Neamt, adica cu gropi, denivelari etc (aproape k prin Bucuresti, sau poate mai rau?). avea 120/h iar eu "abia" ma tineam de el cu motor de 1,4, benzina euro de la Lukoil (prjituri...). am facut si niste poze mesinii, e un verde superfrumos, si-a luat si tableta pt portbagaj (750k, de la dealler-ul din Iasi). a costat 4300 eur. e f multumit de ea. asaca, daca tie ti-a facut scandal hayon-ul de la inceput, se poate sau nu remedia defectul. daca l-ai obtinut pe parcurs, sigur se poate rezolva (cred ca ai pute incerca cu o glicerina boraxata, daca e de la cheder). daca e trancanit metalic, e sigur de la incuietore. deci: mesteresti singur pana o dai mai in spate sau poti sa faci o plimbare la un service. Link to comment
NFS Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Danuzz... eu as incerca sa pun o banda de purfix (din ala de-si punea lumea pe la tocul usilor ca sa nu-i traga curentul) in locurile unde banuiesti ca face contact metal pe metal... btw, nu se vede nicaieri roasa vopseaua daca ridici hayonul? N-am mai auzit sa troncane haionul... credeam ca SE-urile sunt lucrate mai ingrijit. Si daca tot veni vorba, pune-ti si tu la avatar o poza cu SE Power-ul tau... ca pe Taz il stim ... Ahaaa... si de unde ziceai ca esti ? :?: Link to comment
danuzz Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 din bucuresi. nu se vede la haion nici o urma de vopsea luata sau altceva. aam luat niste glicerina boraxata di am dat pe la chedere cu ea...nimic. am sa incerc sa desfac incuietoarea aia cumva Poate reusesc sa vin joi (de cand tot zic asta) la intalnire. Voi de obicei pana la ce ora stati? Oricum, cel mai bine ar fi pe lumina...sa va dati si voi cu parerea. Ideea e ca doar in partea dreapta troncane... Link to comment
zalmoxis Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 vezi mai sa nu fie amortizoarele!! Link to comment
danuzz Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 abia le-am schimbat... am 800km de cand le-am inlocuit! Link to comment
zalmoxis Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 deci gata de acolo e troncanitul e clar !!..Ce aveai troncanela inaite de a le skimba!?!?! Link to comment
danuzz Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 da, era si inainte. credeam ca daca le schimb scap...dar nu a fost asa Link to comment
zalmoxis Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Ia sa vi frate la meeting joi ca pleci fara troncanit !!!!!.....Baietzi ma dau mare acum da'contez pe voi!!! Link to comment
NFS Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Pai da, ca-ti scoatem amortizoarele si pleci fara ele... si nu mai troncane amortizoarele Link to comment
zalmoxis Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 sau ii luam masina cu totu' sa nu mai aiba nici-o grija !!!!!..... Link to comment
danuzz Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 gata! rezolvat prb cu troncanitul...era tot de la amortizor. si-l schimbasem cu doua luni inainte... Link to comment
ediblue Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Considerand ca amortiziarele inca isi fac treaba, ce anume mai poate produce troncanit pe puntea spate? Ce elemente de caroserie sau ornamentale trebuiesc verificate? Exista posibilitatea ca placutele de frana sa aiba joc in etrieri si sa produca zgomot? Se poate ca haionul sau sistemul lui de prindere sa produca zgomot? Bancheta? Bandourile de plastic? Link to comment
sprite Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Considerand ca amortiziarele inca isi fac treaba, ce anume mai poate produce troncanit pe puntea spate?... Bandourile de plastic? Amortizoarele, desi isi fac treaba, capata un "cloncanit" specific... bineinteles, in timp, se va accentua. Verifica totusi atat tableta portbagaj cat si finitiile laterale... Link to comment
ediblue Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Tableta portbagaj nu am...Cand stau pe loc si apas masina nu troncane nimic...Tind sa cred ca placutele de frana se lovesc de etrier cand rulez...A mai avut cineva problema asta? Link to comment
sprite Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Tind sa cred ca placutele de frana se lovesc de etrier cand rulez... Nu ai etrieri pe spate... frana este pe tambur. Si nu troncane. Si nici amortizoarele nu se aud cand apesi masina... Link to comment
ediblue Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Tre sa detectez ce troncane ca ma enerveaza rau ca nu facea asa la inceput...BTW ce e bara aia de se vede putin pe sub masina (putin oblica) ca parca e mai lasata ca de obicei. E posibil sa nu fie strans vre-un surub bine ceva?? La Oltcit, daca se accepta comparatia avea o troncaneala la surubul din brat. Asta se desfacuse putin si a tocat bratul, facandu-i un joc enorm Link to comment
sprite Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Tre sa detectez ce troncane ca ma enerveaza rau ca nu facea asa la inceput... Amortizoarele iti troncane... Nu au o limita de kilometri... pot incepe la o mie sau la zece! N-ai decat sa te bagi sub ea sa verifici tot ce e piulita, da' nu cred ca gasesti ceva... Oricum, tine-ne la curent. (Roata de rezerva e stransa bine?) Link to comment
ediblue Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Roata e stransa bine..Hai ca fac acu o programare la service la AUTONET sa imi verifice totul acolo. E inca in garantie (am doar 3000km) asa ca ar trebuie sa fie inlocuit ce e uzat sau defect Link to comment
gusti Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Cu aceiasi problema ma zbat si eu acum "> . Pana in clipa de fata (13KKm, un an de la cumparare) am schimbat 2 perechi de amortizoare Compa (cele din fabrica si o pereche in garantie). In acest moment am montate o pereche de amortizoare coreene (tot in garantie). Ceea ce ma enerveaza este faptul ca zgomotele au revenit la aceiasi intensitate ca inainte de schimbare. Nu sunt foarte sigur ca acestea vin de la amortizoare de aceea propun celor care au posibilitati tehnice (chei, rampa, timp si rabdare) sa faca urmatoarea incercare: -desfacut pe rand cate un amortizor, eventual numai de la bascula, -rulat usor pe un drum cu multe denivelari si ascultat cu atentie daca se produce vreo schimbare a zgomotelor. Eu cred ca in acest fel ne-am putea da seama daca zgomotele sunt generate de amortizoare. Ce ziceti :?: Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now