alen3000 Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Buna tuturor. Avand in vedere ca acesta este (cred) primul meu post voi incepe in a ma prezenta: ma numest Alen si sunt din Timisoara. In urma cu 2 saptamani mi-am luat si eu un Aveo. Inainte aveam un Ascona din 83 deci ce pot sa zic mai mult decat ca am inceput sa merg cu masina si la kiosk-ul din fata blocului numai ca sa o conduc cat mai mult. Totusi se pare ca a intervenit o problema: Numai merge clima si nici reglarea electrica a oglinzilor, in schimb cd-playeru, pornire, geamuri toate is ca si inainte. Banuiesc ca nu merg componentele care sunt intializate la pozitia "ON" a contactului. Aveti vreo idee ? S-ar putea sa fie ca modul "Valet" de la alarma sa opreasca acestea ? Link to comment
MariusZMC Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Sigur s-a ars vreo siguranta. Verfica-le! Link to comment
alen3000 Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 M-am tot invartit eu pe aici pe forum dar nu-i dau de capat. Stie cineva unde sunt / cum le verific ? Link to comment
tolin Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Sigurantele sunt in cutia din compartimentul motor, in spatele bateriei. Pentru verificare ai nevoie de un instrument sau de un bec de control. Capetele sigurantelor sunt acesibile prin partea superioara, deci poti sa le testezi cu un bec de control fata de caroseria, fara sa le scoti din soclu. Pe spatele capacului este legenta si un extractor de sigurante. Link to comment
perfidus Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Sigurantele nu se ard din senin. Te sfatuiesc sa mergi la service-ul dealerului sa reclami problema, e posibil sa ai probleme la unul din consumatorii electrici amintiti care nu mai functioneaza, sau la vreun cablu electric. Nu te costa decat drumul pana acolo. Si tine-ne la curent Link to comment
alen3000 Posted October 16, 2006 Author Share Posted October 16, 2006 Prima chestie care am facuto a fost sa ma duc sa verific sigurantele. Am luat carteqa tehnica si am verificat fiecare, dar toate erau ok ( sau asa aratau oricum - ca nu am avut bec de control ) asa ca azi am fost la service. Am stat cam o ora din care 30 de minute asteptarea mecanicului (bine ca ii in acelasi loc cu show-roomu si am avut la ce sa ma holbez) si se pare ca era ceva blocat la oglinda din stanga si cum clima si reglarea oglinzilor sunt pe acelasi circuit de aceea nu mai mergea. Ma bucur ca nu era ceva mai mult. . Multumuesc tuturor pentru raspuns. Link to comment
Satori Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Mie imi suna a cacao de banane chestia asta cu circuitul comun. Link to comment
tolin Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Uimitor, chiar are legatura ! Link to comment
perfidus Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 (edited) Da, numai ca era vorba de reglajul oglinzilor si aeroterma, nu de degivrare oglinzi /dezaburire luneta. Si oricum sunt alte scheme, Kalos nu are A/C automat si nu stim ce-ar fi in plus la Aveo. La Kalos motorasele de oglinzi sunt pe siguranta F1 din bord si sunt legate cu priza de bricheta, pe contactul de accesorii. Neplacut oricum defectul la o masina noua. PS. oricum ar fi, problema e rezolvata, sa speram ca nu o vor mai pati si altii. Edited October 16, 2006 by perfidus Link to comment
tolin Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Ce crezi ca a fost ? Schema de la actionarea oglinzilor e prea banala. Dar daca au fost inversate din montaj cel putin doua fire, alt fapt banal, unul de la incalzire si altul de motorul de actionare, atunci totul se vede in alta lumina, nu ? Link to comment
omydee Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Am si eu o intrebare. Ma puteti lamuri cum functioneaza climatronicul de pe AVEO? Daca este frig afara, si-l pornesc reglat sa bage caldura, functioneaza in permanenta si compresorul de A/C? Daca am intrebat prostii, va rog sa nu radeti de mine, dar chiar nu am idee cum functioneaza. Link to comment
Lucian M Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Compresorul AC NU trebuie sa functioneze cand bagi caldura decat daca ai geamurile aburite (dar in aceasta situatie eu bag numai AC si ventilator pe rece, nu pe cald; daca insa e cald in masina si dau pe recirculare cand intalnesc diesel-> atunci, dupa ce trec de el dau aer de afara cu AC, dar pe caldura, n-are rost sa invart la butonul ala in draci). Aceleasi lucruri sunt valabile si la cei care au AC manual. Aveo tatei NU baga AC daca dau pe caldura, nu cupleaza cum vrea el, ci cum i se spune . Apasa pe AC si sa vezi ca dispare acea steluta. Link to comment
markus2007 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Salutare la toata lumea !!!! HEEELP ! Am un Spark 0.8 l, din 2008. Problema este ca acum , iarma , mi-a picat ventilatia, dar nu de tot : functioneaza doar treapta 4 (maxim) are cineva vreo idee? A picat subit acum 2 zile, dimineata fara sa dea vreun semn de oboseala sau orice altceva. Am verificat sigurantele, sunt OK, am desfacut bordul , am vertificat comutatorul pt. treptele de viteza e OK (am pus firele pe direct si nu functioneaza ), am incercat sa scot siguranta si releul de ventilatie maxima (treptele de viteza sunt separate pe cate 2 sig. si 2 relee), pt. a opri treapta 4 si surpriza nu se opreste. Vreo parere , ceva, vreo siguranta ascunsa , ca innebunesc dimineata de la zgomot !!! Link to comment
Salex Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 (edited) Daca functionarea modulului este aia pe care o cunosc eu, ti s-a dus o rezistenta in decada. Cam asta este simptomul cind pica dracia, suflanta iti merge doar pe treapta maxima, celelalte trepte fiind realizate tocmai prin introducerea de rezistente in circuitul electric. Piesa respectiva se gaseste in zona suflantei, practic jetul de aer ii asigura racirea. Deci, caut-o aproape de turbina. Edited February 2, 2012 by Salex Link to comment
markus2007 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Salex multumesc! dar... poti fii putin mai explicit? cum ar trebui sa arate si pozitia aprox.? Link to comment
Salex Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Mai explicit decit schema de mai jos (este pentru Matiz), nu pot sa fiu : Asta arata jucaria pentru Leganza: Partea de aluminiu, radiatorul, nu se vede, este partea care intra in suflanta Un alt model: In toate situatiile, se identifica pozitia dupa conector. Asa ceva trebuie sa cauti in zona turbinei Link to comment
markus2007 Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 (edited) Salex , sa traiesti 1000 de ani ! Aia era buba . Multumesc mult ! E prima rezistenta , aia cu radiator . Edited February 3, 2012 by markus2007 Link to comment
scuters Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 da dar cum ai rezolvat problema cu acea rezistenta ai schimbato ca ca mine era un contact dezlipit pe care l a m lipit si merge numai ca am facut verificarea fara sa l mai bag in aeroterma si se incalzeste foarte tare Link to comment
ivanmarius Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 buna ziua. am si eu o problema. am un aveo sedan 2008 , 1.4 . cu ac manual. voua cat de rece va baga ac-ul pentru ca a mea baga destul de slabut, comparand-o cu un opel zafira 2001. mentionez ca am incarcat freon de cateva zile , dar tot la fel de slabut. adica la 30 de grade afara , daca las ventilatia pe 3 greu face fata. ce sa fie oare? filtrul de polen sau cum so numi e si el schimbat Link to comment
Recommended Posts