mihaly Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Buna, am un Epero din 1995 , dupa un drum de 4KM cu oprire de 15 min am pornit motorul si am constatat cu ("> ca motorul a ramas la 4000r/min. am fost nevoit sa conduc acasa asa. Dupa o zi am pornit iarasi, turatia a pornit dela 3500 coborand cu intreruperi pana la 1500. am oprit motorul si dupa repornire iarasi s-a blocat turatia intre 3500 si 4000 in relantina. am oprit motorul si astept idei. multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 -Verifica daca cablul de acceleratie ramane blocat sau daca clapeta se inchide. -Verifica sa nu ai pierderi de vacum in special la furtunul de la servofrana -Daca nu este niciuna din problemele de mai sus sunt probleme cu IAC-ul(motorasul bypass pentru relanti) care a ramas blocat pe deschis maxim sau poate ai ghinionul sa se fi ars ECM-ul(calculatorul motorului). Au fost cateva cazuri la espero la care sa ars ecm-ul si motorul ramanea turat.Pentru asta mergi la un service serios pentru o diagnoza corecta. Link to comment
mihaly Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 in primul rand vrea sa multumesc promtitudinea la raspuns,.. intre timp am descoperit ca sunt probleme cu IAC-ul(motorasul bypass pentru relanti),.... am scos si am incercat sa curat si sa-l ung (de vreo 5 ori) rezultatul ...o pornire norlmala si revenirea turatiei la normal... insa dupa oprire si repornire turatia tot ramane la 4000... nu stie cineva cam cat costa sau daca sa mai incerc sa-l curat mai bine(prin desfacere) ... Link to comment
ovi_jer Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Mergi intai la o diagnoza.La fel se manifesta si daca ecm-ul e ars.Eventual incearca sa imprumuti un iac pentru probe. Link to comment
mihaly Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 multumesc pentru ajutor,... in final am scos supapa intr-o pozitie unde am putin sub 1000 rot/min si am lasat fara cablu de alimentere luni am sa ma duc la un specialist.asa macar pot sa umblu cu masina si nu am 4000r/m, cand am demontat de tot si am pornit motorul am avut 5000 constant... "> mai am intrebari dar am sa le scriu antr-un nou topic. multumesc inca odata Link to comment
mihaly Posted October 16, 2006 Author Share Posted October 16, 2006 am fost azi la Daica service acolo costa 200Ron la dealer Daewoo 145Ron... am desfacut e interesant de pe dinauntru, am sa incerc o reparatie. urati-mi multa bafta, ... daca nu reusesc am sa cumpar una cu 145dela daewoo... Link to comment
mihaly Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 se pareca am reusit... Link to comment
ovi_jer Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Ce s-a rezolvat? Din modul tau de scriere nu prea intelegem nimic. Link to comment
DragosP Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 O fi reuşit să repare IAC-ul, că sigur nu de scriere corectă e vorba! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now