CARABUSU Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 (edited) M-am gandit sa va prezint si eu ticalosul pe care il am in dotare.E normal,Tico SL fabricat in 1998,nu a suferit modificari nici la interior si nici la exterior.In prezent are aproximativ 80000km facuti din 1998,dintre care 60000km i-am facut eu in trei ani.Masina a fost intretinuta de fostul propietar,am luat-o de noua,nu ziceai ca e din`98.Nu am avut nici un fel de probleme cu ea. Masina a fost tamponata in partea stanga fata in primavara si reparata pe asigurare,pot spune ca sunt cat de cat multumit de lucrare dar se putea lucra si mai bine. In prezent este masina de care ma folosesc in fiecare zi,e ca un cal de povara si nu m-a dezamagit niciodata.Consumul e mic,imi permite sa ma strecor cu ea prin trafic si gasesc foarte usor un loc de parcare. Astept parerile voastre pro si contra. Uitati si niste poze: Edited October 14, 2006 by CARABUSU Link to comment
Bel_Ze-but Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Observ ca in afara de 41 de cai mai are si-un magarus (putere). Altfel, cam simpluta (inclusiv culoarea...) , dar daca n-ai avut probleme si faci 20000 pe an, in conditiile in care se vede ca-i ingrijita, iti urez sa te tina cat mai mult, fara evenimente nasoale, si s-o poti schimba cand vei dori tu. Link to comment
adostar Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Este SL sau SX, observ pe portiera stanga abtibild SX. Link to comment
DGT Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Tico au fost si inca mai sunt masini extraordinare pt ORAS!In Craiova au 400de mii km in regim de taxi si nu au umblat la motor!Au mai cazut planetare, bucsi,dar motoare mai putin. Link to comment
CARABUSU Posted October 15, 2006 Author Share Posted October 15, 2006 E Tico SL,abtpildul de SX l-am pus din cauza ca mi-a ramas unul de cand am pus pe haion.Cu Tico SL nu am gasit si am pus cu SX,am vopsit si haionul ca sarise vopseaua in unele locuri.Magarusul a fost pus de baiatul meu ca sa-mi poarte noroc. Mai am de schimbat oglinzile care sunt rupte,dupa cum se vede si in fotografiesi unele maruntisuri pe ici pe colo dar in rest merge foarte bine.Nu ma gandesc sa o vand pentru ca nu iau prea mult pe ea chiar daca e intretinuta,va ramane in familie,eu ma gandesc sa-mi iau un ford tourneo connect ca nu pot cara materiale,truse cu scule si multe altele cu ticalosul. Link to comment
Intelino Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 (edited) Foarte bine intretinuta, dupa numarul de kilometri pare sa fie aproape noua , imi place cum ati avut grija de ea.Bafta in continuare Edited November 10, 2006 by Intelino Link to comment
CARABUSU Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 As dori si eu niste sugesti legate de transformarea interiorului si exteriorului carabusului meu.Ma gandesc de mult timp sa schimb intr-un fel interiorul,ma gandesc sa modific panourile portierelor si sa le fac ca la masinile astea mai noi,interior in doua nuante,bord imbracat intr-un material asemanator cu cel de la ford focus,prelungirea acestuia in jos si in dreptul portierelor si multe altele. Astept sugestiile voastre! Link to comment
dreaQ Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Niste huse si alte fete de usi ar schiba complet masuna. Alea sunt cam slinoase si verdele ala oricum nu da prea bine. Prima data fa-o sa arate civilizat dupa care te bagi si la mici modificari "tuning" gen alt volan, maciuca nu stiu cum, turometru etc. Bafta! Link to comment
CARABUSU Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 Ce parere aveti? Link to comment
CrazzyX Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Daca vrei sa modifici interiorul , cel putin tapiteria de pe usi ia id meu daca ai nelamuriri . Bafta! frumos exterior in desenul acela Link to comment
CARABUSU Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 Interiorul mai asteapta pana la primavara,deocamdata ii curat tapiteria si ii pun husele,dar m-ar interesa si niste sfaturi. Mersi,desenul e facut de baiatul meu,dar deocamdata ramane ceva de viitor,e mult de munca ca sa ajunga ca in desen. Link to comment
CARABUSU Posted December 25, 2006 Author Share Posted December 25, 2006 (edited) Am venit cu idei noi,ma gandesc de mult timp sa modific bordul si m-am gandit la cateva modele,am un model desenat si urmeaza sa mai fac niste desene cu noul interior pe care il va avea ticalosul. Deocamdata va cer parerea pentru ceea ce a iesit: Dupa cum vedeti,desenul nu este terminat in totalitate,lipseste volanul si blocul de lumini care sunt cam greu de facut dar sper ca va fi terminat cat mai repede. Edited December 25, 2006 by CARABUSU Link to comment
CARABUSU Posted April 8, 2007 Author Share Posted April 8, 2007 (edited) N-am mai dat de mult timp pe aici. De curand,pentru ca a fost bun cu mine,ticalosul a primit o pereche noua de oglinzi,niste covorase de cauciuc noi,pentru ca cele vechi erau rupte si niste huse. In curand vor mai urma o plafoniera noua,niste becuri pentru faruri noi,niste autocolant pentru stalpii portierelor si poate un vopsit la vara si cam atat,n-am de gand sa mai bag alti bani in ea pentru ca e posibil ca la vara sa-mi iau alta masina. Niste fotografii recente: Edited April 8, 2007 by CARABUSU Link to comment
CARABUSU Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 N-am mai venit cu noutati pt.ca am avut treaba o saptamina la Pitesti cu treaba.In schimb Alex a fost plecat la tara si s-a ocupat de Tico. Pina acum s-au facut urmatoarele: -intors masina pe o parte -demontat bucliere -demontat suporti bara spate(chestiile alea doua de ar trebui sa absoarba socurile) -curatat cu pompa tot glodul si praful(multumim lui LucianM pt pompa) -curatat locurile cu rigina de la aripi si praguri -degresat cu Solvoxol -dat cu grund/pimer la spray -dat doua straturi de autovapant de la Policolor peste tot pe dedesupt si o portiune de 2 cm inaltime pe prag(la pensula) -reparat un loc unde a fost harsaita mai demult cu putin chit -indreptat un suport de bara care a fost indoit un pic mai mult in primavara cand am imprumutat Tico cateva zile unor rude -curatat bucliere -curatat si revopsit bratele stergatoarelor(au iesit ca noi) -dat masina jos pe roti -montat bucliere si aranjat aripile fata si capota care stateau cam aiurea -la sfarsit un spalat asa se mai duca prafu de pe ea Toate astea s-au facut in 4 zile,de miercuri dimineata pina sambata seara. Duminica cand am ajuns in Piatra masina era pe roti. Urmeaza sa o duc sa schimb parbrizul,telescoapele fata si sa o colantez. Pina acum am cheltuit cu piesele(buclier spate nou,parbriz,ornamente si cheder parbriz,brate fata)si materialele(grund si vopsea neagra la spray,autovapant,chit,perii de sarma) cam vreo 5 milioane cu aproximare,poate chiar mai putin. ITP-ul m-a ars ca am avut parbrizul croit si...stiti voi... In primavara masinua intra in posesia juniorului. Link to comment
CARABUSU Posted September 17, 2008 Author Share Posted September 17, 2008 Am reusit sa pun si niste poze... Urmeaza schimbatul parbrizului si colantarea Link to comment
CARABUSU Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 (edited) Usor usor evoluam cu mica "reconditionare",parbrizul a fost schimbat iar fata de vechiul parbriz acesta are si parasolar ,urmeaza ca la inceputul lunii viitoare sa facem si colantarea pt ca pina acum nu prea o fo nici timp si au fost si prea multe cheltuieli. Iar ca Ticalosu sa arate si mai bine,junioru i-a luat un set de capace Edited October 24, 2008 by CARABUSU Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Misto masina! Foarte ingrijita! Cat au fost capacele de roti? si unde ai gasit grund spray? Link to comment
CARABUSU Posted October 25, 2008 Author Share Posted October 25, 2008 Capacele au fost 75 de ron iar grundul la spray gasesti la duplicolor sau cum naiba le zice,daca ma duc maine la tara ma uit pe spray si-ti zic. Link to comment
DiZZ3L Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 (edited) Frumoasa masina ji ingrijita ...ar mai merge nijte praguri am ji eu una alba Edited October 28, 2008 by Mircea Ar mai merge niste litere.... Link to comment
CARABUSU Posted November 15, 2008 Author Share Posted November 15, 2008 A fost azi junioru` si si-a comandat termoelementul socului automat,l-a ajuns 190 ron,iar luni sau marti o bag la colantat ca s-a dus si a vorbit cu baietii de acolo. Tre sa mai cumpar un amortizor fata si cauciucurile si nu mai e treaba mea ) Pentru cei care ii mai intereseaza,un colantat complet de Tico (cu tot cu bare) ajunge cam 650 Ron. Numai bine! Link to comment
banzay Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Si de ce vrei sa o colantezi? Tot alba? Sa ai grija in continuare de mititel Link to comment
CARABUSU Posted November 15, 2008 Author Share Posted November 15, 2008 De colantat o colantez ca sa nu o mai vopsesc.Pe vopsit mi-au cerut 20 de mil si nici nu o fac cum trebe(portiere inchise iar aripile si capota le lasa tot pe masina) asa ca o colantez,si zic ca iese si mai misto decat o vopsea de doi lei care sare toata. Asa nici nu mai ai treaba cu pietre sarite and stuff. Grija n-o sa am eu,o sa aiba grija junioru` ) Link to comment
dmo.mihai Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 te`ai interesat de colantat? cat ti`a cerut ? ce culoare o faci? Link to comment
CARABUSU Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Am fost azi si am ridicat astazi termoelementul pentrut soc,m-a costat 195 Ron,a venit destul de repede.Acum astept sa vina si ornamentele pt interior de la th3_grimreaper(quick 5hifter) caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru amabilitate. Pai cred ca am mai zis de colantare,costa 650 ron cu tot cu bare si o las alba pentru ca n-am chef sa schimb certificatul. Am atasat si niste poze cu termoelentul pt cei care ii intereseaza. Link to comment
wolfgang_69 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 (edited) nu vreau sa ma bag peste topicul tau,dar sa stii ca de regula aripile si capota nu se dau jos la vopsire.si treaba asta are si o explicatie cat se poate de logica si de tehnica,si anume ca daca le ar da jos unghiul de aplicare al stratului de vopsea va diferi,la fel cum si fortele care actioneaza asupra acestuia.si de aici pot rezulta diferente in textura vopselei Edited November 18, 2008 by wolfgang_69 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now