Jump to content

Daewoo Tico Sl


CARABUSU

Recommended Posts

M-am gandit sa va prezint si eu ticalosul pe care il am in dotare.E normal,Tico SL fabricat in 1998,nu a suferit modificari nici la interior si nici la exterior.In prezent are aproximativ 80000km facuti din 1998,dintre care 60000km i-am facut eu in trei ani.Masina a fost intretinuta de fostul propietar,am luat-o de noua,nu ziceai ca e din`98.Nu am avut nici un fel de probleme cu ea.

Masina a fost tamponata in partea stanga fata in primavara si reparata pe asigurare,pot spune ca sunt cat de cat multumit de lucrare dar se putea lucra si mai bine.

In prezent este masina de care ma folosesc in fiecare zi,e ca un cal de povara si nu m-a dezamagit niciodata.Consumul e mic,imi permite sa ma strecor cu ea prin trafic si gasesc foarte usor un loc de parcare.

Astept parerile voastre pro si contra.

Uitati si niste poze:post-4396-1160858500_thumb.jpg post-4396-1160858572_thumb.jpg post-4396-1160858611_thumb.jpgpost-4396-1160858660_thumb.jpg post-4396-1160858714_thumb.jpg post-4396-1160858759_thumb.jpg post-4396-1160858819_thumb.jpgpost-4396-1160858858_thumb.jpg post-4396-1160858936_thumb.jpg post-4396-1160859006_thumb.jpg post-4396-1160859099_thumb.jpgpost-4396-1160859294_thumb.jpg

Edited by CARABUSU
Link to comment

Observ ca in afara de 41 de cai mai are si-un magarus (putere).

Altfel, cam simpluta (inclusiv culoarea...) , dar daca n-ai avut probleme si faci 20000 pe an, in conditiile in care se vede ca-i ingrijita, iti urez sa te tina cat mai mult, fara evenimente nasoale, si s-o poti schimba cand vei dori tu.

Link to comment

Tico au fost si inca mai sunt masini extraordinare pt ORAS!In Craiova au 400de mii km in regim de taxi si nu au umblat la motor!Au mai cazut planetare, bucsi,dar motoare mai putin.

Link to comment

E Tico SL,abtpildul de SX l-am pus din cauza ca mi-a ramas unul de cand am pus pe haion.Cu Tico SL nu am gasit si am pus cu SX,am vopsit si haionul ca sarise vopseaua in unele locuri.Magarusul a fost pus de baiatul meu ca sa-mi poarte noroc.

Mai am de schimbat oglinzile care sunt rupte,dupa cum se vede si in fotografiesi unele maruntisuri pe ici pe colo dar in rest merge foarte bine.Nu ma gandesc sa o vand pentru ca nu iau prea mult pe ea chiar daca e intretinuta,va ramane in familie,eu ma gandesc sa-mi iau un ford tourneo connect ca nu pot cara materiale,truse cu scule si multe altele cu ticalosul.

Link to comment
  • 4 weeks later...

As dori si eu niste sugesti legate de transformarea interiorului si exteriorului carabusului meu.Ma gandesc de mult timp sa schimb intr-un fel interiorul,ma gandesc sa modific panourile portierelor si sa le fac ca la masinile astea mai noi,interior in doua nuante,bord imbracat intr-un material asemanator cu cel de la ford focus,prelungirea acestuia in jos si in dreptul portierelor si multe altele.

Astept sugestiile voastre!

Link to comment

Niste huse si alte fete de usi ar schiba complet masuna. Alea sunt cam slinoase si verdele ala oricum nu da prea bine. Prima data fa-o sa arate civilizat dupa care te bagi si la mici modificari "tuning" gen alt volan, maciuca nu stiu cum, turometru etc.

Bafta!

Link to comment

Interiorul mai asteapta pana la primavara,deocamdata ii curat tapiteria si ii pun husele,dar m-ar interesa si niste sfaturi.

Mersi,desenul e facut de baiatul meu,dar deocamdata ramane ceva de viitor,e mult de munca ca sa ajunga ca in desen.

Link to comment
  • 1 month later...

Am venit cu idei noi,ma gandesc de mult timp sa modific bordul si m-am gandit la cateva modele,am un model desenat si urmeaza sa mai fac niste desene cu noul interior pe care il va avea ticalosul.

Deocamdata va cer parerea pentru ceea ce a iesit:

post-4396-1167083743_thumb.jpg

Dupa cum vedeti,desenul nu este terminat in totalitate,lipseste volanul si blocul de lumini care sunt cam greu de facut dar sper ca va fi terminat cat mai repede.

Edited by CARABUSU
Link to comment
  • 3 months later...

N-am mai dat de mult timp pe aici.

De curand,pentru ca a fost bun cu mine,ticalosul a primit o pereche noua de oglinzi,niste covorase de cauciuc noi,pentru ca cele vechi erau rupte si niste huse.

 

In curand vor mai urma o plafoniera noua,niste becuri pentru faruri noi,niste autocolant pentru stalpii portierelor si poate un vopsit la vara si cam atat,n-am de gand sa mai bag alti bani in ea pentru ca e posibil ca la vara sa-mi iau alta masina.

 

Niste fotografii recente:

post-4396-1176040124_thumb.jpgpost-4396-1176040150_thumb.jpgpost-4396-1176040172_thumb.jpgpost-4396-1176040207_thumb.jpgpost-4396-1176040227_thumb.jpgpost-65-1112209985_thumb.jpgpost-4396-1176040379_thumb.jpgpost-4396-1176041021_thumb.jpg

post-4396-1176041063_thumb.jpgpost-4396-1176041100_thumb.jpg

post-4396-1176040352_thumb.jpg

Edited by CARABUSU
Link to comment
  • 1 year later...

N-am mai venit cu noutati pt.ca am avut treaba o saptamina la Pitesti cu treaba.In schimb Alex a fost plecat la tara si s-a ocupat de Tico.

Pina acum s-au facut urmatoarele:

-intors masina pe o parte

-demontat bucliere

-demontat suporti bara spate(chestiile alea doua de ar trebui sa absoarba socurile)

-curatat cu pompa tot glodul si praful(multumim lui LucianM pt pompa)

-curatat locurile cu rigina de la aripi si praguri

-degresat cu Solvoxol

-dat cu grund/pimer la spray

-dat doua straturi de autovapant de la Policolor peste tot pe dedesupt si o portiune de 2 cm inaltime pe prag(la pensula)

-reparat un loc unde a fost harsaita mai demult cu putin chit

-indreptat un suport de bara care a fost indoit un pic mai mult in primavara cand am imprumutat Tico cateva zile unor rude

-curatat bucliere

-curatat si revopsit bratele stergatoarelor(au iesit ca noi)

-dat masina jos pe roti

-montat bucliere si aranjat aripile fata si capota care stateau cam aiurea

-la sfarsit un spalat asa se mai duca prafu de pe ea

 

Toate astea s-au facut in 4 zile,de miercuri dimineata pina sambata seara.

Duminica cand am ajuns in Piatra masina era pe roti.

Urmeaza sa o duc sa schimb parbrizul,telescoapele fata si sa o colantez.

Pina acum am cheltuit cu piesele(buclier spate nou,parbriz,ornamente si cheder parbriz,brate fata)si materialele(grund si vopsea neagra la spray,autovapant,chit,perii de sarma) cam vreo 5 milioane cu aproximare,poate chiar mai putin.

ITP-ul m-a ars ca am avut parbrizul croit si...stiti voi...

 

In primavara masinua intra in posesia juniorului.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Usor usor evoluam cu mica "reconditionare",parbrizul a fost schimbat iar fata de vechiul parbriz acesta are si parasolar :rolleyes: ,urmeaza ca la inceputul lunii viitoare sa facem si colantarea pt ca pina acum nu prea o fo nici timp si au fost si prea multe cheltuieli.

Iar ca Ticalosu sa arate si mai bine,junioru i-a luat un set de capace :mrgreen: post-4396-1224859738_thumb.jpg

 

:drinkers:

Edited by CARABUSU
Link to comment
  • 3 weeks later...

A fost azi junioru` si si-a comandat termoelementul socului automat,l-a ajuns 190 ron,iar luni sau marti o bag la colantat ca s-a dus si a vorbit cu baietii de acolo.

Tre sa mai cumpar un amortizor fata si cauciucurile si nu mai e treaba mea :uff: :) )

Pentru cei care ii mai intereseaza,un colantat complet de Tico (cu tot cu bare) ajunge cam 650 Ron.

 

Numai bine! :drinkers:

Link to comment

De colantat o colantez ca sa nu o mai vopsesc.Pe vopsit mi-au cerut 20 de mil si nici nu o fac cum trebe(portiere inchise iar aripile si capota le lasa tot pe masina) asa ca o colantez,si zic ca iese si mai misto decat o vopsea de doi lei care sare toata.

Asa nici nu mai ai treaba cu pietre sarite and stuff.

 

Grija n-o sa am eu,o sa aiba grija junioru` :uff: :) )

Link to comment

Am fost azi si am ridicat astazi termoelementul pentrut soc,m-a costat 195 Ron,a venit destul de repede.Acum astept sa vina si ornamentele pt interior de la th3_grimreaper(quick 5hifter) caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru amabilitate. :rolleyes:

 

Pai cred ca am mai zis de colantare,costa 650 ron cu tot cu bare si o las alba pentru ca n-am chef sa schimb certificatul.

 

Am atasat si niste poze cu termoelentul pt cei care ii intereseaza.

post-4396-1227017609_thumb.jpg

post-4396-1227017625_thumb.jpg

Link to comment

nu vreau sa ma bag peste topicul tau,dar sa stii ca de regula aripile si capota nu se dau jos la vopsire.si treaba asta are si o explicatie cat se poate de logica si de tehnica,si anume ca daca le ar da jos unghiul de aplicare al stratului de vopsea va diferi,la fel cum si fortele care actioneaza asupra acestuia.si de aici pot rezulta diferente in textura vopselei

Edited by wolfgang_69
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...