Jump to content

Mitsubishi Lancer 2.0 135cp


alx

Recommended Posts

Lanceru ii o alegere f. buna in banii aia - ti-am zis mie mi-a placut f. tare masina (am facut de vreo 2-3x drive test cu ea). Si in continuare imi place, intotdeauna intorc capu' dupa una cand vad pe strada :)

Acordu basic - este 16000 CIP.

Link to comment

Doar 135cp la 2.0L? Accordul are 155 la aceeasi cilindree iar subaru legacy 165.

Credeam ca eu sunt ultimul la 2000cc cu 144cp.

 

Oricum, consumul din carte de 12 nu cred sa fie realizabil in Bucuresti, probabil un 14 spre 15.

Link to comment

Motorul e singurul punct.. unde trebuia umblat, in rest masina are un farmec deosebit de masina sport din anii 80 si ceva.. e absolut incredibila, suspensia te "imbolnaveste". Noroc ca nu am facut test drive in toamna.. ca aveam problema de alegere.. Echiparea e asemanatoare cu cea de pe Evo, volanul e grozav, praguri, pedale, eleronul, scaune, pozitia la condus.. totul e fantastic. Se putea umbla insa la ambreiaj.. cam lung pentru o masina sport si la schimbator.

Edited by Tommy
Link to comment

Subaru Impreza (eventual STI) nu e luata in considerare de nimeni?

 

Am vazut foarte putine Impreza in Bucuresti, vreo 2 STI-uri si vreo 4-5 Legacy-uri.

 

S-au vandut foarte bine forester-urile (jandarmeria knows good stuff) dar restul cam pauza.

 

 

BTW, destul de offtopic: cum naiba de a cumparat jandarmeria niste masini facute in afara uniunii?

Link to comment

Lancerul este o masina foarte reusita din toate punctele de vedere.Am facut test drive cu modelul ce avea ca motorizare 1.6 si am ramas impresionat.Cel de 2.0 sigur da clasa multor motoare de pe piata la aceeasi cilinderee.Suspensia e super, la fel si franele, finisajele interioare...iar Mitsubishi ramane o marca.

Intr-adevar Accordul si Legacy sunt peste dar zic eu la un pret mult prea mare.

Link to comment

In plus Emil, daca ai mers cu 1.6 habar nu ai de ce e in stare 2.0 deoarece asta vine cu suspensie sport, nu normala ca la 1.6. Intr-adevar, motorul de 2.0l e conceptie veche dar in acelasi timp prin asta spune cu toti dintii afara: "fiabilitateeeeeeee".

Subaru Impreza STI e cu totul altceva. Si la pret dublu. Minim. Si daca ar fi sa ma gandesc la asa ceva (desi nu o fac) as lua mai degraba Evo care are coeficientul de putere dat pe fata/spate reglabil, nu fix, si de aici pot exista nenumarate efecte misto.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...