adostar Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Cat te-a costat caseta ? 388 ron. Link to comment
gorbyka Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Salutare, stiti cumva in Cluj unde as putea gasi un magazin daewoo? Link to comment
el cid Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Salutare, stiti cumva in Cluj unde as putea gasi un magazin daewoo? pe str. Dorobantilor in dreptul service auto-de stat-.sunt vreo 4-5 magazine.atentie, la cel de vis-a-vis de intrarea in service, se mai pot negocia preturile. le are putin umflate fata de restu si de aceea mai poti discuta cu ei. Link to comment
ionutzakis Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 la fel am si eu cred aceeasi problema, cand dau peste hopuri cloncane la roata din dreapta si un pic si in stanga, mai ales in curbe, si se mai aude un cloncanit si de sub volan, plus ca parca simt volanul ca ia hopurile in plin, se clatina la hopuri. de scartait nu scartiie nimic. oare e tot caseta de directie? daca merg cu ea asa in continuare ce se poate intampla? merci Ionut Link to comment
adostar Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Vezi ca in afara de caseta mai sunt niste "gogosi" si un "ozn" in capete la amortizoare, si de aici poate sa face zgomote. Link to comment
ciprian Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 (edited) De curand am observat ca daca las volanul, masina trage spre dreapta. Deasemenea, mi se pare ca la virare pe loc stanga parca volanul se misca mai greu. Oare care e buba? Eu am fost azi la un service sa intreb de o echilbrare (dar mi-a spus omu ca cu asta nu poate scoate faptul ca trage in dreapta si ca cel mai probabil e ceva defect ...) Edited October 18, 2006 by ciprian Link to comment
alx Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Cauciucurile sunt umflate corect? Strada pe care ai incercat este absolut orizontala? In vederea gasirii defectului o iei asa: 1. strada orizontala 2. cauciucuri umflate corect si de aceeasi dimensiune/profil/marca/uzura 3. geometrie. Link to comment
NFS Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Daca excludem posibilitatea sa fie din cauza inclinarii drumului, o cauza ar putea fi o bascula stramba. Asta daca ai luat o groapa mai babana, sau ai urcat mai tare o bordura. Masoara distanta dintre rotile din fata si aripa (dar nu in partea de sus a rotii). Daca zici ca trage dreapta ar trebui ca roata din dreapta-fata sa fie "mai in spate"! Link to comment
smailmiami Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Adica asta e unghiul de fuga si ar trebui sa faca o verificare a geometriei, asta daca anvelopa dreapta nu e mai uzata decat stanga. Link to comment
ciprian Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 (edited) Deci ar cam trebui dusa la echilibrat?! Sigur trage dreapta pt ca am avut ocazia sa verific in mai multe ocazii. Am luat si niste gropi pe drumuri de munte, dar la viteza f mica. Edited October 18, 2006 by tolin_afc Link to comment
tolin Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Geometria rotilor n-are treaba cu echilibrarea lor. Mergi cu masina la service, nu cu rotile la vulcanizare ! Link to comment
Pedala Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Dute la un stand de geometrie. Deobicei acolo se verifica si componentele suspensiei inainte de verificare si eventualele reglaje. Link to comment
tribunul Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Un sfat care te costa 10 mii lei vechi, adica o presiune la roti. E posibil sa ai o roata mai moale, adica roata dreapta. Inainte sa te apuci de alte verificari verifica presiunea. Link to comment
ciprian Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Am rezolvat! Cat se pate de fericit pt mine I-am facut o echilibrare, urmand ca daca nu se rezolva problema sa o duc la cineva in service sa imi spuna daca tre sa schimb ceva (ca dupa aia sa-i faca geometria) Noroc pt mine ca a fost destul sa o echilibrez!! Mentionez ca nu am mai facut operatia asta inainte pt tico (de 2 ani) si intradevar roata dreapta era uzata ... acum le am pe cele uzate pe spate. Am mai facut totusi geometria chiar dupa ce am cumparat-o. Multumesc pentru sfaturi! Link to comment
NSA Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Salutare.Am o problema cu Ticalosul meu. Am masina de un an de zile.Inainte de a intra in posesia ei a avut lonjeronul dreapta rupt, a fost sudat in argon. Problema mea e urmatoarea : mi-am reparat acum ceva timp in urma caseta de directie si apoi am reglat unghiurile. Se pare ca roata din dreapta este mai spate decat cea din stanga.Greseala la sudare. Cauciucul drept e f uzat in comparatie cu celelalte. Ce pot face sa rezolv problema? Mi-e putin frica sa merg cu ea.Astept sfaturi. Multumesc. Link to comment
ToPser Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Inainte de operatiile mai sus pomenite cauciucul dreapta se uza normal? Sa stii ca daca roata dreapta este cu putin mai in spate decat este normal asa cum spui tu sunt foarte mari sanse ca planetara sa frece de lonjeron ! Ai facut ceva masuratori ? Masina trage deapta ? Link to comment
NSA Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Masina tragea dreapta. M-am dus la un mecanic, mi-a umblat la caseta de directie( schimbat bucsa si inca ceva -nu-mi aduc aminte-) m-a trimis apoi la un sevice unde i-am facut unghiurile. Acolo mi s-a spus ca nu poate fi reglata perfect directia, unghiurile ceva de genul asta intrucat lonjeronul dreapta nu a fost bine sudat, roata dreapta fiind mai in spate fata de cea din stanga . Exista vreo metoda prin care pot rezolva problema? Link to comment
alexxutzu Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Si eu am problema asta...imi trage dreapta, sa fie oare din geometria rotilor sau ceva mai grav???Multumesc. Link to comment
ToPser Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Trebuie sa faceti masuratori ,eu va recomand sa mergeti in service Daewoo ,de asemeni gasiti cate ceva legat de geometria caroseriei in manual pe care il puteti descarca de pe forum .! Link to comment
freemind Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Salut! Am mers de curand cu un Tico si mi s-a parut ca are un joc la volan. Avand reminiscente de la vechea dacie (simtomele erau asemanatoare cu ale unui cuplaj de volan uzat), m-am uitat sub bord cautand acel sau un cuplaj asemanator; am vazut doar o cruce cardanica si nu prezinta uzura, deci jocul nu este de aici. Ideea este ca in ultimul timp am condus doar Cielo si un Polo in garantie, ambele avand o directie foarte ferma. Intrebare: daca nu este acel ansamblu cardanic uzat, ce altceva poate sa conduca la un joc in ansamblul directiei? P.S. articulatiile sunt ok: amortizoare schimbate, pivoti si biele de directie bune. La viteza nu prezinta vibratii sau alte trepidatii in volan. Link to comment
Pedala Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Sunt doua articulatii pe coloana de directie. Una la mijloc si una jos unde se prinde de pinionul casetei de diretie. Tragi aparatoare de plastic din spatele pedalelor si gasesti articulatia. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now