Satori Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Ia vino cu ea joi la intalnire sa o vad si eu mai de aproape Link to comment
ASIMO Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Sa-i puneti si autocolant. S-o dati inapoi cu autocolant. Ma intreb, oare astea noi au mufa de goarna de la alarma tot acolo? Link to comment
Elfu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 (edited) Satori, unde si cand. Daca nu sunt la servici vin sigur. Poate iau Lacetti intre timp si vin cu ala, sa-i cautam mufa de la alarma impreuna. Si ca sa nu fiu complet off topic. Am bagat azi benzina de 98. Parca e ceva mai bine... da si consumu cred ca e pe masura dupa cum scade acul ala Edited November 29, 2006 by Douz Link to comment
tolin Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 tolin, nu-i masina mea sa-i dau reset. Nu vad legatura intre o problema tehnica si una de proprietate. Din contra, ii faci un bine si aluia. Link to comment
Satori Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Intalnire: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...=14981&st=0 Pune de 95, nu Efix, si calc-o cum trebuie. Sau adu-o la intalnire ca o calc eu ) Link to comment
Elfu Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Tocmai a sarbatorit 600 de km rulati masina. La sfatul lui Satori, dupa ce am bagat initial benzina de 98, cand a ajuns pe rosu am bagat benzina de 95 de la MOL. Surprinzator, masina incepe sa traga din ce in ce mai bine. Tocmai m-am intors de la socrii (stau undeva la vreo 45 de km de Bucuresti) si am fost tare surprins de cum trage in depasiri in special pe treapta a 3-a (de la 50-60 la 110). Datorita noului cod rutier, sunt un sofer care respect legislatia in proportie de 99,9% in afara Bucurestiului ca "e" multi nebuni pe strazi, nu am sarit de 110 cu ea intre localitati si 60 in sate. Pot spune ca a fost o placere sa respect viteza legala. Cam toti mergeau regulamentar atat in sate cat si in afara. Unii probabil nu au aflat ca s-a marit viteza legala pe drumuri europene la 100 ca mergeau majoritatea cu 90. Imi diplace in continuare amplasarea cotierei, care este incomoda si la drum extraurban si faptul ca nu e luminata scrumiera. In rest numai cuvinte de lauda. >- Satori, sorry man ca nu am putut ajunge aseara la intalnire... au intervenit niste probleme de familie si a trebui sa plec brusc din Bucuresti. La urmatoarea sigur o sa vin, cu masina mea sper. Link to comment
tolin Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Surprinzator, masina incepe sa traga din ce in ce mai bine. Efectul e de la cresterea numarului de km si "lasarea" motorului. Link to comment
omydee Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Ei Douz, cum e cu Aveo? Ceva noi impresii, ceva noi pareri? Cum merge masina? Isi merita banii? Pareri pro si contra!? Multumesc. Link to comment
Elfu Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Pai am spus mai sus ca per ansamblu isi merita toti banii. Intre timp am mai descoperit ceva care ma deranjeaza. Am oglinda la parasolar, care nu poate fi acoperita (ca la golf de exemplu). De ce trebuie sa-mi vad volanul in parasolar chiar nu am inteles. Bine probabil pentru soferite e un feature. Mai te dai cu un ruj la un semafor, mai iti tragi o geana... Link to comment
ASIMO Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Am oglinda la parasolar, care nu poate fi acoperita (ca la golf de exemplu). Ba se poate acoperi... Eu mi-am pus acolo un suport de CD-uri (+alte buzunare) luat de prin Metro care acopera oglinda. E o chestie super utila. Acolo mai pun carti de vizita, bonuri de benzina si... amenzile . Link to comment
m_iri Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Tocmai m-am dat cu un Aveo Sedan (asta nou) varianta full. Sincer si mie mi s-a parut cam puturoasa masina comparativ cu un logan de 1.6 MPI (pe care l-am avut inchiriat in week-end). E drept ca masina e nerodata... cand am luat-o de la dealer avea 100 si ceva de km pe bord... dar parca totusi. Poti sta foarte linistit. La fel s-a intamplat si la mine. Deja incepusem sa imi fac griji in legatura cu slabiciunea motorului masinii, dar dupa 2500 km parca conduceam alta masina. Dupa ce am facut un drum mai lung cu turatii mai mari (in mod normal schimb la 2500) si apoi dupa un reset ECM, este incomparabil cum merge...superb... Link to comment
Tommy Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Uite o chestie mi-a placut la manualul de Logan: vitezele se schimba peste 3000 de ture la versiunile pe benzina. Si aici si pe alte forumuri, peste tot se recomanda urcarea spre media turatiilor de la extremitati (ex: (6000+1000)/2), eu unul schimb peste aceasta medie, mai putin cand e motorul rece si nu o fortez, astfel motorul are ungere perfecta, bujiile isi intra in temperatura in care isi fac bine treaba, injectoarele nu se infunda. Si treaba asta e discutata si rasdiscutata, nu e vreun secret ascuns in colt de forum, asa ca .. cititi domnilor noi veniti, ca de aia ne-a dat natura doi ochi si numai o gura.. intai sa vedem si apoi sa vorbim. Link to comment
dinoc Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Eu cred c-ar trebui sa schimbi la cel putin 3000 rpm vitezele (cel putin in primele 2 trepte, unde caderea de turatie este cam de 1000 rpm). Daca tu schimbi la 2500 rpm, "cazi" in subturat. (in mod normal schimb la 2500) si apoi dupa un reset ECM, este incomparabil cum merge...superb... Link to comment
Dromichete Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 De ceva vreme se aude un scartait la roata din fata stanga cand trec peste hopuri mai pronuntate sau la viraje. Aveti idee ce poate fi? La mers pe suprafata plana sau damburi mici nu se aude. Link to comment
tolin Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Cati km ai intors pe bord ? Link to comment
zapacitu Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Sper sa nu fiu mult offtopic, dar chiar nu am stiut unde sa intreb. Are cineva idee cu ce fel de cheie se pot demonta bujiile la Aveo HB? Eu am una pe care o folosesc la Matiz, dar se pare ca e mai groasa, nu intra in gaura unde e bujia. Banuiesc ca bujiile sint cu aceleasi dimensiuni ca alea de la Matiz. Unde as putea gasi o chei de bujii potrivita?Nu prea am chef sa ma duc la service pt atata lucru. Multumesc frumos. Link to comment
tolin Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Daca este vorba de un motor de 1,2L (ce legatura este cu Aveo HB nu stiu), atunci este vorba de o cheie de 20,8 mm la interior. Daca exteriorul este mai mare, e nasol, naspa rau, iti trebuie o tubulara sau o cheie "pilita" la exterior. Link to comment
Dromichete Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Cati km ai intors pe bord ? 23.600 km Link to comment
zapacitu Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Daca este vorba de un motor de 1,2L (ce legatura este cu Aveo HB nu stiu) Ala e.Aveo hatchback cu motor de 1.2L.Fostul Kalos, rebotezat Aveo . Naspa.Probabil o sa ma duc la un service totusi.Mersi oricum. Link to comment
tolin Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Eu am dat vechea cheie la cineva s-o ia la polizor, s-o aduca intr-o anumita valoare exterioara. Din pacate, acum, cheia este "exterioara" si nu-ti pot da valoarea maxima care intra in locasul de la motor. Data viitoare. Link to comment
rm.popa Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Au apărut datele statistice APIA pentru octombrie. Şi deşi Chevrolet a coborât în topul mărcilor 2 poziţii faţă de septembrie (de pe 5 pe 7) şi a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 1,8%, Aveo a urcat o poziţie în topul modelelor, ajungând pe 4 (după Clio, Astra Classic şi Santa Fe), după o creştere a vânzărilor cu 0,9%. Impresie, neimpresie, Aveo se vinde. Bine. Link to comment
omydee Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 De ieri ma dau cu un Kalos, pana vine Aveo-ul meu. A fost pentru prima data cand m-am urcat intr-un Chevy, si vreau sa va spun ca am fost din prima placut impresionat. De toate. Inainte am avut un Logan tot de 1.4. Pai e diferenta intre ele ca de la cer la pamant, zau. Aseara am plecat la Bucuresti si azi m-am intors. Pai fuge "buburuza" de mananca pamantul. Impresie generala = mult peste asteptari. Link to comment
tolin Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 ... Inainte am avut un Logan tot de 1.4. Pai e diferenta intre ele ca de la cer la pamant, zau... Fara exemple si comparatii directe, iti sar in cap toti loganistii. Link to comment
rm.popa Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 De ieri ma dau cu un Kalos, pana vine Aveo-ul meu. [...] Impresie generala = mult peste asteptari. Înseamnă că nu prea te-a lămurit forumul ăsta, dacă ai avut aşteptări atât de mici. Sau că noi, (deja) posesorii de Kalos/ Aveo, suntem prea modeşti. Cât despre comparaţia cu obiectul sus menţionat... pare-mi-se că există un topic dedicat. Deşi nu prea înţeleg la ce bun... Deci dragi viitori posesori de Aveo/ Kalos, în calitate de posesor de Aveo vă previn să vă aşteptaţi la mult mai mult de la viitoarea voastră maşină decât de la obiectul sus-menţionat! Link to comment
omydee Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Fara exemple si comparatii directe, iti sar in cap toti loganistii. De ce sa sara? Pe mine nu m-ar deranja daca un posesor de .. orice altceva incearca sa ma convinga ca "a lui" e mai buna decat "a mea". Nici nu m-a deranjat in trecut. Fiecare are dreptul la o parere, la o opinie. Cat despre "fosta", am patimit destul de pe urma ei incat sa ma bucur sincer ca am reusit s-o vand, inainte sa fie prea tarziu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now