Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii


Recommended Posts

Ovidiu...depinde de masina.

Si la mine merge asa, fara contact, dar noi avem fostul Kalos rebotezat Aveo.

 

Robert333 se pare ca are chiar Aveo sedan (sau banuiesc ca are chiar Aveo) si atunci nu o sa-i mearga fara cheie in contact.

S-a mai discutat.

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...420&st=1360

Edited by zapacitu
Link to comment

11-12% pt. Craiova eu zic ca e cam mult daca vorbeam de Bucuresti atunci era normal. Aveo cu GPL sunt convins ca nu gasesti...nici chiar un taximetrist nu cred ca risca garantia de 3 ani pt. a-si monta. In loc de Aveo ai fi avut la acelasi pret varinta Nubira cu GPL gata instalat.

 

P.S. Off-topic la "generalitati".....cam greu!

Edited by starsteel
Link to comment

Sunt cateva AVEO cu GPL in Craiova. Pentru TAXI oricum e un alt tip de garantie si patronii mai practici au hotarat sa-si bage ... in ea.

Cauta in topicul despre GPL, sigur s-a mai discutat. Pretul e destul de mare, in jur de 800€, si devine rentabil zic eu la peste 25.000Km/an.

 

PS: 11-12% in Craiova nu e deloc mult, in ziua de azi. Traficul incepe sa semene cu cel din Bucuresti, datorita lucrarilor la fiecare colt de strada.

Link to comment

Cu mentiunea ca daca in Craiova stai la cedeaza trecerea poti sa opresti motorul, sa-ti iei un ziar, sa faci curatenie in masina si apoi sa te claxoneze un "smecheras" de bucuresti: "haide ba, te bagi azi sau dormi acolo?".

 

Fara suparare, dar in Bucuresti se circula mult mai bine decat in orice oras. Sigur, avem multi "smecheri", tarani, depasitori de coloane dar acestia se regasesc in orice oras, diferenta este ca intr-o aglomeratie crunta in Bucuresti se merge, in alte orase este dezastru. O sa dureze cel putin 10 ani pana cand o sa se obisnuiasca cu aglomeratia si cu traficul de bara la bara.

Link to comment
Cu mentiunea ca daca in Craiova stai la cedeaza trecerea poti sa opresti motorul, sa-ti iei un ziar, sa faci curatenie in masina si apoi sa te claxoneze un "smecheras" de bucuresti: "haide ba, te bagi azi sau dormi acolo?".

 

aici sunt perfect de acord cu tine. Eu chiar patesc asta cand ajung pe la ai mei prin Craiova...

Si am prins si perioadee din alea cu "trafic monstru" (asta dupa parerea localnicilor)...si nu mi s-a parut prea mare bataie de cap.

La un moment dat, a venit fratemeu in Bucuresti, cu masina, si a stat cateva zile la un training; iar la plecare a zis ca nu a mai vazut ceva mai groaznic...(se referea la traficul din Buc.) :)

Eu deja m-am obisnuit cu toata nebunia asta. Daca e prea liber (cum a fost azi-dimineata) mi se pare ciudat...adica sa fac decat 25 min pana la munca? WTF!...inca mai sunt in Buc.? :)

Link to comment

Cand trec pe acasa prin Brasov e o placere sa conduci. Tolin poate confirma daca inca mai e asa. La pranz e cam cum e seara la ora 9 prin bucuresti. Si taica-miu cand vine in Bucuresti conduce cateva ore si e obosit mort.

Link to comment

salut !

 

Da ,am inteles .Multumesc celor ce mi-au raspuns.

 

Ieri m-au sunat sa ma duc sa-mi iau restul de acte si numerele cele noi .Ce mi s-a parut ciudat este ca mi-au dat nr. normale b-73-..... ,pe certificatul de inmatriculare scrie 'Data fabricatiei :2008 ,iar la observatii scrie '185/55 R16<<<asta inseamna ca pot sa-mi pun astfel de roti ?

 

Masina (AVEO SEDAN) a implinit o luna de zile si 1800 de km ,si se comporta excelent (deocamdata ) .Observ ca, se pare, consumul scade iar ea a inceput sa se 'miste' mai bine ,nu mai este asa de rigida si presupun ca o sa se mai lase .Tata care a condus-o in ziua cand am luat-o ,ieri cand s-a urcat si a facut o tura ,spunea ca este 'alta masina'. (nu stiu exact ce a vrut sa spune cu asta, dar el are mai multa experienta)

Link to comment
... Traficul incepe sa semene cu cel din Bucuresti, datorita lucrarilor la fiecare colt de strada.

 

Dupa ce mai circuli prin Bucuresti sa ne spui si noua in ce consta asemanarea...eu am facut odata 3 km in 2 ore. In 2 ore iti garantez ca ai fi maturat toata Craiova...o spun in cunostinta de cauza ca Galati sau Craiova e cam acelasi lucru in schimb Bucurestiul e unicat.

 

Nu mai stiu unde vazusem un reportaj ca'n Craiova a inceput sa se circule ca'n Bucuresti... Intre anumite intervale e dezastru . Nu ma mai mira consumurile astronomice :)

Probabil la TV Oltenia iar rubrica era..."Incomensurabilul orgoliu oltenesc" :D

Edited by starsteel
Link to comment

cred ca a vrut sa spuna 185/55R15 si a scris 16. Probabil i-a venit varianta cu genti de 14, am auzit ca se practica (cica sa mareasca talonul sa nu mai simta gropile...LOL)

si eu care vroiam sa pun de 45 :D

 

Dimensiunile agreate pt. aveo sedan sunt:

185/55R15 82V

185/60R14 82H

- astea doua sunt variantele care vin din fabrica

 

iar optional poti pune:

195/45R16 80V

 

acum nu cred ca la un eventual control RAR, sa stea sa verifice si indicii de greutate/viteza. Sau fac si asta? inca nu am avut norocul.

Edited by s0r|n3l
Link to comment

salut !

 

Da, rescriu 195/45R16 (eram cam obosit si nervos) .Scuza-ti de greseala.

Eu am 185/60R14 si daca tot se potrivesc aceste R16 si mi-as pune, care ar fi avantajele si dazavantajele acestora ,a incercat cineva ?

Link to comment

Toate dimensiunile enumera mai sus ar trebui sa le ai trecute in talon.

pai la R16 ai talon de 45 si la drumurile din Romanica ai f. mari sanse sa strici gentile mai repede, una la mana. A doua: o sa te zdruncine un pic mai tare ca vibratiile o sa le suporte mai mult amortizorul, cauciucul nu prea.

In rest ca design, probabil, arata mai bine.

Link to comment

Intrebare: Ce intra la garantie si ce nu...

Intreb asta pentru ca asta vara am incercat sa bag in TV in masina si nu am reusit decat pe usa din fata de la pasager lasand scaunul pe spate. Cand m-am bagat sa plec am vazut ca TV-ul impinsese in maneta si o blocase in viteza a 3-a, am dat tv-ul mai in spate sa am maneta libera dar tot in a 3-a ramasese. In acel moment nu am putut pleca de pe loc decat cu viteaza a 3-a :( . Asta se intampla in Sibiu, cand am ajuns la prieteni aksa si am dat jos TV-ul mirosea a ambreaj incins si de nervi cu motorul oprit am facut schimbari repetate de viteaza 1-2-3-4-5-R timp de cateva minute, apoi am pornit motorul cu ambreajul la fund, schimbatorul pe "liber" sau asa credeam eu, am accelerat si am dat drumu la ambreaj - moment in care am auzit un zgomot - schimbatorul revenise pe pozitia liber. M-am linistit si am dat cateva ture sa fiu sigur ca totul este ok. De atunci imi intra cam greu in viteza si ma gandeam sa ma duc cu ea la garntie dar sa nu le povestesc faza asta. Ce parere aveti?

Link to comment

Pai cin' te pune sa povestesti ca in loc sa misti masina din loc si sa incerci sa deblochezi timoneria schimbatorului, ai omorat-o numai in treapta a treia? Te duci si le zici ca ai probleme si atat.

Link to comment

ideea este ca eu sunt din Bucuresti si nu puteam sa stau in Sibiu cu gandul ca o sa se repare singura... Am vazut ca aveau un showroom chevrolet acolo dar inca nu se deschisese pe vremea aia.

 

Oricum multam de sfat :osanale:

Link to comment

SCUZATI DE OFF-TOPIC :o fftopic: :o fftopic:

 

Stiu ca este topic separat pentru asa ceva, dar nu se frecventeaza...cam deloc.As dori si eu sa imi pun un portbagaj deasupra si vreau sa stiu daca si-a mai pus cineva.Daca da, spunetzi-mi si mie de unde ati luat acele "celebre" bare logitudinale (corectati-ma daca am gresit),iar daca nu puteti fi amabili sa-mi impartasiti cateva informatii ? (observatii) Aici sau pe topicul dedicat acestora !!!

 

 

MULTUMESC ?!?! :o sanale:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...