Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii


Recommended Posts

Pt. problema cu suportul care troncane la inchiderea portbagajului rezolvarea e extrem de simpla, foloseste niste cauciuc moale, burete si atunci zgomotul va deveni inexistent. "Patentul" l-am luat de la un Jeep 5,2 pe benzina. Nu iti spun consumul! :o

P.S. Vezi ca pe E85 au murit o multime de oameni...am mers si eu pe acolo cu 180 km/h cu un WW Passat.

Edited by starsteel
Link to comment

@robert333

La mine problema cu suportul de numar s-a rezolvat altfel: am pus banda dubla adeziva intre suport si numarul de inmatriculare. Cand am luat masina dealerul mi-a pus banda intre suport si tabla insa problema era ca numarul "juca" in suport. Acum nu mai am niciun fel de zbarnait, nici macar cand pornesc subwooferul.

Link to comment

Eu am dat numarul jos, am taiat aproape la aceleasi dimensiuni (o idee mai mica) o bucata de carton cauciucat dintr-o mocheta de dacie 1310 si am pus-o intre numar si tabla. Si gata zbarnaitul.

 

Zgomotul?! Care? Nu cred ca vorbim despre acelasi zgomot.

Consumul .. nu zgomotul..

Link to comment

Am cautat sa pun si eu o intrebare pe un topic dedicat insa cum nu m-am descurcat lansez si eu o intrebare de neinitiat: daca vreau sa-mi pun in acelasi timp un gps si un detector radar pe un Aveo care ar fi cele 2 surse de alimentare, eventual daca exista de achizitionat o priza multipla?

Link to comment

Pai eu am detectorul in priza dintre scaune, cablul camuflat pana deasupra oglinzii centrale

Iar GPS-ul in priza de pe bord...inca nu am apucat sa iau un "splitter" de-la de priza...sa le pun pe toate intre scaune...ca in curand o sa mai am nevoie de o gaurica... :)

Link to comment

Salut,

 

Eu am un Chevrolet Aveo Sedan 2007, nu e chiar full, dar ca sfat, e foarte buna masina si merita cumparata.

 

Deci:

1. Nici nu se compara cu Loganul pe benzina. (nici ca aspect exterior, nici ca interior, nici ca performante)

2. E o masina foarte sprintena si se infige ca o sageata, daca stii sa-i dai.

3. Franele (daca ai ABS) si suspensia sunt foarte bune.

 

Eu ti-as recomanda sa-ti iei full option, pentru ca, asa cum zicea si un "posesor de Aveo" de mai sus, merita sa le ai pe toate, nu e diferenta mare de pret si chiar e bine sa nu regreti mai tarziu ca nu ai de toate, sau ca altii cu acelasi Aveo au, si tu nu mai poti sa-ti montezi.

 

Insa, te anunt, daca conduci un pic mai sportiv, asa ca mine, adica a 2-a pana in 4000rpm si a 3-a si a 4-a pana in 5000 rpm, si nu numai, o sa ai surpize neplacute in ceea ce priveste consumul. Insa, pe bune, chiar consuma Aveo-ul asta al nostru, mult mult mult.

 

De viteza, nu ma plang, ti-am spus, merge 182 km/h, eu am mers asa vreo 10 km si se tinea bine. In rest merg cu 155-165 km/h in afara si nu are nici pe dracu :)

 

Numai bine,

Faci o alegere buna

Link to comment
Pai eu am detectorul in priza dintre scaune, cablul camuflat pana deasupra oglinzii centrale

Iar GPS-ul in priza de pe bord...inca nu am apucat sa iau un "splitter" de-la de priza...sa le pun pe toate intre scaune...ca in curand o sa mai am nevoie de o gaurica... :)

Priza de pe bord unde-i? :wallbanger:

Link to comment
aia de la bricheta...de langa scrumiera...(e de fapt sub bord, cumva) :)

 

Cum adica sub bord ? :P ... te'ai exprimat gresit ...

 

Ai o priza intre scaune si una in locul brichetei ( scoti bricheta si bagi ce vrei acolo ) ...

Link to comment

Detectorul se poate pune si sus, la parasolar sau la oglinda si alimentat de la plafoniera. Eu asa il aveam. Singurul lucru deranjant este ca trebuie sa nu uiti sa il inchizi, nu exista acolo +12 pe contact (sau, bineinteles, poti sa il tragi).

La Civic mi-am tras pe bord +12 pe contact, prea uitam detectorul pornit in Kalos.

Link to comment

Cand mergeam la service bagam cablul sub marginea cartonului ce serveste ca plafon. Cin' sa vada daca nu cauta? Si daca cautau, pierdeam garantia la electrica. Mare chestie. :)

Link to comment

>Starsteel<.Solutia pentru montarea mai multor consumatori(cel putin asa am procedat eu).

A fost montarea unei prize multiple (intra in loc de bricheta,langa scrumiera)si pozarea cablurilor ,cu banda dublu adeziva. succese !

Link to comment
Detectorul se poate pune si sus, la parasolar sau la oglinda si alimentat de la plafoniera. Eu asa il aveam. Singurul lucru deranjant este ca trebuie sa nu uiti sa il inchizi, nu exista acolo +12 pe contact (sau, bineinteles, poti sa il tragi).

La Civic mi-am tras pe bord +12 pe contact, prea uitam detectorul pornit in Kalos.

Mare atentie daca/cand face asta sa nu lege pe plusul ala de la usi si sa-i mearga detectorul doar cand e plafoniera aprinsa. :D

 

Eu detectorul il tin tot sus la oglinda, dar am coborat drept cablul ca sa zic asa ca taranul. Oricum folosesc detectorul doar pe extraurban.

Ma gandeam sa il pozez prin spatele plasticului de la unul din stalpi sa nu se vada, dar am ajuns la concluzia ca e prea mult de munca, e posibil sa apara greierasi si am renuntat. In plus ma bate gandul sa-mi iau un Valentine 1... si nu o sa mai tin mult jucaria din dotare.

 

Oricum si eu recomand folosirea unei prize multiple din motive de garantie si pe cat posibil evitarea demontarii unor ornamente pentru a ascunde cablurile din motive de posibili greierasi. :)

 

Personal n-am avut nevoie de mai mult de 2 prize pana acum. Una pt detector si alta pentru GPS (conectat in locul brichetei).

Edited by Night Elf
Link to comment

Ieri am facut un mic off-road cu masina, iar azi am pus turbojetul pe ea. Dupa ce am muncit la ea vreo ora, dupa pornirea motorului am constatat ca dupa o cursa de ~2 cm a pedalei de ambreiaj se aude o fosnaiala, casi cum s-ar freca ceva pe acolo (ansamblul ambreiaj). Cupleza f bine, insa e un zgomot deranjant.

L-am sunat pe Laurentiu83, care nu m-a putut ajuta decat cu sfatul ca in service sa cer raspuns scris la sesizarea mea in caz ca mecanicii imi spun "asa face la toate". Btw- masina tatei nu face asa. Ii multumesc pt sfat lui Laur. Pe Ovi_jer nu mai indraznesc sa-l sun, ultima oara l-am trezit din somn, asa ca nu mai am curaj sa-l bat la cap cu probleme minore. L-as fi sunat pe Satori, dar cum el nu prea ma agreaza, am decis sa intreb pe forum daca se poate da vreo explicatie.

Ma gandesc la faptul ca am spalat cu prea mult zel si a intrat ceva apa cu jeg pe unde nu trebuia. Toate lichidele sunt la nivelul corect, totul pare in ordine. Saptamana care vine trebuie sa merg in Bacau sa ne luam diplomele de grad si trecem si pe la service, la G&P. Asta doar in caz ca nu se solutioneaza de la sine problema.

Link to comment

S-ar putea sa fie rulmentul de presiune. Si eu am avut probleme cu asta. Cu ambreiajul cuplat se auzea o fasaiala. S-a schimbat pe garantie (dar cu oarecare insistenta, pentru ca primul raspuns fusese ca nu se schimba pe garantie).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...