starsteel Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 (edited) Pt. problema cu suportul care troncane la inchiderea portbagajului rezolvarea e extrem de simpla, foloseste niste cauciuc moale, burete si atunci zgomotul va deveni inexistent. "Patentul" l-am luat de la un Jeep 5,2 pe benzina. Nu iti spun consumul! P.S. Vezi ca pe E85 au murit o multime de oameni...am mers si eu pe acolo cu 180 km/h cu un WW Passat. Edited January 31, 2008 by starsteel Link to comment
tolin Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Prefer sa raman cu zgomotul, decat sa-mi creasca consumul ! Link to comment
starsteel Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Zgomotul?! Care? Nu cred ca vorbim despre acelasi zgomot. Link to comment
robert333 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Aham.:STARSTEEL: mersi mult . .Asa voi face. Hai sa ne traiasca masinile. Link to comment
Alex.T Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 @robert333 La mine problema cu suportul de numar s-a rezolvat altfel: am pus banda dubla adeziva intre suport si numarul de inmatriculare. Cand am luat masina dealerul mi-a pus banda intre suport si tabla insa problema era ca numarul "juca" in suport. Acum nu mai am niciun fel de zbarnait, nici macar cand pornesc subwooferul. Link to comment
Tommy Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Eu am dat numarul jos, am taiat aproape la aceleasi dimensiuni (o idee mai mica) o bucata de carton cauciucat dintr-o mocheta de dacie 1310 si am pus-o intre numar si tabla. Si gata zbarnaitul. Zgomotul?! Care? Nu cred ca vorbim despre acelasi zgomot. Consumul .. nu zgomotul.. Link to comment
starsteel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Am cautat sa pun si eu o intrebare pe un topic dedicat insa cum nu m-am descurcat lansez si eu o intrebare de neinitiat: daca vreau sa-mi pun in acelasi timp un gps si un detector radar pe un Aveo care ar fi cele 2 surse de alimentare, eventual daca exista de achizitionat o priza multipla? Link to comment
VFX Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Pai eu am detectorul in priza dintre scaune, cablul camuflat pana deasupra oglinzii centrale Iar GPS-ul in priza de pe bord...inca nu am apucat sa iau un "splitter" de-la de priza...sa le pun pe toate intre scaune...ca in curand o sa mai am nevoie de o gaurica... Link to comment
Adrian_C Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Salut, Eu am un Chevrolet Aveo Sedan 2007, nu e chiar full, dar ca sfat, e foarte buna masina si merita cumparata. Deci: 1. Nici nu se compara cu Loganul pe benzina. (nici ca aspect exterior, nici ca interior, nici ca performante) 2. E o masina foarte sprintena si se infige ca o sageata, daca stii sa-i dai. 3. Franele (daca ai ABS) si suspensia sunt foarte bune. Eu ti-as recomanda sa-ti iei full option, pentru ca, asa cum zicea si un "posesor de Aveo" de mai sus, merita sa le ai pe toate, nu e diferenta mare de pret si chiar e bine sa nu regreti mai tarziu ca nu ai de toate, sau ca altii cu acelasi Aveo au, si tu nu mai poti sa-ti montezi. Insa, te anunt, daca conduci un pic mai sportiv, asa ca mine, adica a 2-a pana in 4000rpm si a 3-a si a 4-a pana in 5000 rpm, si nu numai, o sa ai surpize neplacute in ceea ce priveste consumul. Insa, pe bune, chiar consuma Aveo-ul asta al nostru, mult mult mult. De viteza, nu ma plang, ti-am spus, merge 182 km/h, eu am mers asa vreo 10 km si se tinea bine. In rest merg cu 155-165 km/h in afara si nu are nici pe dracu Numai bine, Faci o alegere buna Link to comment
Razv Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Toate benzinarele papa rau dupa ce treci de 4000 rpm ... Sa fi avut un 2000 turbo sa vezi consum Link to comment
starsteel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Pai eu am detectorul in priza dintre scaune, cablul camuflat pana deasupra oglinzii centraleIar GPS-ul in priza de pe bord...inca nu am apucat sa iau un "splitter" de-la de priza...sa le pun pe toate intre scaune...ca in curand o sa mai am nevoie de o gaurica... Priza de pe bord unde-i? Link to comment
VFX Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 aia de la bricheta...de langa scrumiera...(e de fapt sub bord, cumva) Link to comment
starsteel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Am banuit ca de ea este vorba insa cum nu fumez in masina era o zona "virgina" pt. mine...tot vorbeai tu de o "gaurica". Merci pt. sfaturi! Link to comment
Razv Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 aia de la bricheta...de langa scrumiera...(e de fapt sub bord, cumva) Cum adica sub bord ? ... te'ai exprimat gresit ... Ai o priza intre scaune si una in locul brichetei ( scoti bricheta si bagi ce vrei acolo ) ... Link to comment
starsteel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) ...Ai o priza intre scaune si una in locul brichetei ( scoti bricheta si bagi ce vrei acolo ) ... Nu chiar orice! Edited February 1, 2008 by starsteel Link to comment
Satori Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Detectorul se poate pune si sus, la parasolar sau la oglinda si alimentat de la plafoniera. Eu asa il aveam. Singurul lucru deranjant este ca trebuie sa nu uiti sa il inchizi, nu exista acolo +12 pe contact (sau, bineinteles, poti sa il tragi). La Civic mi-am tras pe bord +12 pe contact, prea uitam detectorul pornit in Kalos. Link to comment
VFX Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Eu inca nu-mi permit sa "tai" sarmele sa leg diverse ... mi-e frica de garantie. Dar am gasit varianta mai practica cu "pozatul" cablului pana deasupra oglinzii Link to comment
Satori Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 Cand mergeam la service bagam cablul sub marginea cartonului ce serveste ca plafon. Cin' sa vada daca nu cauta? Si daca cautau, pierdeam garantia la electrica. Mare chestie. Link to comment
puchi Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 >Starsteel<.Solutia pentru montarea mai multor consumatori(cel putin asa am procedat eu). A fost montarea unei prize multiple (intra in loc de bricheta,langa scrumiera)si pozarea cablurilor ,cu banda dublu adeziva. succese ! Link to comment
Elfu Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 (edited) Detectorul se poate pune si sus, la parasolar sau la oglinda si alimentat de la plafoniera. Eu asa il aveam. Singurul lucru deranjant este ca trebuie sa nu uiti sa il inchizi, nu exista acolo +12 pe contact (sau, bineinteles, poti sa il tragi).La Civic mi-am tras pe bord +12 pe contact, prea uitam detectorul pornit in Kalos. Mare atentie daca/cand face asta sa nu lege pe plusul ala de la usi si sa-i mearga detectorul doar cand e plafoniera aprinsa. Eu detectorul il tin tot sus la oglinda, dar am coborat drept cablul ca sa zic asa ca taranul. Oricum folosesc detectorul doar pe extraurban. Ma gandeam sa il pozez prin spatele plasticului de la unul din stalpi sa nu se vada, dar am ajuns la concluzia ca e prea mult de munca, e posibil sa apara greierasi si am renuntat. In plus ma bate gandul sa-mi iau un Valentine 1... si nu o sa mai tin mult jucaria din dotare. Oricum si eu recomand folosirea unei prize multiple din motive de garantie si pe cat posibil evitarea demontarii unor ornamente pentru a ascunde cablurile din motive de posibili greierasi. Personal n-am avut nevoie de mai mult de 2 prize pana acum. Una pt detector si alta pentru GPS (conectat in locul brichetei). Edited February 2, 2008 by Night Elf Link to comment
Lucian M Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Ieri am facut un mic off-road cu masina, iar azi am pus turbojetul pe ea. Dupa ce am muncit la ea vreo ora, dupa pornirea motorului am constatat ca dupa o cursa de ~2 cm a pedalei de ambreiaj se aude o fosnaiala, casi cum s-ar freca ceva pe acolo (ansamblul ambreiaj). Cupleza f bine, insa e un zgomot deranjant. L-am sunat pe Laurentiu83, care nu m-a putut ajuta decat cu sfatul ca in service sa cer raspuns scris la sesizarea mea in caz ca mecanicii imi spun "asa face la toate". Btw- masina tatei nu face asa. Ii multumesc pt sfat lui Laur. Pe Ovi_jer nu mai indraznesc sa-l sun, ultima oara l-am trezit din somn, asa ca nu mai am curaj sa-l bat la cap cu probleme minore. L-as fi sunat pe Satori, dar cum el nu prea ma agreaza, am decis sa intreb pe forum daca se poate da vreo explicatie. Ma gandesc la faptul ca am spalat cu prea mult zel si a intrat ceva apa cu jeg pe unde nu trebuia. Toate lichidele sunt la nivelul corect, totul pare in ordine. Saptamana care vine trebuie sa merg in Bacau sa ne luam diplomele de grad si trecem si pe la service, la G&P. Asta doar in caz ca nu se solutioneaza de la sine problema. Link to comment
geof Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 S-ar putea sa fie rulmentul de presiune. Si eu am avut probleme cu asta. Cu ambreiajul cuplat se auzea o fasaiala. S-a schimbat pe garantie (dar cu oarecare insistenta, pentru ca primul raspuns fusese ca nu se schimba pe garantie). Link to comment
Lucian M Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Mda, de asta ma temeam... Sa vedem pana maine- poate se evapora apa si dispare zgomotul. Problema a aparut deodata, adica azi la amiaza. Sa vedem. Link to comment
geof Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Nu prea vad legatura cu apa (daca intr-adevar este rulmentul de presiune). La mine nu a aparut brusc zgomotul. Link to comment
Raresh20 Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Nou posesor de Aveo de azi luat de la Ecomax din Cluj.Dimineata sunat pentru pregatire,la 12 cu banii si semnat hartogarii,la 2 plecat cu masina acasa...Pentru asta nota 10 dealerului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now