totodex Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 buna sunt posesorul unei dacia solenza scala 2003 şi vreau sa o schimb cu ceva nou şi cu maximul de dotări, singura maşină pe care pot să mi-o permit ar fi aveo sedan 1,4 16V platinium .Aş vrea sa ştiu dacă mai este cineva care a făcut acest salt şi ce părare are . Link to comment
Lucian M Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 (edited) Am scris si eu ceva pe aici de sedanul platinum al tatei. Impresii se gasesc- gaseste si tu timp sa le citesti. Edited April 13, 2008 by Lucian M Link to comment
Alex.T Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 buna sunt posesorul unei dacia solenza scala 2003 şi vreau sa o schimb cu ceva nou şi cu maximul de dotări, singura maşină pe care pot să mi-o permit ar fi aveo sedan 1,4 16V platinium .Aş vrea sa ştiu dacă mai este cineva care a făcut acest salt şi ce părare are . Nu pot sa-ti spun decat ca o sa fie o diferenta imensa: spatiu interior, calitatea materialelor, finisaje, dotari si multe altele. Cel mai bine ar fi sa incerci sa faci un drive-test ca sa te lamuresti si singur, insa incearca sa nu o "loganesti". Sa o calci zdravan si ai sa vezi ca-i place. Link to comment
teodorovici1958 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Nu pot sa-ti spun decat ca o sa fie o diferenta imensa: spatiu interior, calitatea materialelor, finisaje, dotari si multe altele. Cel mai bine ar fi sa incerci sa faci un drive-test ca sa te lamuresti si singur, insa incearca sa nu o "loganesti". Sa o calci zdravan si ai sa vezi ca-i place. sunt poseor de aveo sedan 1.4 , 16000km si regret amarnic.am un coleg de serviciu care la 11000 km trebuie sa-i schimbe supapele( mai mult, dupa ce au deschis motorul au gasit rizuri pe un cilindru, acum asteapta sa-i aduca bloc motor; sunt alte masini programate ptr aceasi problema - supape). eu zic sa o lasati mai usor cu acesta masina Link to comment
Razv Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Da nasol ... ar trebuii sa te invetze si cum sa conduci o masina la scoala de soferi ... Link to comment
flr77 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Sincer mi-e greu sa cred ca se poate generaliza problema cu supapele...conteaza mult si stilul de mers, benzina...motorul inteleg ca are nevoie de talpa fiind de turatie, astfel ca pe supape sa nu se depuna calamina. Apropos, motorul 1,4 16v ce provenienta are? Link to comment
teodorovici1958 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Da nasol ... ar trebuii sa te invetze si cum sa conduci o masina la scoala de soferi ... am cca 35 ani de cand am carnet, ceva km si cateva masini schimbate. ai cumva un alt exemplu de masina la care se mai intampla acest lucru? Link to comment
Razv Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 am un coleg de serviciu care la 11000 km trebuie sa-i schimbe supapele( mai mult, dupa ce au deschis motorul au gasit rizuri pe un cilindru, acum asteapta sa-i aduca bloc motor; sunt alte masini programate ptr aceasi problema - supape) asta.. Link to comment
Lucian M Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 De ce numai unii au probleme cu supapele?! De ce tatei ii face cu ochiul becu' galben iar la mine inca n-a aparut nicio problema? Ce e drept, eu am 20k km, el 28,5 k km. Insa de la 11k km a lui a facut figuri, cu pierderi SERIOASE de putere si tremuraturi zdravene. Si acum mai face figuri becul. Tot nu se lamureste ca nu trebe sa-i dea talpa pe motorul rece. Link to comment
tolin Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) La Seat Ibiza, motor 1,4L i (AKK) produs de VW, sub 20.000 km. Motivul: alimentat cu benzina de oriunde, mers mai mult pe rezervor gol, mers in urban, doar, cu motor rece, sub 3km excursia, mers subturat, cu schimbare la 2500 rpm. Edited April 15, 2008 by tolin Link to comment
perfidus Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Si ai uitat tolin sa precizezi, motor Euro4. Astea au aparut "in ultimii 5 ani" deci experienta de 35 de ani pe alte motoare nu e relevanta. Link to comment
virtualx Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 totodex eu am dat solenza din 2004 aproape moka cu 3300 euro bani pe care i-am dat la avans pt aveo 4 usi platinum azi am luat masina : WOW ! nu se compara cu cielo nubira solenza logan seat ibiza fiat albea - sedane, hatch nu imi plac, nu am testat un singur cuvant am - SUPER! am testat piata 3 luni - am pus in balanta aprox 10 masini si am ales 3 serioase : octavia tour / mazda 3 / aveo platinum am ales AVEO datorita pret/calitate/dotari. Numai bine va urez, ma duc pe autostrada, revin cu pareri ... Link to comment
VFX Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Sa o stapanesti sanatos... Pai hai cu impresii si foto la Masina Mea Link to comment
Tommy Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 (edited) Si ai uitat tolin sa precizezi, motor Euro4. Astea au aparut "in ultimii 5 ani" deci experienta de 35 de ani pe alte motoare nu e relevanta. Daaaa.. iti trebuie alt carnet pentru euro 4 Dupa mine treaba sta in felul urmator: 1. experienta e cu atat mai buna cat timp ai invatat corect, cu atat mai rea cu cat ai invatat prost 2. motoarele de pe aveo astea de 1.4 s-au dovedit ca au anumite sensibilitaturi date de greseli de proiectoare, si nu fac fata unui condus neadecvat corelat cu clima rece, benzina proasta. Edited April 23, 2008 by Tommy Link to comment
wwillym Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 motoarele de pe aveo astea de 1.4 s-au dovedit ca au anumite sensibilitaturi date de greseli de proiectoare, Acuma foarte serios: Daca intr-adevar sunt, atunci care sunt acele greseli de protectare? Ca eu sincer sa fiu, "povestea" din serviceuri cu supapele care se inlocuiesc cu ceva model "revolutionar " pt Romania..., nu prea o cred. Admit ideea ca o serie de Kalouri a avut probleme cu supapele, dar eu aici cred ca este vorba de greseli de executie, care am inteles ca au fost inlaturate. Link to comment
_dzy Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) sunt poseor de aveo sedan 1.4 , 16000km si regret amarnic.am un coleg de serviciu care la 11000 km trebuie sa-i schimbe supapele( mai mult, dupa ce au deschis motorul au gasit rizuri pe un cilindru, acum asteapta sa-i aduca bloc motor; sunt alte masini programate ptr aceasi problema - supape). eu zic sa o lasati mai usor cu acesta masina salut,am multe de spus atat vis-a-vis de aparitzia mea pe forum cat shi de quote,ashadar, sa incep cu inceputul : 1.sunt nou pe forumul acesta shi,deasemenea sunt un proaspat posesor al unui Kalos 2006 1.2L,achizitzionat de cateva zile dar, din cauza unor probleme legate de un accident, inca nu am avut ocazia sa il scot la un test-drive,e inca in service va fi gata dupa sarbatori (este o masina recuperata) 2.pot sa spun ca am luat-o foarte bine avand in vedere ca are 15555 km in bord, si datorita faptului ca lucrez intr-o reprezentanta Opel-Chevrolet, oferta de pret nu a inclus TVA-ul,pretul ei final fiind de 5700 EUR 3.ca o mentiune, conduc chevrolet-uri si in special kalos-uri de aproape 2 ani, asta ar putea explica shi dragostea mea fata de marca/model 4.teodorovici1958, in legatura cu supapele, nu ai dece sa regretzi si itzi voi spune de ce : banuiesc ca tzi se aprindea "checkul",intradevar, problema este de la supape si in majoritatea cazurilor e vorba de emisiile de noxe, acel check, pe langa altele, iti spune ca nu esti in regula cu emisiile.Acest lucru se datoreaza aliajului din care sunt facute acele supape,care, lka un moment dat nu mai fac o inchidere buna insa, Chevrolet, a fost instiintat de aceasta problema inca din 2007 astfel ca, s-au pus in vanzare si la dispozitia Service-urilor supape confectionate dintr-un aliaj mai ok nu ai de ce sa regretzi...e o masina excelenta in raport calitate/pret iar aceasta problema e destul de frecventa,din fericire, am intales ca incepand cu 2008 GM Central and South-East Europe vor comercializa noul Aveo Hatchback cu supapele din doul aliaj, nu e o problema grava doar ca trebuie schimbate ca mai apoi sa nu ai probleme 5.masina trebuie un pic forjata, in sensul ca,viteza trebuie schimbata mai tarziu (undeva pe la 3000),sunt motoare facute "cu cap" care necesita putina forja.Sa nu te temi ca vei sparge motorul forjando sau o vei strica, nu este deloc asha, ele au un limitator de turatzie care,la fel ca limitatorul de viteza, opreste turarea motorului la o anumita valoare (din pacate nu stiu sa va spun exact) astfel in cat,poti sa bagi pedala in blana cat vrei...nu se va tura mai mult in incheiere as vrea sa mentionez ca sunt foarte mandru de propriul meu Kalos,sper sa ma primiti shi pe mine printre voi iar daca mai aveti intrebari sau probleme,in masura in care pot si stiu, va stau la dispozitie cu respect Edited April 24, 2008 by _dzy Link to comment
VFX Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Bine ai venit aici... poti face o descriere mai amanuntita a masinii folosind sectiunea Masina Mea. Bine-nteles, trebuie si poze... Sa o stapanesti sanatos! Link to comment
_dzy Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Bine ai venit aici...poti face o descriere mai amanuntita a masinii folosind sectiunea Masina Mea. Bine-nteles, trebuie si poze... Sa o stapanesti sanatos! ok, imd ma duc pan in parcare shi am sa fac shi pozele cu un drum deocamdata sunt in pauza de masa sti cum se spune : mancare inainte de toate ) Link to comment
VFX Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Sper ca nu foamea te-a facut sa scrii in halul asta? Pe viitor incearca sa folosesti cuvintele intregi nu prescurtari de irc... De ce? Nu ti-as recomanda sa afli pe pielea ta... Edited April 24, 2008 by s0r|n3l Link to comment
_dzy Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Sper ca nu foamea te-a facut sa scrii in halul asta? Pe viitor incearca sa folosesti cuvintele intregi nu prescurtari de irc... De ce? Nu ti-as recomanda sa afli pe pielea ta... prea multi ani in chat-room-uri mi-am cerut scuze pentru scris la topicul meu din Masina Mea.Incerc sa-l remediez pe cat pot. sanctiunile de regula is warn.ban temporar shi ban permanent... Link to comment
robert333 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Asa... Am ajuns la "onorabilul" kilometraj de 10.000 km. In afara de mil aprins nu am avut nici o probleme grava ,am rezolvat si cu suportul placutei de inmatriculare. Am o rugaminte la voi !!! Imi puteti spune si mie ce sa pun la portiera spate dreapta ? -a inceput sa scartaie cand o deschid . Un aditiv ceva ? A mai avut cineva problema asta ? Link to comment
magnet Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 ) Eu am 10900 km si cam de la 10000 km a inceput sa scartie si portiera mea. Ciudat e ca doar aia. Am zis ca o manjesc cu vaselina. Link to comment
DevBreak Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 La portiere poti pune ceva vaselina pe balamale... la mine scartaia de te lua frigu cand deschidem portbagajul am rezolvat la fel cu vaselina Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now