andreifall Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Nu trebuie. Te poti baga si sub masina pe cric, la nevoie. Daca nu, poti apela la orice service/vulcanizare cu groapa sau elevator. La orice mecanic vine bine o spaga mica sa desfaca 2 suruburi, probabil. Am reusit. Nu trebuie urcata pe cric. Se baga mana dedesubt si are un capac de evacuare. Merci oricum... Link to comment
wwillym Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Am citit undeva...(nu mai stiu unde) ca un autoturism cu performante aerodinamice neiesite dincomun (adica masinile noastre de zi cu zi), are un consum cu 25-30% mai mult la viteza de 120kmh decat la 90 kmh(consumul din fisa tehnica). Deci cat are in fisa tehnica? sa zicem 5,6/100 la 90kmh, rezulta 7-7,2 la 120 kmh constant (autostrada) Pare a fi un calcul realist! Link to comment
starsteel Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 (edited) Ca impresii pot sa va spun ca pe relatia Galati - Viena tur/retur al meu Aveo s-a comportat excelent, astazi am discutat cu cineva care se plangea ca o ruda cu un Aveo de 1,2 era varza in zona Clujului nefiind deloc multumit cum trage motorul. M-am convins insa ca problema era soferul iar boala era din familie deorece l-am lasat sa conduca masina mea prin oras iar la un moment dat ajunsese sa aiba 1700 rot/min iar viteza era intr-a...CINCEA?!!!!!!!! Jalnic! Daca tot ati discutat de consum sa va spun valori realizate de mine: Galati - Cheile Bicazului - Oradea 6,7% ; Galati - Viena - Galati 2880 km (autostrada cu viteza maxima reala pe GPS 177km/h si aprox. 400 de km facuti in traficul cotidian din Viena si Budapesta plus AC-ul o buna parte din drum) 8,2%. Evident nu am mers cu mai putin de 2400 rot/min iar o atractie au fost si pantele ridicate in forta la turatii inalte. Din pacate fiica-mea impreuna cu sotia nu au fost incantate de fortele gravitationale rezultate prin serpentine iar la intoarcere pt. nu mai repeta opririle de dat la peste au fost prevazatoare si si-au luat pastilutele absolut necesare. Drumul asta a fost si pt. mine o proba de foc ca sa vad pana unde imi pot forta limitele si m-am convins ca un drum intins Galati-Budapesta aprox. 950 km il pot face intr-o zi adica Galati - Oradea 12 ore, Oradea - Budapesta 2-3 ore. P.S. Am facut si pregatirea pt. anuntatul 5 lei/litru cu 1,38 euro/litru...nasol! Edited May 23, 2008 by starsteel Link to comment
Tommy Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 .. Din pacate fiica-mea impreuna cu sotia nu au fost incantate de fortele gravitationale rezultate prin serpentine .. Forta gravitationala exista cel putin de cand i-a cazut unui nene anonim marul pacatului in cap. Cred ca te refereai la forta centrifuga. Link to comment
starsteel Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 (edited) Ai ceva dreptate insa eu am mentionat la general fortele gravitationale...daca te gandesti la fizica mecanica studiata prin clasele 9-10 in mod sigur vei realiza ca pe langa forta centrifuga actioneaza in mod sigur si forta gravitationala ca altfel nu ne-ar mai cadea marul in cap. Din fericire aici e vorba de o rezultanta asa ca scapam...marul nu-si va atinge tinta! In cazul lipsei fortei gravitationale functie de curba putem recupera familia la urmatoarea serpentina...dar masina?! Edited May 24, 2008 by starsteel Link to comment
Abram Burel Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 (edited) off: Evident ca "la general", ce dracu, doar sunt forte cu toate, ca si cele revolutionare, obscure sau ale mintilor on: Lu' Kalosul meu nu-i face bine sa fie lasat in parcare A stat vreo 4 zile acolo si dupa ce l-am pornit am constatat ca se obisnuise cam lenes. N-a dat sa se opreasca, dar nici prea voios nu parea. Dupa vreo 10 secunde si-a adus aminte ca eu sunt sefu' si s-a apucat de treaba Edited May 24, 2008 by Abram Burel Link to comment
Alex.T Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Eu daca nu plec o zi tot cobor in parcare si ii dau o cheie. Link to comment
Lucian M Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Da/' ce are, bre, e dacie iarna si are bateria moarta? Cel mai mult a stat al meu nepornit 3 zile. A pornit la prima cheie, doar becul la ulei a stat aprins dupa pornire cam o secunda (si se auzea un tacanit metalic in acea perioada, semn ca tot uleiul era in baie). Link to comment
Alex.T Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Poate nu imi place sa stau departe de ea mult timp si daca tot ma duc s-o vad ii dau si o cheie. Link to comment
Lucian M Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Aaa, asa da, impartasesc sentimentul. Ma gandeam ca poate ai bateria slaba . Link to comment
Alex.T Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Chiar nu stiu in ce stare e bateria pentru ca impulsurile de la subwoofer ii dau "socuri" destul de puternice. Cand pornesc motorul lumina din interior scade destul de mult in intensitate (nu o pornesc cu farurile aprinse). Link to comment
Razv Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Am probleme ... chiar daca masina merge drept volanul e inclinat spre stanga foarte putin ( nu mai sta drept ). Am observat azi la o iesire in exterior mai lunga ( nu e de la presiune , drum ) . Masina nu trage in nici'o parte doar ca volanul sta putin inclinat spre stanga ... Link to comment
Satori Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Aaaa... Nu e chiar asa. Tu ar trebui sa mergi cu volanul drept. Deci masina trage. Fa o geometrie si gata. La ultima geometrie pe care am facut-o la Honda, roata dreapta era off destul de rau. Si stiu si de unde, era o groapa pe strada cu hotelul unde am stat in Viena asta iarna pe care, cu prejudecata ca "numai in Romania e gropi", am luat-o de doua ori cu ceva viteza. Link to comment
Abram Burel Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Lucica si mazz, cata vreme ii dati doar o cheie nu-i problema, sa nu va apuce alte... pofte. Nu de alta, da' la atata tinerete de masini, poate, cine stie... Cat priveste mersul drept, dar volanul stramb, asta nu prea se poate. Ori "trasul" e prea fin si nu-l simti (diferenta de presiune in pneuri), ori e cam ce-a zis Sato. Link to comment
Razv Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Are dreptate satori ... e de la geometrie ( doar avem atatea gropi in tara asta ). Link to comment
08KOL Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Si eu am problema asta la volanul masinii! nu e perfect pozitionat sau... !? (in pozitie normala, masina are tendinta de a rula spre stinga) Link to comment
camilg Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Buna, am o intrebare legata de masina mea aveo sedan 14 95cp. In cartea masinii scrie ca pot sa pun jante 185/55/15 si 195/45/16 iar in talon 185/55/15 si 185/45/16. Aveti idee care e corecta? Poate aveti careva un aveo sedan si imi spuneti si mie. Multumesc Link to comment
puchi Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Toate variantele sunt bune .La mine, masina a venit cu 185/60 r14 82h,pot monta 185/55 r15 82v si optional 195/45 r16. P.S vezi ca ai gresit la scris 185/45 r16 gresit ,bun 195/45 r16 Link to comment
VFX Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Puchi, nu cred ca a gresit...a evidentiat o greseala... Camilg, se pare ca in talon s-a strecurat o greseala la dactilografiere. Du-te cu Cartea de identitate la politie si spune-le sa-ti schimbe talonu. Cu ocazia asta verifica sa fie si restul datelor corecte... Link to comment
Alex.T Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Este posibil ca nivelul freonului din instalatia e AC sa scada in mai putin de un an fara ca AC-ul sa fie folosit intensiv si fara sa existe scurgeri? Link to comment
closchkutza Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Pai daca nu prea a fost folosit, e posibil. Link to comment
Abram Burel Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Exista un mit cum ca daca nu-l folosesti, atunci se usuca garniturile, ceea ce inseamna ca n-o sa mai etanseze bine si asta duce, da, la... evaporare. Aici nu vorbim de gauri sau crapaturi, ca atunci nu mai ramai in instalatie decat cu uleiul, ci doar de pori fini care duc la scapari infinitezimale, dar care in timp se simt. Spuneam ca e mit pentru ca inca nu am constatat asa ceva cu toate ca folosesc cu totul intamplator iarna A/C-ul si oricum habar n-am ce "circula" el atunci (sau voua va porneste compresorul iarna?) Link to comment
tolin Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) Faptul ca o garnitura din cauciuc se usuca (se strange) si nu mai etanseaza nu este un mit, este o realitate. Asta a constatat si cel mai nepregatit instalator. Din acest motiv nu se lasa o instalatie cu lichide fara presiune. Doar, secretari de partid goleau vara instalatiile de alimentare cu apa pe un termen relativ lung, dar deh, ei erau platiti ca activisti pentru ca nu erau buni nici macar sa schimbe o garnitura. Sa nu mai vorbim de micro-organismele care se dezvolta cu repeziciune pe aceste conducte. Edited May 30, 2008 by tolin Link to comment
Abram Burel Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) Eeei, si tu acum! Mai depinde si de... calitatea cauciucului Iar cu micro-organismele, depinde daca sunt olfactive sau... caucicovore Edited May 30, 2008 by Abram Burel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now