EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 (edited) Rog stergerea dublurii acestui post, nu stiu de ce a aparut in dublu "exemplar". Edited July 3, 2008 by EM!L Link to comment
Tommy Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 robert333 said: Tommy ,desi astazi sunt cam " " iti voi raspunde cu multa atentie : 1) -pana si la dacia 1310 exista diferenta intre viteze la anumite turati ,cu atat mai mult la o "motorisca de turatie.(depinde de momentul cand accelerezi din treptele inferioare de viteza) Diferenta de viteze la anumite turatii in aceeasi treapta .. doar daca ambreiajului ii place frigul si se da pe patinoar. De altfel, rapoartele de transmisie sunt constante.. de obicei Dar daca tu pui 2 poze cu turatii diferite la aceeasi viteza in aceeasi treapta .. zau ca si altii se vor inchina, nu doar eu Link to comment
_dzy Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 tolin said: Pentru ca la ei, siguranta este primul punct din tema de proiectare a unei masini. A, ok, am intales ce spui...credeam ca vei argumenta din punct de vedere tehnic. Pai da, ai dreptate, si fi sigur ca la categoria aia de pret nu numai Volvo ofera siguranta sporita, sunt si automobile non-premium care sunt la fel de sigure Link to comment
Razv Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Vezi ca e un documentar legat de siguranta masinilor ( a fost dat pe Discovery posibil sa'l gasesti pe trackere )... Volvo reprezinta varful piramidei in materie de siguranta ( au fost primii care au introdus diferite sisteme pe masini + principalul lor scop este siguranta unei masini ). ... Link to comment
Lucian M Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 La drept vorbind, cand intrebi pe cineva care masina i se pare mai sigura, ala nu zice modelul X, zice direct Volvo. Scurt si la obiect. Si pe buna dreptate. Link to comment
_dzy Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 da corect, nu am contestat siguranta masinilor Volvo, sunt f ok..pacat de motorizari...insf, gata cu offtopicul, nu mai pun paie pe foc Link to comment
Abram Burel Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 robert333 said: ...daca ai putea face ceva sa NU le mai aud... Nimic mai simplu: iti indopi 2 ace de cusut in urechi si se lasa linistea... daca ai vointa si vrei sa faci economie, poti folosi unul singur... pe rand > Link to comment
tolin Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Abram Burel said: ... poti folosi unul singur... pe rand ... "Cate unul sau pe rand." Link to comment
tudor2402popescu Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Ca tot veni vorba de siguranta: Nu zic ca masinile frantuzesti nu or fi sigure insa e bine de stiut ca RENAULT are un marketing foarte bun. La fel si nemtii. Referitor la VOLVO: Dumitru Tinu in ce masina a murit? Parca VOLVO. Sincer acum: peste 100 km/h s-a dovedit practic ca nici o masina nu mai are siguranta. Repet: Pe STR zetari am vasut aveo pocnit de tramvai iar soferul a iesit bine mersi. Acum, neofocial, a fost testata si DACIA SOLENZA la EuroNcap ( Euro In Cap) si a obtinut 3 stele. Cum Dumnezeu? Atat se zice de LOGAN care e mult mai noua! Oricum pe aceste teste nu dau 2 lei. Sunt doar chestii de marketing. Daca vor sa compromita o anume masina, gasesc oase in carnea tocata sau samburi de portocale in fanta cum ca are 1,5 stele la euro In Cap (mare institutia lui peste) sau ca nu stiu ce alte muşte. Atunci o DACIE 1310 (asta da sicriu cu 4 roti + una de rezerva cu camera) din '93 sau 97 sau 2002 cate stele are? Banuiesc ca 0 barat. GRRR cat offtopic fftopic: . Revin on topic: Robert.: Masina era destul de turata cca 4700 rpm ,e drept ca mai aveam pedala. Oricum nu mai aveam pe unde sa ii dau deoarece era pe seara si erau destule tiruri pe sosea.Las-o pe defuncta dacie. Nu se mai poate compara cu nimic. A fost masina buna la vremea ei,ne-am facut treaba cu ea da' las-o. Inca o chestie deranjanta: Lacul de pe bara e cam subtire. I-am pus niste bandouri pe colturi (25 ron set la carrefour) deoarece am sters-o de 2 ori ( o data in parcare de un gard - am vrut sa evit un pieton care circula pe strada)si a doua oara la un semafor (mi-a luat fata o gagica proasta u un matiz si mi-a lasat o brazda pe bara desi nu a fost tare forta de frecare intre masini ,zgarietura e cam vizibila). Doresc sa stiu totusi daca pot sa schimb difuzoarele pe spate cu unele mai putermice fara a pierde garantia deoarece unul a cam inceput sa paraie (cred ca l-am spart cu niste house mai ritmic in bass - desi in masina prefer ROMANTIC FM). Oricum vad ca toti iti ofera sisteme audio bune (cel de pe aveo e foarte bun) cu boxe de 2 lei ( la fel si VW , Renault, Peugeot, sa nu mai zic de Dacia logan - boxe romanesti). Ca frane iarasi : Foarte bun. La LOGAN (cu exceptia lui 1,6 16 V - care are franele imbunatatite) de exemplu franele sunt foarte slabe (distanta de frana e foarte mare si nici cu ABS nu e mai buna situatia). A lot of car for the money Link to comment
tolin Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 tudor2402popescu said: Ca tot veni vorba de siguranta: Nu zic ca masinile frantuzesti nu or fi sigure insa e bine de stiut ca RENAULT are un marketing foarte bun. La fel si nemtii. Referitor la VOLVO: Dumitru Tinu in ce masina a murit? Parca VOLVO. In cazul taul tau, cei de la marketing lucreaza foarte bine. Tu ai ramas in cap cu, doar, atat. Pana sa dai un reply, puneti cateva intrebari. Link to comment
Alex.T Posted July 5, 2008 Share Posted July 5, 2008 Degeaba masina iti ofera 5 stele daca nu incerci si tu sa o "ajuti". Pe langa o viteza adecvata drumului macar centura de siguranta ar trebui purtata. Are si ea rolul ei... Link to comment
AdiD Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Are careva manualul pentru Aveo 5 usi? Am cautat pe forum si nu am gasit. Link to comment
puchi Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Daca virgula cauti manual service, afla ca exista inca ,doar manualul Kallos .Vezi aici ...http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=16239 Link to comment
Raresh20 Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 (edited) Il am eu(manualul de utilizare) doar ca e pe desktop in cluj,iar eu acuma sunt la tara cu laptopul pentru 3 saptamani.Daca mai astepti,ti-l pun la dispozitie. Edited July 10, 2008 by raresh20 Link to comment
perfidus Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 tudor2402popescu said: Doresc sa stiu totusi daca pot sa schimb difuzoarele pe spate cu unele mai putermice fara a pierde garantia deoarece unul a cam inceput sa paraie (cred ca l-am spart cu niste house mai ritmic in bass - desi in masina prefer ROMANTIC FM). Sunt absolut sigur ca nu te va intreba nimeni la revizie ce difuzoare ai pe masina. Schimba-le linistit. Link to comment
Raresh20 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 @AdiD.Am gasit manualul pe net,o mica mentiune este ca e in lb. engleza. Il poti lua de aici Link to comment
puchi Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Manualul este pentru sedanul american 1,6 .Il am si eu daca vrei/ Link to comment
Raresh20 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Puchi Este pentru 1,6 L dar nu numai pentru sedan,informatiile apar consecutiv,adica apare ,sa zicem,bordul de la hachback apoi bordul de sedan. Se potriveste cred ca 95%. Link to comment
tolin Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Ati citit ce spune manualul american relativ la uleiul motor (tip, durata de utilizare) ? Link to comment
Raresh20 Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Quote When to Change Engine OilIf any one of these is true for you, use the short trip/city maintenance schedule: • Most trips are less than 5 miles (8 km). This is particularly important when outside temperatures are below freezing. • Most trips include extensive idling, such as frequent driving in stop-and-go traffic. • You frequently use a carrier on top of your vehicle. • The vehicle is used for delivery service, police, taxi, or other commercial application. Driving under these conditions causes engine oil to break down sooner. If any one of these is true for your vehicle, then you need to change the oil and filter every 3,000 miles (5 000 km) or 3 months, whichever occurs first. If none of them is true, use the long trip/highway maintenance schedule. Change the oil and filter every 7,500 miles (12 500 km) or 12 months, whichever occurs first. Driving a vehicle with a fully warmed engine under highway conditions will cause engine oil to break down slower. Cred ca la asta te refereai. Link to comment
puchi Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Deci, din ce am inteles .Uleiul+filtru la masinile exploatate in regim greu (politie ,taxi) se schimba la 5000km sau 3 luni ,exploatare normala 12500 km sau 12 luni .Nu? Link to comment
tolin Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 (edited) ... si la orice exploatare care implica ralantiu excesiv la stopuri si excursii mai mici de 8 km, mai ales pe temperaturi sub pragul de inghet ! In pagina dedicata tipului de ulei, producatorul indica si standardul lor in materie de ulei folosit. In el veti gasi doar urmatoarele tipuri: 5w20, 0w30, 5w30, 10w30. http://pangea.stanford.edu/~schmitt/car/synthgd.pdf Edited July 12, 2008 by tolin Link to comment
wwillym Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 ...interesant! Acelasi manual, referitor la cureaua de distributie spune ca se inspecteza la 50000km, si se schimba la 100000km! Filtrul de aer se inspecteaza la 25000se schimba daca este cazul, iar la 50000km se schimba oligatoriu! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now