Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii


Recommended Posts

Tommy ,desi astazi sunt cam " :grumpy: " iti voi raspunde cu multa atentie :

 

1) -pana si la dacia 1310 exista diferenta intre viteze la anumite turati ,cu atat mai mult la o "motorisca de turatie.(depinde de momentul cand accelerezi din treptele inferioare de viteza)

 

Diferenta de viteze la anumite turatii in aceeasi treapta .. doar daca ambreiajului ii place frigul si se da pe patinoar. De altfel, rapoartele de transmisie sunt constante.. de obicei ;)

 

Dar daca tu pui 2 poze cu turatii diferite la aceeasi viteza in aceeasi treapta .. zau ca si altii se vor inchina, nu doar eu :)

Link to comment
Pentru ca la ei, siguranta este primul punct din tema de proiectare a unei masini.

 

A, ok, am intales ce spui...credeam ca vei argumenta din punct de vedere tehnic. Pai da, ai dreptate, si fi sigur ca la categoria aia de pret nu numai Volvo ofera siguranta sporita, sunt si automobile non-premium care sunt la fel de sigure 

Link to comment

Vezi ca e un documentar legat de siguranta masinilor ( a fost dat pe Discovery posibil sa'l gasesti pe trackere )... Volvo reprezinta varful piramidei in materie de siguranta ( au fost primii care au introdus diferite sisteme pe masini + principalul lor scop este siguranta unei masini ). ...

Link to comment
...daca ai putea face ceva sa NU le mai aud...

 

Nimic mai simplu: iti indopi 2 ace de cusut in urechi si se lasa linistea... daca ai vointa si vrei sa faci economie, poti folosi unul singur... pe rand > :)

Link to comment

Ca tot veni vorba de siguranta: Nu zic ca masinile frantuzesti nu or fi sigure insa e bine de stiut ca RENAULT are un marketing foarte bun. La fel si nemtii. Referitor la VOLVO: Dumitru Tinu in ce masina a murit? Parca VOLVO. Sincer acum: peste 100 km/h s-a dovedit practic ca nici o masina nu mai are siguranta. Repet: Pe STR zetari am vasut aveo pocnit de tramvai iar soferul a iesit bine mersi. Acum, neofocial, a fost testata si DACIA SOLENZA la EuroNcap ( Euro In Cap) si a obtinut 3 stele. Cum Dumnezeu? Atat se zice de LOGAN care e mult mai noua! Oricum pe aceste teste nu dau 2 lei. Sunt doar chestii de marketing. Daca vor sa compromita o anume masina, gasesc oase in carnea tocata sau samburi de portocale in fanta cum ca are 1,5 stele la euro In Cap (mare institutia lui peste) sau ca nu stiu ce alte muşte. Atunci o DACIE 1310 (asta da sicriu cu 4 roti + una de rezerva cu camera) din '93 sau 97 sau 2002 cate stele are? Banuiesc ca 0 barat. GRRR cat offtopic :o fftopic: .

 

Revin on topic:

 

Robert.: Masina era destul de turata cca 4700 rpm ,e drept ca mai aveam pedala. Oricum nu mai aveam pe unde sa ii dau deoarece era pe seara si erau destule tiruri pe sosea.Las-o pe defuncta dacie. Nu se mai poate compara cu nimic. A fost masina buna la vremea ei,ne-am facut treaba cu ea da' las-o. Inca o chestie deranjanta: Lacul de pe bara e cam subtire. I-am pus niste bandouri pe colturi (25 ron set la carrefour) deoarece am sters-o de 2 ori ( o data in parcare de un gard :wallbanger: - am vrut sa evit un pieton care circula pe strada)si a doua oara la un semafor (mi-a luat fata o gagica proasta u un matiz si mi-a lasat o brazda pe bara desi nu a fost tare forta de frecare intre masini ,zgarietura e cam vizibila).

Doresc sa stiu totusi daca pot sa schimb difuzoarele pe spate cu unele mai putermice fara a pierde garantia deoarece unul a cam inceput sa paraie (cred ca l-am spart cu niste house mai ritmic in bass - desi in masina prefer ROMANTIC FM). Oricum vad ca toti iti ofera sisteme audio bune (cel de pe aveo e foarte bun) cu boxe de 2 lei ( la fel si VW , Renault, Peugeot, sa nu mai zic de Dacia logan - boxe romanesti). Ca frane iarasi : Foarte bun. La LOGAN (cu exceptia lui 1,6 16 V - care are franele imbunatatite) de exemplu franele sunt foarte slabe (distanta de frana e foarte mare si nici cu ABS nu e mai buna situatia). A lot of car for the money :lavolan: :D

Link to comment
Ca tot veni vorba de siguranta: Nu zic ca masinile frantuzesti nu or fi sigure insa e bine de stiut ca RENAULT are un marketing foarte bun. La fel si nemtii. Referitor la VOLVO: Dumitru Tinu in ce masina a murit? Parca VOLVO.

In cazul taul tau, cei de la marketing lucreaza foarte bine. Tu ai ramas in cap cu, doar, atat. Pana sa dai un reply, puneti cateva intrebari.

Link to comment

Degeaba masina iti ofera 5 stele daca nu incerci si tu sa o "ajuti". Pe langa o viteza adecvata drumului macar centura de siguranta ar trebui purtata. Are si ea rolul ei...

Link to comment

Il am eu(manualul de utilizare) doar ca e pe desktop in cluj,iar eu acuma sunt la tara cu laptopul pentru 3 saptamani.Daca mai astepti,ti-l pun la dispozitie.

Edited by raresh20
Link to comment

Doresc sa stiu totusi daca pot sa schimb difuzoarele pe spate cu unele mai putermice fara a pierde garantia deoarece unul a cam inceput sa paraie (cred ca l-am spart cu niste house mai ritmic in bass - desi in masina prefer ROMANTIC FM).

Sunt absolut sigur ca nu te va intreba nimeni la revizie ce difuzoare ai pe masina. Schimba-le linistit.

Link to comment
When to Change Engine Oil

If any one of these is true for you, use the short

trip/city maintenance schedule:

• Most trips are less than 5 miles (8 km). This is

particularly important when outside

temperatures are below freezing.

• Most trips include extensive idling, such as

frequent driving in stop-and-go traffic.

• You frequently use a carrier on top of your

vehicle.

• The vehicle is used for delivery service,

police, taxi, or other commercial application.

Driving under these conditions causes engine oil

to break down sooner. If any one of these is

true for your vehicle, then you need to change the

oil and filter every 3,000 miles (5 000 km) or

3 months, whichever occurs first.

If none of them is true, use the long trip/highway

maintenance schedule. Change the oil and

filter every 7,500 miles (12 500 km) or 12 months,

whichever occurs first. Driving a vehicle with a

fully warmed engine under highway conditions will

cause engine oil to break down slower.

Cred ca la asta te refereai.

Link to comment

Deci, din ce am inteles .Uleiul+filtru la masinile exploatate in regim greu (politie ,taxi) se schimba la 5000km sau 3 luni ,exploatare normala 12500 km sau 12 luni .Nu?

Link to comment

... si la orice exploatare care implica ralantiu excesiv la stopuri si excursii mai mici de 8 km, mai ales pe temperaturi sub pragul de inghet !

 

In pagina dedicata tipului de ulei, producatorul indica si standardul lor in materie de ulei folosit. In el veti gasi doar urmatoarele tipuri: 5w20, 0w30, 5w30, 10w30.

 

post-402-1215848738_thumb.jpg

 

 

http://pangea.stanford.edu/~schmitt/car/synthgd.pdf

Edited by tolin
Link to comment

...interesant! Acelasi manual, referitor la cureaua de distributie spune ca se inspecteza la 50000km, si se schimba la 100000km!

Filtrul de aer se inspecteaza la 25000se schimba daca este cazul, iar la 50000km se schimba oligatoriu!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...