starsteel Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 (edited) Chiar si cu acelasi motor pot apare setari diferite ceea ce implica rezultate diferite...asta o spune un necunoscator! Pe langa acest aspect vorbim si de caroserii diferite una e un hatch alta un sedan. Edited April 16, 2009 by starsteel Link to comment
Lucian M Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Sergiu, am cativa anisori si cred ca stiu ce vorbesc. Cand spun ca asa e, pai asa e. Nici eu nici tata nu suntem la prima masina. Ce spui daca la el merge levierul schimbatorului mai lin si mai finut decat la mine? Si ce spui ca masina lui e mai bine antifonata ca a mea? Sau ai impresia ca sunt Petre Ispirescu? Link to comment
sergiuhusca Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Inseamna ca al lui este din prima serie de Kalos restilizat sa zic asa... Al meu seamana leit cu al tau , dar pe al me scrie Kalos! Link to comment
Lucian M Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Pe al meu e schimbata sigla si inscriptiile, in rest e aceeasi masina. Prima versiune de Kalos restilizat e modelul cum avem noi, cu farurile cu semnalizari integrate. Link to comment
sergiuhusca Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Or fi mai bune alea din prima serie...ce sa mai zic... Link to comment
adostar Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Alea din prima serie sunt net superioare, au si blanita la capota , si sunt fabricate in koreea, si cu asta am zis totul. Link to comment
rm.popa Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 N-ai zis nimic cu asta. Maşina lui Lucian, ca şi a mea, au şi "blăniţă" şi sunt şi făcute în Corea. Şi sunt şi Aveo... Link to comment
adostar Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Fa o poza la tablita de la motor. Link to comment
rm.popa Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Adică vrei VIN-ul? O să fac. Link to comment
adostar Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 (edited) O poza cu cel korean. Edited April 17, 2009 by adostar Link to comment
yir Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Un sedan o sa fie intotdeauna mai aerodinamic ca un hatchback, de aici si diferenta de consum extraurban. Link to comment
starsteel Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 ... au şi "blăniţă" şi sunt şi făcute în Corea. Şi sunt şi Aveo... "Blanita"? Si a mea e coreeana ca marea majoritate a Aveo-urilor care circula in Romania dar sincer nu stiu ce e "blanita". Link to comment
adostar Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 (edited) Eu vb. despre kalos nu aveo ! Am mers cu ambele si mi s-a parut mult mai bine antifonat kalosul cel cu balnita (insonorizant capota), insonorizant perete de foc si motor 8v. Edited April 17, 2009 by adostar Link to comment
root Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 (edited) adostar, esti pe langa discutie... Lucian a precizat ca tatal sau are Aveo, nu Kalos si despre cel al tatalui sau a spus ca merge mai bine, exceptand comportamentul in curbe. Iar Aveo nu a avut niciodata antifonare la capota. In plus TOATE Aveo s-au produs pana in 2008 numai in Korea. Edited April 17, 2009 by root Link to comment
Lucian M Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Corect, colega! Sedanul tatei, desi platinum, NU are jante de aliaj si nici blanita aia sub capota. Si a mea si a lui au fost fabricate la galbejiti. Link to comment
Alex.T Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Iar Aveo nu a avut niciodata antifonare la capota. In plus TOATE Aveo s-au produs pana in 2008 numai in Korea. Cand spui "Aveo" te referi doar la berlina sau si la hb? Eu am avut hb si avea si antifonare la capota. Link to comment
adostar Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Uff.. titlul topicului e asta: "Impresii despre Aveo/Kalos, generalitati"..nu? Eu am zis impresia mea. Primele hb sub denumirea de aveo sunt de fapt tot kalos din cauza asta avea si insosnorizantul de la capota. Aveo sunt asamblate la polaci, nu stiu daca in ro s-au adus koreene...sau poate ma insel eu...totusi am testat o gramda de kalos-uri si aveo pana sa-mi iau alta masina. Link to comment
sergiuhusca Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Un sedan o sa fie intotdeauna mai aerodinamic ca un hatchback, de aici si diferenta de consum extraurban. Pe asta de unde ai scoso? Link to comment
rm.popa Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Măcar când dă cu spatele, tot e adevărat! Link to comment
sergiuhusca Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Aici te aprob...Dar inver s nu cred...Si daca ar fi vreo diferenta...Aia este foarte mica... E ca faza cu anvelopele...cumpara anvelope de la firma "cu tare" si faci economie de combustibil... Dar economia respectiva este calculata in zeci de mii de km! Link to comment
root Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 adostar, Aveo s-au fabricat toate in Korea pana in 2008 (atat varianta HB ex-Kalos cat si sedanul redesenat). Din 2008 au inceput sa fabrice si in Polonia, odata cu introducerea modelului HB nou si renuntarea la varianta Kalos-like. Lucian, nu conteaza nivelul de echipare si nici motorizarea, nici un Aveo sedan nu are "blanita". In schimb stiu ca la cele din 2006 (ca al tatalui tau) au fost si mai zgarciti decat de obicei si nu au pus jante de aliaj pe variantele de varf Platinum/Premium. Din 2007 au fost mai darnici, dar s-au limitat numai la jante... Link to comment
sergiuhusca Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Gresit...Al meu e din 2005 si are jante... Link to comment
root Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Nu e nimic gresit, am zis Aveo sedan. Adica acela redesenat, introdus in 2006. Tu ai Kalos. Recapituland, Kalosul aveo jante de aliaj si blanita pe capota pe variantele de varf de echipare. Cand au lansat Aveo sedan in 2006 au taiat jantele de aliaj si blanita. Jantele le-au reintrodus pe nivelele Platinum/Premium incepand cu 2007, blanita insa au facut-o uitata. Deci repet, vorbesc de Aveo sedan introdus din 2006, nu de Aveo HB care era de fapt tot Kalos. Spun "era" pentru ca din 2008 l-au inlocuit si pe acesta cu noul HB redesenat si care a inceput sa se fabrice in Polonia. Link to comment
yir Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Pe asta de unde ai scoso? Daca o sa cauti pe net articole despre aerodinamica la masini o sa gasesti raspunsul. Link to comment
sergiuhusca Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 La drum intins poate... Dar urban...ma indoiesc... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now