Lucian M Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Io ma duc maine la revizia de 45k- cica ma costa cam 6,4 mil, fara placutele de frana (pe care nu le schimb acuma, ca o fac degeaba). Nu vreau sa imi schimbe filtrul de polen (schimbat de mine). Totusi de ce dreq costa cat revizia de 30k?! Ma duc sa aduc carnetul de service sa ma uit oleaca la planul de revizii. E oricum ultima intr-un service hautorizat. LE: zice doar de verificat placutele. Mai vedem maine la service... am si cate ceva suplimentar de rezolvat. Edited September 8, 2009 by Lucian M Link to comment
balanel Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 apropo...trebuie reglat jocul la culbutori la motorul de 1.2 cu 8 supape? la cati km? Da. Reglezi cand face zgomot. Eu am facut asta pe la 20000 km. Link to comment
redflame Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 De reglat jocul la culbutori nu cred sa fie nevoie, acestia fiind hidraulici, se regleaza prin presiunea uleiului. Daca incep sa faca zgomot pot fi alte probleme Mai jos un link pentru manualul de reparatii, este destul de vast si este o prezentare pentru schimbul distributiei, spor la lecturat http://hotfile.com/dl/10179327/fc5d15c/CHE...ARATII.iso.html Link to comment
tolin Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 De reglat jocul la culbutori nu cred sa fie nevoie, acestia fiind hidraulici, se regleaza prin presiunea uleiului... Vezi ca omul are motor de 1,2L. Link to comment
rich1974 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) La Matiz am reglat jocul la culbutori la 200.000.Ce naiba...Cati km ai cu ea Rich? am 34k km... @lucian...Costa revizia asa mult fiindca trebuie sa-ti pastrezi garantia, asta platesti de fapt! Sa revin la impresiile despre masina la 34k km... Sunt foarte multumit de ea, nici nu ma asteptam sa-mi placa asa mult! La cat am dat pe ea nici nu ma pot astepta la mai mult! Parintii mei se simt cel mai bine in masina mea fata de cea a fratelui (suzuki sx4) sau a nepotului (mercedes c220 cdi). Eu le-am spus.."normal, e masina americana...e facuta pentru confort". De fapt, cred ca asta e cel ma important la o masina, sa poti sa conduci sute de km fara sa te simti obosit. Am condus 7-800 km intr-o zi si m-am simtit foarte bine. Sper sa ajung la 600 000 km... Edited September 9, 2009 by rich1974 Link to comment
sergiuhusca Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Rich nu suporta comparatie Aveo cu C220. 1 Link to comment
rich1974 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Te rog sa ma crezi ca mai degraba as face o calatorie de 1000 km in a mea decat intr-un c220...asa mi-au zis ai mei, ca se simt mai bine! Edited September 9, 2009 by EM!L Link to comment
gheara Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) @rich hmm... in ce vise coreene ar fi posibila vreo comparatie intre aveo si mercedes, vreodata? In alta ordine de idei cum a ajuns motorul de aveo 1.4 16v generatie 2009 sa posede 101 cai? Am trecut zilele trecute pe la reprezentanta si am observat ca in fisa tehnica a modelului de prezentare era trecuta puterea motorului 101cp. Intreb dealerul: de unde si pana unde are 101cp? Raspuns: s-a schimbat tehnologia. Intreb: ce s-a schimat mai exact? Riaspuns: tehnologia dom'le... Eu n-am mai intrebat ca mi-era clar ca nu imi va spune exact ce modificari au adus motorului de l-au dus la 101cp asa ca va intreb pe voi daca stiti cumva ce s-a schimbat. Va multumesc! Edited September 9, 2009 by EM!L majuscule Link to comment
rich1974 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Tu vorbesti de mercedes din auzite sau ai mers cu una...ma refer la clasa C...poate ca este mai puternica, merge mai repede...pe mine ma intereseaza cum ma SIMT la volan! Link to comment
gheara Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Daca nu dau descrierea completa inseamna ca n-am vazut mercedes? ti se pare tie ca vorbesc din auzite. Orscum, te-as ruga sa ma iluminezi cum te simti la volanul aveo-ului si nu te simti cel putin la fel la volanul mercedes-ului despre care spuneai. eu sigur sunt ca m-as simti mai bine. Eu nu ma simt mai bine la volanul aveo-ului decat intr-un mercedes clasa C fie el si mai vechi. Ai sa razi, la drive-test la mercedes am condus printre altele chiar si acel model, C220 CDI si mi-a placut cum ma simteam la volan si cum sedeam pe scaune, nu mi-a placut ca era diesel iar eu sunt fan declarat al motoarelor pe benzina... Edited September 9, 2009 by EM!L majuscule Link to comment
rich1974 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Acum e problema de gusturi. Eu am mers cateva sute de km ca pasager (nu numai odata) si abia asteptam sa ajung la destinatie. Cel putin, cofortul oferit de scaune lasa mult de dorit, parerea mea! Dar ti-am zis...este opinia mea, nu trebuie sa fii de acord cu ea. Oricum, intr-o masina de peste 30 000 de euro ma astept sa ma simt mai bine! Pai avea fostul meu volvo niste scaune...si era fabricata in 80. Link to comment
bossake Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Eu le-am spus.."normal, e masina americana...e facuta pentru confort". Ti-a mai fost explicata de cateva ori chestia asta. chiar nu poti intelege ca aveo nu are nimic in comun cu america? sau macar minte-i asa pe cei care nu se pricep la masini, gen parinti nepoti etc, ca aia or sa te creada pe cuvant . Link to comment
rich1974 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Ce sa-mi explice frate! Tu crezi ca eu nu stiu ca este o masina facuta in korea? conceptual este mai apropiata de americani decat de europeni. Este mai confortabila decat altele la acelasi pret si este simpla, ergonomica si fara gadgeturi inutile. Simplul fapt ca acelasi model (cu motor de 1.6) se vinde si in america spune multe. Este cea mai buna masina noua pe care o poti lua la banii astia. Link to comment
Adrian_C Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Este cea mai buna masina noua pe care o poti lua la banii astia. Sunt intru totul de acord cu @richard! Important este ca dupa 800-1000 km condusi incontinuu, nu cobori in ultimul hal (rup de spate si de picioare) din ea, cum coboram eu, dupa aceeasi km din Solenza, Logan 1.4L, Spark 0.8L sau Fiat Punto Diesel, care imi dadeau si dureri de cap si stari de voma din cauza mirosurilor de plastice ieftine si nici 10 agatatoare din alea la oglinda sau la gurile de ventilatie nu le fac fata, dupa ce e incalzit motorul la maxim si baga toata caldura si zgomotul de la motor in habitaclu. Ce ambreiaj moale, ce acceleratie finuta, ce frana energica am, nu ca la cele enuntate mai sus. Are si Aveo-ul minusurile lui (motorul de varf mic, ESP lipsa, roti mici, etc.), dar ofera un confort la care eu nici macar nu visam cand am cumparat-o. Link to comment
vladawd Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Important este ca dupa 800-1000 km condusi incontinuu, nu cobori in ultimul hal (rup de spate si de picioare) din ea. Ce ambreiaj moale, ce acceleratie finuta, ce frana energica am. Tu nu cobori in ultimul hal. Nu stiu ce intaltime ai. Eu am 1.86 si mi se pare masinuta destul de inconfortabila la drum lung. Reglaj pe adancime al volanului daca ar fi avut ar fi fost chiar ideala. Cred ca asta e singura chestie care nu-mi place la ea. Daca imi dau scaunul la maxim in spate, picioarele stau perfect dar stau cu mainile perfect intinse - not good. Daca trag scaunul un pic mai in fata, mainile stau perfect insa dau cu genunchiul in bord - not good. Poate a gasit cineva pozitia ideala de condus Iar la partea cu pedalele moi...intr-adevar, sunt un deliciu. Pe timp de vara imi place sa conduc descult. Link to comment
rich1974 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Stie cineva daca se poate monta un incalzitor pentru blocul motor? Am vazut ca exista gadgetul asta la americani si costa 225$...dar este pentru motorul de 1.6... Link to comment
giony Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 In ce priveste reglajul pe adancime al volanului , si eu m-am lovit de inexistenta lui . Ceea ce am facut eu , si ma simt mai bine , este o modificare a scaunului . Aceasta consta in lasarea acestuia din spate cca 5 cm si din fata cca 3 cm. Din punctul meu de vedere a fost ceva foarte simplu ... Si astfel pozitia mai joasa mie personal imi este mai avantajoasa si ma simt muuuult mai bine dupa un condus mai mult . Esenta modificarii este ca genunchii nu-ti mai ating in bord cand scaunul este tras in fata ca sa-ti stea mainile optim intinse pe volan . Link to comment
root Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Cum mai exact ai facut modificarea asta? Ai desfacut cremaliera? Link to comment
Abram Burel Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Nu stiu daca aveti si reglaj pe inaltime, dar din jocul intre deplasarea fata-spate a scaunului, inclinarea spatarului si inaltimea sezutului e aproape imposibil sa nu-ti poti gasi o pozitie convenabila. Posibil ca genuchiul drept sa fie in continuare incomodat putin de consola centrala, dar carnea se obisnuieste Link to comment
giony Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 (edited) In fata i-am taiat piciorusele alea doua si i-am resudat numai lamelele de bagat suruburile , fara gatul ala . In spate am lasat prinderile la suruburi nemodificate si am scos numai sezutul din suruburile originale ( are si o parghie de desfacut acolo ) si apoi i-am facut o prindere cat de jos mi-a permis ( se lasa exact pana in alta parghie transversala . Cand ajunge la maxim de jos se face o prindere cu 2 cleme groase de 2-3 mm ( sa aiba rezistenta ) . In final ( fiindca numai eu conduc ) scaunul nu va mai fi reglabil sus jos de partea din fata , dar este perfect cum mi-l doresc , decat reglabil si sa nu-mi gasesc o pozitie ideala niciodata . In ce priveste faptul ca e imposibil sa nu-ti gasesti o pozitie ideala din reglaje , eu zic ca nu mi-am gasit ... Cand stateam perfect in scaun nu-mi stateau mainile comod ci prea intinse , cand aranjam sa stea mainile nu-mi stateau picioarele ( genunchiul drept lovea in bord dreapta si nu destul de intinse picioarele ) . Cand aranjam genunchii nu mai ajungeau iar mainile perfect si tot asa ... Doar daca ai maxim 1.6 m inaltime ... cred eu ... Edited September 11, 2009 by giony Link to comment
vladawd Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Nu stiu daca aveti si reglaj pe inaltime, dar din jocul intre deplasarea fata-spate a scaunului, inclinarea spatarului si inaltimea sezutului e aproape imposibil sa nu-ti poti gasi o pozitie convenabila. Exista la Kalos / Aveo reglaj pe inaltime pentru scaun ? Link to comment
Alex.T Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Da, la variantele de echipare mai bogate. Link to comment
gheara Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Dupa ce s-a dezbatut ce masina e mai comoda ori ba, intrebarea mea vad ca a ramas fara raspuns asa ca va rog daca cunoasteti a ma lumina un pic. Ce diferente s-au adus modelului chevrolet aveo 2009 fata de 2007-2008 in cazul motorului de au urcat puterea la 101 cp? Ori e marketing la mijloc? Ce ziceti? Bafta! Link to comment
tolin Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 ... Ce diferente s-au adus modelului chevrolet aveo 2009 fata de 2007-2008 in cazul motorului de au urcat puterea la 101 cp?Ori e marketing la mijloc? Ce ziceti? E o naivitate sa crezi ca in concurenta dintre producatori se minte in specificatii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now