Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii


Recommended Posts

problema cea mai mare ramane cutia de viteze, mai ales atunci cand trebuie sa bag in marr... nu e vb de "carait" e vb ca nu intra din prima... de ex. cand vreau sa ies din parcare dimineata nu vrea nici moarta sa intre. trebuie mai intai sa merg putin cu fata si apoi sa incerc sa o bag in marr...

 

 

 

 

Problema se rezolva simplu de tot. Apesi ambreajul, ridici inelul si stai o secunda pana sa bagi. Adica nu faci miscarea continua. Intra ca unsa. Problema e cand te grabesti si nu mai tii cont de procedura, dar asta e pana te obisnuiesti.

 

Vlad

Link to comment

am facut aproximativ 5000 km, din care aproximativ 1000 km i-am facut ieri...

drumul de ieri a fost adevaratul test pt mine in ceea ce priveste aceasta masina

ruta a fost: Sibiu - Brasov - Bucuresti - Oltenita si retur. Am parcus distanta aceasta in 13 ore (trafic infernal din Brasov pana in Campina si la dus si la intors)

 

primul test a fost cel cu franele: dupa fagaras s-au bagat 2 din fata mea sa depaseasca tirul, hopa eu dupa ei cand colo m-am trezit cu o duba Sprinter in fata (aveam vreo 110 km/h), dat in frane puternic tras volan dreapta (toate acestea corelate si cu actiunile celorlati nevionovat - sprinetrul si cu tirul- care au reactionat si ei atat fizic cat si verbal) am scapat :osanale:

 

pe langa ploiesti am atins magnifica viteza de 172 km/h (ciudat ca mi-a disparut starea aia de disconfort)....asa cum ziceam am atins viteza asta si pe urma am incetinit.

 

am ajuns in bucuresti (in jur de ora 11 -12). ei fratilor bucurestiul e ...bucuresti...avand in vedere ca nu il prea cunosc eu si totusi l-am traversat si am iesit ipe drumul oltenitei inseamna ca m-am descurcat. aici l-a tot pasul intalnesti oameni binevoitori, care NU iti acorda prioritate desi ai verde, care daca lasi 1 m liber intre tine si ala din fata hopa se baga 2; m-am prins de miscare si am reusit...m-am ajutat binenteles masina care "zvacnea" ori de cate ori ii ziceam.

 

cel mai frumos a fost pe drumul Bucuresti - Oltenita si retur. Am mers cu o medie de 120 Km (ma grabeam infiorator) am depasit tot, a stat masina in curbe (fara inclinari si chestii de alea periculoase )

 

Mi-am dat seama ca eu nu prea cunosc limitele acestei masini.

Per asamblu: SUBLIM :lavolan:

La intoarcere m-a prins furtuna pe langa Brasov si a facut si de data asta treaba. Singura problema aici a fost ca mi se abureau geamurile si trebuia sa dau drumul la aer conditionat ca sa le dezaburez.

Mai trebuie sa calculez consumul

Edited by K-Pax
Link to comment

Finisajele sunt la fel ca la celelalte modele, consmul cu vreo 2/2,5 l mai putin. Adica daca 1,4 16V iti ia, sa zicem, 10l in oras, 1,2 ia cam 7,5/8l. Din pacate coreenii nu exceleaza la capitolul consum nici cu modelul de 1,2.

Link to comment

buna, sunt posesoare de Kalos, 5 usi, motor 1,2.

ce pot sa-ti spun, finisajele sunt ok, consumul este cam mare, adica nu se compara nici cu matiz, nici cu tico. daca vrei consum mic iti ei una din cele doua amintite mai sus. acum dupa 4 luni de condus, motorul mi se pare destul de mic.

Link to comment
Finisajele sunt la fel ca la celelalte modele, consmul cu vreo 2/2,5 l mai putin. Adica daca 1,4 16V iti ia, sa zicem, 10l in oras, 1,2 ia cam 7,5/8l. Din pacate coreenii nu exceleaza la capitolul consum nici cu modelul de 1,2.

 

 

Mie mi se pare un consum super decent. Gindeste-te ca trebuie ca motorasul ala sa miste cam o tona de conserva, indiferent cit de mic/economic e motorul. Eu cu Tico nu am scos nici vara sub 6 in Bucuresti, iar acolo e de tras numai fo 600 de kile (+inca 15% draivărul... :P )

Edited by Zetics
Link to comment
eu nu am reusit 7,5/100km, am 8,7-9/100km in Bucurestiul asta infernal.

 

In datele tehnice vad dat un consum urban de 8.4. Tu scoti un consum cu juma de litru mai mult. Crede-ma, pentru un iad ca Bucurestiul este un consum normal. Cine spune ca îi ia mai putin, ori merge numai pe trasee lejere pe distante lungi, sau noaptea..etc

Link to comment
am cam 2000Km, asa ca nu cred ca am probleme cu injectoarele, asta e consumul.

Motorul de 1,2L are cuplul maxim la 4400 rpm, asa ca trebuie condus mai turat ca sa ai un consum mai redus si ca sa nu infunzi injectoarele pe la 20-25k km. In circulatia din B e greu, dar afara incearca sa schimbi la 3400 rpm si sa nu cobori sub 2600 rpm. Incearca stilul acesta si spune-ne cum a evoluat consumul.

Link to comment

O sa plec la sfarsitul lunii din Buc, si atunci o sa va spun.

 

Mi se pare lenesa la demaraj. Cand m-am urcat prima oara in ea, aveam permis de 8 zile si toate erau OK, dar acum simt ca demareaza mai greu. As exagera sa spun ca pleca foarte greu, dar o simt.

Link to comment
la mine,consumul mixt,cu A/C este de aproximativ 7,4 %

am aproape 10mii km

 

la motor de 1.4, 16 valve si cu AC pornit ? Wow ... eu abia am scos 7.2 la drum-ntins, cu AC pornit cam 10 min. ... in 2.5 ore.

 

 

:o fftopic: Am gasit la MOL azi ceva solutie care se baga-n benzina ptr a curata injectoarele ? Se-ntampla ceva daca ii pun si eu odata pe an fara sa-mi zica nimeni c-ar trebui ?

Link to comment
Mi se pare lenesa la demaraj. Cand m-am urcat prima oara in ea, aveam permis de 8 zile si toate erau OK, dar acum simt ca demareaza mai greu. As exagera sa spun ca pleca foarte greu, dar o simt.

 

Daca te apropii de 7000 km preponderent in oras, incearca sa-i cureti filtrul de aer daca nu chiar sa-l schimbi... :uff:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...