Satori Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Eh, sa fie intr-un ceas bun! PS: Cauta in meniul RCD sensibilitatea. Da-o pe maxim. Link to comment
marr Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 (edited) Felicitari Maniacz ! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Si sa te bucuri de ea. Si sa se invarta roata cat mai mult ca altfel ... e cam scump kilometrul !!! Referitor la motorul de 1.4 16 V - e fain de tot. Are viata Dar parca zicei ca-ti iei cu motor de 1.2 . Sau m-am inselat ? Este intr-adevar o masinuta super. Tinuta de drum mi se pare si mie excelenta (dupa 1300 km). Ma mir ca ti-au dat 5 usi cu sabii Jedi. Cand am luat-o eu, mai aveau in show room una in 5 usi dar era cu semnalizatoarele inglobate in far (ca si la a mea). Sabii jedi am mai vazut (la dealer) numai la modelele in 4 usi. Referitor la rovigneta. Mie mi-au spus de la dealer ca la Petrom nu dau pe numere rosii. Din acest motiv mi-au recomandat sa iau de la Mol. Dar am mai scris undeva despre asta. Sfatul meu este sa incerci totusi sa iti cumperi rovigneta ca nu se stie ... Ultima alimentare am facut-o si eu cu Petrom 99+. Si imi place. Si masinutei pare sa-i placa Edited May 21, 2005 by marr Link to comment
ASIMO Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Multumesc. eu am vrut 1.2 SE albastru pastel +AC+2 airbagi. era in jur de 7300 Euro. Da' mi-a propus dealerul, la un pret asemanator, o masina din lichiadrea de stoc (stocul din Slovacia ma refer)... e model 2005 cu sabii jedi, da modelul asta s-a mai vandut doar in primele 2-3 luni, dup-aia au facut face-lift-ul. 1.4 16V SX full , numa' ca e rosie. Da-mi placeeeeeee... Marr, eu am comandat masina cu mult inaintea ta, dar datorita unor probleme cu o societate de leasing... s-a prelungit atata! Chiar si cand am fost eu, ei aduceau si vindeau numai modele d-aste noi... Am avut eu noroc sa faca lichidarea de stoc aia din Slovacia tocmai atunci, si le dadeau cu discount... Link to comment
marr Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Si la cat ti-a iesit in final (ma refer la pretul CIP de oferta) ? Link to comment
ASIMO Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Prima mea optiune (aia de 1.2) era 7550 Euro (cu metalizata inclusa). Asta pe care am luat-o a fost 7337 Euro. Am vazut o diferenta intre 3 usi si 5 usi la interior. Tu ai in spate tetiere "mici", d-alea cu profile de L intors, nu?. Eu am tetiere normale, ca in fata. Pentru statistica, si a mea are oglinzile negre. Link to comment
body Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Impresie super am si eu , tot ieri am luat-o ! Mie la Rompetrol mi-au dat rovigneta!!!!!!!! Am numere de ilfov din alea rosii si e cu Jedi si a mea ! Muzica e f misto semnalul mi s-a parut ok ! Eu i-am dat max 110 pe DN 1 Bucuresti ploiesti! A mea a fost botezata ieri la un pahar de sampania chevylica! Ayi plec la Sinaia , sa vedem cum o sa se comporte . O sa revin cu impresii! Link to comment
geof Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Rovgineta am luat si eu cand aveam numerele rosii de la Posta. Actele mi le-a facut trecand seria masinii, pentru a fi o identificare si dupa ce trec la numerele de inmatriculare definitive. Link to comment
ASIMO Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 "> cred ca suntem cam ultimii care-si mai ia Jedi... Mama, da' ma baga in boala semnalizatorele. Imi place cum se vad ( le vad in spatele aluia din fata mea)... Si bordul e superbissim... " Verde martian" (copyright Satori, cel putin asa stiu eu) e beton... Nu m-as mai da jos din ea... Dupa discutii multe, mi-au dat si mie rovigneta de la Petrom. Acum e rotunda... nu mai e chestia aia patrata care se dadea pe la inceputul anului... Mi-au dat de la dealer un aditiv, care am uitat sa-l bag in rezervor inainte de plin. Acu' ce fac? Consum cat mai mult, apoi il bag si fac plinul, sau il pot baga cand e rezervorul pe la jumatate si ii fac plinul? Parca mi-a zis dealarul sa-l bag jumi-juma... hmmm... eram atat de bucuros ca plec cu "racheta rosie", ca nu mai auzeam nika! Link to comment
tgd Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Si la Iasi din cite imi dau eu seama "Forta" e la noi. Eu rovigneta nu mi-am luat-o inca pt. ca am inteles ca nu e obligatorie la numere rosii. Azi am calculat si primul consum si mi-a iesit 8.2l numai in oras, ca nu am apucat sa plec cu ea in afara. E acceptabil avind in vedere ca e inca in rodaj si am mai facut si niste liniute si depasiri unde sigur a sarit de 10. S"> Pina acum a mincat numai OMV 100 dar cred ca o sa o mai tin si la regim de 98 sau 95 in cel mai rau caz. O intrebare pt. cei din bucuresti care au trecut de prima revizie , sunt fiabile bucsaria si celelalte ca si Iasul acum e cam plin de gropi sau in reparatii cel putin daca traversezi orasul ca mine.(Tatarasi - Pacurari) Link to comment
Abram Burel Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 sunt fiabile bucsaria Pana acum (~1 an, >9000Km), pare ca da. Dar e cam greu sa-ti dai seama (eu cand mi-am luat-o am crezut ca mi-au dat-o cu bucsele troznite de-a gata; de-acum m-am mai obisnuit, dar tare-s curios cum fac bucsele de Kalos cu adevarat troznite). Totusi, evita gropile! Nu pare (de fapt, nu e) o masina facuta pentru raliuri off-road. Link to comment
body Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Impresie dupa primul drum mai lung , adicatalea Ploiesti , Sinaia , Predeal , Ploiesti ! Excelenta masinuta , cu cateva clase peste Cieloul pe care l-am avut si care era si acela Koreean ! Sistemul audio excelent totul este bine incheiat , portbagajul parca o idee mai mic decat la Cielo. Viteya maxima 115! Dupa cum am scris si ieri , tot lotul (cel putin ce am vayuit eu vineri laUMR) era cu Jedi A aparut si Kalos negru , era unul expus la UMR si mi s+a parut f misto! Mai ne auzim! Link to comment
Gica Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 body, parca era mai demult o reclama la Honda : "the waiting is over !" . Acum cred ca se potriveste tie si Kalosului tau... Sa o stapanesti sanatos. Negre am mai vazut, nu cerd ca e o noutate, dar sunt mai rare, stiu pe cineva care a vrut culoarea asta si nu s-a putut. Observ ca sunteti foarte incantati dupa primele drumuri... Este intr-adevar peste Cielo (ce am avut unii dintre noi inainte) la dinamica si desing atat interior, cat si exterior si silentiozitate, insa nu as spune ca si la stabilitate, asa ca atentie la curbe ! Link to comment
geof Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Am avut inainte Cielo, iar acum am Kalos, asa ca pot sa-mi dau si eu cu parerea. Avand in vedere inaltimea Kalos-ului, credeam si eu ca vor fi probleme de stabilitate, dar experient mi-a demonstrat ca, exceptand cazurile de vant lateral (unde inaltimea masinii isi spune cuvantul), Kalosul sta pe drum mai bine decat Cielo. Parerea mea . Link to comment
body Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Am avut inainte Cielo, iar acum am Kalos, asa ca pot sa-mi dau si eu cu parerea. Avand in vedere inaltimea Kalos-ului, credeam si eu ca vor fi probleme de stabilitate, dar experient mi-a demonstrat ca, exceptand cazurile de vant lateral (unde inaltimea masinii isi spune cuvantul), Kalosul sta pe drum mai bine decat Cielo. Parerea mea . <{POST_SNAPBACK}> Exact asta e si parerea mea ! La drum parca se asterne un pic mai bine decat Cielo ( poate unde e mai silentios) dar la vant lateral parca face mai urat ! Bafta Link to comment
drooopy Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 sal. sunt nou si taicamiu vrea sa-si ia o masina noua. am citit tot de pe forum dar as vrea sa stiu, cat de urat se misca masina la vanturi laterale? se simte puternic sau asa, trecator. ms pt. timpul acordat. Link to comment
Satori Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 atat timp cat vantul este constant nu ai probleme. nu am pierdut niciodata controlul sau sa fiu pus in situatii dificile dar nici nu am trecut de 130kmh avand vant lateral. Link to comment
DomnulRobert Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 (edited) Eu am mers cu 160 cu vant lateral si se simtea destul de tare (mai ales ca eram singur in masina si masina goala)..iti dadea o senzatie de nesiguranta . Dar eu zic ca poti sa mergi cu 140-145 chiar (nu 130 cum zice satori) fara sa te deranjeze , numai sa nu fie vreo tornada off topic : viteza maxima cu 8v-ul meu 175 pe dn1 Edited May 25, 2005 by DomnulRobert Link to comment
geof Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Am mers cu viteze de 120km/h; singura problema este faptul ca trebuie sa mergi mai concentrat, caci se intampla ca, deodata, sa simti masina cum fuge in lateral si atunci trebuie sa o readuci pe traiectorie. Link to comment
ASIMO Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 (edited) Nu am dat de vant lateral inca, da' la 125Kph, pe vale Oltului, nu simt mare lucru cand trec pe lang tiruri. Sa vezi ce ma "zgaltaia" cu Dacia! S"> A.B. Edit: Acest mesaj a fost scurtat si cateva mesaje din jurul lui sterse (mica polemica fara rost legata de daciaclub vs daewooclub). Edited May 27, 2005 by Abram Burel Link to comment
danut Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Primele impresii cu KALOS, 500 km: Voi face comparatia cu Dacia Solenza pe care am condus-o 21.000 km fara sa ma lase vreodata in drum. In general Kalos este peste Solenza la toate aspectele, exceland mai ales la capitolul spatiu si confort interior. Singurele aspecte la care Kalos sta mai prost sunt urmatoarele: - cutia de viteze imprecisa si obositoare. - stabilitate (e normal din moment ce latimea celor doua este identica dar Kalos e mai inalta cu 20 cm). Un alt aspect care m-a dezamagit la Kalos este zgomotul curentilor de aer la viteze peste 110kmh. Desi motorul este destul de silentios la viteze mari, forma inalta a masinii isi spune cuvantul, astfel ca daca vrei confort sonor la drum intins trebuie sa stai la 100kmh. Oare este posibil ca fosnetul sa fie dat de faptul ca nu am oglinzile vopsite? De altfel nici izolarea fonica a masinii nu e stralucita. Acest lucru ma dezamageste profund, intrucat eu merg in general la 120 - 150kmh si nu imi place sa ma dau jos cu capu mare de fosnet sau muzica data la max. ca sa nu mai aud fosnetul. In rest masina merita banii si ma bucur de alegerea facuta. Link to comment
zack Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 ia sa iti iei si tu niste cauciucuri dalea adevarate(nu ce are kalosu standard) si ai sa fii uimit ca in masina va fi mult mai multa liniste. depinde si de asfaltul pe care mergi,uu produce mai mult zgomot...altu mai putin, de exemplu daca ai geamu deschis si mergi pe langa un parapet(de exemplu spre titu...) ai sa vezi ca se aude un vajait...de mama mama Link to comment
alx Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 api ce bre, solenza e "stabila"? io am avut dsn si la viteze mari sarea fundul in sus ca la balamuc... iar ca si confort, iar n-ai nimerit-o... solenza era chiar mai putin confortabila decat dsn... ah, si btw, compari o masina cu alta care costa dublul primei... Link to comment
tolin Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Nu stiu cum s-ar putea compara Kalos cu Solentza. Probabil ca ai tinut mult la masina aceea si ai nostalgie. Link to comment
danut Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Desigur ca nu se poate compara KALOS cu Solenza. Kalos este la alt pret si de aceea ma steptam sa fie superior la toate aspectele. Raman totusi cele doua aspecte la care este inferior: cutia de viteze si stabilitate. Si credeti-ma stiu ce zic. Sunt un sofer cu experienta si am condus multe masini. Si nu sunt deloc nostalgic. Am comparat cu Solenza pentru ca este o Dacie dar daca e sa facem comparatii cu alte masini straine, situatia sta mai grav. In legatura cu zgomotul viteza, acesta nu este de la cuciucuri. Este clar de la aerodinamica caroseriei. Satori parca descoperise ca e de la oglinzi. Astea ca probleme de conceptie care nu se pot rezolva. Si nu este normal la o masina straina de 12.000 EURO care se vinde de 3 ani in toata lumea. Pe langa cele de mai sus mai sunt si mici defectiuni, dar care se intampla si la alte firme si care cred ca se vor rezolva in service: - compresor AC care huruie cand e cald afara - carait la introducere in marsarier (sa nu incepeti sa-mi spuneti ca nu am oprit masina complet sau ca nu am apasat ambreiajul pana la capat) Asa cum v-am spus sunt multumit in general de masina, dar trebuie sa fim corecti si sa postam si minusurile, iar cei care au condus si alte masini straine pot sa gaseasca usor minusuri. Link to comment
Satori Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Marche arrierul este o problema, e adevarat. Caraie si cand este oprita masina si mi s-a intamplat de vreo 10 ori sa nu vrea sa intre deloc. Metoda aplicata atunci a fost o usoara accelerare pe liber si apoi reincercare - a mers de fiecare data. Nu forta schimbarea, daca ai de ales, si aplica metoda descrisa mai sus, nu o sa ai probleme. Nu stiu ce vajaie la tine, dar poti sa faci si tu testul oglinzilor. Ai grija, nu pe drum aglomerat. Banuiesc ca ai cauciucuri Hankook, dar, ca idee, am condus si eu Solenza si este ca si nu suporta termen de comparatie, chiar daca ar fi la acelasi pret. Da-te cu amandoua in aceiasi zi si o sa te convingi. Sa ai parte de ea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now