john Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Din cate stiu eu, din 2006 se vor comercializa sub numele Kalos doar versiunile in 3 si 5 usi - cele pe care le stim.Versiunea in 4 usi (sedanul) va suferi un face-lift serios si va fi comercializat sub numele de Aveo. Asa mi-a spus si mie un reprezentant de vanzari al dealerului din Craiova. @cipicah: in februarie am inteles ca apare Aveo. Nu am reusit sa aflu nici un pret de la dealer (ziceau ca nici ei nu stiu inca), insa mai mult ca sigur ca nu vor exista reduceri/promotii ceva timp de la aparitie. Link to comment
andreicri Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Referitor la Aveo este adevarat:el este succesorul Kalos sedan.nu bag mana in foc ca el va inlocui si hatchback-ul(cel putin pana acum nu a aparut ceva in sensul asta).Cat priveste dieselul,din pacate trebuie sa fac o corectie.Nu va fi fiat,pentru ca acestia au renuntat sa mai furnizeze motoare diesel altele decat acordul punctual cu GM pntru Opel si subsidiare.Motoarele diesel sunt facute cu compania italiana VM Motori si va avea intr-o prima faza 2 variante de 1,5 si 2000 (de 140 150 cai,nu ma iretin). Link to comment
marr Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Nu am vrut sa deschid un topic nou cu "problema" asta - in incinta Metro (Sibiu) nu-mi merge telecomanda din cheie ! Adica nu pot sa inchid/deschid usile din telecomanda. Prima data cand am patit chestia asta (acum cateva zile) m-am stresat putin - ma gandeam ca in cel mai bun caz mi s-a dus bateria de la telecomanda(cheie). Cand am ajuns in oras - telecomanda mergea fara probleme ! Aseara am fost iar la Metro (deh, vine Mos Craciun). Aceeasi problema ! A mai patit cineva chestia asta ? Link to comment
marr Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 La asta m-am gandit si eu ... Da' cu ce moasa-sa interfereaza !? Si de ce numai acolo ? Si de ce numai in ultima saptamana ? Acum i-mi vine in minte o varianta/posibilitate - nu departe de locatia Metro Sibiu este situat aeroportul. Sa fie de acolo ceva ... Link to comment
Satori Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Apasa insistent. Poate vezi vreau avion cazand. Nu am cartea la mine. Care este frecventa de comunicare? Link to comment
hawkeye Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 si eu am avut aceeasi problema, am crezut ca a fost ceva izolat. nu mai stiu sigur daca era metro sau selgros. insa spre norocul meu eu n-am putut s-o armez pentru ca daca se bloca la dezarmare nu mai puteam s-o opresc din urlat trebuie sa verific daca pot sa scot goarna sau sa fac ceva daca o sa mai patesc de-astea.. Link to comment
marr Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 (edited) Nu merge nici la armare / inchidere usi. Deci nu ai de ce sa-ti faci probleme cu dezarmarea/deschiderea usilor. @Satori - asta cu aeroportul era o varianta ce-mi venise in minte in timp ce scriam postul anterior. Da' nu cred ca sta in picioare deoarece chiar linga APM Sibiu este un radio-releu (al ROMATSA parca) care dirijeaza avioanele la aterizare. Am multa treaba in zona (de 2-3 ori pe saptamana) si nu am patit asa ceva. Trebuie sa fie ceva de la ei - adica Metro. PS: Ar fi misto sa apas butonul de la telecomanda si sa se deschida usile avionului ... Edited December 22, 2005 by marr Link to comment
hawkeye Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Deci nu ai de ce sa-ti faci probleme cu dezarmarea/deschiderea usilor. ba am motive foarte intemeiate deoarece alarma e controlata de inchiderea centralizata, in consecinta nu pot s-o opresc decat din cheie. mai mult, daca inchid cu cheia usa soferului, automat se armeaza alarma deoarece se actioneaza inchiderea centralizata. am gasit un workaround: se pune contactul si se inchide din interior usa soferului (si restul). fiind contactul pus, alarma nu se armeaza. se iese prin usa din dreapta dupa care se incheie usa cu cheia. fftopic: referitor la avioane, come on people, mai intreba cineva pe un mailing list daca o antena de-a lui de 2.4ghz amplasata in apropierea aeroportului poate sa-i deranjeze pe aia. aeroporturile (si in general STS, SRI, SIE etc) folosesc echipamente de care nu am auzit si probabil n-o sa auzim curand/vreodata. si oricum, daca cineva ii deranjeaza cu vreo transmisie/receptie neautorizata fiti siguri ca nu le ia mai mult de cateva minute pana cand sa bata la usa niste oameni de 2/2. Link to comment
DomnulRobert Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Chiar este din cauza interferentelor . Unele alarme sunt mai 'sensibile' sau nu. De exemplu unui prieten de-al meu care are bora nu ii merge telecomanda daca se afla in piata victoriei in parcarea aia din intersectie. Link to comment
hawkeye Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 in curand o sa existe de vanzare folie de aluminiu in care se imbraca masina pentru a putea arma/dezarma alarma ... bineinteles, si faimosul tin-cap Link to comment
body Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Mai sa fie , exact aceeasi chestie mi s-a intamplat si mie la sfarsitul lui decembrie de 2 ori la noul Metro Baneasa .Am crezut ca s-a dus bateria la telecomanda , desi e noua .De atunci nu a mai facut niciodata ! Link to comment
Gica Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Ca sa nu mai deschid un topic nou, m-am gandit sa scriu aici, ca sa va dati si voi cu impresia, parerea sau cum vreti sa ziceti despre patania mea de dimineata: Cand am dat sa pornesc masina azi dimineata, am folosit urmatoarele operatiuni (care se petrec cam de fiecare data) : - deschis usa din butonul de pe cheie, - bagat subsemnatul un pic in masina adica doar pe jumate cat sa o scot din viteza fara a calca insa ambreiajul, - dat la cheie, alternatorul invarte, motorul porneste. Acum ciudateniile: - dupa pornirea motorului masina incepe sa se miste incetisor in fata, dar nu cativa centimetri (cum mai face uneori cand nu calci ambreajul) ci binisor, credeam ca intra in masina parcata in fata ei - subsemnatul bagat din nou in masina, de data asta cu totul si apasat pe frana, - masina nu mai merge usurel in fata, da se aude deodata un zgomot groaznic si tare, ca un jarjait ! ! - oprit de la cheie instantaneu masina si simtit miros de ars. Am zis ca asta a fost, imi petrec ziua la GTT ! ! Dupa aceea am deschis capota sa imi dau seama de unde vine mirosul, nu l-am putut localiza, iar urmatoarea incercare de pornire a motorului a esuat. Dupa inca 2 incercari a pornit (de data asta am calcat ambreiajul) si totul a fost normal. Azi am mers cu ea o gramada, am oprit si pornit (chiar fara sa calc ambreiajul) de nenumarate ori, nimic suspect, totul e in regula. Astept pareri ! ! Ce s-a putut intampla ? Link to comment
Abram Burel Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Nu prea ai spus de unde se auzea harjaitul -din fata sau din spate- si nici ce fel de miros de ars era -plastic, ferodou, cauciuc, ma rog, chestii d-astea. Oricum, una la mana e clar ca uleiul de cutie era foarte vascos. Poate ca si masina era macar cu o roata ceva urcata mai sus, astfel incat... a luat-o la vale. Aici sfatul este clar: o fi obiceiul tau sa te bagi pe juma' in masina si sa dai la cheie, dar cel putin iarna nu e deloc bine sa pornesti motorul cu ambreiajul cuplat (nu intram in detalii). Sa vedem cu zgomotul si mirosul. Aici e mai complicat fara detalii. Suspecte ar fi: - franele (ABS?) - desi cam ciudat, zic e posibil, dar nu prea se explica mirosul - ambreiajul - tot cam ca mai sus Ceea ce ma intriga e faptul ca intr-un timp atat de scurt (pe cat pare), ca sa simti mirosul de ars, ceva ar fi trebuit sa se "friga" inauntru undeva. Asta ar insemna un circuit electric. si inca unul de putere (ca altfel nu se frigea si masina tot mergea). Verifica la blocul de sigurante din stanga bordului si vezi daca e una mai "coapta" (ar trebui sa fie una mare daca nu s-a ars). Deocamdata atat. Inca o data, renunta la obiceiul tau de a porni masina de... afara. Link to comment
Lucian79 Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Martorul de avarie s-a aprins ? Link to comment
Satori Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Gica, stai calm, nu are nimic masina. E normal sa o ia la vale. Numai Bahamas nu e Bucurestiul acum. Ar fi trebuit sa apesi pe ambreiaj si apoi pe frana. In fine, nu ai stricat nimic. Numai sa nu mai faci asta. Link to comment
Gica Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Da, din start e clar ca am fost idiot sa fac chestia asta, de obicei intru complet in masina si apas ambreiajul ca sa o scot din viteza, chiar daca ii dau dupa aceea drumul, dar sunt unele dimineti cand mai am treaba in jurul masinii (mai bag ceva in portbagaj, ma duc sa arunc gunoiul...etc) si pe frigul asta profit de cele cateva minute sa se mai "incalzeasca" motorul cum se spune. @AB: Nu am apucat sa imi dau seama de unde venea zgomotul, am oprit repede de tot de la cheie. Eu nu prea as zice sa fie de la partea electriica mirosul, ci mai degraba ma gandesc ca nu a iesit ca lumea din viteza si a iesit cumva intr-o pozitie intermediara, iar acest miros eu zic ca a provenit de undeva de la ambreiaj - cutie de viteza, insa nu pot sa imi dau seama exact. Azi a mers normal, nici o problema, dar am si pornit-o cu ambreiajul jos. Link to comment
Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Era de la ambreiaj zgomotul. Vezi testul meu de aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...80entry133874 Link to comment
Abram Burel Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Gica, posibil si ce zici tu, cu toate ca zgomotul de pinioane nu seamana a "jarjait", iar ambreiajul ar trebui sa patineze destul de serios ca sa produca miros si oricum dureaza putin pana iti ajunge in nari. Nu cred ca asa ceva se poate intampla de la sarcina produsa de uleiul vascos. Mai incearca odata si fi mai atent Link to comment
White Cevy Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Salutare la toata lumea,sunt pe aici,am auzit de la un prieten de existenta acestui club si am fost curios sa vad cam ce se discuta pe aici.De curand(acum vreo 2 luni si un pic)mi-am achizitionat si eu un Kalos,modelul cu 5 usi,unul alb.Am deja 4000 si un pic de KM facuti cu el,pana acum nici o problema(sper si de aici incolo ).Masina este buna in cea mai mare parte a lucrurilor,cel mai deranjant mi s-a parut zgomotul facut de amortizoare sau bucsi(nu stiu ce poate fi)in momentul cand iei o groapa,nu stiu de ce le-au facut asa rigide avantajul e ca este destul de stabila in curbe compromitand in oarecare masura conforul.De zdronganit nu prea zdrongane(doar e noua )consumul un pic cam ridicat 8.5-9 urban,afara din oras inca nu am apucat sa-i fac un consum.Parerea mea e ca la banii astia altceva mai bun nu gaseai,eu eram pornit la inceput pe Logan diesel dar dupa ce le-am facut un drivetest la amandoua a sarit din schema Loganu in secunda 2,chiar daca era 8960 de euro si Kalosu 8400 pret CIP(vorba aia dacia tot Dacie moare daca o facea Mercedes mai era o optiune).In principiu sunt multumit de masina mea si imi place mult cum arata nu are aerodinamica de cub a Logan-ului ) .V-am salutat pe toti cu "levierul". Link to comment
marr Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Wellcome to the Club ! Completeaza locatia. Ce motorizare ai ? Consum urban 8,5 - 9 % este excelent - eu sub 10 % pe vremea asta nu am coborat. Link to comment
nexxus Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Probabil ca nu e din Bucuresti. Aici doar Satori scoate consumuri d'astea! Link to comment
White Cevy Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Sunt din Constanta.Am motor de 1.4 16v. marr,cat ai dat pe kalos-ul tau in 3 usi? Link to comment
CrisR Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 @White Cevy..."ofticoasa" fiind pe consumul tau, te intreb: mai sunt si alte masini prin costanta cand mergi pe strada?? Cum reusesti un asemenea consum???? mai ales pe vremea asta...cand 13% e cifra zilei la mine! Link to comment
White Cevy Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 (edited) rectific, azi i-am facut consumu(am reusit sa fac de azi dimineata 130 km nici eu nu stiu cum)si mi-a luat 11,eram curios cat consuma la minus 17 grade afara 103 km pardon Edited January 23, 2006 by White Cevy Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now