Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii


Recommended Posts

Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

Link to comment
Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

 

daca o sa deschizi torpedoul o sa afli :) >-

Link to comment
Salut sunt posesorul unui Aveo si am si eu o problema . La ce service se poate monta scutul pentru motor si daca se poate sa aflu si eu cind ma duc sa bag aer in pneuri ce presiune trebuie bagat pe fata si ce presiune pe spate ?

 

 

La radacini (de pe bd. Timisoara) se monteaza. Costa cam 5 mil

Link to comment
  • 2 weeks later...

Buna ziua! Am si io o intrebare despre Kalos a.k.a. Aveo. Am mers cu mai multe taxiuri si toti aveau probleme cu becul din bord de la ABS care se aprinde. Multumesc anticipat

Link to comment

Se aprinde cand ? ... poate cand o pornesti ... ca sa'tzi spuna ca e ok ... Nu cred ca te referi ca se aprinde in timpul mersului ( nu am mai auzit un caz asemanator pana acum)

Link to comment

Becul de la ABS se aprinde cand pornesti masina si sta asa cateva secunde(vreo 3), ceea ce este normal, dupa care se stinge. Cand ai sesizat ca acel bec este aprins?..ca sa ne lamurim.

Link to comment

Eu cu care am fost taxi-uri mergeau cu becul de "Engine check" aprins in continu, ei spuneau ca asha face cand merge pe GPL

Link to comment

In mod sigur te referi la becul MIL sau Engine Check. Intrebarea ta, oricare ar fi aceea, isi poate gasi un raspuns partial in topicul dedicat. La masini modificate in afara garantiei pe GPL, nu se stie ce modificari au fost facute la sistemul de control al emisiilor, pentru ca la RAR se stie cum se "trec" masinile taxi. E posibil ca instalatia sa nu fie din cele secventiale, deci sa nu fie recomandata pentru tipul asta de motor euro IV.

Link to comment

Neah, eu nu fusei confuzat... In CT 99% din kalosurile taxi au gepeleu. Si toti mere cu MIL-u' aprins. Dar TOTI!

Link to comment

Mere asa pentru toti au pus instalatii care se regleaza din robinet si nu IAC si din sonda lambda, ca meseriasii nu stie, ca e putini si are treaba multa, nu e timp de citit, experimentat si alte prostii din astea, iar banul vine doar daca dai din cheia franceza, cand ai bratul ferm si mintea odihnita. Tot o minte in vacanta pe toata perioada anului le-a zis ca-i mai bine asa, ca poti strange la robinet si consumul scade, da-l in mama dumnealui de MIL, poate se arde ledu si n-o sa ne mai deranjeze, important este sa treaca ITP-ul.

Link to comment
Neah, eu nu fusei confuzat... In CT 99% din kalosurile taxi au gepeleu. Si toti mere cu MIL-u' aprins. Dar TOTI!

 

Nu tu, ci aia care au vazut in loc de MIL ABS.

Link to comment

Probabil CT07MOT a confundat cei doi martori , desi este foarte greu sa faci asa ceva : unul arata ca o ganganie deformata(engine check) si e pozitionat spre mijlocul bordului iar celalalt scrie foarte clar pe el ABS si e pozitionat in partea stanga a acestuia(la Aveo)...Singura posibilitate de a le confunda este data de culoarea comuna.

O fi vreo moda la Constanta sa umble cu ele aprinse...cine stie?! si sa induca lumea in eroare si in panica.

Link to comment

Am avut daewoo racer sh si matiz nou. Acum vreau o masina noua si mai comoda pentru drumuri lungi,

mi-ar place un aveo. Am citit tot despre masinile de 10-11000 euro dar nu ma pot hotara ce sa iau intre aveo, logan, fiat, symbol, hyundai. Ma puteti ajuta? Ma gandesc ca e mai fiabil un aveo decat un logan si 

arata mai bine.

Link to comment

In threadul asta se exprima impresii despre kalos/aveo nu e cutare versus cutare. Sunt alte subiecte care "trateaza" logan vs. masini. Eu incerc sa-mi fac o imresie despre aveo citind aici...nu ma deruta... :mrgreen: :rolleyes:

Link to comment

Salutare tuturor! Mi-am ridicat si eu acum 4zile zile Chevroletul Aveo 1,4 16V Elite, gri metalizat... primele impresii dupa aprox. 550 km parcursi:

- arata foarte bine si este dotata cu tot ce este necesar in comparatie cu concurenta (masinile cu preturi in jur de 10 000EUR);

- sistemul audio standard suna foarte bine;

- pozitia la volan, este confortabila datorita volanului si scaunului reglabile;

- confortul la rulare, in limitele clasei din care face parte;

- ma asteptam la mai multa forta din partea motorului...este cam lenesa la demaraje, dar fiind noua nu am depasit 3500 rot/min , dupa cateva mii de km sper sa fie mai vioaie;

- treapta a treia agata (la introducerea din tr. 2) si e destul de enervant pentru ca necesita oarece efort;

- deocamdata sint foarte multumit de alegerea facuta, dupa ce am studiat diverse oferte si forumuri de specialitate, inclusiv acesta... mai multe impresii ... dupa mai multi km.

Link to comment

Nu-ti fa probleme despre motor. Al meu si-a dat drumul abia dupa 3500-4000 km. Lipsa de putere si demaraj fac parte din partile de care nu ne putem plange pentru un motoras de 1.4. Trage chiar foarte bine, totul e sa-l ti in plaje de turatii mai mari. Incepe sa traga bine abia de la 3000 ture. Cat despre cutie, problema e la fel. Incet-incet o sa dispara aceste "agatari". Cel putin la a mea au disparut, acu intra chiar foarte fin in viteza.

Link to comment

In prima mie de km si eu simteam ca treapta a 3'a intra ceva mai greu ... dupa si'a revenit. Motorul este unul de turatie : de la 3000 incepe el sa se simta bine ( aproape isi atinge cuplul maxim ) si sa te "bage" in scaun - nu te astepta la cine stie ce totusi.

Link to comment

Salut la toata lumea sunt detinatorul unui Chevrolet Aveo Platinum 1.4 16v si dupa 750 km parcursi  pot sa spun urmatoarele:

-masina arata bine si e dotata cu tot ce trebuie la o masina pentru a satisface s

ferul

-sistemul audio se aude foarte bine 

-te simti foarte cofortabil la volan datorita dotarilor pe care le are 

-fiind o masina noua nu am dat pedala la ea dar parerea mea este ca la turatii de peste 3500 rot/min. trage destul de bine un motor de 1.4 

-consumul nu stiu cit e, dar aproximativ 11 in oras si cam 7 in afara,sper sa scada peste 1000 km parcursi, inca e in rodaj(consumul este cu clima pornita!!!)

-cutia de viteze agata putin, dar asa este la orice masina noua pina se rodeaza

-sunt foarte multumit de alegerea facuta si sper sa fiti si voi de acord cu mine avind in vedere calitate-pret in comparatie cu alte masini de aceeasi nivel.

-singurul lucru care ma deranjeaza este piuitul cind este cheia in contact si usa deschisa,dar las contactul pe on si nu mai suna,daca gresesc facind acest lucru astept raspuns de la voi.

Sper sa gasim cit mai multe lucruri constructive pt. problemele care ne deranjeaza si sa le dezbatem pe acest forum. :lavolan:

Link to comment

@adiblu & monty 77 > uitati cum ati procedat cu alte masini, schimbati treptele de viteza la >= 2.800 rpm si nu tineti motorul in sarcina sub 2.000 rpm ! Dupa km facuti deja puteti urca in turatie fara restrictie, esential este sa aveti motorul cald. Daca supraturarea la rece este daunatoare, subturarea este daunatoare oricand. Constructorul recomanda utilizarea curenta a motorului in plaja 2.000 - 3.000 rpm.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...