tolin Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 ... si cu "roata a V-a". Link to comment
closchkutza Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 @Razv: Nu am uitat de greutatea masinilor, domnule Razv! Loganul de 1.6 8v are greutatea minima(a se citi fara optionale) 980kg. Aveo in 4 usi, are greutatea minima 1047kg(fara optionale) si maxima 1110kg(cu toate dotarile posibile). Nu am gasit greutatea loganului cu toate optionalele. Daaar, Aveo are cuplu mai mare (130 vs 128), putere mai mare (94 vs 90) si este doar cu 67kg mai greu decat loganul(comparand versiunile cele mai usoare ale ambelor masini). Nu cred ca balanta inclina in favoarea loganului, pentru ca este mai usor cu 67 de kg. Pana si producatorii dau timpi in favoarea aveo-ului. De aici trag concluzia ca ori masina ta are o problema, ori problema se afla intre volan si scaunul soferului. Link to comment
Satori Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Pentru astfel de comparatii avem alta sectiune. Va rog, nu continuati aici. Link to comment
Razv Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 (edited) Wow ...1110 kg maxim zici ?... mai sa fie dar la mine in certificat scrie 1153 iar la Logan undeva foarte putin peste o tona ( deci e o diferenta de 150kg ). De aici reiese ca raportul kg/cp e superior "frigiderului" : 12.26 Aveo , ~11.11 Logan. In plus motorul este mai mare ... respira mai bine , nu comprimat ( sugramat ) ca cel de 1.4. Iar la partea a 2'a ... cum zice un bun prieten ... "am mai multi km facuti in drift decat ai tu mergand normal" . ( un fel de proverb .. nu trebuie sa o iei mota'mo). Stai linistit nu intre scaun si volan e problema ... daca vrei te invit la o plimbarica cand ajungi in Craiova. . ultimul post pe tema Aveo 1.4 16v vs Logan 1.6 8v ... comentam mai multe dupa "rezultat" Edited September 5, 2007 by Razv Link to comment
teodorovici1958 Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Am Aveo 1.4 si 10000km.Pot sa spun ca acesta masina m-a dezamagit.Cand am luat-o,m-a incantat cum arata si pretul. Dupa 11 luni am inceput sa ma interesez sa o vand (daca s-o mai putea). Motivele sunt: - zgomotul interior ridicat - suspensie extem de zgomotoasa - consumul ridicat - plansa de bord si plastice la interior ce se zgarie f. usor. - instabilitate ridicata la mers pe vant lateral - zgomot la AC - vopsea exterioara nerezistenta - revizii anuale scumpe ptr clasa ei. ( peste 5 mil prima revizie) Am fost zilele acestea pe la service unde am intalnit persoane ce se plangeau de scurgeri de ulei, frane pe fata blocate, sensor motor aprins etc, etc. Cred acum ca este cea mai slaba masina din clasa ei si ca am facut o mare greseala cumparand-o. Putin dai, putin ai. Link to comment
Lucian M Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Am fost zilele acestea pe la service unde am intalnit persoane ce se plangeau de scurgeri de ulei, frane pe fata blocate, sensor motor aprins etc, etc. Mda, trecand de pe o tigaie la o masina cu 16v, omul are tendinta sa nu o calce (n.a.- acceleratia). SI asa se cadoriseste cu calamina... Link to comment
vladawd Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 fftopic: Ma tot cert cu tata pe chestia cu mersul subturat.Odata, mergea cu a 6-a la 60km/h El are Opel Zafira,1.9 diesel.Ce piese se uzeaza in regimul asta de mers?Banuiesc ca sunt si foarte scumpe si as vrea sa-i explic cu lux de amanunte ca o sa-si faca masina praf in ritmul asta. Link to comment
closchkutza Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 fftopic: Ca tot veni vorba de asta, cativa cunoscuti si inclusiv tatal meu ma intrebau de ce chinui asa saraca masina(prin chinuaiala=treapta 1-25km/h, treapta 2- mers pana la 40km/h, treapta 3-de la 40 pana la 60). Tatal meu inclusiv ma certa, zicand ca in ritmul asta, nu o sa o am mai mult de 50.000km, ca se distruge motorul, ca la turatii mari(peste 3000) uzura este foarte mare si asa mai departe. Asa ca nu are rost sa ne miram, multi(la fel cum faceam si eu cand am cumparat-o) schimba vitezele atunci cand incepe sa se auda cel mai mic sunet dinspre motor. Link to comment
vladawd Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ca sa va faceti o idee asupra preturilor pieselor de Kalos/Aveo. Masina in cauza este...sau ma rog...a fost un Kalos in 4usi. Nu va mai pun si poze cu felul in care arata masina caci este de prisos. Link to comment
tolin Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Citind despre manopera de mai sus, mi-ar place sa inlocuiesc capac cutie sigurante, toata ziua, la modicul pret de 2 euro pe minut. Link to comment
vladawd Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Si inca o treaba: 2 x janta=825ron / 2 x capac janta=332ron (fara T.V.A.) Capacele alea din ce sunt facute ? Ce super tehnologie ascund in ele de costa 160 ron unul ? Precizare:jantele nu sunt din aliaj. Link to comment
Satori Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Preturile sunt mari de obicei. Astea sunt imense. Cine le-a "nascut"? Link to comment
vladawd Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 CASCO era facut la Asiban. Cine a facut constatarea ? ...mai dureaza, posibil nici sa nu mai fac rost de hartiile alea caci le-am luat doar ca sa le postez aici. Link to comment
vladawd Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Expert Auto Center. E pe Str. Odei nr. 91, sector 4. http://www.ghidul.ro/firma.php?id=28946 Link to comment
scaevola Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Ca sa va faceti o idee asupra preturilor pieselor de Kalos/Aveo.Masina in cauza este...sau ma rog...a fost un Kalos in 4usi. Nu va mai pun si poze cu felul in care arata masina caci este de prisos. Deci pe scurt: - o planetara 15 mil ROL - un amortizor aproape 6 mil - radiator aproape 6 mil - radiator pt A/C aproape 17 mil - bara spate 6.6 mil no coment Link to comment
Satori Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Da, dar sunt piese de "expert". Link to comment
vladawd Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Este "probabil" ca preturile sa fie umflate ca sa se ofere dauna totala pe masina. Eu platesc CASCO la EuroAsig 400 euro pe an. Vine cam 1 milion de lei pe luna, suma care mi se pare infima. O data sa gresesc ceva, cat de mic si mi-am scos parleala. Acum am gasit o urma de romanism pe ea:zgariata cu cheia pe o lungime de vreo 30 cm.Va intreb:cam in cat timp prinde rugina intr-o asttfel de situatie? Ca nu as avea chef sa ma duc la tinichigerie cu ea doar pt asta. Le las sa se adune si abia apoi. Link to comment
Satori Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Depinde cat de adanc e zgariata. Raspunsul poate fi si niciodata. Daca te deranjeaza posibilitatea de a prinde rugina, totusi, da cu vopsea corectoare. Link to comment
vladawd Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Sper sa nu starnesc rasul in cele ce urmeaza! Am inteles ca sub vopsea este un strat, alb...chit mai exact si daca se vede ala dupa ce a fost zgariata nu prinde rugina ? Vopsea corectoare ? Adica? E un fel de pasta corectoare din aia de sterge pix stilou si alte alea, doar ca e rosie si imi reface provizoriu mandria ranita de boul cu cheia ? Link to comment
dreaQ Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Pai daca are un strat e bine, nu? Chitu nu oxideaza/rugineste. Deci? Link to comment
Satori Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Are, are. Daca vezi alb (nu vezi tabla) nu e chiar asa de grav. Vopseaua corectoare se gaseste in recipiente diferite. Eu am vazut asemanatoare cu oja. Nu iese opera de arta (poate necesita ceva stiinta pentru a o aplica) dar acoperi mici defecte, daca te deranjeaza asa rau. Link to comment
EM!L Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Incearca cu Scratch Remover. Daca nu a ajuns la tabla, o sa isi faca bine treaba! Link to comment
giony Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 De zgomotul interior nu se mai plange nimeni - v-ati invatat cu el asa-i ? - dupa cum v-am spus mi-am facut masina in intregime la momentul asta - pana si pe sub scuturile de plastic ale rotilor am pus , tavanul , stalpii toti , pe jos , portabaj , usi nu mai spun ... 2 straturi peste tot - sant "licentiat" in demontat masina . Am facut schimb cu alta masina ca a mea ( ca te inveti si cu timpul nu mai stii prea bine cum a fost inainte ) iar reactia celuilalt a fost - daaa , nu se aude ca a mea , nici motorul , nici zgomotul total de fond . Ploua de rupea afara , in a mea era o liniste deplina si in mers si stationata iar in cealalta suna apa a tabla goala de cazan din toate partile , podea , tavan , usi cand treceau alte masini . Si reactia mea a fost de uimire - ca oare asa a fost si a mea inainte !? Materialul tip Aluband ( oricare cu aceeasi compozitie nu ce am pus eu ) da rezultate . Altceva nu stiu . Secretul este ca trebuie facuta absolut toata masina . Nu portbagajul si atat sau usile si atat sau sub bord si atat - toata ! Nu va asteptati insa sa aveti o liniste interioara ca la un BMW sau Mercedes ! sant multe unde nu puteti face nimic - geamuri subtiri , chedere pe toata circumferinta usilor , etc . Dar pe langa ce zgomot au de noi se merita sa faci ceva . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now